Kukkakaali kirjoitti:Mopoterroristi kirjoitti:Saattapi olla niin, että olen kouluja käynyt pidemmälle kuin sinä ja toisekseen olen kyllä tutustunut ryssän luonteeseen niin tarkasti ja laaja-alaisesti, että osaan muodostaa keskiverto-ryssän luonteesta oman mielipiteeni. Tutustuppa sinänkin vaikka kirjallisuuden (Venäjällä asuneiden elämänkertojen jne.) kautta kuinka tyhmä ja epärehellinen ryssä on. Kertoohan jotain sekin, että maa on maailman rikkain luonnonvarojen suhteen,silti ryssät tunkevat Suomeen rikoksia tekemään ja loisimaan sieltä ihanalta Venäjältään. Kyllä totuus on että sellainen 90% Suomen aikuisväestöstä inhoaa ryssiä, eikä halua niitä tänne, ihan koulutustaustasta riippumatta (minun on yliopistotasoinen koulutus, entäpä sinulla?). Tottahan vanhemmassa väestössä on ryssän vihaajia enemmän, he kun muistavat tämä apinalauma yritti aseiden kanssa valloittaa Suomen.
Ahaa, no ei sitten mitään jos olet tutustunut noinkin laaja-alaisesti "ryssän" luonteeseen. Ja oikein kirjallisuuden kautta. Ja suomalaisiakin olet noin laajasti tutkinut, että tiedät
totuutena kertoa noinkin kovia "ryssänvihaaja" lukuja. My bad.
Mikä sen sinun koulutustaustasi on kun kerta itse otit sen esille? Tuo luku nyt vain on heitto, perustuen siihen mitä olen ihmisten kanssa toimiessa saanut kuulla, ei ole muistissa kovin montaa jotka ryssistä pitäisivät, ryssäviha näet kulkee suomalaisissa jo äidinmaidon kautta. Mutta mene ihmeessä nauttimaan siitä venäläisesestä ihanuudesta Venäjälle, mitä täällä mongut.
Kun ajatellaan sitä kuinka paljon ryssien hyysääminen Suomessa maksaa yhteiskunnalle, luulisi olevan sinullekkin selvää, ettei niitä kaivata tänne, ellet itse sitten ole ryssä. Kun lasketaan kustannukset jotka tulevat ryssien Suomessa tehdyistä rikoksista, heidän elättämisestään suomalaisen yhteiskunnan rahoilla ym. ja verrataan mitä hyötyä pieni työssäkayvä venäläisvähemmistö tuo esim. verovarojen muodossa Suomelle ym. kokonaissaldo on pahasti miinusmerkkinen. Joten miksi niitä ryssiä täällä pitäisi hyysätä?