Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

maija turjukka kirjoitti:^Ei muuten alkanut vielä, huomennakin on vielä työpäivä :(

Tänään luin muutes jo jonkun asiantuntijan pohdinnan, että tämä "tipaton tammikuu" -vouhotus saattaa tuoda tullessaan hallitsemattoman humalaisen helmikuun... Niin että olisikohan aika siirtyä jo miettimään "koko vuoden kohtuutta" :wink:

Mä voisin muutes ihan oikeasti kaivata hyviä boolisekoitusvinkkejä, on meinaan juhlat tulossa ja viitisentoista vierasta pitäisi pitää tyytyväisenä talon tarjoiluun 8)
No, huomenna sitten uus viikonlopun aloitus. En oo ikinä tajunnu tätä tipaton tammikuu juttua (ja vähiten, kun nyt sattuu ne synttärit olemaan tässä kuussa) Mutta vähentänyt olen tissuttelua.

Tiedätkö, kun tulee muslimimaasta Suomeen, sitä kuvittelee, että pitää juoda kamalat määrät varastoon, jotta jaksaa taas lähteä tipattomaan kulttuuriin. Vaikka siellä nyt saisikin jostain aina jotain ja kotonakin olisi varastoja, ei se juominen siellä ole sallittua.
Kun pääsee Suomeen, hanat aukee liian "hanakasti". Vasta nyt, puoli vuotta Suomessa olleena alkaa tuntumaan, että tissuttelu saa vähän loppua, kohtuus tässäkin.
Ja ajattelin monen muun minfolaisen tavoin parantaa elintapojani tupakoimattomuudella ja viinimäärän pienentämisellä. Tupakka on vieläkin vaikein rasti.

Mulla on muutes sellanen kiva kirja, missä on erilaisia boolisekoituksia, jos haluat vinkkejä, voisin niitä vaikka kirjuutella joka viestin perään :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No anna tulla vaan niitä vinkkejä... kun ei tuon äskeisen viestin perässä vielä ollut!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

http://www.drinkkiklubi.com/

Löytyy vaikka ja mitä . . .

Tälle jaffaa , tosin otan sen mukaan että laitetaan pullossa ja velottakaa pantti.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tää vetäsee tänään lärvit....taas vaihteeks. Ei todellakaan tee hyvää sille vähälle, mitä "terveydestä" on jäljellä, mutta saan ainakin tehdä niinkuin tykkään......toistaiseksi ainakin. Otin ton läppärin mukaan, että saan katella noita Jakten på en mördare jaksoja nettitelkkarista, mutta voin kyllä lopettaa katselun, jos jostakin pöytäseuraa ilmaantuu.
Nii ja tilaus:
Kantakaas baarimikot "ämpärillinen" tonne nurkkapöytään sitä sinistä giniä ja tosiella ämpärillä tonicia, hik!

Booliohje, johon tarvitaan:
- 1 ämpäri
- 8l pirtua (kylmää)
- 1 sitruuna (lohkoina/siivuina)
- Vihreää limsaa (kylmää)
Sekoita kaikki yllämainitut ämpäriin, jos haluat lisätä jäitä, vähennä ohjeesta litra pirtua. 8)
takaan että tomii vähän isommallekkin porukalle (kokemusta on) :lol:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Täällä on synttärisankari tänä iltana. Kiitos - onnitteluita ja tarjouksia otan vastaan! Taidankin aluksi tarjota kaikille läsnäoleville kierroksen vanhenemiseni kunniaksi... so avot!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No jopas sattui, lasilliset kuohuvaa siis synttärisankarille (oletkos Maybrick ollut karkuteillä vai miksei ole viime päivinä näkynyt?) ja kaikille muillekin. 8) Tarttee vilkaista noita booliohjeita ihan tosissaan, onneksi on vielä pari viikkoa aikaa ennen h-hetkeä.

On se jo pikkuhiljaa uskottava, että tuo JD on puoliksi ruotsalainen, kun ei malta luopua noista murhaajistaan täällä baarissakaan :shock:

Mitäs muuten pidätte tästä videosta, ei varmaan vaikea arvata, kenenn noista maija samaistui? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=mvo064RjuR0
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rosamarine
Adrian Monk

"Mitäs sie? Tiijätsie mitä koht tapahtuu? Kyl sie tiijät!" :lol: Siehän oot toi munakupin vatkaaja, Maija!

