Ex-ulkoministerimme Ike Kanerva

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ Ihan pakko olla!
Ja vielä tuhkarokko päällä!

Kuva

Tämä on jo kyllä ilkeää Miss Piggyä kohtaan!
Hyi minua!
Nuotio & Äreät Tiput
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

hei..ei saa..miss piggy oli mun idoli kun mä olin pieni..... 8)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Koko ketjua en jaksa kahlata läpi, joten my bad jos tämä ihanaiset kuvat luonnonkauniista Tukiaisesta siskoineen tulevat toiseen kertaan.

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Lennox, To Syys 11, 2008 5:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
H.P.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja H.P. »

^Naama ja bikinit sävysävyä.. NICE 8) :lol:
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Muuten, pyydän tuhannesti anteeksi kaikilta joilla on herpes. Varmasti viheliäinen, myöskin herkästi tarttuva.
Tuksun herpeksestä oli ihan pakko piruilla.. ihan vain siksi, että se näyttää niin runsaalta, että sitä voisi kuvitella olevan silmissä ja kurkussa ja .. Luonnollisesti tuo halvahko tyyli herpeksen kanssa saa ajattelemaan ties mitä holtitonta elämäntapaa..
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Ikävä kyllä enemmistö nurista naisista ainakin täällä helsingissä näyttävät täsmälleen tukiaisen kaksoisolennoilta, vahva meikki kuitenkin peittää pahimmat turvotukset kasvoissa mutta muuten löytyy runsaasti löllyvää tuolta takapuolen ja mahan seuduilta...tuollaiset feikkihiukset pitäis lailla kieltää samoin solariumkuurit ja itseruskettavat töhnät...tosin pimeässä yökerhossa uppoaa miehiin kuin kuuma veitsi voihin :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Re: Ex-ulkoministerimme Ike Kanerva

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Turun Sanomat kirjoitti:http://www.ts.fi/online/kotimaa/120812.html

Nova Groupin rahavirtojen selvitys laajentui Turkuun
Kanervan syntymäpäiväjuhlan
rahoitus poliisin esitutkintaan

Turun Sanomat 28.3 2010 02:30:50

Helsingin poliisi kuulusteli loppuviikolla kansaedustaja Ilkka Kanervaa (kok) Nova Groupin konkurssipesään liittyvien selvitysten yhteydessä. Nova Groupin vastuuhenkilöitä epäillään törkeästä velallisen epärehellisyydestä ja törkeästä kirjanpitorikoksesta. Yhtiörypäs rahoitti vuoden 2008 alussa Helsingissä järjestettyjä Kanervan syntymäpäiväillallisia 17 000 eurolla. Kanervan mukaan Nova Group sai rahojensa vastineeksi lippuja Turussa järjestettyyn juhlaseminaariin. Kanerva sanoo, että poliisi kuuli häntä esitutkinnassa epäiltynä.

– Epäilyyn liittyvä nimike jäi minulle jossain määrin epäselväksi, mutta käsitykseni mukaan kyse oli kansanomaisesti sanottuna lahjoman vastaanottamisesta.

– Otan tämän tietysti äärimmäisen vakavasti. Tällainen ei ole koskaan kevyt menettely, sanoo Ilkka Kanerva.

Kanerva kiistää, että rahoituksella olisi jollakin tavoin yritetty vaikuttaa hänen suhtautumiseensa Nova Groupin toimintaan. Kansanedustajan tukiryhmä on palauttanut konkurssipesälle sen edellyttämät 13 000 euroa juhliin liittyvää rahoitusta.

Arto Merisalon ja Tapani Yli-Saunamäen johtamat Nova-yhtiöt rahoittivat sadoillatuhansilla euroilla vuoden 2007 eduskuntavaalien ehdokkaita Kehittyvien maakuntien Suomi -yhdistyksen kautta.

Puoluetoiminnan rahoitus ei ole millään tavalla lainvastaista, jos se ei ylitä antavan yrityksen taloudellista kykyä. Nova-ryhmä ajautui kuitenkin konkurssiin, ja poliisin arvion mukaan yhtiöstä on jaettu rahaa liian avokätisesti ja velkojien vahingoksi.

LUE LISÄÄ SUNNUNTAIN TURUN SANOMISTA
pjpj
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Hieno mies vaikken kokoomuksen kannattaja olekaan..Potkut ulkoministerin virasta jonkun vilpittömän tekstarin takia..Mitähän on meidän pääministeri valehdellut ja touhuillut..?Kanerva oli just sellanen Suomikuvan ylläpitäjä jota ois tarvittu,hurmas Gondoleezzankin mennen tullen ilman pepsodenttihymyä..
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Päivitetään tätä osiota. Nyt Iken väitetään viestitelleen 16-vuotiaan tytön kanssa!
Ilta-Sanomat kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2193699

Kokoomusedustaja viestikohusta: Kanervalle kenkää!
11.06.2010 11:45

Kansanedustaja Ilkka Kanervan (kok) puoluetoveri Hanna-Leena Hemming antaisi Kanervalle kenkää puolueesta viestittelyn takia.

- Puheenjohtajan pitäisi olla tiukka hänelle. Tällaista ei voi katsoa enää läpi sormien, kansanedustaja Hemming sanoo IS:lle.

Hemmingiltä ei riitä ymmärrystä eikä sympatiaa uuden viestikohun keskelle joutunutta Kanervaa kohtaan. Hänen mielestään Kanervalla on vastuu kansanedustajana.

