DL, saisit hakeakin eduskuntaan tavoitteena uudistaa oikeusjärjestelmämme antamat päätökset, saat ääneni.Doctor Lecter kirjoitti:Valitettavasti en pysty päättämään sulkemistaan pois yhteiskunnasta ikuisiksi ajoiksi. Olisi pitänyt nuorena lukea enemmän ja suuntautua toiselle alalle, niin voisin olla tuosta jopa päättämässäkin. Nyt en!
Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009
Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009
Mielenkiintoista, että ensin Dante antaa varoituksen nimimerkille totuus 15 epäasiallisesta käyttäytymisestä, sen jälkeen ko. nimimerkki pahoittelee viestiä (jonka toinen hlö kirjoitti hänen koneellaan), jolloin kuvaan ilmestyy Kyöpeli ja nakkaa nimimerkin hiuksista v****un. Varsinkin kun kyseessä ei tainnut olla minkään sortin internet-peikko. Toki nimimerkin takana saattaa olla kuka vaan jne jne, mutta aika asiallisilta nuo viestit näyttivät sisällön osalta, lukuunottamatta siis Hemmin kirjoittamaa viestiä. Harjakaisen Timppa saattais näppäränä poikana kysäistä, että "kuka vastaa?!"

- Moderaattorit
- Moderaattori
Kyseessä on ylläpidon ja moderaattoreiden välillä tapahtunut tietokatkos. Moderaattorit toimivat ylläpidon (myös Kyöpelin) alaisena, joten periaatteessa emme voi asiasta valittaa. Ensin tehty päätös oli moderaattoritason päätös, mutta sen jälkeen tapahtunut Kyöpelin toiminta oli lopullisen tuomioistuimen päätös. Allekirjoittanutkaan ei päätökseen luultavasti voi vaikuttaa. Normaalisti siis menee niin, että moderaattorit viestivät eteenpäin ylläpidolle epäasiallisuuksista ja muista, mutta joskus Kyöpeli herää horroksestaan ja iskee puukon pöytään jo ennen kuin moderaattorit kerkeävät mitään tekemään tai olla tekemättä.Repsu kirjoitti:Mielenkiintoista, että ensin Dante antaa varoituksen nimimerkille totuus 15 epäasiallisesta käyttäytymisestä, sen jälkeen ko. nimimerkki pahoittelee viestiä (jonka toinen hlö kirjoitti hänen koneellaan), jolloin kuvaan ilmestyy Kyöpeli ja nakkaa nimimerkin hiuksista v****un. Varsinkin kun kyseessä ei tainnut olla minkään sortin internet-peikko. Toki nimimerkin takana saattaa olla kuka vaan jne jne, mutta aika asiallisilta nuo viestit näyttivät sisällön osalta, lukuunottamatta siis Hemmin kirjoittamaa viestiä. Harjakaisen Timppa saattais näppäränä poikana kysäistä, että "kuka vastaa?!"
Tässä tapauksessa tapahtunut tunnuslainailu on hyvä esimerkki siitä, miksi kannattaa pitää tunnukset Minfoon omana tietonaan, eikä antaa niitä kenenkään muun käyttöön.
-Dante
Ne tietää, jotka tietää...
Hiukan on ot:si mennyt tämäkin ketju mutta mielenkiintoisena siitä huolimatta pysynyt.
Itse uskon tosiaan ettei "äiti" tuota valkolaish.... juttua kirjoittanut vaan juurikin tämä hemuli. Kirjoitusvirheet sen jo paljastivat, kun vertaa fb:n juttuihin. Tälläset Hemmit ja Åkerlundit pitäis kyllä viedä kaikki... Noh tiedätte kyllä minne.
Itse uskon tosiaan ettei "äiti" tuota valkolaish.... juttua kirjoittanut vaan juurikin tämä hemuli. Kirjoitusvirheet sen jo paljastivat, kun vertaa fb:n juttuihin. Tälläset Hemmit ja Åkerlundit pitäis kyllä viedä kaikki... Noh tiedätte kyllä minne.
