pikku-my kirjoitti:miksi niitä rahoja pitää siirrellä tililtä toiselle?
Miksi niitä laskuja pitää ylipäätänsä maksaa? Voihan ne työntää samalla vaikka paperikeräysastiaan ja toivoa että ne maksaa joku sitten siellä jätteiden käsittelylaitoksella?
Eikö se ole pääasia että laskut maksetaan ajallaan? En ole todennut, että kaikkien muidenkin pitäis kuin mekin...mutta jos miehesi tykkää maksella sun puhelinlaskujasi niin se on teidän asianne, mutta minä en moiseen itse ryhtyisi, vaikka asuttaisi avioliitossa.

Eli mikään ei kuitenkaan muuttuisi.
pikku-my kirjoitti:Jos ESIM: sä maksat nettilaskun,niin saako sun "vaimo" silti käydä kotona netissä
Me maksetaan sen puoliksi. Menikö jo jakeluun?

Ei ole sellaista esimerkkiä olemassakaan.
Meillä on 2 konetta ja kummatkin yhteisesti hankittu eli toinen käyttää sitä toista ja toinen toista. Kummassakin toimii netti.
Ei ole tullut vielä tilannetta, että olisin joutunut maksamaan avovaimoni puhelinlaskuja tai jotakin lehtitilausta. Jos sellainen tilanne tulisi niin puheluja tulisi ehdottomasti vähentää tai vaihtaa minuuttiveloitteeseen saldorajoituksella. Eli kai minä voin silloin niin vaatia, jos mä sen kerran maksaisinkin?
MissHolmes: ymmärrän vain avo- ja avioeron, mikäli mies lyö naista tai pettää. Niitä en voi suvaita, etkä varmasti sinäkään? Ihmiset eroavat nykyisin niin hepposin perustein, eivätkä keskustele asioista. Sitten lentää jo perintökupit ja lautaset kun avaa suunsa, jollei satu naama enää kiinnostamaan tai muusta syystä? Eroaminen on nykyisin liian helppoa avioliitossa. Eli ei avioliitto ole tänä päivänä yhtään sen pysyvämpää kuin avoliittokaan?
Monet pelkäävät menettävänsä toisen ja siksi menevät avioliittoon. Rakastaa voi avoliitossakin yhtä paljon ja pettääkin avioliitossa?
Mä en vaan ymmärrä, mikä merkitys sillä on elääkö avioliitossa vai avoliitossa. Saako seksiä enemmän avioliitosssa vai avoliitossa? Vai mikä siinä muuttuu? Laki? Heh, lait on muuttamista varten!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"