Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Cassandra kirjoitti:Usein käynti optikolla auttaa. Ja jos ei oo varaa silmälaseihin voi ottaa selaimeksi vaikkapa Firefoxin ja käyttää näppäinyhdistelmää ctrl + :)
Synkempi hautajaisvieras on jo aikoja sitten kertonut syyn kirjoitustapaansa. Hän näkee huonosti. Osallistun nyt tähän naurettavaan keskusteluun siksi, että hän tällä kertaa toi asian hieman epäselvästi esille. Eiköhän hän ole ihan kylliksi ravannut optikoilla ja ehkä myös muilla silmä- (eikä pelkästään näkö-) eksperteillä. Ylläolevan kommentin kopsasin tähän malliesimerkiksi siitä, mikä ärsyttää murha.infossa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja buracee »

Cassandra kirjoitti:Usein käynti optikolla auttaa. Ja jos ei oo varaa silmälaseihin voi ottaa selaimeksi vaikkapa Firefoxin ja käyttää näppäinyhdistelmää ctrl + :)
Hehe, toi sama ctrl ja + toimii kyl ihan kaikissa selaimissa.. Tai no, macin käyttäjien kohalla en oo varma mut wintendon ja *nix:ien kanssa ainakin. Mut toi tyhjien rivien laitto on muuten oikeesti mukava tapa tälläisen satunnaisen kännysurffaajan kannalta, helpottaa kummasti lukemista.

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Kylli, kaikki meistä ei ole ollut täällä ennen ajanlaskun alkua kuulemassa selityksiä typerälle tavalle venyttää viestiä.

Bura, niin mä arvelinkin mut en ku en ollu varma...

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.



^Cassa, ihmiset nyt ärsyyntyvät mitä mitättömimmimistä asioista. Toivottavasti sinulla ei nyt kuitenkaan mennyt loppuvuosi aivan täysin pilalle. 8)



.
.

kaukana poissa


.

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Cassandra kirjoitti:Kylli, kaikki meistä ei ole ollut täällä ennen ajanlaskun alkua kuulemassa selityksiä typerälle tavalle venyttää viestiä.
Cassandra, tarkoitin, etten ihmettele jos joku ei jaksa sadatta kertaa vääntää samaa asiaa. Kun jollekin ilmiölle on peruste, se ei ole typerä. Mutta sitähän et ainakaan ilmaissut oivaltavasi vaikka Synkkis siihen viittasikin. Sitä paitsi tyylisi oli sangen tökerö, sori vaan.

Ketjun aiheeseen toisaalta soit antia. Kiitos sitä.

Over.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Kylli, mä tarkoitin, että on typerää olettaa, että kaikki, myös uudemmat palstalla tietävät mitä joku kirjoittaja on joskus aikoja sitten kertonut. Mutta sitähän sä et ainakaan ilmaissut ymmärtäväsi. Varmaan sääntöihin olis tarve lisätä pykälä, että ennen kuin saa palstalle kirjoittaa pitää opetella ulkoa jokainen tänne kirjoitettu viesti, ettei vaan vahingossakaan avaudu asiasta joka on käsitelty vuonna nakki. Ja jos mun tyylini on tökerö, niin enpä ole ainoa. Mut eipä mulla ole mitään tarvetta yrittää mielistellä viesteissäni ihmisiä, joiden mielipide musta on täysin yhdentekevä.

Ja mitä tulee mun mielestä edelleenkin typerään tapaan venyttää viestejä entereillä ja pisteillä, niin näköongelmiin on monia ratkaisuja. Jos ei tekstin suurennus tietokoneen näytöllä auta, niin ehkäpä silloin kannattaisi harkita vaikkapa niin saa palstan vaikka seinän kokoiseksi. Hyvin kuitenkin tuntuu tekstiä irtoavan, ja suhteellisen virheettömästi, joten mä en ihan täysin tuota heikkoa näkökykyä niele.