Hemmingin mielestä puolueen puheenjohtajan Jyrki Kataisen pitäisi ottaa puhuttelua kovemmat keinot käyttöön.

- Jos olisin puoluejohtaja, en ottaisi Ikeä seuraaviin vaaleihin ehdokkaaksi, Hemming sanoo.

Hemming arvioi, että Kanerva ei putoa koskaan eduskunnasta, sillä hänellä on niin vahva kannatusjoukko takanaan. Hemming jopa pelkää, että Kanervan tekstiviesti ja Facebook-viestittelyt kääntyvät tämän eduksi.

- Jos Kanervaa aletaan moralisoida, niin hänen mieskannattajansa voivat kääntyä puolustamaan häntä, ja siitä voi syntyä jopa kansanliike, Hemming sanoo.

"Vastuu on
Kanervan"

7 päivää -lehti kertoi torstaina, että Ilkka Kanerva lähetteli viestejä 16-vuotiaan tytön kanssa Facebookissa. Lehden mukaan Kanerva kehui tyttöä kauniiksi, kysyi hänen seurustelutilanteestaan ja pyysi häntä käymään luonaan Turussa.

Kanerva myönsi muistavansa "hämärästi" viestittelyn.

Hemming hämmästelee myös sitä, että 16-vuotias tyttö alkaa viestitellä 62-vuotiaan Kanervan kanssa. Hän kuitenkin toteaa, että vastuu on Kanervan.

- Voisivat tytötkin ajatella, että voi sua papparainen sentään, Hemming sanoo ja naurahtaa päälle.

Kanerva on tullut tutuiksi viestikohuista. Hän joutui eroamaan ulkoministerin virastaan keväällä 2008, kun hän oli lähettänyt satoja tekstiviestejä eroottisen tanssijan, Johanna Tukiaisen kanssa. Kanerva kiisti aluksi viestittelyn.

Mikko Niemelä
MTee
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja MTee »

Mistäköhän tämäkin tieto tuli medialle...Taisi löytyä taas yksi jonka toiveammatti on " Julkkis" :roll:
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Eli 16-vuotiaan kanssa ei saa aikuinen mies enää edes jutella?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Niin no riippuu varmaan vähän siitä, että mistä jutskailee.... :mrgreen:

Ilkka: Onko sulla poikaystävää ?
Tytsä: Ei
Ilkka: Kyllä mä vaan oon nyt niin kauhian hämmästynyt, kun oot niin edustavan näköinen NAINEN.
Tuutko käymään mun luona Turuus ???...mä oisin oikein hyvä opas.... :wink: :wink:

Sus siunakkoon... :lol:
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Ilta-Sanomat kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2195144

Ilkka Kanerva kävi uusissa poliisikuulusteluissa
12.06.2010 07:40

Kansanedustaja Ilkka Kanervan (kok) huolet jatkuvat Facebook-viestien rinnalla myös virallisissa poliisitutkimuksissa. Helsingin rikospoliisi yrittää saada lahjustutkimukset loppulausunnoille ennen juhannusta.

- Kyllä me jouduimme kuulustelemaan vielä kerran Ilkka Kanervan, myönsi rikostarkastaja Markku Nisula.

Kysymys oli kuitenkin ns. tarkentavista lausunnoista.

Epäilyssä on kyse siitä, ovatko jotkut runsaita syntymäpäivälahjoja taannoin antaneet yrittäneet vaikuttaa Kanervaan Länsi-Suomen maakuntakaavan osalta. Hän on Varsinais-Suomen maakuntahallituksen puheenjohtaja. Toisaalta on myös selvitetty, onko Kanerva vastaanottanut lahjuksiksi epäiltyjä rahalahjoja. Yksistään Nova Kiinteistökehitys tuki Kanervan 60-syntymäpäiväjuhlia eri muodossa 17.000 euron edestä.

Kanerva-tutkinnan haara on vain osa suurempaa rikostutkintaa, joka liittyy Nova Kiinteistökehityksen epäselvyyksiin.

HANNES MARKKULA
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

MTee kirjoitti:Mistäköhän tämäkin tieto tuli medialle...Taisi löytyä taas yksi jonka toiveammatti on " Julkkis" :roll:
Hieman sellainen mielikuva jäi tästä: "Tajusin, että Ike yrittää iskeä minua ihan vakavissaan." :roll: Muija sai sitä, mitä kuolaten kerjäsi.
Facebookista toisekseen löytyy kolme Ilkka Kanervaa, eikä kukaan heistä välttämättä ole todellinen Ike.

Tiina kirjoitti:^Niin no riippuu varmaan vähän siitä, että mistä jutskailee.... :mrgreen:

Ilkka: Onko sulla poikaystävää ?
Tytsä: Ei
Ilkka: Kyllä mä vaan oon nyt niin kauhian hämmästynyt, kun oot niin edustavan näköinen NAINEN.
Tuutko käymään mun luona Turuus ???...mä oisin oikein hyvä opas.... :wink: :wink:

Sus siunakkoon... :lol:
Eihän tuossa mitään seksuaalista ole. Tai ehkä on vähän menossa siihen.
Ja vaikka olisi, se ei ole laitonta.
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

tassa tuo tyttönen. http://kuvake.net/user/krizuh
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Vastaa Viestiin