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
Aika onttoja olivat moderaattorien selitykset.totuus 15 kirjoitti: Kiitos tästä...tämä on ainoa minkä kautta pääsen tänne kirjottamaan. Oon niin monet kerrat koittanut luoda tänne omia tunnuksia, mutta en ole niitä saanut ja enään en jaksa yrittää. Hemmi on kuitenkin luvannut ettei enään kirjota tänne, koska oikein kirjotus on hänelle vaikeaa...ja hän aina kirjottaa ensin ja miettii sitten
Näin mahtavan sähläyksen jälkeen, toivon pitkäaikaiskäyttäjänä,
että teette asialle jotakin myös omalta osaltanne.
Antakaa äidillä mahdollisuus palata kanavalle.
Hänen kirjoituksensa ovat olleet aivan poikkeavia, ihan noin keskustelupalstoja
kansainväkisestikin ajatellen.
Hänhän käytti miehensä osoitetta...mistä tiedätte kuinka moni muu toimii samoin...
ehkei hänellä ole omaa email osoitettakaan tms...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^En usko, että kukaan vähänkään järkevä minfoilija haluaisikaan estää perheen äitiä tänne kirjoittamasta. Kyse taitaa nyt olla siitä, että samainen IP-osoite ja ehkä sähköpostikin voidaan yhdistää nyt jo kirjoittelunsa lopettaneeseen nimimerkki kiva 13:een...
http://www.murha.info/phpbb2/memberlist ... le&u=12845
Ei sen oman sähköpostin luominen voi olla liian vaikea temppu, eiköhän Nickyan äiti sen tee, jos vielä meidän kanssamme haluaa keskustella. Mutta ei meistä kukaan voi sitä häneltä vaatia, jos tuo mainitsemansa "perheensä miesten aisoissa pitäminen" vie kaiken energian.
Hyvää jatkoa vaan "äipälle", ihan vilpittömästi
Ei sen oman sähköpostin luominen voi olla liian vaikea temppu, eiköhän Nickyan äiti sen tee, jos vielä meidän kanssamme haluaa keskustella. Mutta ei meistä kukaan voi sitä häneltä vaatia, jos tuo mainitsemansa "perheensä miesten aisoissa pitäminen" vie kaiken energian.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
kiitos sulle,maija turjukka kirjoitti:^En usko, että kukaan vähänkään järkevä minfoilija haluaisikaan estää perheen äitiä tänne kirjoittamasta. Kyse taitaa nyt olla siitä, että samainen IP-osoite ja ehkä sähköpostikin voidaan yhdistää nyt jo kirjoittelunsa lopettaneeseen nimimerkki kiva 13:een...
taisi sitten palata palstoille
hyvä niin!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
No, aika näyttää tuliko mruha mies vai hänen vaimonsa...
vai saadaanko molemmat...kenties psykopaattikin?
Mielenkiintoisuus toki säilyy
Tervetuloa, minun puolesta, vaikka koko perhe!
Äidin kirjoitukset, miksei suvun muidenkin (muun), ovat paljon puhuvia.
Perheestähän saisi hyvän romaanin!
On kyllä tosi rohkeaa uskoa,
että tekijän kaltainen ihmisraunio
voisi palata yhteiskuntaan.
Mielenkiintoisuus toki säilyy
Ei mitenkään erikoista vaikka pääsisikin ja todennäköisesti pääseekin jossain vaiheessa, Suomessa kun ollaan. Toivottavasti jokin ihme tapahtuu ja tännekin saataisiin kunnolliset, ihan oikeat rangaistukset.alpo holisti kirjoitti:On kyllä tosi rohkeaa uskoa,
Joudun taas kirjoittamaan toisen nimimerkillä...itse en ehkä olisi vallinnut itselleni tätä nimimerkkiä, mutta en saa jostain syystä tänne omaa nickiä ?????????????????
