Sannan surma - Mikkeli 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Ailar
Jessica Fletcher

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Laitoinkin tuon poliisi-sanan sulkuihin kysymysmerkin kera.
Tuosta kännissä poistumisesta kysyin sillä, että jos hän todella on ollut tolkuttomassa nelivetokunnossa, eivätkö ystävät/tutut kiinnittäisi mitään huomiota asiaan? No tosiasiahan tietysti on, että joku on kiinnittänyt huomiota, kun kerran naisen loppu oli se mikä oli.
Candy
Alokas

Viesti Kirjoittaja Candy »

Jonkun verran asiasta tietäneenä voi valottaa muutamaa asiaa...
-Sanna ei ollut umpikännissä baarista lähtiessä,olisi kyllä selvinny hyvin kotiin
-Löytöpaikka ei ole lähelläkään kotia joten se sulki heti aluksi läheisiltä onnettomuuden pois
-Sanna oli seurustellu jo reilun vuoden miehensä kanssa
-Sanna ei ollut koskaan milläänlailla tekemisissä huumeiden tms muiden vastaavien aineiden kanssa
-Sannan omaiset ottivat yhteyttä poliisiin heti sunnuntaina koska ei ollut Sannan tapaista kadota
Toivottavasti syyllinen saadaan pian kiinni ja vastuuseen teoistaa ellei jo ole poliisin hallussa..
Jaksamisia sannan omaisille..
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kiitos Candy kun oikaiset huhuja! =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

jeesustelia kirjoitti:hyvin ikävä tapaus

tosi nätti ja mukava tyttö sanna oli R.I.P.
maanantaina selkis jo löytö paikka ja vähän muutakin..selvää oli että ei ollut tapaturma eikä vahinko.
poliisin tiedotuksia seuraillu vähäistä ne on ollut.
tuolla aikaisemmin viesti ketjussa on jo varmasti oltu jäljillä miksi..
selkee tarkoitus tällä teolla on ollut. mitä kaikkee syitä on takana niin sitä ei tiedä..
toivottavasti syyllinen saadaankiinni.

mitään suurempia paljastuksia ei ainakaan minulta tässä vaiheessa ole tulossa..
Tätä viestiä lukiessa tuli heti sellainen tunne että sama informaatio asiasta kuin minulle on kerrottu.
Ja tuo "vähän muutakin".. Samaa mieltä.. Kaikkea ei ole kerrottu vieläkään.
piupali
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja piupali »

Candy: Näin Sannan baarin sulkemisajan jälkeen ja voin sanoa että hän oli melko kännissä.
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Mä mietin sitä, että jos pilkku oli tullu just sillon 3.30, niin ei siinä samaan aikaan mitään joukkoryntäystä ulos tule, kun ihmiset on just jonottanu vikat juomat, eli ei ole niinkään varmaa että Sannan poistumisen on nähnyt tosi moni..
Candy
Alokas

piupali: on eri asia olla melko kännissä ku tuhannen päissään...vai..?
jos luotettava taho on nähnyt sannan baarin edessä ja sanonut että sanna oli siinä kunnossa että selviää kyllä hyvin kotiin niin ei sillon mun mielest olla tuhannen päissään mutta kai sekin on mielipide kysymys..
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Melko kännissä tarkoittaneekin sitä että se harkintakyky on jo vähän niin ja näin vaikka
jalat näyttäisi kantavan.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Candy
Alokas

no juu,niinhän se tavallaan tarkkoittaa mutta ihminen joka sanoi että sanna oli siinä kunnossa että kykenee kyllä kotiin niin tunsi sannan joten kai tiesi mistä puhui mutta se ei nyt ole enää oleellista kun asiaa kuitenkin tutkitaan jo henkirikoksena..
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

Damien kirjoitti:^Oliko kyseisessä tapauksessa käytetty muuten lakkaa, pilokarpiinia vai mitä?
Suoraan sanottuna, ei hajuakaan! Sen verran olin kyseiselle henkilölle vihanen, etten ollut pitkään aikaan missään puheväleissä.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Onkohan tappaja pitäny Sannaa jossain jo sunnuntai aamusta aina maanantai päivään saakka ja hei, ei ole missään sanottu löysikö joku ohikulkija Sannan, eli olisiko tappaja kertonut itse poliisille missä uhri on?
Kertookohan poliisi tiedotteessaan kuinka pitkään uhri oli ollut jo kuolleena kun hänet löydettiin?
piupali
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja piupali »

Kyllä sanoisin kuitenkin että todella päissään oli. Melko känninen ihminen ei sammu.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Eikös poliisin tänään pitänyt antaa lisätietoa tästä tapauksesta? Vielä ei ainakaan Iltiksen lööpit huuda tapauksesta enkä Länsi-Savonkaan nettilehdestä löytänyt mitään. Ehkä illemmalla sitten.

Tämä tapaus vaivaa minua. Kaikki salaperäisyys ja vaikeneminen lisää vain mielenkiintoa.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

piupali kirjoitti:Kyllä sanoisin kuitenkin että todella päissään oli. Melko känninen ihminen ei sammu.
Minne Sanna sammui ja missä vaiheessa? Mikäli tämä pitää paikkansa.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

serialist kirjoitti:Eikös poliisin tänään pitänyt antaa lisätietoa tästä tapauksesta? Vielä ei ainakaan Iltiksen lööpit huuda tapauksesta enkä Länsi-Savonkaan nettilehdestä löytänyt mitään. Ehkä illemmalla sitten.

Tämä tapaus vaivaa minua. Kaikki salaperäisyys ja vaikeneminen lisää vain mielenkiintoa.
Joo kiinnostaa aika montaa jos kattelee montako kertaa tätä aihetta on katsottu.. Ja olihan tuo Länkkärissäkin että myös poliisi seuraa näitä keskusteluja.

Itse seuraan tiedotteen julkaisua täältä: http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-sav ... s/indexfin
Viimeksi kun iltapäivälehti päivitti tietonsa ja kertoi ettei poliisi kerro löytöpaikkaa niin samaan aikaan poliisin sivuilla oli jo tuo lisätiedote, jossa osoite kerrotaan..

Ja minulle ei ole ainakaan mitään virallista tietä tullut tietoa että Sanna olisi sammunut (yhtään mihinkään)!
Muoks edits täsmennys.. Tai ainakaan siis löytöpaikalleen.
Viimeksi muokannut Bloodhound, Pe Loka 02, 2009 2:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin