Ylläpidolle kiitoksia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja Waja »

Tämäkin luultavasti meni väärään lokeroon.
Okay,kiitän ylläpitoa kun ovat otsikoitani oikeisiin osioihin laittaneet.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.


Kiitokset ylläpidolle Ulvila-osion perustamisesta! Nyt kun Ulvila-casella on oma osio saadaan toivottavasti kaivattua selkeyttä Ulvila-keskusteluun.



.
.

kaukana poissa


.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja Waja »

Huomasin että minulle oli myönnetty uusi status(arvonimi):Neuvoja Jack.
Kiitollisuudella otan vastaan tämän huomionosoituksen mikä nimimerkkiäni kohtaan on luotu.
Omalta osaltani pyrin vast´edeskin noudattamaan moraalia,hyviä käytöstapoja ja omia näkemyksiäni julkituoden ylläpitämään Murhainfon maineekasta keskustelufoorumia.Tuota pikaa kipaisen ulos ja kuvittelen maaperän allani olevan kotimaani nurmikkoa,suutelen sitä tämän odottamattoman arvonimen johdosta.
Vittu että ootte viisaita.Hyvä Te. :D
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

matlockb kirjoitti:
rosamarine kirjoitti:Matlocb on ollut tomera, mitäs lakikirjat sanoo mustalaisnimityksestä? Täyttääkö kunnianloukkauksen tunnusmerkistön? Ja juu, mä en ole romani, jos joku sitä miettii.
Ei kiinnosta paskan vertaa mitä siitä sanoo, selvitä se asia aivan itse niin saat muutakin tekemistä kuin ton toisille vittuilun, eiköhä jopa sulla sen verran oo aivosoluja että osaat asian selvittää.

Noh noh.

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.

*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen.

-Dante
Dante, Iso Kiitos! Uskoni ylläpitoon kasvaa päivä päivältä.

matlockb kirjoitti:Missä nämä varoitukset näkyvät (muualla kuin viestin jatkeena josta varoitus on tullut)?
Omassa profiilissani en ole yhtään varoitusta nähnyt.
Kaikkia kirjoittamiaan viestejä ei tule seurattua että olisiko varoitus tullut jos on vaikkapa mennyt liikaa aiheen ohi :D Tätä toki tapahtuu jokaiselle että varoitus varmaan annetaan vain räikeimmistä esimerkeistä?
Tuntuu ikävä kyllä siltä että tuomiolinja on löydentynyt joka ei minun mielestäni ole ollenkaan hyvä juttu sillä suuri osa palstalaisista ei halua tänne suomi24 meininkiä jota kohti palsta on välillä pahasti ollut menossa.
Nyt olet sinäkin saanut sitä paljon kaipaamaasi noottia ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja matlockb »

No jos siitä kostut ni onnea vaa, ala lukemaa mun viestihistoriaa ja vasikoi pari mun viestiä lisää ni tiedä vaikka saan viikon tai pari bannia, siis jos siitä kiksit saat.
Selviäisinköhä mä pelkällä huomautuksella tai varotuksella jos alkasin jotai täällä huorittelemaa.. tuskin.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

matlockb kirjoitti:Itse en ole banneja "onnistunut" saamaan (ei sillä että sellaista haluaisin) en sitten tiedä johtuuko siitä että ainakin pyrin parhaani mukaan käyttäytymään asiallisesti palstan sääntöjen mukaan ja niin ettei Kyöpelin tarvitsisi uhrata aikaansa minuun.
Ei mulla ole syytä sua vasikoida, sillä sähän pyrit aina käyttäytymään parhaasi mukaan asiallisesti ja palstan sääntöjen mukaan. Sun viestihistoria on kovin pitkä yhteen vuoteen, aika ei riitä lukemaan yksittäisen käyttäjän koko viestihistoriaa. Jos bannit saat, todennäköisesti aiheesta, eikö?

Dante teki oikean päätöksen Millan ketjussa. Kaikkia päätös ei näköjään miellyttänyt. Luulisin, että heitä itkettää nyt, ketkä painelivat niitä vasikoimisnappeja apinan raivolla. Kallistun Damienin ajattelukannalle, ei enempää "kääpiöitä" tälle palstalle, Pliiz.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja matlockb »

rosamarine kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Itse en ole banneja "onnistunut" saamaan (ei sillä että sellaista haluaisin) en sitten tiedä johtuuko siitä että ainakin pyrin parhaani mukaan käyttäytymään asiallisesti palstan sääntöjen mukaan ja niin ettei Kyöpelin tarvitsisi uhrata aikaansa minuun.
Ei mulla ole syytä sua vasikoida, sillä sähän pyrit aina käyttäytymään parhaasi mukaan asiallisesti ja palstan sääntöjen mukaan. Sun viestihistoria on kovin pitkä yhteen vuoteen, aika ei riitä lukemaan yksittäisen käyttäjän koko viestihistoriaa. Jos bannit saat, todennäköisesti aiheesta, eikö?

