Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ralle Ryökäle
Hercule Poirotin viikset

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Ralle Ryökäle »

kakojootti kirjoitti:Nimimerkki Damien on pantu viikoksi antenniosastolle asiattomuuksien ja provoilun takia.

:D kävi naurattaa tuo antenniosto :D kiitos kyöpelille nauruista :D
Kyllä! Damienin bannit ovat parasta viihdettä. Joutikin pois häiriköimästä. Ikävää on se, että tuomioksi tuli vain viikko vaikka syyttäjä vaati elinkautista. Mutta tämä humaani tuomari oli lempeämpi.
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Oon lukenut ihan hyvin fiiliksin Daminien,kuin Miss Holmesinkin juttuja.Oon vaan niin Wajavainen etten ymmärrä miks heille häkki on heilahtanut.
Voihan tänkin kommentin hyvällä mielikuvituksella ymmärtää horjuttavan tietyn tahon arvovaltaa.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Eiköhän tuo Damienin banni ollut ihan aiheellinen. Veikkaisin, että ainakin osasyy on rosamarine-ketjussa. Meinasin siitä vinkatakin ylläpidolle, muttei näköjään tarvinnut :)

Mut tosiaan, mustakin viikko on aika lyhyt aika... Ja voisin vaikka vannoa et ekan kerran kun jäähystä luin se oli 2 viikkoa. Ehkä se oli vain toiveajattelua :mrgreen:

Pitää vielä lisätä, että on munkin mielestä Damienilla ihan hyvääkin läppää. Pääasiallisesti jutut vaan on enemmän tai vähemmän piilotettua kettuilua muille, ja se ei mun käsittääkseni ole tämän foorumin tarkoitus, eikä varmaan kenenkään muun kuin Damienin mielestä kivaa, kohdistui se sitten itseen tai johonkin toiseen.
Waja
Jane Marple

Saahan täällä nyt -herranjestassentään-hyväntahtoista vittuilluakin heittää jos heittäjältä siltä tuntuu.
Eihän Damien mitään raskasta paskaa ole kenenkään sieraimiin tunkenut.Pientä aktivisointia korkeintaan.

Pienistä asioista kyllä nimimerkit loukkaantuu..mitähän se mahtaa olla tosielämässä?
Vai onko sitä?
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Waja, ilmeisesti meillä on eri käsitys hyväntahtoisesta vittuilusta.

Mut oli miten oli, tää topic ei ole sen asian käsittelyä varten, joten OT loppuu mun osaltani tähän.
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Cassandra kirjoitti:Waja, ilmeisesti meillä on eri käsitys hyväntahtoisesta vittuilusta.

Mut oli miten oli, tää topic ei ole sen asian käsittelyä varten, joten OT loppuu mun osaltani tähän.
Olen samaa mieltä Cassandran kanssa ja nyt hyvinkin helpottunut, et voi viikon kirjoitella, pelkäämättä jokaista kirjoitusvirhettä ja siitä tulevaa morkkausta tai hekilökohtaisia loukkauksia. :lol:
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Waja
Jane Marple

Myönnän.En ole kaikkia Damienin kirjoituksia lukenut.Enkä varsinkaan niitä missä Teitä olisi loukattu.

Mä en yleensäkkään lue täältä kaikkia kirjoituksia.Eikä varmaan moni muukaan.Sit vielä eräät vaativat että joku ketju pitäis alusta loppuun lukea ennen kuin voi kommentoida.

Mut ne mitä mun silmiin on Damienin kommenteista osunut;ei mitään loukkaavaa,päinvastoin.
Ei kai voi olettaa että täällä pitäis kaikki kirjoitetut kommentoinnit lukea.Holy Jesus.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kyllä ois Damien joutanut pidemmälle lomalla.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Se on hyvä että joku myöntää ettei lue ketjun joka viestiä ennen kommentointia vaan sieltä täältä ja sen valitettavasti huomaa kyllä toisinaan liiakin usein.

Vähän kun kuuntelisi vaan alun tarinasta ja keskustelisi kohta loppuratkaisusta jonkun kanssa vakavissaan.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Aivan,sinällään omituista ettei Wajan silmiin Damienin kaikki viestit ole osunut kun se säätää joka ketjussa ja viesteistä 90% on pelkkää skeidaa.Harmittaa sinänsä kun Otus rauhoittui ja postailee nykyisin ihan asiallisia viestejä niin tuli toinen "otus" tilalle.No minkäs teet,näillä on mentävä,ehkäpä se ylläpito jatkossakin puuttuu trollailuun vakavammin kun kerran pääsi jo noinkin pitkälle.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Jooh...
Damien kirjoitti:Olipa ylläri Damienilta, tuolta minfon hävyttömältä paskapäältä.
Jospa senkin joku tiputtaisi alas kiinan muurilta ja väittäisi issemurhaksi. :wink:
OT: Ps.Olipa turha kommentti Ingrid:iltä. :twisted:
Tähän sopis varmaan hyvin tää vanha kalevalainen sananlasku : "Mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjän naurajasta".

Nypykät - Lastenlaulu
http://www.youtube.com/watch?v=GwU6fbwrWN0

;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Canaris kirjoitti: Naurattaako vaiko sittenkin hirvittääkö? :?
Vaiko sitten vain tyytyväinen: "minä sentään osaan käyttäytyä asiallisesti"?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

konsta kirjoitti:
Canaris kirjoitti: Naurattaako vaiko sittenkin hirvittääkö? :?
Vaiko sitten vain tyytyväinen: "minä sentään osaan käyttäytyä asiallisesti"?
En olisi tuosta niinkään varma, ainakaan omalta osaltani :mrgreen:
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Anile kirjoitti:Ai niin. Yksi juttu vielä...vedä kätees runkku.
Kiitos Anile! Tää oli kyllä pitkästä aikaa päivän, jossei jopa viikon paras :D
ps. Ja meni oikeeseen osoitteeseen...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Hauskaa että täällä on ollut hauskaa: :D
Ralle Ryökäle kirjoitti:Kyllä! Damienin bannit ovat parasta viihdettä. Joutikin pois häiriköimästä. Ikävää on se, että tuomioksi tuli vain viikko vaikka syyttäjä vaati elinkautista. Mutta tämä humaani tuomari oli lempeämpi.
Kuka muuten lienee kyseinen syyttäjä? :wink:
Cassandra kirjoitti:Mut tosiaan, mustakin viikko on aika lyhyt aika... Ja voisin vaikka vannoa et ekan kerran kun jäähystä luin se oli 2 viikkoa. Ehkä se oli vain toiveajattelua :mrgreen:
Kyseessä lienee ollut optinen harha, näitä sattuu.Viikko oli tosiaan lyhyt aika ja kyllä sitä pitkään sai vongatakin.Toivotaan että ensi kerralla sekin virhe olisi korjattu. :D
Antenniosasto taisi olla uusi veto Kyöpeliltä.Hauska sellainen and.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Lukittu