KADONNEET: Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Steen1
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Elo 23, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja Steen1 »

Vanhe,pia veikkaan :!:

Vihikoira
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 9:52 pm

Viesti Kirjoittaja Vihikoira »

Mirrorin keskustelupalstalta oli linkki kuvaan, jossa Katella oli pahoja mustelmia toisessa käsivarressa. Kuva oli otettu melko pian Maddien katoamisen jälkeen. Tästä tulee ajatus, entäpä jos koko tapahtumasarja saikin alkunsa vanhempien tappelusta. Jotenkin tapahtumat sitten lähtivät vyörymään eteenpäin. Sitten apuun kutsuttiin tämä O´Brien (tai saapui itse paikalle vapaaehtoisesti selvittämään tilannetta)ja hän antoi rauhottavia lapsille.

Yläkerran iäkäs rouva ei ole kertonut mitään tappelusta, mutta ei kai hän jatkuvasti oleskele hotellihuoneessaan, varsinkin näin lämpimässä paikassa.

Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Kuva

Joo löysin Mirror-palstan keskustelun ja linkin. Mustelmilta näyttää. Olisikohan mies ravistellut?
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -

Susanna
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 7:37 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Susanna »

^totta mustelmiahan ne , tosin jos niistä pitäs jotain päätellä mä oisin aina ollu jonkun kanssa käsirysyssä, kun ei tarvitse kun pikkaisen johonkin tölvästä itteään tai painaa niin mustelmia on aina , onkohan koskaan ollut niin ettei olis yhtään , tosin tuo paikka jossa Katella on tuo jälki on juuri sellainen josta yleensä pidetään kiinni kun ihmistä ravistellaan , hmm :?

niin no voihan olla että sillonkuin Kate on huomannut että lapsi on kadonnut sängystään , hän on ollut sen verran hysteerinen että on tarvinnut vähän kovemmilla otteilla rauhoitella ?

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Kappas vaan kun tämän kuvan perusteella katsoo kasvoja nainen näyttää kovin kärsivältä(syytä ei voi sanoa) ja mies kovin itsensä hallitsevalta ja voimakkaasti pitää naista tässä(hallitseva).Vähän nyt käsitys muuttuvainen minulla tästä asiasta tai miten voisi olla sittenkin tämä juttu. Mutta vaikea tässä on mitään isompaa sanoa.

Mustelmista on myös vaikea sanoa,paitsi että jos sitten käsirysyssä tappelevat jo asian johdosta.Tiedä näistä
Totuus on tarua ihmeellisempää

Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Kappas vaan kun tämän kuvan perusteella katsoo kasvoja nainen näyttää kovin kärsivältä(syytä ei voi sanoa) ja mies kovin itsensä hallitsevalta ja voimakkaasti pitää naista tässä(hallitseva).Vähän nyt käsitys muuttuvainen minulla tästä asiasta tai miten voisi olla sittenkin tämä juttu. Mutta vaikea tässä on mitään isompaa sanoa.

Mustelmista on myös vaikea sanoa,paitsi että jos sitten käsirysyssä tappelevat jo asian johdosta.Tiedä näistä
Minulle tuli tästä kuvasta käsitys: mies siinä vahvemman ja tukijan roolissa, pakko pysyä vahvana/vahvempana ettei kaikki romahda. Aika kärsivältä molemmat näyttää, ja mikäs ihme tuo, lapsi kadonnut.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Cicciolina kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Kappas vaan kun tämän kuvan perusteella katsoo kasvoja nainen näyttää kovin kärsivältä(syytä ei voi sanoa) ja mies kovin itsensä hallitsevalta ja voimakkaasti pitää naista tässä(hallitseva).Vähän nyt käsitys muuttuvainen minulla tästä asiasta tai miten voisi olla sittenkin tämä juttu. Mutta vaikea tässä on mitään isompaa sanoa.

Mustelmista on myös vaikea sanoa,paitsi että jos sitten käsirysyssä tappelevat jo asian johdosta.Tiedä näistä
Minulle tuli tästä kuvasta käsitys: mies siinä vahvemman ja tukijan roolissa, pakko pysyä vahvana/vahvempana ettei kaikki romahda. Aika kärsivältä molemmat näyttää, ja mikäs ihme tuo, lapsi kadonnut.
Niin,outo juttu ja oudommaksi vain menee. Kyllä olis hyvä jos jokin loppuratkaisu tähän tulisi. :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää

blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 2:23 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Kappas vaan kun tämän kuvan perusteella katsoo kasvoja nainen näyttää kovin kärsivältä(syytä ei voi sanoa) ja mies kovin itsensä hallitsevalta ja voimakkaasti pitää naista tässä(hallitseva).Vähän nyt käsitys muuttuvainen minulla tästä asiasta tai miten voisi olla sittenkin tämä juttu. Mutta vaikea tässä on mitään isompaa sanoa.

