SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

North legion. Kauniisti ja sujuvasti soljuvan viestisi myötä todistit todellakin itse käyttäneesi aivojasi vastatessasi tällaiselle aivottomalle apinalle.

Pukeudu kuten itse haluat. Ihan vaikka wannabe-skiniksi. Tietynlainen kiinnostus erilaisiin ja erikoisiin asuihin lienee jonkin sortin fetismiä???

Eikö ”neekeri mikä käyttää pilottia, maihareita ja suomi-sormusta” voi olla skini? Suomessa tuskin on yhtäkään, mutta mikäli n**keri näin pukeutuu, niin tekee hän sen vi**uiluna skineille.

t. VITUN JUNTTI ( mooses )

Ps. Tänäänkään en pukeutunut hipiksi, koska en halua näyttää hipiltä.
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"

ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Kuva
...siinäpä teille musta skini, New Yorkista.

Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Tuossa sinulle ns_ , lainaus omasta aiemmasta tekstistäni alleviivattu osuus tärkeinpänä; "...Eikö n**keri mikä käyttää pilottia, maihareita ja suomi-sormusta voi olla skini? Suomessa tuskin on yhtäkään, mutta mikäli n**keri näin pukeutuu, niin tekee hän sen vi**uiluna skineille."

Joten asia ei ole minulle uusi. Aiemmin sivulla nähty myös kuva kahdesta homoskinistä suutelon hurmoksessa. Hyi.

t. mosse, ei vieläkään hipiksi pukeutuneena
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"

purple_heart
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Elo 21, 2008 1:58 pm
Paikkakunta: Lontoo / Suomi

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

Mooses kirjoitti:Tuossa sinulle ns_ , lainaus omasta aiemmasta tekstistäni alleviivattu osuus tärkeinpänä; "...Eikö n**keri mikä käyttää pilottia, maihareita ja suomi-sormusta voi olla skini? Suomessa tuskin on yhtäkään, mutta mikäli n**keri näin pukeutuu, niin tekee hän sen vi**uiluna skineille."

Joten asia ei ole minulle uusi. Aiemmin sivulla nähty myös kuva kahdesta homoskinistä suutelon hurmoksessa. Hyi.

t. mosse, ei vieläkään hipiksi pukeutuneena
WTF? Kyllähän mustia skinejä on ollut olemassa ihan skinhead-kulttuurin alusta saakka.
Tällöin tuskin on kyse "vittuilusta" valkosille skineille.
Onhan noita Oi!-bändejä joissa on yks tai useampia mustia jätkiä vaikka kuinka, esimerkkinä vaikkapa The Templars sekä Oxblood.
Suomessa tosin skinhead-kulttuuri on hieman erilainen, mutta kyllä täälläkin ei-valkoisia skinejä on asunut/asuu.
British by birth - English by the Grace of God

Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

purple_heart: ”WTF? Kyllähän mustia skinejä on ollut olemassa ihan skinhead-kulttuurin alusta saakka.
Tällöin tuskin on kyse "vittuilusta" valkosille skineille.”

Ja kirjoitinkin; ”Suomessa tuskin on yhtäkään, ja mikäli n**keri näin pukeutuu, niin tekee hän sen vi**uiluna skineille."
Ja tekstini yllä oli kuvaus n**kerin pukeutumismallista, näin; ”...n**keri mikä käyttää pilottia, maihareita ja suomi-sormusta...”
Onko hamoista skinien alkuajoista saakka ollut Suomessa ( tai missään muualla maailmassa? ) mustia skinejä, jotka pukeutuvat Suomalaisen nuoren natsiskinin tapaan; maiharit, pilotti ja suomi-sormus? Mikäli n**keri näin pukeutuu, niin olisikohan kyseessä vi**uilu???

purple_heart: ”Onhan noita Oi!-bändejä joissa on yks tai useampia mustia jätkiä vaikka kuinka, esimerkkinä vaikkapa The Templars sekä Oxblood.”

