Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 1)
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju
Ei kun mainitsenvaan tyttömäisestä vartalosta.Miehet jotka pitävät "lapsista" valitsevat sen vaimonsa juuri tyttömäisen vartalon vuoksi.Luin tuosta vastikään jostain, kun muistais mistä.
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
Insestillä voi kyllä spekuloida, mutta noi Annelin rinnat jättäisin kyllä sen keskustelun ulkopuolelle.
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Miksi, onko jotenkin herkkä paikka?
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
Puolustan ainoastaan Annelin luojanluomia rintoja! Sinun näkemyksesihän on yks'yhteen se, että jos naisella on pienet rinnat niin auttamattomasti joutuu pedofiilin kanssa naimisiin. Minulla ei onneksi ole sitä vaaraa, huh.Kinsey Malone kirjoitti:Miksi, onko jotenkin herkkä paikka?
Ja jos insestiä epäillään, kyllä epäilysten pitäisi perustua johonkin muuhunkin kuin vaimon kuppikokoon.
Viimeksi muokannut NiceAsiantuntija, La Touko 01, 2010 10:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
EN MÄ NIIN SANONUT, SANOIN ETTÄ PEDOFIILIT PITÄÄ NAISELLA LAPSENOMAISISTA VARTALOISTA.
Jopas on herkkä paikka, jos sulla tai sun vaimollas on pienet rinnat niin sorry.
Jopas on herkkä paikka, jos sulla tai sun vaimollas on pienet rinnat niin sorry.
Makunsa kullakin,ja arvostukset, esittelit juuri omasi. Kaikki miehet eivät ollenkaan ole kiinnostuneita barbeista tai mistään 'utareista', höpsistä. Muistan elävästi tilanteen, jossa teini-iän juuri sivuuttaneina kaverien kanssa pohdittiin 'millaisista miehet tykkää'. 'Play Boyssakin on ollut keskiaukeamalla nainen', jolla oli rinnat kuin yhden desilitran kermatetrat, 'niin helevetin seksikäs', kertoi muinainen poikaystäväni, lohduttaakseen.. .Kinsey Malone kirjoitti:En nyt muista missä ketjuss spekuloitiin insestillä, mutta ootteko panneet merkille Annelin tyttömäisen/lapsenomaisen vartalon.Jos ei naamaa olisi näkyvillä ei uskois aikuiseksi naiseksi.Sitä nyt odottaa näkevänsä edes jonkinlaisia rinnan tapaisia naisella.
Auerin pienet rinnat viittavat sinun mielestäsi J:n mahdollisiin insestisiin taipumuksiin? Omapa on mielikuvituksesi.
Täällä ei ole kuin yksi nimimerkki muistakseni esittänyt IMO täysin tolkuttoman ajatuksen, että Annelilla oli ehkä syynsä surmata J, ja että lapset olisivat salaa tyytyväisiä siihen että J poistui heidän elämästään. Kukaan ei jatkanut sitä esitystä, eli 'täällä ei ole spekuloitu' aiheesta *) Paitsi jos itse haudot sellaisia mielessäsi ja uskottelet itsellesi, että niin muutkin...
Kaikista lasten haastatteluista näkee, että lapset ovat rakastaneet isäänsä suunnattomasti. Annelihan se siellä kotona luuhasi lasten kanssa paljon enemmän kuin Jukka, luuletko etteivät naiset pysty? Yhtä heppoisin tai yhtä vahvoin perustein voisi kysyä, tappoiko Auer Jukan koska Jukka oli päässyt perille Auerin salaisista hommista kotona silloin kun hän oli poissa!
Rauli Badding: ..hän on naisista kaunein minkätiedän,myös pienet rinnat prinsessallani siedän..
(tässä ei ollut minun kannaottoni Auerin tisseistä..Sitä ei tiedä minkänäköiset pullat hänellä on silloin kun on raskaana..eikä kyllä erityisemmin edes kiinnosta..)
edit: *..ahaa, näen sillä ailaa kun kirjoitin tätä viestiä, että täällä onkin spekuloitu... en sitten osallistunut siihen sen pidempään.. se siitä...menetinköhän jotakin??
