Mielenkiintoinen juttu tämä kaikenkaikkiaan, toivottavasti syyllinen saadaan kiinni!
Sannan surma - Mikkeli 2009
Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen
Piupalille rohkaisua: Ymmärrän, ettet halua täällä tietojasi jakaa. Uskaltaudu ihmeessä laittamaan Härälle yksityisesti tietosi, jos haluat, että juttu selviää! Härällä on korkeampi moraali kuin poliisilla ja se on kuin CSI:n Horatio
Mielenkiintoinen juttu tämä kaikenkaikkiaan, toivottavasti syyllinen saadaan kiinni!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Niin.Vähän niinkuin se Orivesikin.härkä kirjoitti:Yllätys , Yllätys :Nyt asia selviää.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
Vielä tuo juttu. Ihan juomallako oli päässyt tuohon tilaan vai olisiko juomaan sekoitettu jotain ravintolassa?piupali kirjoitti:Ja Sanna oli kyllä tuhannen päissään.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
En tiedä oliko juomaan sekotettu jotain, mutta ei mun mielestä mikään mahdoton ajatus. Olen sitä miettiny itsekin.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Jokuhan epäili jo aikaisemmin noita tyrmäystippoja.Tänään sattui tuosta tyrmäystipoistarosamarine kirjoitti:Vielä tuo juttu. Ihan juomallako oli päässyt tuohon tilaan vai olisiko juomaan sekoitettu jotain ravintolassa?
varoittavaan ketjuviestiin liittyen tällainen vastaan:
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /10/965516Viestissä mainittua eläinlääkettä ei ole olemassakaan. Myös koko tyrmäystippa-ajatukseen voi suhtautua epäilevästi.
- Oikeuskemiallista näyttöä tyrmäystippojen käytöstä ei Helsingissä ole koskaan saatu, rikosylikomisario Tolvanen sanoo.
- Tietenkin aineen nauttimisesta tutkimukseen hakeutumiseen voi kulua aikaa.
Tolvasen mukaan on tavallista, että tyrmäystippoja epäilevät kertovat juoneensa "pari kaljaa".
- He kuitenkin puhaltavat helposti pari promillea. Kyllä yleisin tyrmäystippa on alkoholi, Tolvanen sanoo.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Juu, kun Kongi mainitsi siitä, että parin hänen kaverinsa juomaan oli sekoitettu jotain juuri tuona iltana, ja molemmat kaverit olivat myös vaaleaverikkoja.piupali kirjoitti:En tiedä oliko juomaan sekotettu jotain, mutta ei mun mielestä mikään mahdoton ajatus. Olen sitä miettiny itsekin.
Itse en pidä tätä vaihtoehtoa mitenkään kaukaa haettuna.
Pari kesää sitten olin yökerhossa ja luulen, että juomaani sekoitettiin myös jotain tyrmäystippoja, olo oli kauhea (oksensin myös), onneksi mieheni oli mukana ja pääsimme turvallisesti taksilla majapaikkaamme. Seuraavana päivänä maailma pyöri ja olo oli todella huono, enkä edes juonut paljon, muutaman siiderin. Huono olo jatkui vielä sitä seuraavaankin päivään. Muistan, että yht'äkkiä filmi ns. katkesi illan suhteen...
Minulla on myöskin kokemusta tyrmäystipoista, ja tiedän niitä tosiaan saaneeni, koska tekijä (silloisen poikaystäväni kaveri) tunnusti myöhemmin, halusi kuulemma kokeilla mitä niistä tapahtuu
Oli juhannusaatto ja olimme autossa, jossa join kaksi siideriä, toiseen tämä nuori herrasmies oli laittanut tippoja. Noin tunti tämän jälkeen pääsimme perille määränpäähämme ja nousin autosta. Kaaduin ensimmäiseksi maahan ja pelästyin, että mitä minulle tapahtuu. Tiesin, että olin juonut vain kaksi siideriä. Hoipertelin ja sammalsin, ilman ystävieni tukea en olisi ikinä selvinyt yksin yhtään mihinkään. Olo oli todella pelottava, koska en ollut tottunut siihen, etten pysty kontrolloimaan itseäni.
