Provosoituminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
ketsku
Christopher Lorenzo

Provosoituminen

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Siinäpä se. Helposti provosoituvat ihmiset aiheuttavat itselleen ja toisilleen hallaa ja tuosta syystähän tapahtunee moni tappokin. Olen törmännyt ihmisiin jotka eivät provosoidu. Jotka voivat vaan tyynesti olla ja jättää huomiotta tai jopa vastata jotenkin sovittelevasti tilanteessa jossa itse olisin jo aivan raivona :D Myönnän, olen herkkä provosoitumaan.

Millainen sinä olet?
härkä
Jack Bauer

Re: Provosoituminen

Viesti Kirjoittaja härkä »

Heh , heh , et pärjää minulle Ketsku alkuunkaan.

Tässä muutama taannoinen :D :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=Xt-hIK3LGBQ

PS : Oikeasti olen kyllä ihan säyseä :roll:
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

En provosoidu koskaan.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Provosoidun harvoin.
Paitsi idiootteja provosoidun provosoimaan herkästi :mrgreen:
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Lady Willows
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Lady Willows »

Mutta onkos teille tullut eteen tilannetta, jossa toinen provosoituu juuri siitä, että pysyt rauhallisena, minulle meinaan on. Rauhallista ja asiallista käytöstä pidetään ylimielisyytenä ja välinpitämättömyytenä. Silmitön raivo puhkeaa jos olen asiallinen ja hillitsen itseni, tosin aikaisemmin kun en pakottautunut itsehillintään, tuli raivo lähes samanlaisena, jos lähdin k.o. käytökseen mukaan. Eli on olemassa ihmisiä, joille toisen olemassaolo on provokaatio, ja niille me ei voida mittään. Voispa tehdä nuorennusleikkauksen tuttavapiiriin....... mutta kun tuttuja ei saa enää tuntemattomiksi.
2+2=5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
Morrissey: "So how can anybody say
They know how I feel
The only one around here who is me
Is me"
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Niinkin hassua kun tämä on ni vieraan ihmisen kirjoituksista provoudun mutta oikeassa elämässä en todellakaan. Asian pitää olla todella suuri ennenko hermostun mistään. Mulla on sellanen hassu juttu että vihan hoitaa asioita esim puhelimessa koska en näe ihmistä samalla. En IKINÄ soita kelaan, pankkiin, lääkäriin vaan menen paikanpäälle hoitamaan asiat. Puhelimessa saatan ottaa just pulttia kelan akkojen kanssa mut paikan päällä jaksan käsitellä asiat ihan rauhallisesti.. :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
insomniac
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja insomniac »

Myönnän että itselläni on aivan hemmetin heikko hermo ja provosoidun äärettömän helposti. Lisäksi olen kova provosoimaan muita ihmisiä :? Pitäisi hankkiutua eroon tuollaisesta.
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Useimmiten otan vastaan tulevat asiat stoalaisen tyynesti mutta joskus tyhmät ihmiset ja idiotismi ylipäänsä saa minut provosoitumaan. :evil:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mikko82
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Eiks se ole puolustuskyvyn puutetta, jollei provosoidu eli on toisten vietävissä? :) :roll: Idiootti on sellainen, joka ei kykene puolustamaan itteensä. Noh, Siperia opettaa!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Niin. Siperia on opettanut, että ei kannata vauhkota ja antaa ärsyttää itseään pikkuasioista. Miksi vaivautua? Antaa sana sanasta ja kaksi parhaasta - onko sekään nyt niin kuolematon viisaus? :roll:
Nothing is quite what it seems
Paikallinen Rutku
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Paikallinen Rutku »

Komppaan tässä vähän Lady Willowsin kirjoitusta. Parhaitenhan sillä saa toisen ärtymään kun ei lähde mukaan läyhäämään. Ottaa vaan asiat kylmänviileästi. Olen huomannut tämän, ja ottanut sen käyttöön jo teini-iästä. Siinä on mukana myös ylimielisyyttä, minun mielestäni kun huutaminen, kiroilu, haukkuminen ja raivoaminen, mikä yleensä liittyy hermojen menetykseen, on todella sivistymätöntä ja junttia. Kylmän rauhallisesti kun heittelee piikkejä sekaan, niin saa toisen raivon valtaan. Olen kuullut useamman kerran olevani ylimielinen ja koppava tällä käytöksellä. Tietysti tätä kannattaa varoa täysin sekopäisessä seurassa, vaikka harvemmin sellaisessa liikunkaan. Aina ei kuitenkaan pysy tyynenä, että onhan se raja jossain, ja välillä provosoituu itsekkin vaikka kuinka yrittää pitää pään kylmänä. Riippuu myös omasta mielialasta että jaksaako lähteä mukaan asiaan, vai ohittaako sen tyynesti.
Mä joskus kaipaan, sun käsiesi kosketusta
vaikka aina minä tiesin ettet huoli tällaista lurjusta

- Yasmiinin tuoksu, Ihanuuteni -
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Oma provosoitumiseni riippuu asiayhteydestä ja tilanteesta. Jos vaikka joku yrittääkin provosoida niin koetan aina irtautua sellaisista tilanteista mahdollisimman asiallisesti. En kuitenkaan voi sanoa etten joskus jollakin tasolla provosoituisikin, mutta harvakseltaan kuitenkin.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Waakku
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Lähetään toiselta puolelta, miksi provosoida??? Miksi haastaa riitaa??? Miksi haluaa esim: kesk.palstoilla muuta kuin asiapitoista keskustelua.

Siinä on yhtä pal järkeä ku provosoimisessa.

Ite provosoidun helpolla :P
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

provosoituminen, ah mikä kaunis sana :)
....ja siitäkin pääsee yli täällä katseltuaan aikansa tätä meininkiä! :D
Ei kannata! ...tulee vain itselle paha mieli.

...ai miksi itselle? ....koska se provokaattori ei koskaan itse ymmärrä pahoittua.
Se on niille ''elämän tapa'' ja ''pakkotarve'', eikä siitä kannata ottaa nenuun sitä kuivaa syksyn nahistunutta hernettä :D
Nuotio & Äreät Tiput
Waakku
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Waakku »

MissHolmes kirjoitti:eikä siitä kannata ottaa nenuun sitä kuivaa syksyn nahistunutta hernettä :D
Kauniisti sanottu :)
Vastaa Viestiin