Juha Joutsenlahti

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Re: Juha Joutsenlahti

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Jokaisen kiinnostuneen kannattaa lukea Lauerman kirjat itse ja ajatuksella, ettei tekisi hätäisiä tulkintoja ja johtopäätöksiä toisen tulkinnoista. Ei muuta.
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Keskustelu palatkoon otsikon mukaiseen aiheeseen. Seuraavasta sanktiota .. t.mode
Ne tietää, jotka tietää...
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Joutsenlahti selvästi haluaa lisää nimeä itselleen. No henkilökohtaisesti voin sanoa että yhtään kokoomuslaista en äänestä, varsinkaan Joutsenlahtea vaikka maksettaisiin (riippuu tietysti summasta :D).
Epäilempä muutenkin että ei tule Joutsenlahdesta kansanedustajaa..

Ulvilan surman entinen tutkinnanjohtaja pyrkii eduskuntaan
14.09.2010 09:44

Ulvilan surman entinen tutkinnanjohtaja Juha Joutsenlahti pyrkii vuoden 2011 vaaleissa eduskuntaan kokoomuksen riveissä. Joutsenlahti asettuu ehdolle Satakunnassa.

46-vuotias Joutsenlahti toimii rikoskomisariona Porin poliisissa. Joutsenlahti muistetaan mm. Anneli Auerin tapauksen eli Ulvilan surman entisenä tutkinnanjohtajana.

Joutsenlahtea on aiemminkin kosiskeltu politiikkaan.

- Ehdokkaaksi lähteminen oli pitkän harkinnan tulos. Olen ollut kiinnostunut politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista jo nuoresta saakka. Yhteistyökumppaneiden ja läheisteni kannustus auttoi minua tekemään lopullisen päätöksen politiikkaan lähtemiseksi, toteaa Joutsenlahti tiedotteessaan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Jeesus!
Olisi kylllä viisasta äänestää, jos on omassa piirissä: saataisiin ainakin yksi poliisi itselleen sopivampiin hommiin. ;)
Nuotio & Äreät Tiput
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Kyllä - ja olisi ollut oikein kiva mikäli herra olisi ollut ehdolla ja mennyt vielä läpi jo edellisissä vaaleissa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

- Ehdokkaaksi lähteminen oli pitkän harkinnan tulos. Olen ollut kiinnostunut politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista jo nuoresta saakka. Yhteistyökumppaneiden ja läheisteni kannustus auttoi minua tekemään lopullisen päätöksen politiikkaan lähtemiseksi, toteaa Joutsenlahti tiedotteessaan.

Uutinen oli aivan ällistyttävä. Kannustusko oli se liikkeellepaneva voima lopullisessa päätöksessä lähteä politiikkaan mukaan!! Help mee ja me siinä mukana. Lopullinen päätös....??
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

No, tässä asiassa en Joutsenlahtea tue, enkä ymmärrä :wink:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
jmit
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jmit »

Aivan erinomainen uutinen! Ja vieläpä kykypuolueeseen! :lol:

Nyt pääsee vastuuttamaan Joutsenlahtea aivan olan takaa. Vaalitilaisuuksissahan kysymyksiä voi esittää aivan vapaasti, eikä vastuullinen pääse pakoon vastuutaan. Vastattava on ainakin, jos ei muuta, niin perinteinen "En kommentoi", mutta sekin kertoo kyllä äänestäjille mikä mies Joutsenlahti on. Kuka äänestää miestä, joka ei vastaa teoistaan. Sana "vastata" tarkoittaa myös sitä, että on valmis käytännön konkreettisella tasolla vastaamaan asiallisesti aiheelliseen kysymykseen.
piippis
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja piippis »

Tässä meillä kuulkaas on suoraselkäinen, asiaansa uskova mies, joka niin sanotusti EI käännä takkiaan!

Ei siis poliitikkoainesta.
jmit
Axel Foley

Ehdotan veikkausta Joutsenlahden äänimäärästä. Uskooko hän edes itse itseensä? Kyllä todennäköisesti uskoo ja saa näin yhden äänen. No, todennäköisesti Joutsenlahtea äänestävät myös Juhan äiti ja Anneli Auer, joten saaliiksi tulee kunnioitettavat kolme ääntä.
jmit
Axel Foley

Joutsenlahti ei todellakaan käännä takkiaan. Harmi tietysti, että takki on jo alkujaan väärin päin. :lol:
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Jotkut pitävät suoraselkäisenä ihmistä, joka ei millään muuta näkemystään. Minä pidän ko. ihmistyyppiä jääräpäänä ja soveltumattomana esim. poliisiksi.

Tässä kun aikansa ratoksi lueskelee näitä Ulvila-uutisointeja,niin ei sitä Joutsenlahtea voi kuin ihmetellä. Hän väittää, ettei Auer ole nähnyt miehensä kasvoja, koska oli purskahtanut oikein itkuun kuvat nähdessään " Kun kerroin Auerille hänen kuolleen miehensä kasvojen tuhoista, Auer purskahti itkemään. Oman ammattikokemukseni ja ihmistuntemukseni perusteella tämä viittasi siihen, ettei Auer ollut nähnyt miehensä kasvoja, jotka oli voimakkaalla iskulla turmeltu kokonaan toiselta puolelta, Joutsenlahti sanoi oikeudessa."http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... voja+.html
Kuitenkin sairaalassa surman jälkeisenä päivänä Auer kertoo nimenomaan Joutsenlahdelle käyneensä pesuhuoneen kautta miestään katsomassa, kun miehensä makasi kuolleen näköisenä silmät auki. Kertomuksen jälkeen vielä toistetaan asia; JJ: Hän näytti elottomalta siinä...AA: Joo, näytti ainaki elottomalta. JJ:Joo, eikä pitänyt enää mitään ääntä. AA: Iha hiljaa ja silmät auki.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Jotkut pitävät suoraselkäisenä ihmistä, joka ei millään muuta näkemystään. Minä pidän ko. ihmistyyppiä jääräpäänä.

Olen samaa mieltä.
jmit
Axel Foley

Minä määrittelin keskustelun alkupuolella Juha Joutsenlahden Tampioksi. Taitaa määritelmä sopia aika hyvin vielä tässäkin kohdin.

Tampio tarkoittaa yksinkertaista tai hiukan hölmöä ihmistä, joka elää omissa maailmoissaan ja jonka kosketus reaalimaailmaan on vajavainen. Ihminen, joka joko ei joko tajua ja/tai ymmärrä asioita ja niiden syy-seuraussuhteita reaalimaailmassa.
Näytöt
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

Juha Joutsenlahti pyrkii vuoden 2011 vaaleissa eduskuntaan
Muuten tuossa käräjäoikeuden Ulvila-päätöksessä ei ole sen suuremmin moitittavaa, mutta ehkä kuitenkin lähettivät väärän henkilön mielentilatutkimuksiin.
Vastaa Viestiin