No, huomenna sitten uus viikonlopun aloitus. En oo ikinä tajunnu tätä tipaton tammikuu juttua (ja vähiten, kun nyt sattuu ne synttärit olemaan tässä kuussa) Mutta vähentänyt olen tissuttelua.maija turjukka kirjoitti:^Ei muuten alkanut vielä, huomennakin on vielä työpäivä![]()
Tänään luin muutes jo jonkun asiantuntijan pohdinnan, että tämä "tipaton tammikuu" -vouhotus saattaa tuoda tullessaan hallitsemattoman humalaisen helmikuun... Niin että olisikohan aika siirtyä jo miettimään "koko vuoden kohtuutta"![]()
Mä voisin muutes ihan oikeasti kaivata hyviä boolisekoitusvinkkejä, on meinaan juhlat tulossa ja viitisentoista vierasta pitäisi pitää tyytyväisenä talon tarjoiluun
Tiedätkö, kun tulee muslimimaasta Suomeen, sitä kuvittelee, että pitää juoda kamalat määrät varastoon, jotta jaksaa taas lähteä tipattomaan kulttuuriin. Vaikka siellä nyt saisikin jostain aina jotain ja kotonakin olisi varastoja, ei se juominen siellä ole sallittua.
Kun pääsee Suomeen, hanat aukee liian "hanakasti". Vasta nyt, puoli vuotta Suomessa olleena alkaa tuntumaan, että tissuttelu saa vähän loppua, kohtuus tässäkin.
Ja ajattelin monen muun minfolaisen tavoin parantaa elintapojani tupakoimattomuudella ja viinimäärän pienentämisellä. Tupakka on vieläkin vaikein rasti.
Mulla on muutes sellanen kiva kirja, missä on erilaisia boolisekoituksia, jos haluat vinkkejä, voisin niitä vaikka kirjuutella joka viestin perään