Profilointeja käyttäjistä
Re: Profilointeja käyttäjistä
No juu, vähän nolottaa kun tuli vanhaa miestä survaistua nilkkaan.. en tiennyt, että vaasi oli niin vanha.
Mutta kaikki kykyjensä mukaan ja kaikille ansionsa mukaan vai miten se meni 
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Pöyhkeilevää arroganssia
! Täytyy myöntää, että samansuuntaisia aatoksia ko. kirjoittajasta on hetkittäin itselläkin ollut mielessä. No, se ei poista sitä tosiseikkaa, että Valdovas kiitettävästi kirjoittelee/postailee laajempia näkökulmia asioihin. Mielestäni turhankin kliininen suhtautuminen asioihin on joka tapauksessa antoisampaa kuin "vitun neekerit teki sen taas"- tyylinen kommentointi.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Mitä, onks Valdo joku vanha käyrä????Piskooppi kirjoitti:No juu, vähän nolottaa kun tuli vanhaa miestä survaistua nilkkaan.. en tiennyt, että vaasi oli niin vanha.Mutta kaikki kykyjensä mukaan ja kaikille ansionsa mukaan vai miten se meni
No, kyllä hiivoihin mahtuu aina muutama erinomainen poikkeus ^^
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Heheh, ikä on kyllä aika suhteellinen käsite. Tietysti parikymppisen likkalapsen näkökulmasta jopa nelikymppinen voi olla vanha, mutta kysypäs viittäkymppiä lähentelevältä leidiltä, niin saat ihan erilaisen vastauksen 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Itse en ole teini, mutta ei minun mielestäni kyllä se Maijan esimerkki viisikymppinen nyt ihan vanha käyräkään ole
Ja toki, aika on suhteellinen käsite ja riippuu ihan asiayhteydestäkin. Ja hei, vanha on eriasia kuin vanhus
Ainiin, profilointeja, ettei mene ihan ohi aiheen. Jos sitä jotain nopeasti rustaisi, lauseella tai parilla.
Tampereen flikka on ikinuori ja rempseä leidi, joka jaksaa bailata aamuun saakka ja silti jaksaa kirjoitella asiantuntevasti aiheesta kuin aiheesta.
Kylli Aurinkoinen on sanavalmis Äiti Minfosa. Lojaali sivustaseuraaja, mutta ärähtää tarpeen vaatiessa.
Valdovas on mysteerikko ja salaperäinen sikarinpolttaja hämyisessä luolassaan, lasissa savuinen skottiviski.
Nooruska on teini, jolla menee välillä vähän ylikin, mutta seuraavan aamun morkkiksen piikkiin ei silti laiteta edellisillan kommentteja. Kantaa vastuun kirjoituksistaan, vaikka monen mielestä joskus niitä kirjoituksia ei tarvitse lähettää.
Vodkakin on ikiteini - villi ja vapaa varsa jota kiinnostaa toisten laumojen väliset konfliktit enemmän kuin aamukaste niityllä.
Maybrick on tunnollinen, rauhallinen ja Valdovasin tapaan viettää aikaa omissa oloissaan punaviinilasi kädessään.
Chopper on ainakin omasta mielestään pahis jätkä. Käy salilla ja on kiinnostunut lähinnä vain rintalihasten ja hauisten kasvattamisesta. Kesäisin bongataan hihattomassa valkoisessa paidassa pärräajelulta, aurinkolasit kuuluu asiaan.
Sajaki on teinigoottari joka on kiinnostunut mistä tahansa, kunhan joku huomaa hänen kiinnostautuneisuutensa (mikä sana
). Kaikenlainen paha kiinnostaa ja öisin lukee kotonaan Hitlerin Mein Kampfia taskulampun varjossa.
John Doe on kuin tourettesyndroomalainen (heitä loukkaamatta) - päästää suustaan mitä tahansa, missä tahansa ja kenelle tahansa. Kuten tourettelaisille annetaan pakkoliikkeet ja muut anteeksi, kuitataan Johnnyn sanomiset vain olan kohautuksilla "No.. se on John Doe".
Jack the Ripper saa naiset polvilleen, eikä pelkästään vain nimensä historian vuoksi vaan myös kirjoitustensa vuoksi. Osaa olla hurmaava ja älykkyyttä löytyy myös, ei mikään tavallinen kaduntallaaja.