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Cassandra kirjoitti:joten mä en ihan täysin tuota heikkoa näkökykyä niele.
En niele minäkään.
Syy taitaa löytyä ihan jostain muusta, kuin huonosta näöstä, koska jos noin olisi, niin Synkkis olisi jo ihan varmasti tehnyt asialle jotain sen ovenkarmeihin ja seiniin törmäilyn sijaan...
Jos on niin huono näkö, että ei enää erota postin rajaa edelliseen postiin tälläisellä foorumilla, niin arkielämäkin on varmasti TODELLA hankalaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.



^Eipä tuohon Cassan vuodatukseen oikein muuta voi todeta kuin lainata erästä palstalta poistunutta: "Pienet on sullakin murheet." :lol:



edit: TODELLA HANKALAA täytyy olla nuoren miehen elämä joka käyttää kaiken aikansa 24/7 nettifoorumilla ilkeämieliseen vittuiluun kun ei nähtävästi uskalla turpaansa aukoa oikeassa elämässä.



.
.

kaukana poissa


.

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kerta kiellon päälle. Kun tuo riviväliasia on Sinulle Cassandra noin iso ongelma niin suosittelen ignooraamaan Synkkiksen kommentit. Näin pääset helpoimmalla.

En ole koskaan käskenyt kaikkia lukea kaikkia ketjuja, vaikka nyt asian näin tahdot väkisin tulkita. Kuten edellisessä viestissäni totesin, en ihmettele ettei synkempi hautajaisvieras jaksa jälleen kerran selittää asiaa juurta jaksain. Se kohta ei siis koskenut Sinua.

Ystävyydellä.

Edot: lisätty nimimerkki kun se kerkesi jo sillä välin unohtumaan.
Viimeksi muokannut Kylli, Pe Helmi 05, 2010 12:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Cassandra, lainatakseni erään hienon ihmisen sanoja täällä, niin neuvoni vilpitön...
SharQ kirjoitti:Eipa taida maksaa vaivaa enempaa enaa provosoitua noista jutuista. Separaattori on hommansa jo hoitanut ja kurri ja kerma on eroteltu toisistaan 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:edit: TODELLA HANKALAA täytyy olla nuoren miehen elämä joka käyttää kaiken aikansa 24/7 nettifoorumilla ilkeämieliseen vittuiluun kun ei nähtävästi uskalla turpaansa aukoa oikeassa elämässä.
Onneksi tämä onnistuu sulta, sekä netissä että IRL.

Ja Kylli, tämä on ärsytystopic, ja mä mainitsin asian joka mua ärsyttää. Oli syy mua ärsyttävään asiaan mikä tahansa, niin se ei ärsytystä vähennä. Sä tästä ongelman olet tehnyt, en minä. Tuon hylkylista-asiankin mä olen jo synkemmän hautajaisvieraan osalta käsitellyt. Jospa lukisit niitä vanhempia viestejä, niin ehkä olisit tämän huomannut.


Rosa, jep :) Joku muukin vois tuota neuvoa noudattaa. Varsinkin kun asia ei liity häneen millään tavalla :roll: Melkein tässä tarvis siirtyä naurattaa-ketjuun :lol :lol: Alkaa tuo ylireagointi huvittaa...

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Cassandra kirjoitti: mua ärsyttää. Oli syy mua ärsyttävään asiaan mikä tahansa, niin se ei ärsytystä vähennä...


Cassaa ärsyttää! Cassan itkupotku-raivari ei kun jatkuu... :roll:
:lol: No, maailma jatkaa pyörimistään vaikka Cassaa ärsyttäisi kuinka :lol:



.
.

kaukana poissa


.

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Kovin tuo sinuakin näyttää kiinnostavan, eli...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Jos ne viestit noin kovin ärsyttää niin kannattaa skipata,vittuako niitä edes lukemaan.
On teillä murheet,jumalauta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ärsyttää se, että tämä palsta on saanut koukkuunsa niin pahasti, että piti nytkin (kiireen keskellä) käydä täällä nuo yölliset selkkaukset lukemassa :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Lukittu