Kömmin telttaan, jossa nukuin "mukavasti" koko juhannus illan.
Olin todellakin siinä kunnossa, että minulle olisi voinut kuka vain tehdä mitä vain, enkä olisi pystynyt tekemään yhtään mitään!
Oli juhannusaatto ja olimme autossa, jossa join kaksi siideriä, toiseen tämä nuori herrasmies oli laittanut tippoja. Noin tunti tämän jälkeen pääsimme perille määränpäähämme ja nousin autosta. Kaaduin ensimmäiseksi maahan ja pelästyin, että mitä minulle tapahtuu. Tiesin, että olin juonut vain kaksi siideriä. Hoipertelin ja sammalsin, ilman ystävieni tukea en olisi ikinä selvinyt yksin yhtään mihinkään. Olo oli todella pelottava, koska en ollut tottunut siihen, etten pysty kontrolloimaan itseäni.
Kömmin telttaan, jossa nukuin "mukavasti" koko juhannus illan.
Olin todellakin siinä kunnossa, että minulle olisi voinut kuka vain tehdä mitä vain, enkä olisi pystynyt tekemään yhtään mitään!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
^Oliko kyseisessä tapauksessa käytetty muuten lakkaa, pilokarpiinia vai mitä?
-
jeesustelia
hyvin ikävä tapaus
tosi nätti ja mukava tyttö sanna oli R.I.P.
maanantaina selkis jo löytö paikka ja vähän muutakin..selvää oli että ei ollut tapaturma eikä vahinko.
poliisin tiedotuksia seuraillu vähäistä ne on ollut.
tuolla aikaisemmin viesti ketjussa on jo varmasti oltu jäljillä miksi..
selkee tarkoitus tällä teolla on ollut. mitä kaikkee syitä on takana niin sitä ei tiedä..
toivottavasti syyllinen saadaankiinni.
mitään suurempia paljastuksia ei ainakaan minulta tässä vaiheessa ole tulossa..
tosi nätti ja mukava tyttö sanna oli R.I.P.
maanantaina selkis jo löytö paikka ja vähän muutakin..selvää oli että ei ollut tapaturma eikä vahinko.
poliisin tiedotuksia seuraillu vähäistä ne on ollut.
tuolla aikaisemmin viesti ketjussa on jo varmasti oltu jäljillä miksi..
selkee tarkoitus tällä teolla on ollut. mitä kaikkee syitä on takana niin sitä ei tiedä..
toivottavasti syyllinen saadaankiinni.
mitään suurempia paljastuksia ei ainakaan minulta tässä vaiheessa ole tulossa..
Ketjun kun luki läpi, niin muuta ei tullut mieleen kuin mustasukkaisuus..
-
Valdovas
- Axel Foley
Hiukan vähälle mediahuomiolle tapaus tosiaan näyttää toistaiseksi jääneen. En tosin usko, että siinä olisi niinkään mitään tietoista Mikkelin tai Etelä-Savon vähättelyä, vaan johtunee todennäköisesti muutoin varsin vilkkaasta uutisviikosta niin rikosasioissa (Turunen ja Ulvila) kuin muutenkin (Lepsämän laudat yms.). Hiljaisempina uutisviikkoina olisi varmaan päätynyt jo lööppeihinkin, sillä kyllähän kauniin naisen kuva myy aina olipa aihe mikä tahansa...
Pohdiskelu jatkukoon, mutta mielellään edes joten kuten aiheessa pysyen, ja kun oikeista ihmisistä ja avoimesta palstasta on kyse, niin tiettyä tyylitajua kehiin myös, pliiz! Eräillä muilla keskustelupalstoilla tämänkin tapauksen kohdalla on tehty jo melkoisia rimanalituksia...
Pohdiskelu jatkukoon, mutta mielellään edes joten kuten aiheessa pysyen, ja kun oikeista ihmisistä ja avoimesta palstasta on kyse, niin tiettyä tyylitajua kehiin myös, pliiz! Eräillä muilla keskustelupalstoilla tämänkin tapauksen kohdalla on tehty jo melkoisia rimanalituksia...