Ketsku on väärinymmärretty rottatyttö joka ei vaan voi ymmärtää, miksi ihmiset eivät jaksa vängätä samaa rautalankaa ikuisuuksiin. Koska Ketskulle karvapallurat on tärkeitä, on ymmärrettävää, että melkein kaikki hänen viestinsä täälläkin viittaavat niihin.
Monista mainitsemisen arvoisista kirjoittajista voisi vielä kirjoittaa, mutta tähän kellon aikaan ei tekstiä tule vaikka kuinka yrittäisi suoltaa.
Ainiin, profilointeja, ettei mene ihan ohi aiheen. Jos sitä jotain nopeasti rustaisi, lauseella tai parilla.
Tampereen flikka on ikinuori ja rempseä leidi, joka jaksaa bailata aamuun saakka ja silti jaksaa kirjoitella asiantuntevasti aiheesta kuin aiheesta.
Kylli Aurinkoinen on sanavalmis Äiti Minfosa. Lojaali sivustaseuraaja, mutta ärähtää tarpeen vaatiessa.
Valdovas on mysteerikko ja salaperäinen sikarinpolttaja hämyisessä luolassaan, lasissa savuinen skottiviski.
Nooruska on teini, jolla menee välillä vähän ylikin, mutta seuraavan aamun morkkiksen piikkiin ei silti laiteta edellisillan kommentteja. Kantaa vastuun kirjoituksistaan, vaikka monen mielestä joskus niitä kirjoituksia ei tarvitse lähettää.
Vodkakin on ikiteini - villi ja vapaa varsa jota kiinnostaa toisten laumojen väliset konfliktit enemmän kuin aamukaste niityllä.
Maybrick on tunnollinen, rauhallinen ja Valdovasin tapaan viettää aikaa omissa oloissaan punaviinilasi kädessään.
Chopper on ainakin omasta mielestään pahis jätkä. Käy salilla ja on kiinnostunut lähinnä vain rintalihasten ja hauisten kasvattamisesta. Kesäisin bongataan hihattomassa valkoisessa paidassa pärräajelulta, aurinkolasit kuuluu asiaan.
Sajaki on teinigoottari joka on kiinnostunut mistä tahansa, kunhan joku huomaa hänen kiinnostautuneisuutensa (mikä sana
John Doe on kuin tourettesyndroomalainen (heitä loukkaamatta) - päästää suustaan mitä tahansa, missä tahansa ja kenelle tahansa. Kuten tourettelaisille annetaan pakkoliikkeet ja muut anteeksi, kuitataan Johnnyn sanomiset vain olan kohautuksilla "No.. se on John Doe".
Jack the Ripper saa naiset polvilleen, eikä pelkästään vain nimensä historian vuoksi vaan myös kirjoitustensa vuoksi. Osaa olla hurmaava ja älykkyyttä löytyy myös, ei mikään tavallinen kaduntallaaja.
Ketsku on väärinymmärretty rottatyttö joka ei vaan voi ymmärtää, miksi ihmiset eivät jaksa vängätä samaa rautalankaa ikuisuuksiin. Koska Ketskulle karvapallurat on tärkeitä, on ymmärrettävää, että melkein kaikki hänen viestinsä täälläkin viittaavat niihin.
Monista mainitsemisen arvoisista kirjoittajista voisi vielä kirjoittaa, mutta tähän kellon aikaan ei tekstiä tule vaikka kuinka yrittäisi suoltaa.
Nanika ga tooku matteiru to
hihihiClyde kirjoitti: Nooruska on teini, jolla menee välillä vähän ylikin, mutta seuraavan aamun morkkiksen piikkiin ei silti laiteta edellisillan kommentteja. Kantaa vastuun kirjoituksistaan, vaikka monen mielestä joskus niitä kirjoituksia ei tarvitse lähettää.