Mustelmista on myös vaikea sanoa,paitsi että jos sitten käsirysyssä tappelevat jo asian johdosta.Tiedä näistä
mulle jäi kuvasta kanssa edellä mainitun kaltainen kuva. mies pitää naisesta tiukasti kiinni, nainen yrittää epätoivoisesti pitää yllä illuusiota onnellisesta liitosta...en tiedä mikä on totuus, tuskin kukaan tässä tapauksessa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

blackwidow kirjoitti:Gerry McCann on antanut haastattelun Telegraph-lehdelle.

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... ddy224.xml

However Mr McCann could barely hide his anger as he spoke about the latest claim in the Portuguese tabloid, Tal & Qual, which had a front page headline saying: "Police believe parents killed Madeleine".

Mr McCann said: "It's incredibly hurtful and incredibly untrue. It is just so absurd, it is just not credible
"Without anything else, what that implies is that we somehow did it, we did it together, managed to dispose of Madeleine without a car, without anything, and that the whole group was involved.

"Even if somebody could think that, there is just absolutely no evidence pointing in that direction.
Gerry McCann oli raivoissaan väitteistä joiden mukaan he (vanhemmat) olisivat surmanneet Madden. 'Nämä ovat absurdia ja tämänkaltaisissa väitteissä ei ole totuuden hiventäkään. Ei ole olemassa mitään todisteita, jotka tukisivat näitä epäilyjä', Gerry kertoo
Minusta vaikuttaa oudolta tämä, että hän ottaa esille sen, että "ei ole mitään todisteita". Jos minä olisin syytön, sanoisin, että olen syytön, enkä alkaisi puhua todisteiden puutteesta.
Viimeksi muokannut skoone, La Elo 25, 2007 8:32 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Voihan se olla että tarpeeksi kauan/paljon kun on vanhempia alettu epilemään, alkaa siinä jo nousemaan se puolustus esiin. Ja puhumaan todisteiden puutteesta jne. Ja kun asiat näyttävät aikalailla polkevan paikallaan, niin kyllä ainakin minun usko oikeuden toteutumiseen/asian selviämiseen murenisi, ja voisi jopa nousta pelko että mitäpä jos minut sitten vaan laitetaan syylliseksi. Kyllä siinä varmaan on mielenterveys koetuksella tällaisen tapauksen keskellä että voi ruveta jo pikku-ukkoja näkemään.

calcutta
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 11:17 pm

Viesti Kirjoittaja calcutta »

tai jos kyse ei olekkaan alunperin tavallisesta perheriidasta..?
voisikohan kyseessä olla niin,että he olisivat syystä tai toisesta(vahingossa/tarkoituksella) tappaneet madden, ja rouva canniella ei ole meinannut pokka pitää
(halunnut kertoa totuuden),niin gerry olisi vähä "kouluttanut" vaimoaan olemaan vaiti tapahtuneesta...?!

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

4 perhettä lomaili lasten kanssa. Söivät illallisen aina ilman lapsia. Todella outoa. Välimeren maissa ravintloissa pienet lapset ovat todella suosittuja ja saavat aina tarjoilijoiden huomion. Lasten kanssa on mukavaa illastaa.

Jossain Daily Mirrorin foorumilla väitettiin, että nämä porukat vaihtoivat välillä myös vaimojaan. Rankka väite.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Madeleine

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Jos viattomalle ihmiselle viattomasti tapahtuu jotakin, toivon mukaan oikeus toteutuu, mutta nyt on kyse lähtökohdista, joiden vallitessa McKännit (lainaus suotakoon) hukkasivat lapsensa - silloin olisi pitänyt nähdä pikku-ukkoja ei vasta nyt.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Madeleine

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Eräs asia jäi vaivaamaan: yllättäen vanhemmat epäilevät M:n olevan Espanjassa, poliisi antaa tiedon, ettei ole mitään havaintoa asiasta, eikä heillä syytä epäillä tytön olevan siellä. Seuraavana päivänä on varma silminnäkijähavainto. Tietysti voidaan ajatella, että tiedottaminen tekee näitä belgioita, mutta jotenkin.... Onkohan vanhemmilla jokin merkillinen selvännäkökyky, vai haluavatko he käyttää mediaa hyväkseen? Jospa he yrittävät päästä lähtemään Portugalista Espanjan puolelle (pikakäynti jo kerran rajan tuntumassa Huelvassa jokin aika sitten ikään kuin tunnustelemassa...), koska Englantiin lähtö ei onnistunut Portugalin poliisin estelyiden vuoksi. Olisikohan näin?
Skoonen tekstin linkistä löytyi, että herra McCann arveli tunnustelevasti, että olisi helpompi aloittaa kaikki alusta Uudessa Seelannissa.

Lukittu