Sannan surma - Mikkeli 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja Damien »

serialist kirjoitti:niin kiinnostaisi tietty kuinka epäilty on saanut tietonsa.
Varmasti ihan suusta suuhun.Mikkelissä on pienet piirit eikä jonkun tuttavapiiriä ole vaikea
selvittää.Varsinkaan jos käyvät usein ulkona.Tuo baareilu kun sosiaalistaa. :D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Damien kirjoitti:
serialist kirjoitti:niin kiinnostaisi tietty kuinka epäilty on saanut tietonsa.
Varmasti ihan suusta suuhun.Mikkelissä on pienet piirit eikä jonkun tuttavapiiriä ole vaikea
selvittää.Varsinkaan jos käyvät usein ulkona.Tuo baareilu kun sosiaalistaa. :D
Niin, varsinkin jos on tuttuja Mikkelissä. Ensimmäisenä kuitenkin ajattelin, että epäilty olisi jostain muualta.

Tottahan se on, että Mikkeli on sisäsiittoinen, mutta myös hyvin sisäänpäin lämpenevä. Tietoja on kuitenkin helppo saada, juoruista nyt puhumattakaan.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

SharQ kirjoitti:
Bloodhound kirjoitti: Suljin tiettyjä, koska tiesin ettei kysymyksessä ole tapaturma tai vahinko tms. ja tiesin ettei kyseessä ollut satunnaisesti valittu uhri.

editaatioosi: mä yritin kirjottaa kaksikymmentä eri kertaa tähän vastausta kierrellen ja kaarrellen, mutta pakko vaan sanoa että kun tietää yhden yksityiskohdan enemmän, niin on jo paljon edellä näitä keskustelupalstoja.. Minulle kerrottiin se asia heti alkuviikosta kun yleensä sain tietää asiasta ja siksi tämä on järkyttänyt puolta enemmän kuin muussa tapauksessa olisi järkyttänyt.
Jos S ei ollut satunnainen uhri vaan harkitusti valittu, niin sehan tarkoittaa etta motiivi tosiaan on. Siinapa pohtimista ja spekuloimista varsinkin nailla pohjatiedoilla mita julkisuuteen on annettu.
Bloodhound kirjoitti:Omalta osaltani olen kertonut kaiken mitä voin. Jatkan jutun seuraamista, mutta tiedotteestakin voi epäillä että tutkinta jatkuu helv. kauan ja homma junnaa siihn asti paikallaan ennenkuin poliisi paljastaa lisää.
Hmmm... Poliisihan tata tapausta tutkii ja suoraan sanottuna en ihan ymmarra mita tarkoitat tuolla lauseen patkalla, jonka olen korostanut. .
Sori, mutta jos viitsit nähdä sen verran vaivaa että menet sivulle 16, jossa on alkuperäinen viesti, niin näät että minä EN ole korostanut kertomastani yhtään lausetta tai sen osaa. Tarkkuutta!

Tarkoitin että lisäspekulaatiota tai faktoja tapahtuneesta minulta on odotettavissa vasta sitten kun poliisi kertoo lisää, johon luulen menevän paljon aikaa. Tietty joku jolla on samat tiedot kuin minulla saattaa kertoa jotain lisää ja homma aueta tässä keskustelussa hieman lisää, mutta minä en uskalla kertoa.

P.S. Se että täällä kellään ei ole parempaa tietoa kuin lehdistölläkään on silkkaa p....a eli puppua ;)

Lehdessä luki myös että jollain ihmeen murha.info sivuilla =D seurataan rikostutkinnan etenemistä kiivaasti ja että jotkut kirjoittajista ovat olleet liikenteessä Mikkelissä samaan aikaan uhrin katoamisyönä..
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Bloodhound kirjoitti: P.S. Se että täällä kellään ei ole parempaa tietoa kuin lehdistölläkään on silkkaa p....a eli puppua ;)
Jotkut nimimerkit ovat vaan joutuneet ottamaan sanojaan takaisin ja monet ovat
kovasti tätä kautta odotelleet tapaukseen lisätietoja. :wink:
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Damien kirjoitti:
Bloodhound kirjoitti: P.S. Se että täällä kellään ei ole parempaa tietoa kuin lehdistölläkään on silkkaa p....a eli puppua ;)
Jotkut nimimerkit ovat vaan joutuneet ottamaan sanojaan takaisin ja monet ovat
kovasti tätä kautta odotelleet tapaukseen lisätietoja. :wink:
Toivottavasti ei tarvitse ottaa sanoja takaisin, mutta joutuu täällä kyllä näköjään selvittämään uudelleen ja uudelleen mitä milläkin asialla tarkoitetaan, esim. tuossa edellä olevassa tekstissä mun sivulause oli korostettu jonkun muun toimesta ja sitte asia nostaa jollekin liudan kysymysmerkkejä mitä olen tarkoittanut, vaikka lause oli enemmänkin toteamus =)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Bloodhound kirjoitti: Toivottavasti ei tarvitse ottaa sanoja takaisin, mutta joutuu täällä kyllä näköjään selvittämään uudelleen ja uudelleen mitä milläkin asialla tarkoitetaan, esim. tuossa edellä olevassa tekstissä mun sivulause oli korostettu jonkun muun toimesta ja sitte asia nostaa jollekin liudan kysymysmerkkejä mitä olen tarkoittanut, vaikka lause oli enemmänkin toteamus =)
Tämä kun huomioitaisi jatkossakin, ja se että suurin osa täällä esitetyistä asioista on puhdasta
spekulointia, ei tarvitse kenenkään seota jutuissa. :lol:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Eipä ihme, että joudut selvittelemään sanomisiasi, sen verran epämääräisiä ja vihjailevia ovat postauksesi tähän ketjuun olleet.