"menee välillä vähän ylikin"; itseasiassa kyllä aika useinkin
Hahaa, tulihan se sieltäClyde kirjoitti: Sajaki on teinigoottari joka on kiinnostunut mistä tahansa, kunhan joku huomaa hänen kiinnostautuneisuutensa (mikä sana). Kaikenlainen paha kiinnostaa ja öisin lukee kotonaan Hitlerin Mein Kampfia taskulampun varjossa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Millainenkohan on rottatyttö? Mulle tulee rottatytöstä mieleen sellainen hieman ylipainoinen (no, se kyl osuu ja uppoo), mustiin pukeutuva ja hiuksensa musta-vaaleanpunaiseksi värjännyt nuori nainen joka ei koskaan mene naimisiin. Tai itse asiassa tiedän useiden rottatyttöjen olevan kuvatunlaisia
Itse olen hmm... hyvin erilainen mutta henkeen ja vereen rottien fani kuitenkin
Sen sijaan täällä palstalla melko harvat kirjoitukseni käsittelevät eläimiä tai sitten en edes itse tajua mitä kirjoittelen. Mut hei, analysoidaan nyt vähän muita nikkejä, nämä siis sukupuolia myöten mielikuvia. Joidenkin sukupuolet tiedän varmaksi:
Valdovas: Älykäs mieshenkilö, yli 30- vuotias mutta alle 40. Sisäänpäinkääntyvä irl. Jotkut mielipiteet hieman kyseenalaisia tai sitten kyse on siitä, että periaatteessa on aina keksittävä jokin selitys tai puolustus asioille. Tämä mies ei ole mikään kiihkeä mielipiteissään vaan kaikesta voi neuvotella
Chopper: Voi elämä, ehdoton kestovilunväristyksiä aiheuttava naisihminen. Pahin piirre on se, että aina välillä ärsytyskynnys ylittyy ja tämän chopperin on täysin pakko päästä hieman jänkyttämään asioista mistä ei selvästikään mitään tiedä. Olen 100% varma, että emme tulisi toimeen vaikka tapaisimme jossain aivan muualla muissa merkeissä. Yleensä uskon (ja on kokemustakin), että kasvotusten tuleekin juttuun vaikka netissä ei mutta tässä tapauksessa on toivo mennyt. Ihan mielettömän ärsyttävän oloinen nainen
Nooruska: Olen jo selvinnyt Nooruskan kalajokiketjun typeryyksistä ja nykyään pidän neidin tyylistä. Nooruska on ottanut oppia ja kuunnellut ja selvästi on palstavakkari joka sopii joukkoon
Sitten on koko joukko miespuolisia nikkejä joiden kirjallinen ulosanti sekä tekstin sisältö kertovat selvästi kouluttamattomasta ihmisestä. Näiden tyhmyys joskus saa
- ilmiön aikaiseksi.
Motiiviton: Tästä tulee mieleeni ihana seksikäs uros, komea ja viisas. Kiinnostavan oloinen ihminen
Kylli: Ärsyttää se "Kylli sitä ja Kylli tätä", ei koskaan minä tai mä. Ei tietoa onko mies vai nainen. Ei selkeästi tahdo väitellä mikä sinänsä on ihan järkevä piirre ihmisessä.
Sen sijaan täällä palstalla melko harvat kirjoitukseni käsittelevät eläimiä tai sitten en edes itse tajua mitä kirjoittelen. Mut hei, analysoidaan nyt vähän muita nikkejä, nämä siis sukupuolia myöten mielikuvia. Joidenkin sukupuolet tiedän varmaksi:
Valdovas: Älykäs mieshenkilö, yli 30- vuotias mutta alle 40. Sisäänpäinkääntyvä irl. Jotkut mielipiteet hieman kyseenalaisia tai sitten kyse on siitä, että periaatteessa on aina keksittävä jokin selitys tai puolustus asioille. Tämä mies ei ole mikään kiihkeä mielipiteissään vaan kaikesta voi neuvotella
Chopper: Voi elämä, ehdoton kestovilunväristyksiä aiheuttava naisihminen. Pahin piirre on se, että aina välillä ärsytyskynnys ylittyy ja tämän chopperin on täysin pakko päästä hieman jänkyttämään asioista mistä ei selvästikään mitään tiedä. Olen 100% varma, että emme tulisi toimeen vaikka tapaisimme jossain aivan muualla muissa merkeissä. Yleensä uskon (ja on kokemustakin), että kasvotusten tuleekin juttuun vaikka netissä ei mutta tässä tapauksessa on toivo mennyt. Ihan mielettömän ärsyttävän oloinen nainen
Nooruska: Olen jo selvinnyt Nooruskan kalajokiketjun typeryyksistä ja nykyään pidän neidin tyylistä. Nooruska on ottanut oppia ja kuunnellut ja selvästi on palstavakkari joka sopii joukkoon
Sitten on koko joukko miespuolisia nikkejä joiden kirjallinen ulosanti sekä tekstin sisältö kertovat selvästi kouluttamattomasta ihmisestä. Näiden tyhmyys joskus saa
Motiiviton: Tästä tulee mieleeni ihana seksikäs uros, komea ja viisas. Kiinnostavan oloinen ihminen
Kylli: Ärsyttää se "Kylli sitä ja Kylli tätä", ei koskaan minä tai mä. Ei tietoa onko mies vai nainen. Ei selkeästi tahdo väitellä mikä sinänsä on ihan järkevä piirre ihmisessä.