Maybrick, onnee ja Spete vois tuoda megapullon oikeeta samppakaljaa pöytään :mrgreen: Meitsi maksaa tän kierroksen.

Tän kirjan mukaan tulee 35 annosta tästä...hmm
Kirpeä aurinko
0.75 l kuohuviiniä
0.7 l punaista katkeroa
2 l appelsiinitäysmehua
jäitä
koristeina appelsiiniviipaleita

Merirosvobooli 33 annosta

0.75 l kuohuviiniä
0.75 l väkevää mustaherukkaviiniä
0.2 l vaaleaa rommia
1.5 l spritea
2 limetin mehu
jäitä
koristeet: mustaherukoita ja limetinviipaleita

Ahonlaita

0.2 l mansikkalikööriä
0.2 l vodkaa
3x 0.33 l omenasiideriä
jäitä
koristeet: mansikoita
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Maylle Suuret Onnittelut teita tanaan kohdanneen ikavuosien karttumisen johdosta :)

Noi rosamarinen boolisatsit nayttas olevan sellasia kahden hengen annoksia, ainaki nestemaarien perusteella ;)

Itte jos vodkan limesoodalla tahan valiin. Ktosh.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Quellervo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Quellervo »

Chatti ei toimi.. vinkkejä? Kokeilin jo kolmella eri selaimella. Vai onko siinä jotain perustavan laatuista vikaa? Ja Kuivaa omenaa, kiitos!
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Suurimmat onnittelut Maybricille! Jos olisin kännissä, laulaisin kauniisti onnittelulaulun mutta nyt tyydyn ottamaan vaan kupin kahvia ja illalla tarjoan myöhästyneet synttärishotit!
Jotain lentsua taas koittaa selvästi puskea päälle ja olo on hieman epämukava mut jospa se nyt tästä sitten!
Eilen en sitten pubiin eksynytkään kun katseltiin leffa, skeleton crew, tämä kohtuu kotimainen kauhupläjäys ja nukahdin autuaasti sohvalle tuon jälkeen :roll:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Myöhästyneet onnittelut Maybrickille! Minä kun olen lopettanut kaikki paheet,hyi hyi :wink: , niin hävisin täältä pubistakin eilen kaikkine jaffoineni samantien puiiis.
Jos tänään vielä maistuu niin ota mitä haluat,minä tarjoan :!:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Alice Cullen kirjoitti:Eilen en sitten pubiin eksynytkään kun katseltiin leffa, skeleton crew, tämä kohtuu kotimainen kauhupläjäys ja nukahdin autuaasti sohvalle tuon jälkeen :roll:
Jaa, että sopis paremmin unilääkkeeks se leffa :D Hyvät musat siinä leffassa ainakin... Tietty jos tarina on scheissea niin eipä voi mittää.
Kokislinja tänään.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

rosamarine kirjoitti:
Jaa, että sopis paremmin unilääkkeeks se leffa :D Hyvät musat siinä leffassa ainakin... Tietty jos tarina on scheissea niin eipä voi mittää.
Kokislinja tänään.
Mua häiritsi koko leffan ajan liikaa se englannin kielen ääntäminen joten leffa itsessään meni melko ohi :lol:
Mä taidan kuitenkin pari siideriä nautiskella tänään, koska olen sen ansainnut 8)
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Alice Cullen kirjoitti:Mä taidan kuitenkin pari siideriä nautiskella tänään, koska olen sen ansainnut 8)
Tiesitkos Alice, etta nuo 'ansaitut' siiderit/kaljat/drinksut on loppujen lopuksi oiva oikotie alkoholismiin. Aina loytyy jokin excuse, jolla voi sanoa ansainneensa illan 'annoksen' 8)

Jospa mina yhden oluen, semmosen Heinakengan, ihan muuten vaan ilman erityisia ansioita :lol:
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Sarkku ethän sä muovaile musta alkkista 8)
Jos mä ottaisin ennemmin sitten punkkua, sehän on terveellistäkin? :roll:
Lukittu