Jussi Halla-Aho (PS) sekä kirjoituksensa mm. Scriptaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
ABC
Michael Knight

Re: Jussi Halla-Ahon kootut kirjoitukset

Viesti Kirjoittaja ABC »

Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Minä olen näyttänyt muslimioppineiden ja imaamien sun muiden selkeät näkemykset siitä, että lapsen nussiminen ja/tai seksuaalinen hyväksikäyttö on islamin mukaan ok, kunhan ovat naimisissa.
Jonkun ääri-muslimi Ruhollah Khomeinin mielipide ei ihan kauheasti paina.
Nyt pääsi marskilta kackelsbergit housuun! Ruhollah Khomeini oli yksi Iranin kaikkien aikojen vaikutusvaltaisimpia valtionpäämiehiä (mikä on aika hyvin ottaen huomioon valtion/alueen historia), ja on edelleen laajasti kunnioitettu shiialaisessa maailmassa.
Every ship must sail a world.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Koraani ja islamin muu kirjallinen ja suullinen perimä koostuu moninaisesta eriaikoina syntyneistä tarinoista ja ohjeista uskoville. "Bedofiiliuskonto" on siten mielivaltaisesti esiin nostettu määritelmä tuhansien mahdollisten joukosta. Islamin bedofiilisestä puolesta on oikein mainita, mutta ei ole oikein perustetta pitää sitä keskeisenä islamin teoriassa eikä käytännössä.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

MEG kirjoitti:Koraani ja islamin muu kirjallinen ja suullinen perimä koostuu moninaisesta eriaikoina syntyneistä tarinoista ja ohjeista uskoville. "Bedofiiliuskonto" on siten mielivaltaisesti esiin nostettu määritelmä tuhansien mahdollisten joukosta. Islamin bedofiilisestä puolesta on oikein mainita, mutta ei ole oikein perustetta pitää sitä keskeisenä islamin teoriassa eikä käytännössä.
Niinpä, sinulla on kyky nähdä asioita objektiivisesti ja olet älykäs.

Markja ei tajua oman pointtinsa älyttömyyttä. Hän pitää omaa älyään mittarinaan ja sen alle on vaikea mennä. Älymme ei siis alistu niin alhaiselle tasolle ja jää siksi ymmärtymättä.
markja kirjoitti:Esitä päinvastaista todistetta vähintään yhtä korkeilta muslimijohtajilta niin palataan sitten asiaan.

Mitä sä siis yrität todistaa? Halla-ahon juoksupoikana, sitä, että islam on pedofiiliuskonto? Olenko mä missään kohtaa kieltänyt sitä, että islam hyväksyy lapsiavioliitot? luitko sä ollenkaan, mitä kirjoitin sulle lautamiehiin? Kieltämättä näin on ja en missään kohtaa ole väittänyt, etteikö islam hyväksyisi lapsiavioliittoja vanhoillisissa maissa.
markja kirjoitti:Kun olen itse esittänyt kasapäin todisteita siitä, että islam on pedofiiliuskonto, tulee jokaisen joka asiasta on kiinnostunut, joko myöntää tuo tosiasia tai etsiä noita todisteita parempia todisteita, jotka kumoavat esittämäni väittämät. Näin se menee. On asioita, on perusteluja, on todisteita, on väittämiä. Niitä ei voi kumota vain toteamalla "ei se noin mene" tai "olet väärässä", vaan ne voi kumota vain paremmilla perusteluilla, paremmilla todisteilla ja paremmilla väittämillä. Niitä ei ole vieläkään kuulunut.
Tsot Tsot, ethän sä ala kiukkuumaan alkuunkaan, mitä mun pitää hakea netistä, tai mihin suuntaan tämä keskustelu minun osaltani kulkeutuu.

Mä olen kirjoittanut siitä, että kaikki muslimit eivät hyväksy pedofiliaa, ja tämä on totta, halusit sitä tai et. Mun ei tarvitse alkaa sulle todistelemaan islamin opinkiemuroita, ihan sama asetelma se on kuin mikä tahansa pohjaton väittely kristinuskosta tai ateismista.

Ja jotta oma kantani tulee todistettua, on tässä sulle siitä esimakua, että maailma muuttuu ja myös uskonto elää ja muuntuu joka sukupolvessa.
Vaihtoehtoiset muslimiliikkeet toimivat usein länsimaista
käsin. Tämä herättää kysymyksen siitä, onko edistyksellinen
nuori muslimisukupolvi pelkästään länsimainen,
toisen sukupolven siirtolaisten ilmiö.
Mohaiemen kuitenkin vakuuttaa, että esimerkiksi Iranin
nuori muslimipolvi on vieraantunut vanhoista vallanpitäjistä,
ja että monissa Lähi-idän ja Etelä-Aasian
muslimimaissa nuoret haluavat muutosta.
Modernisoituvat ja samalla länsimaistuvat muslimit
ovat islamin ääriaineksille suurin uhka – ne uhkaavat
fundamentalisteja oman uskontokunnan sisältäpäin. Islamin
historiaan erikoistunut yhdysvaltalainen professori
Reza Aslan onkin kutsunut nykyistä terrori-aaltoa
islamin sisällissodaksi, jossa länsimaat ovatkin yllättäen
ainoastaan sivullisia kärsijöitä. Todellinen sota
käydään edistyksellisen ja fundamentalistisen islamin väillä
http://www.disappearedinamerica.org/pre ... anka_9.pdf