Dante teki oikean päätöksen Millan ketjussa. Kaikkia päätös ei näköjään miellyttänyt. Luulisin, että heitä itkettää nyt, ketkä painelivat niitä vasikoimisnappeja apinan raivolla. Kallistun Damienin ajattelukannalle, ei enempää "kääpiöitä" tälle palstalle, Pliiz.
Oikean päätöksen teki myös kyöpeli kun hän viime kädessä päättää banneista. Jos itse tulen joskus bannin saamaan niin varmasti aiheesta, nyt en koe että olen ansainnut sellaista vaikka olet kovalla kädellä provosoinut minua täällä ja tehnyt sen tahallasi ja koko ajan olet mulle bannia järkkäämässä, älä siitä ala vänkäämään prkl.
Mutta ulos heitetystä nikistä puheenollen, kyllä tunnusten pitää olla yhden ja ainoan henkilön käytössä ja tiedossa, ei koko perheen, kuten olen jo sanonut, ei emäntäni edes tiedä tunnustani tänne, eikä tule tietämään.
Luulisi rosamarinen tämän tietävän (että tunnukset ovat sinun, ja vain sinun) kun olet aika aktiivisesti vuodesta 2009 palstalla ollut.
Ja jos jotain pahaa olen rosamarinelle tehnyt niin ota heti yhteyttä yv:nä tai ihan julkisesti, jotta voin yrittää sinua miellyttää tulevaisuudessa tai parantaa tapani. Mielestäni olen kyllä pyrkinyt kaikkia kohtaan käyttäytymään asiallisesti, lukuunottamatta sitä että tahallisesti suoraan sanoen suututit minut siihen että huomautuksen sain, asiasta sen sain mutta samaa olisin sinullekin toivonut eli oikeudenmukaisesti ei mennyt.
Kiitokset kyöpelille oikeasta ratkaisusta totuus 15 nikin kanssa, ei täällä koskaan ole kenenkään huorittelua sallittu (luulisi rosankin tämän tietävän).
Lisäksi olen siinä käsityksessä että banni napsahtaa kirjoittajalle automaattisesti, vaikka sen asiattoman kommentin on kirjoittanut puoliso, lapsi, lapsenlapsi, isoäiti, sisko, veli jne.. samalla nikillä kuitenkin. Näin ollen sama nikki on sama henkilö, tuskin sitä eritellään(?).
Lisäksi itseäni ei tarvitse itkettää yhtään se, tuoko vasikointi tulosta vai ei, mutta pahalta tuntuu kun kuollutta ja surmattua ihmistä surmaajan isän(?) taholta huoritellaan, tämän rosamarine hyväksyy ja se on mulle ok et tällaisen hyväksyt, mutta minä en hyväksy vaan pidän sitä äärimmäisen tuomittavana.
Odotellaan kunhan tuo kommentti sattuu jonkun M Heikkilän omaisen silmään niin saadaan taas kunnon riita aikaseks.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ylläpidolle kiitoksia

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

matlockb kirjoitti: Oikean päätöksen teki myös kyöpeli kun hän viime kädessä päättää banneista. Jos itse tulen joskus bannin saamaan niin varmasti aiheesta, nyt en koe että olen ansainnut sellaista vaikka olet kovalla kädellä provosoinut minua täällä ja tehnyt sen tahallasi ja koko ajan olet mulle bannia järkkäämässä, älä siitä ala vänkäämään prkl.
Kyöpeli tosiaankin on tehnyt lopullisen ratkaisun totuus 15 nimimerkistä. Tämähän on hyvä asia, sillä halutessaan kirjoitella palstalle, Nickyan äidin olisi hyvä ottaa käyttöönsä oma nimimerkki ja henk. koht. salasana, vain itselleen, ei koko perheen käyttöön. Näin väärinkäytöksiltä vältytään.

Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos joskus bannit saat, hyvin todennäköisesti saat ne sitten aiheesta. Minä en tosiaankaan ole provoamassa sulle banneja, mistä tällainen ajatus edes?

