Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Tietyn avan saa piilotettua kun sen päällä klikkaa hiiren oikealla, ja valitsee Estä kuvat osoitteesta xx ;)

Näin mä pääsin eroon Nooruskan ratsastavasta Lady Kakasta :)
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Damienina olisin ihan vain hiljaa, eipä on sullakaan ihan puhtaat jauhot pussissa... :roll:

Ärsyttää siis ihmiset jotka eivät osaa painaa nappia "YV" jos on jotain sanottavaa tai epäselvyyttä toisen sanomisista. Tartutaan toisten teksteihin, ensin niitä kuitenkaan sisäistämättä. :roll:

Enpä yhtään ihmettele miksi "vanhukset" tahtoo kadota koko foorumilta, eipähän tollasta tosiaan kovin pitkään jaksa.
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Äläs nyt Kärsinyt_ siis vasta sillon sä oot Minfossa JOTAIN, ku sua on riepoteltu täällä.
Nimimerkillä: kokemusta on. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Jeps...Ilmeisesti... :roll:
Kun koettaa viälä olla aktiivinen ja kun oikeasti kiinnostaa, saada ihmiset näkemään mitä se voi olla toiselta puolelta katsottuna etc.
Mä tahkon pian sut kiinni! :twisted:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Nooruska
Michael Knight

Sama mulla. Yritän vaan keventää tätä haudanvakavaa tunnelmaa, joka välillä pukkaa ankeena päälle niin miten käy? Heti oot empatiakyvytön, kieroon kasvatettu ja mauton. :lol:
Lisbeth
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lisbeth »

hannu hanhi kirjoitti:
Kukkakaali kirjoitti:Ärsyttää nimimerkki Jaakoksen ava. Ihan v...sti. Ei kaikki välttämättä halua nähdä kuvaa kuolleesta ihmisestä, jota on hieman hankala välttää kun joku pitää sellaista profiilikuvanaan. Ja vaikken kukkahattutädiksi tunnustaudukkaan, on mielestäni hieman arveluttavaa käyttää tuollaista kuvaa tälläiseen tarkoitukseen. Olkoonkin, että kyseessä on tunnistamaton ruumis.
Olen samaa mieltä, että ei ole fiksua käyttää ruumiista otettua kuvaa, vaikka kyse onkin rikosaiheisesta palstasta. Monet ovat piilottaneet linkin taakse "crime scene photos"-tyyppiset kuvat pienen varoitustekstin kanssa, mikä on mielestäni fiksu tapa. Sellainen tapa on myös tasokkaimmissa englanninkielisissä rikosportaaleissa. Eivät kaikki rikoksista kiinnostuneetkaan välttämättä halua, että ruumiskuvat yhtäkkiä lävähtävät naaman eteen, vaikka tässä Jaakoksen tapauksessa ei nyt mikään veretseisauttava kuva olekaan kyseessä.
Minusta Jaakoksen avatar on loistava. Se on yksinkertaisesti todella hyvä valokuva.

Ja sen verran elävä että ellet tiedä että se on "Lyle Stevikin" ruumis, et sitä välttämättä ruumiiksi arvaa.
hellämustapääfinnilä
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja hellämustapääfinnilä »

^ Elävän näköinen on mies, mutta metallinen ruumiinavauspöytä pään alla paljastaa totuuden. En tykkää.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Lisbeth
Lauri Hanhivaara

hellämustapääfinnilä kirjoitti:^ Elävän näköinen on mies, mutta metallinen ruumiinavauspöytä pään alla paljastaa totuuden. En tykkää.
Tuota, nyt oli kyllä pakko käydä katsomassa Jaakoksen avatar ja kaikella kunnioituksella en usko että ulkopuolinen tajuaa että se pöytä on ruumiinavauspöytä.

Uskoisin että useimmat lukijat eivät tajua että kyseessä on oikea ruumis elleivät sitä tiedä, vaan luulevat otokseksi esimerkiksi elokuvasta.

Ymmärrän toki pointin siitä, onko fiksua käyttää kenenkään oikean ruumiin kuvaa avatarena. Minua se ei haittaa, kunnioitan toki vastakkaisia mielipiteitä.