Olet huudellut Markja pitkään niitä muslimilähteitä. Ja nyt on tietenkin hyvä kitistä siitä, että tämä muslimi sattuu olemaan vaan lakimies ja asuu vieläpä suomalaisessa yhteiskunnassa.

Mutta jos ymmärsit aiemmin mun pointin, niin et saa minusta opinkiistojen tappelijaa. Ja nyt valkeni minullekin, miksi tuohduin niin paljon viikonloppuna sun jutuista, sillä sä haluat tapella islaminuskosta opillisessa mielessä.

Mielestäni siihen ei sinulla ole oikeutta, sillä et ole osoittanut millään muotoa, että osaisit tulkita esimerkiksi koraania oikein. Otat sieltä ja täältä googlettamalla asioita ja hoet vain ja ainoastaan islamista pedofiiliuskontona, etkö ymmärrä, että islam on paljon muutakin ja siitä voisi keskustella loputtomiin, jopa niin kauan että sun profiili vaihtuu CSI-tasosta prinssi Charlesiksi.
Hyvä Pekka Siikala,

Teette karhunpalveluksen meille muslimeille, jos väitätte, että ”Jos islamilaiset hyväksyvät 14 vuotiaan vihkimisen aviolittoon, niin se ei ole suuri asia eikä pedofiiliaa.”

Kyllä 14-vuotiaaseen sekaantuminen on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, vaikka minkäuskoinen olisi. Älkää enää puolustelko suvaitsevaisuuden nimissä islamisteja, vaan tukekaa maltillisia sopeutumaan ja löytämään paikkansa suomalaisessa yhteiskunnassa.

Kannatan monikulttuurisuutta, jos sillä tarkoitetaan eri taustaa (ihonväri, kulttuuri, uskonto) omaavien ihmisten hyväksymistä. En kannata sellaista monikulttuurisuutta, jonka varjolla ihmisiä asetetaan eriarvoiseen asemaan tai sivuutetaan Suomen lakia tai ihmisoikeuksia.

Uskon, että suurin osa muslimeista ja suomalaisista ovat tästä kanssani sama
Ylläolevan kirjoittaja on HUSEIN MUHAMMED
Olen 28-vuotias lakimies, humanisti, ihmisoikeusaktivisti ja vihreä Helsingistä. Olen etnisestä taustaltani kurdi Irakista. Asunut Suomessa vuodesta 1994: Lapissa, Pohjanmaalla, Kymenlaaksossa, Varsinais-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Luottamustehtävät: Oikeuspoliittisen yhdistyksen hallituksen jäsen, maahanmuuttoneuvottelukunnan jäsen, opetuslautakunnan varajäsen, Maahanmuuttoviraston neuvottelukunnan varajäsen, Amnesty Internationalin aktiivi.
Sensijaan, jos Pekka Siikala ei olisi pelkurimaisesti poistanut omaa kirjoitustaan netistä (lienee seurausta Halla-ahon temmellyksistä) Voisimme varmaan seuraavaksi avata topikin Pekka Siikalan kootut sammakot?

Tässä hieman esimakua...
Husein Muhammed ja kumppanit,

Osoititte todeksi sen mitä blogissani hämmästelin. Olisi lukijalle suureksi avuksi jos äly riittäisi luetun ymmärtämiseen.

Mutta kun ei riitä, niin ei riitä. Juuri kuten blogissani osoitin.

Minulla ei ole ainotakaan syytä puolustaa islamia, muslimeja eikä maahanmuuttoa, pedofiilia (virallista sellaista), kommunismia, optioita jne.

Kirjoittaa niistä voin. Voin seuraavassa blogissani ehkä pohtia sitä miksi länsimaissa niin hirveän pitkään 17-vuotias neito alkoi kokea olevansa yli-ikäinen vanhapiika. Voin pohtia sitäkin missä iässä suomalaistytöt hankkivat ensimmäiset seksuaaliset kokemuksensa.

Yksi Husein ei minua vaienna, eikä kymmenen Turusta.

Taidan kuitenkin keskittyä seuraavaksi siihen, miksi sanapari ”islam - pedofiilia” herättää niin voimakkaita tunteita. Niin voimakkaita, että järki sammuu.