-
NiskaLenkki
- Nikke Knatterton
Valdovasin kanssa samoilla linjoilla, pysytään asiassa. Mietin sitä, että sukulaiset ovat tehneet katoamisilmoituksen sunnuntaina, kun Sanna ei ole tullut kotiin. Eikö tämä ole suhteellisen pian katoamisesta? Onko heillä ollut ehkä heti aihetta uskoa, että jotain on tapahtunut Sannalle.
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Jasso..
Halusiko joku (mustasukkainen exä?) näpäyttää nykyistä siippaa, kun on oikein poliisi?
Aatteli laittaa polliisin töihin..
Halusiko joku (mustasukkainen exä?) näpäyttää nykyistä siippaa, kun on oikein poliisi?
Aatteli laittaa polliisin töihin..
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Muutamia kysymyksiä heräsi luettuani ketjun (oli näitä jo muutkin kyselleet):
Sanna siis poistui ravintolasta sen sulkeuduttua. Sanna tuskin on ollut ainoa tuohon aikaan poistunut ja jos hän on todella ollut ympärikännissä, eikö kukaan kiinnittänyt huomiota, ettei hän välttämättä pääse kotiin ilman apua siinä kunnossa?
Kuinka kauan Sanna oli seurustellut tuon (poliisi?)miehen kanssa?
Oliko mies työvuorossa tuolloin? Sannan mukanahan hän ei ollut.
Mikäli resurssit antavat myöten, poliisithan usein käyvät tarkkailemassa näitä baarien edustoita sulkeutumisaikaan. Nyt ei ilmeisesti ainakaan...
Onko Sanna kenties törmännyt ex-poikaystävään baarissa? Kävikö usein baareissa vai oliko nyt jokin erityinen syy mennä? Treffit?
Oliko Sannalla kännykkä mukana vielä hänet löydettäessä? Teletiedot selvittäisi paljon asioita.
Kuolinsyy voi tietysti olla myös jollain tylpällä esineellä aiheutettu sisäinen verenvuoto, jolloin heti ei ole päällepäin näkynyt mitään erityistä.
Sanna siis poistui ravintolasta sen sulkeuduttua. Sanna tuskin on ollut ainoa tuohon aikaan poistunut ja jos hän on todella ollut ympärikännissä, eikö kukaan kiinnittänyt huomiota, ettei hän välttämättä pääse kotiin ilman apua siinä kunnossa?
Kuinka kauan Sanna oli seurustellut tuon (poliisi?)miehen kanssa?
Mikäli resurssit antavat myöten, poliisithan usein käyvät tarkkailemassa näitä baarien edustoita sulkeutumisaikaan. Nyt ei ilmeisesti ainakaan...
Onko Sanna kenties törmännyt ex-poikaystävään baarissa? Kävikö usein baareissa vai oliko nyt jokin erityinen syy mennä? Treffit?
Oliko Sannalla kännykkä mukana vielä hänet löydettäessä? Teletiedot selvittäisi paljon asioita.
Kuolinsyy voi tietysti olla myös jollain tylpällä esineellä aiheutettu sisäinen verenvuoto, jolloin heti ei ole päällepäin näkynyt mitään erityistä.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Keskustelussa ei ole tullut varmuutta siitä, että Sanna olisi seurustellut poliisin kanssa. Pelkkä vahvistamaton huhu.Ailar kirjoitti:Kuinka kauan Sanna oli seurustellut tuon (poliisi?)miehen kanssa?
Suomalaisravintoloista poistuu joka ilta tuhansia ympärikännisiä ihmisiä, eikä heihin yleensä kiinnitetä niin hirveästi huomiota.Ailar kirjoitti:Sanna siis poistui ravintolasta sen sulkeuduttua. Sanna tuskin on ollut ainoa tuohon aikaan poistunut ja jos hän on todella ollut ympärikännissä, eikö kukaan kiinnittänyt huomiota, ettei hän välttämättä pääse kotiin ilman apua siinä kunnossa?