Toivottavasti kuitenkin olet kysynyt siltä (ilmeisesti Sannan sukuun kuuluvalta?) kaveriltasi (joka on sinulle kertonut samoja tietoja kuin omaisille) hyväksynnän noille semi-spekulaatioillesi...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Bloodhound kirjoitti: Sori, mutta jos viitsit nähdä sen verran vaivaa että menet sivulle 16, jossa on alkuperäinen viesti, niin näät että minä EN ole korostanut kertomastani yhtään lausetta tai sen osaa. Tarkkuutta!
Tarkkuutta todellakin... Tassapa lainaus tuolta sivulta 17 omasta postauksestani
SharQ kirjoitti:
Bloodhound kirjoitti:Omalta osaltani olen kertonut kaiken mitä voin. Jatkan jutun seuraamista, mutta tiedotteestakin voi epäillä että tutkinta jatkuu helv. kauan ja homma junnaa siihn asti paikallaan ennenkuin poliisi paljastaa lisää.
Hmmm... Poliisihan tata tapausta tutkii ja suoraan sanottuna en ihan ymmarra mita tarkoitat tuolla lauseen patkalla, jonka olen korostanut.
Jos oikein tarkasti luet lauseet loppuun, niin huomaat, etta itse olen tuon lauseesi patkan korostanut ja sen jopa omassa kommentissani sanon selkealla suomenkielella.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Epämääräisiä siksi, kun ei voi kaikkea kertoa ja vihjailevia, koska pystyy poistamaan tiettyjä vääriä spekulaatioita..

En sentään paljasta mitään perheen sisäisiä asioita kuten joku idiootti tuolla meni tekemään..

Spekulaatioille ei tarvitse tietääkseni kenenkään pyytää lupaa yhtään mistään, perustui ne mihin tietoon tahansa!
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

maija turjukka kirjoitti: Toivottavasti kuitenkin olet kysynyt siltä (ilmeisesti Sannan sukuun kuuluvalta?) kaveriltasi (joka on sinulle kertonut samoja tietoja kuin omaisille) hyväksynnän noille semi-spekulaatioillesi...
Toivottavasti myös itse olet kysynyt luvan omaisilta julkaista tällä keskustelupalstalla hänen facebook-profiilikuvansa. Itse en ottaisi tuota riskiä nimen paljastumisen vuoksi.
piupali
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja piupali »

Ihmetyttää miten iltalehdessä asiat on kirjoitettu että juttu olisi jo selvitetty vaikka poliisin antamien tietojen mukaan asiaa tutkitaan vielä, eikä kaikki ole selvillä. Jos olisi, he kyllä kertoisivat enemmän.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

piupali kirjoitti:Ihmetyttää miten iltalehdessä asiat on kirjoitettu että juttu olisi jo selvitetty vaikka poliisin antamien tietojen mukaan asiaa tutkitaan vielä, eikä kaikki ole selvillä. Jos olisi, he kyllä kertoisivat enemmän.
Juttuhan voidaan pitää selvitettynä sitten kun syyllinen on tunnustanut.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Bloodhound kirjoitti:Toivottavasti myös itse olet kysynyt luvan omaisilta julkaista tällä keskustelupalstalla hänen facebook-profiilikuvansa. Itse en ottaisi tuota riskiä nimen paljastumisen vuoksi.
Ja tuo kuva on muuten linkitetty muualta kuin facebookista.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^^^Voi elämän kevät tuota sun typeryyttäsi! Et sitten vaivautunut kaivelemaan sitä vertaa, että olisit varmistanut, miten mä sen kuvan postasin. Minähän kopion kuvan ensin omalle koneelleni ja laitoin sitten vasta palvelimen kautta tänne... niin että kukahan sen Facebookin nyt ensimmäisenä mainitsikaan? :roll:

edit. Kiitos, Damien, ehdit näköjään ensin oikaista, mutta tulkoon nyt tässä toisenkin kerran.

Tässä tuo tämänpäiväinen Länsi-Savon artikkeli. Nähdäkseni uusia, tässä ketjussa ennen mainitsemattomia asioita ei ole montaa. Lähinnä vain se, että epäillyn kiinni ottaminen on tapahtunut torstaina. Lisäksi artikkelissa selvennetään sitä, mitä tuo todennäköisin syin vangitseminen tarkoittaa.
En kylli löytänyt suurennuslasillakaan mainintaa, että nimenomaan murha.info olisi mainittu artikkelissa, siinähän todetaan vain, että internetissä keskustellaan kiivaasti tapahtumista.

Artikkeli pudonnut. Ei löydy.
-NILS-
Viimeksi muokannut maija turjukka, La Loka 03, 2009 12:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Kiitti maija.Selvisipä tuo kiinniottopäiväkin.Siihen kun ei kukaan vaivautunut vastaamaan. 8)
Vastaa Viestiin