Miksi vain se kiinnostaa, eikä mikään muu. Mitä kommentoijien mielissä todella liikkuu?
Niin, lasten naittaminenhan on rikos, miksi suomalainen ei tätä ymmärrä, mutta muslimi ymmärtää?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Minulla ei ole ainotakaan syytä puolustaa islamia, muslimeja eikä maahanmuuttoa, pedofiilia (virallista sellaista), kommunismia, optioita jne.
Mitä on epävirollinen pedofilia?Sellaista jonka laki kieltää?
Valitettavan yleistä meilläpäin, mutta sitähän sitten kannattaa puolustaa, höhö noita bloggareita.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

ABC kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Minä olen näyttänyt muslimioppineiden ja imaamien sun muiden selkeät näkemykset siitä, että lapsen nussiminen ja/tai seksuaalinen hyväksikäyttö on islamin mukaan ok, kunhan ovat naimisissa.
Jonkun ääri-muslimi Ruhollah Khomeinin mielipide ei ihan kauheasti paina.
Nyt pääsi marskilta kackelsbergit housuun! Ruhollah Khomeini oli yksi Iranin kaikkien aikojen vaikutusvaltaisimpia valtionpäämiehiä (mikä on aika hyvin ottaen huomioon valtion/alueen historia),
Mutta hänen näkemystään lapsiavioliitoista eivät maltillisemmat muslimit välttämättä silti jaa. Ja heitä on paljon.
ja on edelleen laajasti kunnioitettu shiialaisessa maailmassa.
Sunnimuslimeja on n. 90 prosenttia muslimeista...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Markja, tutustu tähän osoitteeseen, siellä muslimi kertoo mm. "Islam teoriassa ja käytännössä"; Kukaan ei noudata Koraanin joka kirjainta; Koraanin tulkinnoista; Maltillinen muslimi, maallistunut muslimi vai ei-muslimi? jne jne.

http://huseinmuhammed.blogit.uusisuomi.fi/

Pieni näyte osoitteen sisällöstä :
Toinen maltillisten muslimien ongelma on se, että he ovat antaneet äärimuslimien puhua siitä, mikä on islamin mukaan oikein ja mikä väärin. Maltillisia joko ei kiinnosta tai he pelkäävät ottaa roolin oikean ja väärän määrittelemisessä. Moni maltillinen muslimi tuntuu ajattelevan, että hänen on 1) joko hyväksyttävä vanhoillinen islam-tulkinta, 2) rikottava rauhassa mutta oltava kritisoimatta vanhoillista tulkintaa tai sitten 3) luopua kokonaan islamista voidakseen kritisoida vanhoillista islamia.

Suurin osa tuntemistani muslimeista harmittelee, että erittäin pieni vähemmistö onnistuu tekemään pahaa heidän uskontonsa nimissä ja hankaloittamaan heidän yhteiseloaan muunuskoisten kanssa. Harva on kuitenkin sitä mieltä, että asiaan voi mitenkään vaikuttaa.
Mielestäni myös sinä Markja käyttäydyt kuin äärimuslimi, kiihkomielisesti, vauhkoten, ja kapeakatseisen ymmärtämättömästi. Junttipaskaa tuo jatkuva valitus.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

rosamarine kirjoitti:
markja kirjoitti:Esitä päinvastaista todistetta vähintään yhtä korkeilta muslimijohtajilta niin palataan sitten asiaan.

Mitä sä siis yrität todistaa? Halla-ahon juoksupoikana, sitä, että islam on pedofiiliuskonto? Olenko mä missään kohtaa kieltänyt sitä, että islam hyväksyy lapsiavioliitot?
Sinusta siis se ei tee uskonnosta pedofiiliuskontoa, että se hyväksyy lapsiavioliitot (ja siihen kuuluvan lapsen nussimisen)? Eikä se, että sen profeetta, jäljittelyn kohde ja idoli, nussi 9-vuotiasta? Mikähän sitten tekisi jostain pedofiiliuskonnon?