Ja myös jo aiemmin kirjoitin nimimerkille ns_, mustista skineistä, että asia ei ole minulle uusi. Eli, mitä siitä että OI-bändeissä on mustia jäseniä?
Muistaakseni myös the Business-yhtyeellä oli joskus kauan sitten Suomessa esiintyessään musta rumpali. Rumpali oli silminnähden hermostunut, kun keikalle tuli suurimmaksi osaksi äärioikeistoskinejä, ja vähemmistönä oi-jätkiä. Keikka meni kuitenkin hyvin, ja yhtye soitti rauhassa.


purple_heart: ”Suomessa tosin skinhead-kulttuuri on hieman erilainen, mutta kyllä täälläkin ei-valkoisia skinejä on asunut/asuu.”

Todellakin, Suomessa skinikulttuuri on oleellisesti erilainen. Oikeistopoliittisesti painottunut. Hyvä niin. 90-luvun puolivälissä hyvä perhetuttuni oli merillä töissä, ja hän kertoi Englannin matkaltaan, jossa oli viettänyt poikkeuksellisesti aikaa maissa; ainoa skini, jonka hän näki, oli laiha ja likainen valkoinen puliskini joka oli pummannut rahaa kadun kulmassa.

Itse 90-luvun alusta ”heränneenä” olen seurannut Suomen menoa ja meininkiä, enkä ole kyllä yhden ainuttakaan mustaa skiniä täällä nähnyt. Tähän mennessä tummimmat minun näkemän skinit olivat Italiasta, ja ihan kylläkin äärioikeistolaisia.

Suomen skenen erilaisuus on aiheuttanut sen että skinien kovin aines on kehittynyt aikojen saatossa juurikin koko maailman vihaamaan ja hyljeksimään äärioikeistoon.

t. mosse
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"

purple_heart
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Elo 21, 2008 1:58 pm
Paikkakunta: Lontoo / Suomi

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

Mooses kirjoitti:purple_heart: ”WTF? Kyllähän mustia skinejä on ollut olemassa ihan skinhead-kulttuurin alusta saakka.
Tällöin tuskin on kyse "vittuilusta" valkosille skineille.”

Ja kirjoitinkin; ”Suomessa tuskin on yhtäkään, ja mikäli n**keri näin pukeutuu, niin tekee hän sen vi**uiluna skineille."
Ja tekstini yllä oli kuvaus n**kerin pukeutumismallista, näin; ”...n**keri mikä käyttää pilottia, maihareita ja suomi-sormusta...”
Onko hamoista skinien alkuajoista saakka ollut Suomessa ( tai missään muualla maailmassa? ) mustia skinejä, jotka pukeutuvat Suomalaisen nuoren natsiskinin tapaan; maiharit, pilotti ja suomi-sormus? Mikäli n**keri näin pukeutuu, niin olisikohan kyseessä vi**uilu???

purple_heart: ”Onhan noita Oi!-bändejä joissa on yks tai useampia mustia jätkiä vaikka kuinka, esimerkkinä vaikkapa The Templars sekä Oxblood.”

Ja myös jo aiemmin kirjoitin nimimerkille ns_, mustista skineistä, että asia ei ole minulle uusi. Eli, mitä siitä että OI-bändeissä on mustia jäseniä?
Muistaakseni myös the Business-yhtyeellä oli joskus kauan sitten Suomessa esiintyessään musta rumpali. Rumpali oli silminnähden hermostunut, kun keikalle tuli suurimmaksi osaksi äärioikeistoskinejä, ja vähemmistönä oi-jätkiä. Keikka meni kuitenkin hyvin, ja yhtye soitti rauhassa.


purple_heart: ”Suomessa tosin skinhead-kulttuuri on hieman erilainen, mutta kyllä täälläkin ei-valkoisia skinejä on asunut/asuu.”

Todellakin, Suomessa skinikulttuuri on oleellisesti erilainen. Oikeistopoliittisesti painottunut. Hyvä niin. 90-luvun puolivälissä hyvä perhetuttuni oli merillä töissä, ja hän kertoi Englannin matkaltaan, jossa oli viettänyt poikkeuksellisesti aikaa maissa; ainoa skini, jonka hän näki, oli laiha ja likainen valkoinen puliskini joka oli pummannut rahaa kadun kulmassa.