VodKa unohtui vielä: Älykäs n. 25-35v mies jonka elämänkatsomus on synkkä ja inhorealistinen. Hieman masentunut tai alakuloinen, kokenut kovia? Jossain siellä kuitenkin on hyvä sydän jos sen vaan saisi sieltä kuoren alta esiin.
Varsin kiintoisa väite ketskulta että kirjoitus tyylistä voi päätellä koulutustason, itselläni tulee kyllä muutamakin vaihtoehto mieleen.
Noh rofilointeja: Härkä on henkilö joka menee vaikka läpi harmaankiven jos päämäärä sitä vaatii.
Ailar on varsin mielyttävän ja määrätietoisen oloinen henkilö.
Valdovas taasen omaa kokojoukon älyä mutta ehkä juuri tästä johtuen on välillä liiankin skeptinen.
Nooruska luultavasti sellainen ihminen joka saa toisille positiivisen olon pelkällä läsnäololla.
Noh rofilointeja: Härkä on henkilö joka menee vaikka läpi harmaankiven jos päämäärä sitä vaatii.
Ailar on varsin mielyttävän ja määrätietoisen oloinen henkilö.
Valdovas taasen omaa kokojoukon älyä mutta ehkä juuri tästä johtuen on välillä liiankin skeptinen.
Nooruska luultavasti sellainen ihminen joka saa toisille positiivisen olon pelkällä läsnäololla.
Kiitos Ketsku ja Skorpioni kauniista sanoista!
Voisin kanssa joskus tässä kirjoittaa nooruskamaisen listan käyttäjistä, mutta täytyy nyt sitä vielä pohdiskella. 
Pusi pusi,niin minäkin sinua , joka ei lienee mikään uutinen täällä kenellekkään. Itse en jaksa edes vaivautua profiloimaan sinua.ketsku kirjoitti: Ihan mielettömän ärsyttävän oloinen nainen![]()
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
En kestä! Profiloikaa nyt mutkin että saan edes vähän riidellä kanssanne!
-
rosamarine
- Adrian Monk
No minäpä yritän profiloida sinut. Norsula on reilu parikymppinen poikamies, ehkä ikuinen opiskelija ja kenties hakee akateemista tutkintoa ylioppilastutkinnon lisäksi. Norsula on lempeä, rauhaa rakastava yksilö, joka vaivautuu riitelystä ja hakeutuu taustalle tai haluaa olla kaiken epäsovun ulkopuolella.Norsula kirjoitti:En kestä! Profiloikaa nyt mutkin että saan edes vähän riidellä kanssanne!
Sosiaalisuus tulee esille harrastusten muodossa (minfo) missä ollaankin täysillä mukana ja on mukava tavata kirjoituskumppanit ihan livenä.
Norsulassa on hieman sohvaperunan vikaa, mutta se vaan korostaa Norsulan lempeyttä ja hyväntahtoisuutta, ehkä Norsula on jopa liian laiska ottamaan kantaa liian voimakkaasti kanssakirjoittajien hörhöilyihin. Norsula osaa käyttää loistavasti googlen kielenkääntäjää ja rakastaakin tarinoita rapakon takaa. Ihan pelkästään googlen kielenkääntäjä ei juttuja käännä, vaan Norsulalla on myös kielellistä lahjakkuutta kääntää juttuja. Oliko paha analyysi?
Nyt kun pääsin vauhtiin, olisi niin mukava profiloida muutama muukin tyyppi täältä, mutta ehkä pidättäydyn tällä kertaa. Muistaakseni mun profiloinnit aiheuttaa aina lievää kaaosta palstalle, joten jätetään "yleisön pyynnöstä" tämä osio pois
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mua saa iha rauhassa profiloida