Ruumiideinhan täytyi löytyä ennen pitkää ! Mitenkäs muuten tämä murhaaja saisi omaa erinomaisuuttaan ruokittua? Jos OIKEESTI olisi halunnut hävittää ruumiit paikkaan mistä ei koskaan löydettäisi ....Anile kirjoitti:Kirjoittaja merzi päivämäärä La Huhti 11, 2009 10:56 pmmerzi kirjoitti:Tuosta keskustelusta ("Etkö sinäkin ole jo saanut tarpeeksi tällä kertaa?") tulee mieleen Merzin jo esittämä ajatus, että murhaaja tai murhaajat olivat nekrofiilejä joten ruumiiden hävittämisellä ei ollut niin kiire
Kuuleppas Anile, missäs mä olen tälläistä pohtinut ja koska ja vielä parempi osoitappa se kirjoitus
missä olen epäillyt tekijöitä n.fiileiksi , ei oikein ihan heti muistu mieleen ...
Aika vaikuttava kokoelma papilla, kiitos siitä. Vaikea lukuista mutta...
En usko että hauta! sattumalta löytyi tämäkään hauta , oli ihan löydettäväksi tarkoitettu. Senhän kertoo jo "näppäryys" jolla aiottu surma on koitettu peitellä.
Risti jne? tai näre tai joku keppi... kelle? ei ainakaan hautaajalle itelleen koska onhan täytynyt tietää mihin kaikkiin paikkoihin uhrejaan on onnistunut hautailemaan.
Tekis mieli sanoo jotain hyvin rumaa... mut en taida.
Taisin tulkita tämän oman perverssin mielikuvitukseni avustuksella väärin.
Tarkoititko, että ruumiin oli tarkoitus löytyä? Miksi?
Se kyllä selittäisi sen miksei ruumiita heitetty järveen.
Voihan olla, että murhaaja halusi saattaa tytöt kristillisiin multiin mutta miksi sitten edes koko vaivalloinen hautausoperaatio? Ja tavaroiden piilotus?
Paitsi jos murhaajan täytyi saada etumatka...
luulen että olisi aikas hyvin onnistunut siinäkin, vaan ei taitanut haluta. Nälkä on kasvanut syödessä ja murhaajakin vanhenee... ehkä sittemmin ei enään vaivaantunut hautailemaan tai kätkemään, miksi olisi pitänytkään
kun hänhän on saavuttamaton, voittamaton ja liian härski ja älykäs jäädäkseen kiinni; nauraa ei häntä koskaan saada kiinni. Tavaroiden viemisellä ei mielestäni ole ollut sen seitsemääkään tarkoitusta, kunhan nyt on varmistanut että tiettäväksi tulee että Joku siellä on hääräillyt ja tavaroitakin vienyt syystä että on niin pystynyt tekemään. Tuskin ne tavarat on missään vintillä tms. vaan aika pian hylätty paikkoihin tai toisiin.
Mikä etumatka? Hulluhan olisi ollut jos olisi paniikissa lähtenyt karkuun varsinkin kun tiesi tekonsa hirveyden. Varmasti käkkinyt lähistöllä muina miehinä, ehkä piilossa ehkä ei. Tehnyt ehkä lähistöllä
jonkun pienemmän, vähäpätöisemmän rikoksen jolla päässyt jo valmiiksi viranomaisten suojiin, tosin vain vähemmäksi aikaa , mitä nyt tulee varkauksista verrattuna esmes murhiin.