Itse 90-luvun alusta ”heränneenä” olen seurannut Suomen menoa ja meininkiä, enkä ole kyllä yhden ainuttakaan mustaa skiniä täällä nähnyt. Tähän mennessä tummimmat minun näkemän skinit olivat Italiasta, ja ihan kylläkin äärioikeistolaisia.

Suomen skenen erilaisuus on aiheuttanut sen että skinien kovin aines on kehittynyt aikojen saatossa juurikin koko maailman vihaamaan ja hyljeksimään äärioikeistoon.

t. mosse

Itse en suomen skinhead-skeneä tunne noin pitkältä ajalta, koska en ole syntynyt Suomessa.
Mutta Englannissa asiat ovatkin sitten toisin ja se siitä.
Faktahan se on, että skene-eroja on maiden mukaan ja siksipä onkin mahdotonta sanoa mikä on se "oikea". Kukin tyylillään.
British by birth - English by the Grace of God

foreSKIN
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 6:39 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja foreSKIN »

Joskus muinoin 90-luvun alussa Kymenlaaksossa tuli nähtyä tummahipiäinen tyttö maihareissa, farkkujen lahkeet käärittynä, pilottitakkinsa hihassa Jamaikan lippu. Hän haastoi varsin avoimesti riitaa meille, jotka olimme huomattavasti kalpeampia, samoin pukeutuneita kuin hänkin, tosin ilman Jamaikan lippua.
Intiaanit eivät pysäyttäneet muukalaisten maahanmuuttoa. Siksi he istuvatkin nyt reservaateissa.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Vähän ot mut mikä vittu on n**keri? Jos sitä vittuakaan ei osata kirjoittaa oikein, ei sille osata varmaan tehdä muutakaan.
Vaikeetahan tämä kaikki on muutenkin, väitellään nyt vittu siitä mitä se neekeri pukee päällensä vittuillakseen natiiveille.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua

*5 §* Viestien kieli- ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista,
että teksti on helposti luettavaa. Ota huomioon myös viestisi lukijat.
Täydellistä tekstiä ei keneltäkään edellytetä.

*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.

*9 §* Trollaaminen on kiellettyä. Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla
pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet
kuohumaan. Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko
palstan muita sääntökohtia. Kiinnitä kuitenkin huomiota mihin ketjuun ja
mille palstalle tekstisi kirjoitat.

Palataanpas lapset ruotuun. Kohta rapisee varoituksia. -Jermo
Ne tietää, jotka tietää...

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mun musta MA-1,metrot ja puukko on ostettu 88, puukko ja pilotti tais olla viime kesän kalareissulla mukana, skini en oo ollu päivääkään.
Mulle on ihan sama millä rytkyillä jengi vetää, en lähtis rodun takia suolikaappia aukasemaan.
Yhen kaverin atakki piti joskus estää ja kysellä jälkeen sairaalasta jäikö henkiin, sitkee pirulainen.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Voi Jeesus kristus sentään. Äijällä on päiväkirja omista vaatteista vai? Ylös on merkitty ostovuosi ja värit. Sinä se olet erinomainen epeli.

Elämäntavasta ja asenteesta. Skini on tullut oltua montakin päivää, ja asiaan kuuluvia vaatteita on ostettu lukematon määrä. Puukkoja sekä muita erilaisia ihmisen vahingoittamiseen soveltuvia lyömävälineitä on takavarikoitu poliisin toimesta valtion omistukseen useita. Ja niin, juuripa tuon rodun vuoksi on tullut tehtyä jos jotakin. Iiiiii-hanaa! Eikö? :D

Sairaalaan on toimitettu niin ulkomaalaisia kuin suomalaisiakin, sekä myös homoja. Perään en ole ikinä soitellut koska ei ole vi**uakaan kiinnostanut.

Oikeudenkäynneissä väliajat pelattiin korttia, joskus dokailtiin ja naurettiin :lol: tuomioille.

On tullut myös itsekin herättyä sairaalasta joitakin kertoja. Koskaan en ole mitään vaatinut, mikäli olen pataani saanut. Haavat nuollaan itse ja se mikä vääryydeksi katsotaan, niin kostetaan tavalla tai toisella.