Mulla on varmaan neljä s.posti osoitetta ja millään niistä en ole onnistunut nickiä tänne luomaan, pojankin s,posti osotteella yritin (hän kun ei ole koskaan yrittänytkään tänne rekisteröityä) niin hän sanoi että koita sillä...no, eipä se onnistunut silläkään.JOka kerta vaan tulee teksti että "s.posti osoite on jo käytössä" ?? Sitten tuolla jossain joku kirjoitti että jos ei onnistu niin kannattaa ottaa yhteyttä ylläpitäjiin tms, no, yritetty on sitäkin...mutta eihän niille voi kirjottaa jos ei ole rekisteröitynyt. Tyytyminen on nyt tähän ja isäntä on luvannut olla kirjoittamatta koska ei osaa kirjottaa ja siitä ei oikein selkoa kukaan saa, ja toisekseen, intoutuu kirjottamaan yleensä vasta sitten kun jokin ottaa totaalisesti päähän...ja senhän me kaikki jo olemme nähneet mitä siitä sitten tulee
Olen kuitenkin ihan tyytyväinen että pääsen jotenkin tänne aina joskus jotakin pientä laittamaan.
Kiitokset kaikista asiallisista viesteistä niiden kirjoitajille
Mulla on varmaan neljä s.posti osoitetta ja millään niistä en ole onnistunut nickiä tänne luomaan, pojankin s,posti osotteella yritin (hän kun ei ole koskaan yrittänytkään tänne rekisteröityä) niin hän sanoi että koita sillä...no, eipä se onnistunut silläkään.JOka kerta vaan tulee teksti että "s.posti osoite on jo käytössä" ?? Sitten tuolla jossain joku kirjoitti että jos ei onnistu niin kannattaa ottaa yhteyttä ylläpitäjiin tms, no, yritetty on sitäkin...mutta eihän niille voi kirjottaa jos ei ole rekisteröitynyt. Tyytyminen on nyt tähän ja isäntä on luvannut olla kirjoittamatta koska ei osaa kirjottaa ja siitä ei oikein selkoa kukaan saa, ja toisekseen, intoutuu kirjottamaan yleensä vasta sitten kun jokin ottaa totaalisesti päähän...ja senhän me kaikki jo olemme nähneet mitä siitä sitten tulee
Olen kuitenkin ihan tyytyväinen että pääsen jotenkin tänne aina joskus jotakin pientä laittamaan.
Kiitokset kaikista asiallisista viesteistä niiden kirjoitajille
haluaisin kysyä sinulta Nickyan äiti, että onko Nickya missään vaiheessa puhunut mitä mieltä hän itse on teostansa? katuuko hän ollenkaan, vai onko samaa mieltä kun isänsä?
Joopa joo...justiinsa eilen tossa pojalle sanoin että pitäsköhän alkaa kirjottaa omaelämänkertaaalpo holisti kirjoitti:No, aika näyttää tuliko mruha mies vai hänen vaimonsa...
Mielenkiintoisuus toki säilyy![]()
Luulempa ettei tänne kukaan muu perheestäni kirjottele, eikä muukaan suku. JOS käy niin ikävästi että Hemmi tänne jotain kirjottaa niin luulen että se erottuu kyllä näistä mun kirjoituksista...toivottavasti hän kuitenkin pysyy palstalta poissa.
Niin, siitä pystyykö Nickya joskus palaamaan tähän yhteiskuntaan sen täysivaltaiseksi jäseneksi emme voi tietää. JOs hän saisi näinä tulevina vuosina kunnollista hoitoa itselleen niin ehkä se on mahdollista. Aika näytää ja se on Korkeemmas kädes. Itse toivoisin hänen saavan hoitoa, koska vankila ei ainakaan ketään paranna, päinvastoin
Inka...Tuohon asiaan mä en oikein osaa vastata. Välillä katuu ja pahoittelee tapahtunutta, eikä oikein tiedä miksi näin on käynyt... välillä taas tuntuu ettei oikein käsitä koko asiaa, välillä tuntuu ettei kadu...Psykopaatista kun ei aina tiedä noista puheistakaan. Jos hän on patologinen valehtelija (kuuluuko psykopaatin lunteeseen vai ei, en tiedä jossain vain niin luki), niin mistä voin tietää mikä puheesta on totta ja mitä hän oikeesti tarkoittaa ja mitä ei. Mä olen jo lopettanut analysoinnin koska ei ole ammattitaitoa siihen hommaan. Varmaankin joku "nettipsykologi" osaa tuohonkin vastatainka kirjoitti:haluaisin kysyä sinulta Nickyan äiti, että onko Nickya missään vaiheessa puhunut mitä mieltä hän itse on teostansa? katuuko hän ollenkaan, vai onko samaa mieltä kun isänsä?