Viimeksi muokannut Tara, La Touko 01, 2010 10:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
En mä usko että lapset kovin kaipaa niitä kylmiä suihkuja.Ja se on ollut minä joka aloitti insesti spekulaatiot, se oli joku muu.Se vain jäi mieleen ja kun näin Annelin kuvcan ja tyttömäisen vartalon tuli taas mieleen juttu minkä luin pedofiilien mieltymyksistä.Näin yhdistyi kaks asiaa mielessä, eihän sille mahda mitään.En mä mitään väitä tai ees usko, kunhan vaan kirjoitin havannnoistani ja mielleyhtymistä.
Rauhoittukaa kaikki pienirintaiset, ei teidän miehet mitään pedoja oo
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
OliskinKinsey Malone kirjoitti: Jopas on herkkä paikka, jos sulla tai sun vaimollas on pienet rinnat niin sorry.
No joo, kyllä AA:lla on poikkeuksellisen pienet rinnat neljä lasta imettäneeksi naiseksi (ainakin imetysneuvopalstansa perusteella luulisi hänen itsensäkin imettäneen). Tiedän ettei rintojen koolla ole merkitystä imetyksen onnistumiseen. Mutta kyllä pisti meikäläiselläkin silmään tuo hontelous rintakehässä... 
Nothing is quite what it seems
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
Valitettavasti vaan monien naisten, rintojenkokoon katsomatta, miehet ovat pedofiilejäKinsey Malone kirjoitti: Rauhoittukaa kaikki pienirintaiset, ei teidän miehet mitään pedoja oo
Jätetäänkö aihe toistaiseksi ja jatketaan taas, jos joku muu asia tässä keississä viittaa siihen? Peace.
Hyvä me luonnon siunaamat Pamela Andersonit ja Dolly Partonit
mutta siis; itse taas ihmettelin katsoessani uusinta Alibia, jossa on kuva Annelista niin isona, että ihohuokoset pystyy laskeen, että hänellä on huolitellut kulmakarvat, mutta ei muuten pakkelia naamassa. Ei edes meikkivoidetta...omituista, jos itse olisin vastaavassa tilanteessa enkä peittelisi kasvojani oikeudessa niin olisin panostanut ulkonäkööni.
Hämärästi näki, että oli laittanut vaaleanruskeeta/kulmakarvojensa sävyistä rajauskynää hieman ripsien tyveen, mutta that's it.
mutta siis; itse taas ihmettelin katsoessani uusinta Alibia, jossa on kuva Annelista niin isona, että ihohuokoset pystyy laskeen, että hänellä on huolitellut kulmakarvat, mutta ei muuten pakkelia naamassa. Ei edes meikkivoidetta...omituista, jos itse olisin vastaavassa tilanteessa enkä peittelisi kasvojani oikeudessa niin olisin panostanut ulkonäkööni.
Hämärästi näki, että oli laittanut vaaleanruskeeta/kulmakarvojensa sävyistä rajauskynää hieman ripsien tyveen, mutta that's it.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Auerin lastenhoitovinkit ja maitotalousasiat herättivät näköjään närää aikoinaan ( http://blogit.claymountain.com/ike/inde ... inkit.html ). En jäänyt sen kummemmin lukemaan blogia.Kinsey Malone kirjoitti:En mä usko että lapset kovin kaipaa niitä kylmiä suihkuja.Ja se on ollut minä joka aloitti insesti spekulaatiot, se oli joku muu.Se vain jäi mieleen ja kun näin Annelin kuvcan ja tyttömäisen vartalon tuli taas mieleen juttu minkä luin pedofiilien mieltymyksistä.Näin yhdistyi kaks asiaa mielessä, eihän sille mahda mitään.En mä mitään väitä tai ees usko, kunhan vaan kirjoitin havannnoistani ja mielleyhtymistä.
Minua kiinnostaa enemmän projisoiko Auer omia syyllisyydentunteitaan mieheensä puhumalla Lahden lastenrankaisumenetelmistä joihin hän ei ainakaan Aamulehden jutun mukaan puuttunut? Auer saattoi saada jonkin verran palautetta lastenhoitovinkeistään ja ainakaan edellä mainitun blogikirjoittajan mukaan ei suostunut kovin helposti kompromissiin maitoasiassa.