Ei itketty teeveen haastatteluissa sitä kun on niin hirveetä kun on kauheeta ( enkä viittaa tällä Skinivalkoinen Suomi-dokumenttiin... ).

t. pick yer nose ( and eat it ), eiku mose, eiku Mosse

Ps. Nyt on Jermo ja Moderaattorit aivan sama että ”rapiseeko lapsille varoituksia” vai tuleeko bannia sillä tuo gravedigger näemmä tuli liimapäissään kirjoittelemaan tänne skini-osioon täysin ympäripyöreitä asiasta, josta ei tiedä hevonhuitulaakaan. Ensitöikseen kyseinen herra kritisoi joidenkin sanojen käyttämättömyyttä?
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"

foreSKIN
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 6:39 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja foreSKIN »

Kun on skini, onko pakko sanoa neekeri? Kun on skini, onko pakko olla öykkäri? Onko väärin (ja ketä kohtaan?) käyttää esim. sanaa tummaihoinen? Onko väärin käyttäytyä korrektisti?
Myöskin huumori on kirjoitetussa muodossa joskus hieman hankalaa, tiedetään...
Enpä olisi uskonut, että tämäkin olisi jollekulle ongelma. :D
Intiaanit eivät pysäyttäneet muukalaisten maahanmuuttoa. Siksi he istuvatkin nyt reservaateissa.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja aga »

Pekka Siitoimen ajatuksia skineistä:

VI: Muistaakseni sanoit Turku-Live-lehdelle antamassasi haastattelussa olevasi väkivallaton natsi, siellä vilahti jonkinlainen ”pehmonatsin” tittelikin. Tarkoittaako tämä nuorten skinheadien riehumisten tuomitsemisen, vai mistä on kyse?

PS: Joo, tätä minä tarkoitin. Nythän Saksassa nämä skinheadit heittelee polttopulloja ja heittää kivillä ihmisiä päähän ja skinit esiintyy natseina, vaikkeivat he todellisuudessa ole mitään natseja. Koska tuota, jos skinejä mennään haastattelemaan, niin Saksan historiasta ei kukaan tiedä yhtään mistään mitään. Niillä on vain se merkki, ajatus, että se on väkivaltaa. Ei ne muuta tiedä. Minä taas kannatan sitä, että niin kuin Hitlerkin sai parlamentaarisin keinoin vallan Saksassa, niin minä kannatan samaa linjaa, että se täytyy kieroilla se valta itselleen ilman mitään terrorismia.


http://mesikammen.wordpress.com/2010/06 ... uu-osa-44/

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Vaatepäiväkirjaan jo kirjoitinkin et nyt ajetaan Suomi CCleanerilla, aattelin ruveta alkuun osapäivänatsiks.
Pari kyssäriä olis kyllä.

-Musta pilotti ilmeisesti vaihtoon??
-Turvakengät ihan ok??
-Parturin kautta kaapeloimaan yöntimot,homot ja vastaantulijat (piitkä fleda)??
-Etelänmatkat painitaan paikallisten kanssa 24/7??
-Ruskettuminen, meikit,ketjut ja vyöt??
Judge Dredd kirjoitti:
FissaritTuplana kirjoitti:Oululaisesta skinitoiminnasta :idea: ja muistakin vastaavista täysin tietämättömänä - ihan mielenkiinosta kysyn, että minkälaista on etsimäsi "oikea meininki"?
Varmaan sellaista missä laitetaan käsiraudoilla kehitysvammainen patteriin kiinni ja kustaan päälle.
Jos ei kuseta, vaihtoehtoja??
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Mooses
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 7:16 pm
Paikkakunta: Neljäs valtakunta / Invisible empire

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mooses »

gd, turha edes yrittää.

gravedigger; "Jos ei kuseta, vaihtoehtoja??"

Ei sinun lienee tarvitse miettiä vaihtoehtoja, odota vaan mitä tuleman pitää, kun olet käsiraudoilla kiinni siinä patterissa.

t. kokopäivämooses
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"

Lukittu