Mä olen kirjoittanut siitä, että kaikki muslimit eivät hyväksy pedofiliaa, ja tämä on totta, halusit sitä tai et. Mun ei tarvitse alkaa sulle todistelemaan islamin opinkiemuroita, ihan sama asetelma se on kuin mikä tahansa pohjaton väittely kristinuskosta tai ateismista.
Ihminen, joka ei hyväksy islamin opetuksia, ei voi olla muslimi, vaikka miten väittäisi olevansa. Ihminen, joka ei hyväksy lapsiavioliittoja ja lasten nussimista, ei voi olla muslimi, vaikka miten väittäisi olevansa. Tämä on aivan puhdasta logiikkaa.
Olet huudellut Markja pitkään niitä muslimilähteitä. Ja nyt on tietenkin hyvä kitistä siitä, että tämä muslimi sattuu olemaan vaan lakimies ja asuu vieläpä suomalaisessa yhteiskunnassa.
...
Ylläolevan kirjoittaja on HUSEIN MUHAMMED
Onko tämä henkilö imaami tai jokin korkea-arvoinen islamoppinut? Ei ole, vaan kurdi ja lakimies. Ei siis kelpaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Marsalkka kirjoitti:Mutta hänen näkemystään lapsiavioliitoista eivät maltillisemmat muslimit välttämättä silti jaa. Ja heitä on paljon.
Tietysti löytyy ihmisiä, jotka eivät jaa islamin peruspilareita ja oppeja, vaan uskovat johonkin muuhun jotenkin muuten. Muslimeja he eivät sen sijaan ole. Eivät, vaikka niin väittäisivätkin olevansa.
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Mutta hänen näkemystään lapsiavioliitoista eivät maltillisemmat muslimit välttämättä silti jaa. Ja heitä on paljon.
Tietysti löytyy ihmisiä, jotka eivät jaa islamin peruspilareita ja oppeja, vaan uskovat johonkin muuhun jotenkin muuten. Muslimeja he eivät sen sijaan ole. Eivät, vaikka niin väittäisivätkin olevansa.
Ovatko Suomen tataarit muslimeja? Ainakin heillä on moskeija.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti: Ihminen, joka ei hyväksy islamin opetuksia, ei voi olla muslimi, vaikka miten väittäisi olevansa. Ihminen, joka ei hyväksy lapsiavioliittoja ja lasten nussimista, ei voi olla muslimi, vaikka miten väittäisi olevansa. Tämä on aivan puhdasta logiikkaa.
Muslimeja taitaakin olla paljon vähemmän kuin tähän asti on kuviteltu...
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

markja kirjoitti:
Hahahah! Markja on jo määrittelemässä mikä on oikeaa islamia ja kuka oikeasti on muslimi. Mistä sä vedät näitä juttujas? Millä rahkeilla sä määrittelet kenekään uskonnollista vakaumusta?

Ihan uteliasuudesta, määrittele mulle kristitty. Millainen on oikea kristitty? Niitäkin on ilmeisesti vain yhtä tyyppiä, joten luulis olevan helppoa sulle.
markja
Adrian Monk
Viesti:

katupoika kirjoitti:Hahahah! Markja on jo määrittelemässä mikä on oikeaa islamia ja kuka oikeasti on muslimi. Mistä sä vedät näitä juttujas? Millä rahkeilla sä määrittelet kenekään uskonnollista vakaumusta?
Sinun mielestäsi siis ihminen, joka ei toimi koraanin mukaan ja noudata Muhammedin esimerkkiä, voi olla muslimi? Mielenkiintoista. Voiko sinusta ihminen, joka ei noudata tooraa, olla juutalainen? Ihminen, joka ei noudata raamattua, olla kristitty?
Ihan uteliasuudesta, määrittele mulle kristitty. Millainen on oikea kristitty? Niitäkin on ilmeisesti vain yhtä tyyppiä, joten luulis olevan helppoa sulle.
Sellainen, joka noudattaa uuden testamentin opetuksia ja pitää Jeesusta jumalan poikana ja täydellisenä ja oikeamielisenä.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kasapäin lisäinfoa Islamin ja pedofilian suhteesta:
http://www.islam-watch.org/Amarkhan/ped ... am.htm#Ch2
Sieltä löytyy tarkkoine lainauksineen ja lähteineen, tervemenoa vaan lukemaan. Tulkaa vasta sitten tänne ruikuttamaan, että puhun muka paskaa.
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
katupoika kirjoitti:Hahahah! Markja on jo määrittelemässä mikä on oikeaa islamia ja kuka oikeasti on muslimi. Mistä sä vedät näitä juttujas? Millä rahkeilla sä määrittelet kenekään uskonnollista vakaumusta?
Sinun mielestäsi siis ihminen, joka ei toimi koraanin mukaan ja noudata Muhammedin esimerkkiä, voi olla muslimi? Mielenkiintoista.
Voi hyvin olla muslimi, vaikka ei hyväksyisi lapsiavioliittoja.

Ovatko Suomen tataarit muslimeja?
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
Tietysti löytyy ihmisiä, jotka eivät jaa islamin peruspilareita ja oppeja, vaan uskovat johonkin muuhun jotenkin muuten.
Islamin peruspilarit ovat

* uskontunnustus ("Allah on ainoa Jumala ja Muhammed on hänen profeettansa")
* rukous viisi kertaa päivässä kohti Mekkaa
* paasto Ramadan-kuussa päivällä
* almut kouluille ja sairaaloille (ns. almuvero)
* pyhiinvaellus Mekkaan kerran elämässä
Tästä oli ilmeisesti lapsiavioliitot unohtuneet...

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Vastaa Viestiin