Hys hys!
Ote "21 vinkkiä vauvanhoitoon" -blogista:
BurpNuorimmaistani oli äärettömän vaikea vieroittaa tutista. Kevään ja auringon lämmittäessä ajattelin käyttää luonnollisia, joskin julmia keinoja vieroitushoidossa.. Asetin tutin näkyvville keittiön pöydälle, leikkasin kumiosan halki ja laitoin sisälle kastematoja.Tuttiin ei koskettu sen jälkeen.
- Sanna
Nothing is quite what it seems
Tara kirjoitti:
Kaikista lasten haastatteluista näkee, että lapset ovat rakastaneet isäänsä suunnattomasti. Annelihan se siellä kotona luuhasi lasten kanssa paljon enemmän kuin Jukka, luuletko etteivät naiset pysty? Yhtä heppoisin tai yhtä vahvoin perustein voisi kysyä, tappoiko Auer Jukan koska Jukka oli päässyt perille Auerin salaisista hommista kotona silloin kun hän oli poissa!
Mielestäni tämä insestiasia on ehkä hieman epäolennainen - toki jos se on totta niin onhan se yksi mahdollinen syy surmata lapsia terrorisoiva isä. Ihmettelen kyllä sitä miksi jotkut pohdinnat teilataan niin nopeasti - tämähän on spekulointipalsta. HUOM! JOS TÄÄ AIHE ÄRSYTTÄÄ, HYPPÄÄ VIESTINI YLI!
Kuitenkin haluaisin vaan sanoa että tietämykseni mukaan se että lapset kaipaavat kuollutta vanhempaansa ei silti tarkoita sitä etteikö kyseinen vanhempi olisi voinut syyllistyä vaikkapa niin hirvittävään asiaan kuin insesti. Noin pienet lapset kun tapahtuma-aikaan olivat - kaikki alle 10-vuotiaita - niin tuossa iässä esiintyy kyllä vielä valtava lojaalius vanhempia kohtaan vaikka he tekisivätkin ikäviä tekoja. Ja tämä on varmasti spekulaatiota tässä jutussa mutta se että lapsi suree ja kokee esierkiksi itsetuhoisia ajatuksia isän kuoltua ei tarkoita etteikö isä olisi voinut silti syyllistyä insestiin. Päinvastoin - lapsi on saattanut joskus jopa toivoa isän kuolemaa jotta ikävät kokemukset loppuisivat ja jos isä oikeasti sattuukin kuolemaan, vieläpä väkivaltaisesti, voi lapsen maaginen ajattelu aiheuttaa sen että hän pitää kuolemaa omana syynään. Kun oli toivonut sitä joskus ja lisäksi oli vielä paikalla isän kuollessa eikä pystynyt auttamaan.
Ihmisen mieli rakentuu siten että jos on vielä riippuvainen väärinkäyttäjistään niin pysyy heille lojaaleina mahdollisimman pitkään. Monet insestin uhrit muistavat tai tajuavat kohtalonsa vasta aikuisiässä kun vahvin side vanhempiin on katkennut. Jotkut alkavat yhdistellä kummallisia mielikuviaan vasta 40 tai 60 vuoden iässä. Jos lapsena tajuaisi että omat rakkaat vanhemmat tuhoaisivat omaa persoonaa niin rumalla tavalla niin järki menisi - insestissähän on syy esierkiksi lapsuuden aikana puhjenneeseen skitsofreniaan. On hajottavaa jos se jonka pitäisi suojella, toimii päinvastaisella tavalla.
Mitä rinta-asiaan tulee, olen myös kuullut että insestiin taipuvaiset pariutuisivat nuoren näköisten naisten kanssa. Siihen en kyllä ota kantaa toteutuiko tämä Auer-Lahti-pariskunnan liitossa.
Rintoihin ja imetykseen liittyen - on naisia joiden rinnat rehevöityvät vasta imetysten jälkeen kunnolla ja on naisia joiden rinnat lupsahtavat ja pienenevät entisestään, siis eivät palaudu edes siihen missä ne olivat ennen raskautta ja imetystä. Pidän todennäköisenä että Auerin rintojen pienuus liittyisi tähän.