Ja pysyn edelleen kannassani siitä, että kuva on valokuvauksellisesti hieno. Vaikuttava.
hellämustapääfinnilä
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja hellämustapääfinnilä »

^ Ulkopuolinen olen itsekin, enkä voi olla asiasta mitenkään varma, mutta arvelen, että kyseessä on ruumiinavauspöytä, sillä se näyttää ihan siltä. Ehkeivät toiset huomioi sitä, mutta uskoisin, että useimmat palstailijat kyllä tajuavat kyseessä olevan kuolleen ihmisen kasvot. Vaikuttava kuva sinänsä, katse hakeutuu siihen kerta toisensa jälkeen, vaikka tuleekin epämukava olo sen katsomisesta. Jaakoksen kommentit luen mieluusti, enkä millään muotoa vaadi tai pyydä Jaakosta vaihtamaan avatartaan. Henkilökohtaisesti en vain tykkää ko. avattaresta.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Lisbeth
Lauri Hanhivaara

^ Pahoittelen epäselvyyttä, viittaan nyt ulkopuolisella henkilöön joka ei tiedä että kyseessä on oikea kuollut. Minusta kuva näyttää hyvin elävältä ja uskoisin tosiaan että useimmat pitävät sitä feikkinä.

Netissä kuitenkin ollaan, löytyyhän täältä vaikka mitä feikkiä. Kuva voisi hyvin olla jostain elokuvasta tai tv-sarjan stillistä.

Vaikea tietenkin arvioida, kun me kaikki tiedämme että kuvassa on oikea ruumis. :?
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

"Äläs nyt Kärsinyt_ siis vasta sillon sä oot Minfossa JOTAIN, ku sua on riepoteltu täällä.
Nimimerkillä: kokemusta on."

Ai sä tosiaan luulet olevasi jotain? Hieno homma et sulla tota itseriittoisuutta piisaa! Oothan niin saatanan terävästi kommentoinut aina kaikkia ketjuja ettei kukaan uskoiskaan jos kyseessä et ois sä!
Nooruska
Michael Knight

Nux vomica kirjoitti: Ai sä tosiaan luulet olevasi jotain?
En luule, mä tiedän. :wink:
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Mä niin rakastan itsevarmoja naisia! Kaikki nuoleskelijat tältäkin palstalta joutaa sinne mihin ei aurinko paista!

Siltikin eniten ärsyttää kommentit jotka ei liity aiheeseen, joissa ei ole sanomaa eikä oikeen mitään muutakaan. Hävetkää saatanat ja menkää vaikka Suoli24 palstalle missä varmaan muutenkin kommentoitte niitä kenellä jotain tietoa ja sanottavaa asioista on!
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Mä niin haluan omistaa N & N:lle biisin, mikä tulee mieleen teistä ja nyt se ei lähde sieltä kulumallakaan, ärsyttävää ;)

N'joy =)

Rumat ihmiset - menkää kotiinne...itseenne tai kaljalle
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Lisbeth kirjoitti:
hellämustapääfinnilä kirjoitti:^ Elävän näköinen on mies, mutta metallinen ruumiinavauspöytä pään alla paljastaa totuuden. En tykkää.
Tuota, nyt oli kyllä pakko käydä katsomassa Jaakoksen avatar ja kaikella kunnioituksella en usko että ulkopuolinen tajuaa että se pöytä on ruumiinavauspöytä.

Uskoisin että useimmat lukijat eivät tajua että kyseessä on oikea ruumis elleivät sitä tiedä, vaan luulevat otokseksi esimerkiksi elokuvasta.

Ymmärrän toki pointin siitä, onko fiksua käyttää kenenkään oikean ruumiin kuvaa avatarena. Minua se ei haittaa, kunnioitan toki vastakkaisia mielipiteitä.

Ja pysyn edelleen kannassani siitä, että kuva on valokuvauksellisesti hieno. Vaikuttava.
Jos on joskus nähnyt ruumiin, niin tajuaa, että kyse todellakin on kuolleesta. Samoin heti kyllä erotin, että taustalla on ruumiinavauspöytä. Itse en siis edelleenkään pidä fiksuna käyttää kuva oikeasta ruumiista avatarena, mutta makunsa kullakin.
Lukittu