Marko Ovaska, Jyväskylä. Katosi Pohjois-Savossa vuonna 2007

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Doctor Lecter kirjoitti:
Tiina kirjoitti:
Joku mainitsi, että missä viipyvät urheiluseurojen etsintätiimit Ovaskan perään? Aivan, nythän olisi suunnistajilla harjoittelun paikka. Vielä kun päivänvaloa riittää suht myöhään, niin kartat käteen ja metsään. Se olisi oivallista apua.
Juu mainitsin ja ihmettelen edelleen,miksi moinen hiljaiselokin asian suhteen. :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kuva kadonnut linkistä. Linkki poistettu
-NILS-


Onkohan minulla näössä vai lukemisen ymmärtämisessä vikaa kun valokuvassa on leveäkasvoinen Ovaska ja vieressä lukee että kadonneella Ovaskalla on kapeat kasvot... :roll: :roll: :oops:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jack the Ripper kirjoitti:Onkohan minulla näössä vai lukemisen ymmärtämisessä vikaa kun valokuvassa on leveäkasvoinen Ovaska ja vieressä lukee että kadonneella Ovaskalla on kapeat kasvot... :roll: :roll: :oops:
Näössä on nyt kuule vika.
Kipaseppa tänään optikon kautta.
Oisko ne auki kuuteen?Kerkeet kyllä 8)
Kovin on kaposet Markon potsket mun mielestä.
Näkö tarkistettu kuukausi sitten.
En käytä laseja enkä tarvi sanoi lääkäri :D
Steen1
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Elo 23, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja Steen1 »

Doctor Lecter kirjoitti:(Itsarin voisi helpomminkin -kuten täällä on jo ollut puhetta. Onkohan ao. alueella ollut joskus suunnistuskilpailut, joten heppu tietää siellä joitakin paikkoja. Tai onko alueen läheisyydessä mahdollisesti joitakin sukulaisia tai kenties tuttavia, joista kukaan muu ei tiedä mitään? Onko alueen mökkeihin tehty murtoja tms?

Ehken heppu on jo poistunut ao. alueelta ja ns. kuitannut koko paskan ja siirtynyt lämpöisempiin maisemiin. )

Tuota samaa mietin.
Tai oliskohan aikasemmalla katoamisellaan pohjustanut katoamistaan.
Mistä sitä tietää vaikka olisikin mökit ja erämiesvehkeet hommannut johki metsän syövereihin. Sunnitelleut tätä "katoamista" jo pitempään.

Tai sitten se surullisin vaihtoehto ja on vaan korvienvälissä asiat niin huonosti.

Eräs minun ystäväni sai päihteiden pitkäaikaisesta käytöstä todella kovat vainot. kaikki ihmiset oli jotenkin liittoutunut häntä vastaan ja hän pelkäsi ja pakoili kaikkia.
Yritti ensin pysytellä kotona mutta ei onnistunu, yritti pysytellä ystävillä mutta ei onnistunut, yritti sairaalaa mutta ei...
Lopulta paineli metsän keskelle mökkiin yksinään elämään erämies elämää. tosin sillä erolla että tiedettiin että hän sinne meni.
Ei ollut moniin kuukausiin kehenkään missään yhteydessä. ei siis käyttänyt puhelimia eikä muuta vaan oli ihan erakkona yksinään siellä metsässä.
Steen1
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Elo 23, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja Steen1 »

Jack the Ripper kirjoitti:Onkohan minulla näössä vai lukemisen ymmärtämisessä vikaa kun valokuvassa on leveäkasvoinen Ovaska ja vieressä lukee että kadonneella Ovaskalla on kapeat kasvot... :roll: :roll: :oops:
Sais olla kyllä parempia kuvia aina kadonneista.
sivusta, edestä ja hieman tarkempia kuvauksia esim. kertoa mahdolliset arvet, tatuoinnit jne...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Silmät ovat kyllä huomattavasti kaukana toisistaa,eikös se niin mennyt,mutta nenä ei ole paksu. :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
nemo
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 1:28 pm
Paikkakunta: Annwfn

Viesti Kirjoittaja nemo »

Alkaa tulla pakkaset, joten joko routa ajaa porsaan kotiin tai sitten metsä peittää jäljet.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Metsä peittänee jäljet. Tai olisiko palannut kotiin/ihmisten ilmoille ja laitokseen ilman sen suurempaa julkisuutta. Kyllä poliisi varmasti ilmoittaisi että mies on löytynyt vai ilmoittaisiko?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Niin asuuko yksin,tiedä vaikka olisi todellakin kotonaan 4 seinän sisällä:D
Mistäs sitä koskaan tietää...
Totuus on tarua ihmeellisempää
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Uskon (toivon), että Ovaska on edelleen elossa, vaikka katoamisesta on kulunut aikaa. Uskon myös siihen, että hänellä ei ole itsemurha mielessä, vaan katoamiseen liittyy jokin muu syy...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ensimmäiset kunnon yöpakkaset sitten tuolla katoamispaikalla ovat alkaneet :shock:
Mites nyt,tänään alkoi myös se metsälintujen metsästys,josko alkaisi löytymään.
Valitettavasti kansallispuistossa ei kai saa metsästää vai mitenkä on,kuka tietää tämän?Eivätkös ne olekin täydellisiä luonnonsuojelualueita.
Totuus on tarua ihmeellisempää
marco_x
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 9:47 pm

Viesti Kirjoittaja marco_x »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:... Valitettavasti kansallispuistossa ei kai saa metsästää vai mitenkä on,kuka tietää tämän?Eivätkös ne olekin täydellisiä luonnonsuojelualueita.
Kansallispuistoissa on kielletty luontoa muuttava toiminta. Mutta eikös metsästys ole ihan ikiaikaista toimintaa :)
*******************************
</life>
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

http://www.luontoon.fi/news.asp?Section ... 565&page=2

Tiilikan kansallispuistossa on järjestetty 1.9 isompi retkipäivä,oliskohan tullut vastaan jos olisi elossa. Varmaankin.

Alue on tosi iso kuten huomaatte.

Joku muuten väläytteli aiemmin kun hänet löydettiin silloin kesällä jonkun toisen kansallispuiston läheisyydestä, että oliko piilossa jonkin asian takia. Voisiko nyt olla niin,että joku olis ollut niin viisas ja ajatellut niin pitkälle..että olisi harhauttanut kaikkia kuljettamalla Ovaskan auton paikalla ja kyseessä voisi olla jopa henkirikos.
Onkohan se että on nähty joku mies näissä metsissä hiippailevan totta vai ihan puhelengendaa?
Totuus on tarua ihmeellisempää
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Mä uskon, että ihan hyvin on tuolla metsässä voinut tulla mies vastaan, mutta eri asia sitten onko se ollut Ovaska.
Freyja
Nikke Knakkertton
Viestit: 155
Liittynyt: Su Syys 09, 2007 12:23 am

Viesti Kirjoittaja Freyja »

Kuitenkin luulisi että jos hän yhtään liikkuu, niin koira löytäisi hänet helposti sieltä. Voisiko olla saatu elävänä napattua ja toimitettu vähin äänin hoitoon? Vai pidetäänkö häntä muka niin täysissä järjissään olevana että saa itse päättää ilmoitetaanko olinpaikkaa omaisille??

Ruumiin löytyminen on varmaan vaikeampaa. Itsemurhatapana tämä on kamala.
Vastaa Viestiin