Pahoitteluni vielä jos joku loukkaantui. Halusin vain hieman torjua tuota myyttiä että insestivanhemman uhrit pieninä lapsina kestäisivät jotenkin paremmin tuon vanhemman menetyksen. Ei se toimi niin. Lapset ovat lojaaleja ja urheita olentoja. Ja syyllistyvät pienistäkin asioista varsinkin jos kotona ei ole kaikki hyvin - esimerkiksi riitelevien vanhepien lapset aina luulevat olevansa se riidan perimmäinen syy.
En aio spekuloida asiaa tään enempää ellei tästä viestistä nyt sitten nouse hirvittävää kalabaliikkia.
Taralle vielä - minäkin pidin analyysejasi mielenkiintoisina ja niissä nousi esiin seikkoja joihin olin itsekin kiinnittänyt huomiota. Työssäni teksti ja sen eri merkitykset sanontatavoista ja asiayhteyksistä riippuen on tärkeässä roolissa joten luontaisesti tulee pureuduttua näihin sitten vapaallakin. Kyllä tänne analyysia mahtuu, tosin diagnooseista ehkä kannattaa pidättäytyä koska niiden kanssa harhautuu aina sivupoluille... Esimerkiksi itse en pidä AA:ta skitson oloisena, siis en mihinkään skitson kirjoon sopivana koska on liian skarpin oloinen, ja jos joku diagnoosi pitäisi antaa nyt näin huonon tuntemuksen perusteella kuin mitä tästä oikeusjuttumateriaalista olen saanut luettua ja mitä videoilla olen AA:ta nähnyt niin veikkaukseni on narsistinen häiriö, ehkä jopa persoonallisuushäiriöksi edennyt, jota sitten masennuskaudet ovat syventäneet ja pahentaneet. Tämä siis ihan sen perusteella mitä olen muita narsistisesti häriiintyneitä tavannut/tekemisiin heidän kanssaan joutunut.
Jaa mitenkä nämä mielestäni ilmenevät AA:ssa: samaa oman näkökulman (ylivertaisuuden) tyrkyttämistä, ylimielistä muut-ovat-väärässä-asennetta, muiden ihmisten (ja erityisesti omien lasten!) sivuuttamista omina persooninaan ja sen sijaan toisia kohdellaan vain sen mukaan miten heistä on hyötyä itselle (esimerkiksi kaveeraus oman nuoren tyttären kanssa joka tarvitsisi vain vanhempaa; tunteettomuus omien lasten rankoista kuulusteluista), piittaamattomuus seuraamuksista (käyttäytyminen oikeudenkäynnissä) ja uhmakkuus sellaisissakin tilanteissa jossa siitä on jopa suoranaista haittaa tai jossa tilanne ei vakavuudeltaan vaadi sitä (ironiset heitot oikeudessa; epäystävällinen vastaus huolestuneelle äidille nettiblogilinkissä vauvapalstalta) ja täydellisyyteen pyrkiminen kulissielämässä kun oikeasti kaikki on ihan rempallaan. Myös nyt on selvinnyt aavistus siitä miten AA:n häiriö olisi voinut syntyä - tuo kuvaus siitä miten oma isä syyttää vasta leskeytynyttä tytärtään laiskaksi - eli yliankarat ja empatiakyvyttömät vanhemmat. Valitettavasti tällaiset itsekkyyden muodot kulkevat suvuissa.
Tässähän sitä kyökkipsykologiaa tuli taas tuutin täydeltä. Illanjatkoja!
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
Ennenkuin luen loput viestistäsi, niin pakko sanoa vielä, että aihe ei ärsytä ainakaan mua lainkaan. Kaikenlainen fakta ja spekulointi tämän mysteerin ympärillä on todella mielenkiintoista! Mikä sai mun nyrkit pystyyn äsken, oli nimim. Kinsey Malonen lause: "Sitä nyt odottaa näkevänsä edes jonkinlaisia rinnan tapaisia naisella". Enkä jaksa edes selittää miksi.marnih kirjoitti:HUOM! JOS TÄÄ AIHE ÄRSYTTÄÄ, HYPPÄÄ VIESTINI YLI!