Ja ensinnäkin, itket aika turhanpäiväisesti vähän joka asiasta Matlockb tällä palstalla. Mikset vain keskittyisi asiaan ja antaisi turhanpäiväisyyksien olla?
Jos haluat asiakirjoittaja-leiman, et sä silloin esimerkiksi jauha samaa tantraa jostain nux vomicasta tai muista laholatvoista. Joo, kartuttaahan sekin viestimäärää, mutta ei anna susta hyvää kuvaa, kun kuitenkin haluaisit olla arvostettu, asiantunteva nettipersoona täällä.
Aika usein kun olet alkanut kiukkuamaan mulle, milloin mistäkin, mulle tulee mielikuva pikkukaverista, keneltä on viety tikkari. Itkupotkuraivarit pysyy kaverilla niin kauan, kunnes tikkari on palautettu. Yleensä tikkarin palauttaa kyöpeli ja Matlockb:lle tulee hyvä mieli vähäksi aikaa.
Joskus Matlockb haluat tikkarin, vaikket ole sitä ansainnu, tällöin saatat hypätä ylläpitoketjuun ja vaatia palstalle parempaa tasoa (mikä on jännä, kun olet itse sitä tasoa täällä kyntänyt hurjalla vauhdilla) tai jonkun henkilön bannaamista.
matlockb kirjoitti:Mutta ulos heitetystä nikistä puheenollen, kyllä tunnusten pitää olla yhden ja ainoan henkilön käytössä ja tiedossa, ei koko perheen, kuten olen jo sanonut, ei emäntäni edes tiedä tunnustani tänne, eikä tule tietämään.
Luulisi rosamarinen tämän tietävän (että tunnukset ovat sinun, ja vain sinun) kun olet aika aktiivisesti vuodesta 2009 palstalla ollut.
Kyllä, kyllä, näinhän se menee. Ja totesinkin ihan samaa tuossa aiemmin.
matlockb kirjoitti:Ja jos jotain pahaa olen rosamarinelle tehnyt niin ota heti yhteyttä yv:nä tai ihan julkisesti, jotta voin yrittää sinua miellyttää tulevaisuudessa tai parantaa tapani. Mielestäni olen kyllä pyrkinyt kaikkia kohtaan käyttäytymään asiallisesti, lukuunottamatta sitä että tahallisesti suoraan sanoen suututit minut siihen että huomautuksen sain, asiasta sen sain mutta samaa olisin sinullekin toivonut eli oikeudenmukaisesti ei mennyt.
No, vastailinkin tähän ylempänä. Sinä ärähtelet mun kommenteille aika usein ja provosoidut ihan itse. Mä en ymmärrä tuollaisia lauseita kuin: suututit minut siihen että huomautuksen sain. Eli teenkö mä susta sellaisen vai, että käyttäydyt kuin asshole? I don't think so.
matlockb kirjoitti:Lisäksi itseäni ei tarvitse itkettää yhtään se, tuoko vasikointi tulosta vai ei, mutta pahalta tuntuu kun kuollutta ja surmattua ihmistä surmaajan isän(?) taholta huoritellaan, tämän rosamarine hyväksyy ja se on mulle ok et tällaisen hyväksyt, mutta minä en hyväksy vaan pidän sitä äärimmäisen tuomittavana.
Odotellaan kunhan tuo kommentti sattuu jonkun M Heikkilän omaisen silmään niin saadaan taas kunnon riita aikaseks.
Millä perusteella mä hyväksyn huorittelun? Onko sulla todellakin lukihärö vai mistä on nyt kysymys? Marttyroinnista?
Muistaakseni kirjoitin, että valkolaishuora on loukkaava sana, samoin kuin mielestäni myös mustalainen on loukkaava sana. Tästähän joku alkoi saivartelemaan ja kyseli multa, että pidänkö sanaa mustalainen yhtä loukkaavana kuin valkolaishuora. Ja että kutsunko mä mun tyttökavereita nimellä valkolaishuora. Mistä ihmeestä sä olet saanut kuvan, että hyväksyisin huorittelun?

Ja miksi meidän pitäisi odotella, että M. Heikkilän omaiset näkevät loukkaavan tekstin? Nautitko sä tällaisesta?

Mä olen kirjoittanut siitä, kuinka ymmärrän omaisen tuskan myös siellä toisella puolella. Tekijän omaisilla on myös vaikeuksia päästä enää normaaliin arkeen. Omaiset ovat aika pitkälle syyttömiä siihen, että heidän lapsensa (täysikäinen) kulkee toista kaistaa.

Mä halusin tässä ketjussa kiittää ylläpitoa, eli Dantea siitä, että hän yleensäkin viitsi lukea ne lukuisat kommentit ketjussa. Tällöin ratkaisu ei ollut vain sinun vasikointisi varassa, ja omien selitystesi varjossa, vaan ylläpito näki todellisen tilanteen. Ja myöskin sen, että olit tosi tökerö kommenteissasi myös tekijän äitiä kohtaan. Jossain kohtaa sanoit mm. "Turha on itkeä enää, kun paskat on jo housuissa jne jne!" Kukas sinut näihin kommentteihin provosoi? En ainakaan minä.

Oikeudenmukaista oli näpäyttämisesi ja Dantelle vieläkin kiitos samasta asiasta. Kyöpeli on tehnyt omat ratkaisunsa, pitkällä tähtäimellä hyvä ratkaisu sekin ja Nickyan äitee saa omat tunnuksensa, jos niitä haluaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin