Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Luin nimimerkki turumurteen saaman tuomion ja kysyisin onko tämä yksittäistapaus vai onko tuomiolinja tiukentunut?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

matlockb kirjoitti: onko tuomiolinja tiukentunut?
Rupesiko pelottamaan :wink: ?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
matlockb
Watson itse

Chopper kirjoitti:
matlockb kirjoitti: onko tuomiolinja tiukentunut?
Rupesiko pelottamaan :wink: ?
Ei alkanut pelottamaan :D Utelaisuutta vain haluaisin kuulla (koska viime aikoina rangaistuskäytäntö on ollut mielestäni aika lepsu).
Itse en ole banneja "onnistunut" saamaan (ei sillä että sellaista haluaisin) en sitten tiedä johtuuko siitä että ainakin pyrin parhaani mukaan käyttäytymään asiallisesti palstan sääntöjen mukaan ja niin ettei Kyöpelin tarvitsisi uhrata aikaansa minuun.
Tietysti ylilyönteihin ollaan kaikki vähänkin aktiivisemmat joskus sorruttu, sitä ei voi kiistää, mutta suurin osa niistäkin olisi varoituksella sovitettavissa.
En ole tuota Ulvila-keskustelua kauheasti seurannut joten en ota tuohon turumurteen tuomioon kantaa, tuomilinjan mahdollinen tiukentuminen vain kiinnostaa kun ennen ne on ollut noin viikon pituisia tai vuorokauden.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

matlockb kirjoitti:Luin nimimerkki turumurteen saaman tuomion ja kysyisin onko tämä yksittäistapaus vai onko tuomiolinja tiukentunut?
Tahan riittaneen vastaus...

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 98#p361298

RAID
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hyvä, että ylläpito on herännyt pitkästä talviunestaan, jossa taisi kulua jopa kesäkin, kesken talven.

Olisin kiinnostunut tietämään, miksi ylläpito ei kerro perusteluja saamaani viimeisimpään banniini, sillä en ollut kirjoittanut riviäkään edellisen bannini jälkeen, kun jälleen ruma käsi korjasi satoaan.

Kyllä minä hyväksyn sen aikaisemman, jonka Ressun (sai muuten aiheetta hänkin bannin) kanssa sain keskinäisestä nahistelusta, mutta tuollainen mielivaltainen tuomitseminen ilman, että siitä edes jälkeenpäin pahoiteltaisiin, muistuttaa enemmänkin noita itäeurooppalaisia lainkäyttöjä, ennen ja jälkeen glasnostin.

Voisitko Raid näin julkisesti kertoa sen viimeisimmän bannini syyn, vai onko Sariola kenties päässyt moderoijaksi? (viimeinen virke tarkoitettun kevennykseksi)

Siinähän sitä olisi syytä kerrakseen!
matlockb
Watson itse

Raid kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Luin nimimerkki turumurteen saaman tuomion ja kysyisin onko tämä yksittäistapaus vai onko tuomiolinja tiukentunut?
Tahan riittaneen vastaus...

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 98#p361298

RAID
Arvelinkin vähän näin, sillä kuten myönsin, en ole kyseisen nimimerkin viestejä pahemmin lukenut.
Hyvä että tuo 4-pykälä on erityistarkkailussa, tietenkin pientä aiheen ohittamista aina tapahtuu, mutta nyt esimerkiksi tuo Mopoterroristin aiheen ohittaminen oli kyllä bannin arvoista.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Lähiaikoina tulemme kampanjanomaisesti osoittamaan esimerkkejä 4. sääntöpykälää rikkovista kommenteista. Tarkkuutta.
Tämä on siitä koiranpentu-ketjusta. Tuosta tummentamastani kohdasta niin ei kai vaan tuu jotai ketjua, jossa sitte on kauniissa jonossa nää kaikki kukkaset näistä? :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nannalee
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nannalee »

Voiko omia viestejään poistaa? Tiedän, että niitä voi poistaa, jos viesti on viimeisenä ja muokatakin silloin, mutta miksi ei ole toimintoa, jolla poistaa viestejään aina, vaikka olisi kuinka paljon uusia tullut sen jälkeen tai ensinnäkään edes muokata sitä? Mietin vaa onko tähän joku tietty syykin, koska tuo toiminto on kyllä mitä luultavammin mahdollista asetuksista muuttaa toimivammaksi.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Nannalee kirjoitti:Voiko omia viestejään poistaa? Tiedän, että niitä voi poistaa, jos viesti on viimeisenä ja muokatakin silloin, mutta miksi ei ole toimintoa, jolla poistaa viestejään aina, vaikka olisi kuinka paljon uusia tullut sen jälkeen tai ensinnäkään edes muokata sitä? Mietin vaa onko tähän joku tietty syykin, koska tuo toiminto on kyllä mitä luultavammin mahdollista asetuksista muuttaa toimivammaksi.
Ennen oli sellainen mahdollisuus (...kun minä olin nuori :lol: ), mutta sittemmin se poistettiin. Syy on ymmärrettävä; jos jokainen poistaisi jälkeenpäin "pieleen menneet" viestit, ei ketjuista ottaisi erkkikään selvää, kun välistä puuttuisi kommentteja.

Jos tuollainen toiminto vielä olisi, minunkin viestimääräni olisi noin 3-4. :mrgreen:
Nannalee
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nannalee »

Kyllähän ne jää, jos muut on viestejä lainaillut vaikkapa. En tunne, että se hankaloittaisi sen kummosemmin ketjujen lukemista, kun tuskin täällä mitään poistamisaaltoa tulisi (toivottavasti). Itse olen adminina isommallakin foorumilla kuin tämä ja tuo toiminto ei ole kyllä koskaan haitannut ketjujen lukemista ja kyllä musta käyttäjällä pitäisi olla oikeus saada poistaa kirjoittamansa tai edes muokata sitä. :)
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kiitos Nannalee, kun otit tämän asian puheeksi, koska se on vähän vaivannut minuakin. Koska tämä on kaiketi oikea ketju siihen, että myös kritiikkia saa antaa ylläpidon suuntaan, niin nyt on pakko sanoa, että on sekin naurettavaa, että uudet modet ja yksi aktiivikirjoittaja käyvät suttaamassa joka ketjuun punakynää ja hokevat tantrana
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.
Tässähän saattaa olla vaarana myös sananvapauden rajoittaminen ja mielestäni keskustelupalstan ylin tarkoitus menettää merkityksensä.

Siivousta tämä palsta kyllä kaipaisi, sitä en kiellä, kaikenmaailman törkyä sitä on kertynytkin. Miksi ylläpito yleensäkään lukitsee hyödyttömiä ketjuja, kun se on napinpainalluksen päässä poistaa koko ketju?
Ja sekin on ok, että sisältöön on alettu kiinnittämään enemmän huomiota, mutta yhtenä iltanakin modet olivat käyneet lähes joka toisessa ketjussa hokemassa samaa, oisko kuitenkin jtn rajaa?
Ja vielä yksi ehdotus, antakaa myös modeillenne valtuudet jakaa banneja, niin saisitte itse enemmän vapaa-aikaa.

Ja luulisin myös, että jos saisimme poistaa omia viestejämme täältä, näyttäisi palsta varmasti paljon asiallisemmalta. Ja tyhjemmältä...heh.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Saga
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Saga »

En kannata mahdollisuutta poistaa omia viestejä. Jokaisen pitää pystyä vastaamaan sanoistaan (=kirjoituksistaan) ja jos vaikka kiihdytettyään itsensä raivopäiseen frenzyyn menee postaamaan jotain joka jälkikäteen kaduttaa, niin sen kanssa pitää vaan oppia elämään.

Sitäpaitsi mahdollisuus lukea käyttäjien vanhojakin viestejä, myös niitä jotka kirjoittaja itse jo haluaisi unohtaa, antaa palstan tulokkaille hyvän mahdollisuuden saada suht. nopeasti selville, minkä tyyppisen tapauksen kanssa on tekemisissä. Se on arvokasta tietoa.
Raid

Vanhoja viesteja ei voi poistaa eika tahan ole tulossa muutosta. Mikali joku nimimerkki haluaa viestien poistoa voi lahettaa linkin esim. minulle ja jokainen poisto ja sen perusteet kasitellaan erikseen...

RAID
rampiz
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja rampiz »

Kuinka pitkään kestää, että saa ylläpidolta vastauksia yksityisviesteihin? Mailiakin laitoin jo viikko sitten.
Raid

Yllapito ei lahde juupas eipas keskusteluun, ehka tasta johtuen et ole saannut haluamaasi vastausta ;-)

RAID
Lukittu