^ Täh? 'Yleismaailmallista huumoria'!
Niinhän sitä luulisi että jonkinlainen terveydenhoitoalan ammattilainen erottaisi toisistaan huumorin ja huumorilla pehmustetun sadistisen fantasian. Erikoista on joka tapauksessa se miten tuollaiset fantasiat paistavat Annelin sivustoilleen valikoimissa 'hauskuuksissa' lähes kautta linjan, yhtenä melkeinpä vihaa tihkuvana säikeenä muun joukossa, niin että nousee mieleen montakin kysymystä.. Mutta olkoot. Kun kaivaa p**** niin sehän vain leviää.
Olen tietenkin hirvittävä kurttunaama, mutta mitään oikeasti huvittavaa tai hauskaa minun mielestä noissa jutuissa lapselle tuotetusta kivusta yms ei ole. Inhaa.
M-acka: Anneli Auerin sivustoilla ne artikkelit, jotka on allekirjoittanut Anneli Auer ovat Anneli Auerin kirjoittamia. Nipo nipo.
Joku ei ole tainnut huomata, etten ole epäillyt mielentilatutkimuksen tulosta. Se että joku on todettu syyntakeiseksi, ei kerro vielä mitään ko henkilön luonteesta. Ja niinkö se muka olisi, että vain syyntakeettomat pystyisivät murhiin? Mariacka tuskin on itsekään sitä mieltä.
--edit---
hei, mari.. kas kun et ole muitten tietoa käynnistä heti 4.12. epäillyt?
yksi esimerkki. Olen muuten lukenut nuo jutut etp:stä joihin v-a-45-viittaa, henkivakuutusjutusta, yms, JUkan rahankäytöstä yms. Jaksa niitä alkaa kaivaa enää. Pitääkö toisten etsiä sinulle näitä dokumentteja? Vai eikö sinulla ole etp:tä? Muutenkin vähän ihmettelen minkä takia ylipäätään vastasin..
Kesäk.21.2010:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 43#p322043
Maanantaina hän jo ...
v-a-45 kirjoitti:Sitä vois kuvitella, että jos talossa on huppupäinen uhkaava tappaja niin melkoisen jännittyneenä ja pelokkaana olis tuijottanut puhelimessa ollessaan sitä oviaukkoa ja vahtinut tuleeko sieltä puukkomies päälle niin että saisi edes kaksi askelta etumatkaa... ja muistaisi sitten jälkeenpäin sitä katsoeensa.
Niinhän sitä vois, vois myös kuvitella, että jokainen "normaali" äidinvaiston omaava äiti yrittäisi suojella jälkikasvuaan henkeen ja vereen, mutta nyt onkin kyse Anneli Auerista ja meidän kaikien pitää ymmärtää, ettei hänen kohdallaan mikään, mikä on "normaalia" toimi, koska hän on loogisesti ajatteleva ja järkevä ihminen. Sekä tietysti shokissa, vaikka hyvinkin järkevästi ajattelevana jo seuraavana päivänä tietää, miten toimia tulevaisuudessa, ja mihin muutetaan ja kenen kanssa asioidaan, ai niin se rauhoittava lääkitys! Maanantaina hän jo etsii kotoa kirjanpidon, ihmettelee Jukan kuukausittaisia 400euron nostoja, sekä etsii henkivaakuutusta.
Turvakodissa hän kumoaa lihansyönnin esteet ja ostaa lapsille makkaraa, karkkia, sipsejä ja limua, hän niin pitää siitä, että lapsilla on "kivaa", kuitenkin hän kertoo huppumanistä eikä kyllästy tähän aiheeseen tai edes huolestu siitä kun poika makaa jutun aikana apaattisena lattialla ja tyttö on peloissaan.
Ei todellakaan kaikki "normijutut" kohtaa Annelin kohdalla, hän ei halua maksaa turvakodin kallista vuokraa ja muuttaa vanhempiensa taloon, siellä Anneli ei tee yhtään mitään ja tästä suivaantuneena Annelin isä sitten antaa palautetta tyttärelleen, josta Anneli, kun ei "normaalista" tiedä tai halua tietää tai se ei vaan koske häntä, alkaa pakkaamaan raivopäissään tavaroitaan, jolloin hänen äitinsä puuttuu peliin, pitäen Annelia kiinni, ettei lähtisi ja Anneli saa äitinsä kynnen jäljet käteensä.
Kaikki normaalia!
Anneli muuttaa ja asuu lasten kanssa vihdoin ja viimein siellä ihanassa Turussa, josta oli pakko muuttaa aikoinaan Jukan takia pois.
Hän myös lopettaa lasten terapiat kun ei niitä tarvise ja ovat turhaa löpinää.
Eli Annelin mailmassa normaalia 
Täällä on mariackalle toinenkin viesti tästä 4.12. käynnistä, eli vähän lisää:
Touko.16.2010
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 62#p314862
v-a-45 kirjoitti:" Minua niin "vaivaa" tuo mytty terassin oven edessä lattialla. Miksi se on monivärinen, jos siinä on vain ruskeat housut? "
Minulla kun on noi kuvat paperiversiona(näkee vähän paremmin) niin ruskeiden housujen alla on vielä tummemman ruskea vaate (voisi olla huppari) Ja sen tummanruskean vaatteen alla on vielä joku vaalean sininen vaate. Kun nyt puhutaan siitä kotietsinnästä, niin 7.1.2007 otetussa lavastuskuvassa (siis yli kuukausi tapahtuneen jälkeen) näkyy takana oleva tuoli/pöytä (sängyn vieressä) jonka päällä on röykkiö vaatteita, samoin tuo kaappi (ovi auki) siinä vieressä, niin mihinkään ei ole koskettu vaan ovat aivan saman lailla kun teko hetkellä. Anneli kävi asunnolla ekaa kertaa maanantaina (4.12) silloin hän ei vielä päässyt takkahuoneeseen, mutta sen jälkeen kävi vielä ainakin 2 kertaa hakemassa vaatteita( myös omasta makuuhuoneen kaapista), tyhjensi pakastimen ym.
En löytänyt Mariackan kommenttia noihin viimevuotisiin tietoihin A:n käynnistä 4.12.2010. Minua tietenkin sopii epäillä. Olen varmasti ollut väärässä, joskus...

Jotkut eivät ole koskaan väärässä, se vasta epäilyttävää onkin.