Kuten jossain aikaisemmin kirjotin tuolla että veljensä kuolema pysäytti ja laittoi kyllä miettimään mitä on tehnyt, ja koki että Tinon kuolema tapahtui hänen tekonsa takia. Meidän pojan takia joku menetti henkensä, ja niin me menetimme sitten oman poikamme. Kaikella on jokin tarkoitus...jos Tinon kuolema pysäytti Nickyan ajattelemaan ja jos se saa aikaiseksi hänen kohdallaan jotain ymmärrystä, niin silloin ei Tinokaan kuollut ihan turhaan.
Toivottavasti vastaukseni tyydytti...paremmin en osaa tuohon vastata.
kiitokset sinulle että viitsit vastata.murhamies kirjoitti:Inka...Tuohon asiaan mä en oikein osaa vastata. Välillä katuu ja pahoittelee tapahtunutta, eikä oikein tiedä miksi näin on käynyt... välillä taas tuntuu ettei oikein käsitä koko asiaa, välillä tuntuu ettei kadu...Psykopaatista kun ei aina tiedä noista puheistakaan. Jos hän on patologinen valehtelija (kuuluuko psykopaatin lunteeseen vai ei, en tiedä jossain vain niin luki), niin mistä voin tietää mikä puheesta on totta ja mitä hän oikeesti tarkoittaa ja mitä ei. Mä olen jo lopettanut analysoinnin koska ei ole ammattitaitoa siihen hommaan. Varmaankin joku "nettipsykologi" osaa tuohonkin vastatainka kirjoitti:haluaisin kysyä sinulta Nickyan äiti, että onko Nickya missään vaiheessa puhunut mitä mieltä hän itse on teostansa? katuuko hän ollenkaan, vai onko samaa mieltä kun isänsä?![]()
Kuten jossain aikaisemmin kirjotin tuolla että veljensä kuolema pysäytti ja laittoi kyllä miettimään mitä on tehnyt, ja koki että Tinon kuolema tapahtui hänen tekonsa takia. Meidän pojan takia joku menetti henkensä, ja niin me menetimme sitten oman poikamme. Kaikella on jokin tarkoitus...jos Tinon kuolema pysäytti Nickyan ajattelemaan ja jos se saa aikaiseksi hänen kohdallaan jotain ymmärrystä, niin silloin ei Tinokaan kuollut ihan turhaan.
Toivottavasti vastaukseni tyydytti...paremmin en osaa tuohon vastata.
olen pahoillani mutta en edelleenkään ajattele Nickyasta mitään kovin hyvää, mutta sinulle toivotan kaikkea hyvää.
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
Hieno vastaus.
Draamaa on riittävästi.
Tekijä olisi pitänyt saada hoitoon jo edellisen tapauksen yhteydessä.
"Puhkoin nukkuvan niskan ja silmän katsoakseni, kuinka elämä hiipuu"
oikeus = tää on ihan normi tapaus...pari vuotta koppia ja sitten hautuumaalle...
työntekijäksi..."
Peeäs
Arvelinkin eemeli-ongelman olevan juuri tällainen yhdeistelmä,
jossa ylläpidollakin on osuutensa.
Tää on sen verran poikkeava dialogi, että toivoisin moderaattoreilta apua.
Muutenhan tiedetään jo nyt, miten tämä taas päättyy...
Draamaa on riittävästi.
Tekijä olisi pitänyt saada hoitoon jo edellisen tapauksen yhteydessä.
"Puhkoin nukkuvan niskan ja silmän katsoakseni, kuinka elämä hiipuu"
oikeus = tää on ihan normi tapaus...pari vuotta koppia ja sitten hautuumaalle...
työntekijäksi..."
Peeäs
Arvelinkin eemeli-ongelman olevan juuri tällainen yhdeistelmä,
jossa ylläpidollakin on osuutensa.
Tää on sen verran poikkeava dialogi, että toivoisin moderaattoreilta apua.
Muutenhan tiedetään jo nyt, miten tämä taas päättyy...