Pharaoh vs. Happotesti

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Tässä komppaan täysin Urhoa.

Rane ei ollut muuralassa mikään multinikki vaan ihan oma itsensä.

Ja urho ei tasantarkkaan ole millään foorumilla moista esittänyt. Ei Kekkosena eikä Urhona. Joka muuta väittää on totaalisesti pihalla keissistä tai tekee väitteensä tarkoitushakuisesti.

Myös nuo urhon aikaisemman viestin lainaukset uskallan todeksi väittää.

Itse olin muuralassa aktiiviinen keskustelija toisin kuin täällä.

Itsekin a:ta kaipailevana, nova
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Kyllähän kaikki tietävät, että Urho oli alunperin herra A:n mahdollisen syyllisyyden kannalla ja tutki hänen tekemisiään. Taisi alibi osoittautua muuksi kuin "vedenpitäväksi". Yksi niitä harvoja rehellisiä kirjoittajia.

Rane taas toimii omalla alallaan ja on mm. keskustellut tämän jutun tutkijoiden kanssa. Vanhat jäsenet tietävät kyllä mitä hän tekee. Kun tähän lisätään "a" on koossa kolme nimimerkkiä, jotka tietävät tästä tapauksesta enemmän kuin moni muu. Minulle jäi viimeisistä a:n kommenteista sellainen käsitys, että hän alkoi epäillä, että tekijä olisi sittenkin NG. Tosin hän ei ole selvää kantaansa tietääkseni kertonut koskaan, tai tai hänellä ei olekaan varmaa kantaa. Se on mahdollista.

Kun NG pidätettiin, oli varmaan hänen syyllisyytensä takana jotain 90 % kirjoittajista. Useimmat olettivat, että poliisilla on murskaava näyttö asiasta. Mm. nimimerkeillä "Kotipoliisi", "Outsider", "Jarre" ja monella muulla. He olivat tulleet siihen johtopäätökseen aivan "oman ajattelunsa tuloksena". Tuolloin a epäili näytön pitävyyttä, samoin allekirjoittanut. Siihen joukkoon liittyin harva kirjoittaja. Luultiin, että poliisilla on vahva näyttö. Mutta ei ollut. Ei ollut edes heikkoa näyttöä. Ei ollut mitään näyttöä. Pelkät epäilyt. Suunnilleen, että "koska muutakaan tekijää ei ole pystytty löytämään, täytyy tekijän olla NG". Vähän kummallinen perustelu. Omituinen "mosaiikkiteoria". Eihän pelkkä epäilys riitä tuomioon.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola kirjoitti: Omituinen "mosaiikkiteoria". Eihän pelkkä epäilys riitä tuomioon.
Korjaan TAAS sariolaa, mosaiikin perusteellakin voidaan tuomita jos näyttö pitää eli siinä ei yhtään mitään omituista ole.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Loka kirjoitti:
Sariola kirjoitti: Omituinen "mosaiikkiteoria". Eihän pelkkä epäilys riitä tuomioon.
Korjaan TAAS sariolaa, mosaiikin perusteellakin voidaan tuomita jos näyttö pitää eli siinä ei yhtään mitään omituista ole.
Korjataanpa TAAS Lokan esitystä. Näytön perusteella voidaan tuomita, jos näyttö pitää. Jos mosaiikin perusteella tuomitaan, täytyy sen sisältää riittävä näyttö. Jos mosaiikin palat ovat epämääräisiä ja vain mielikuvituksella tuettuna niitä voi ymmärtää rikokseen viittaavina, ei sellaisen mosaiikin perusteella voi tuomita. Täytyy olla jotakin kouriintuntuvaa, ei pelkkiä olettamuksia. Tässä tapauksessa sitä "omituista" nimenomaan oli. Mosaiikki oli luvattoman heikko ja epämääräinen. Oikeuden mielestäkin näytti todennäköiseltä, että NG oli nimenomaan uhri, eikä tekijä. Mitään näyttöä ei ollut. Kyllä tämä herätti ihmettelyä vähän siellä ja täällä. Ei mitään näyttöä.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Sariola kirjoitti: Kun NG pidätettiin, oli varmaan hänen syyllisyytensä takana jotain 90 % kirjoittajista. Useimmat olettivat, että poliisilla on murskaava näyttö asiasta. Mm. nimimerkeillä "Kotipoliisi", "Outsider", "Jarre" ja monella muulla. He olivat tulleet siihen johtopäätökseen aivan "oman ajattelunsa tuloksena". Tuolloin a epäili näytön pitävyyttä, samoin allekirjoittanut. Siihen joukkoon liittyin harva kirjoittaja. Luultiin, että poliisilla on vahva näyttö. Mutta ei ollut. Ei ollut edes heikkoa näyttöä. Ei ollut mitään näyttöä. Pelkät epäilyt. Suunnilleen, että "koska muutakaan tekijää ei ole pystytty löytämään, täytyy tekijän olla NG". Vähän kummallinen perustelu. Omituinen "mosaiikkiteoria". Eihän pelkkä epäilys riitä tuomioon.
Ainakin allekirjoittanut uskoi että poliisilla täytyy olla jokin seikka, millä osoittaa gustafsson syylliseksi. Vaikka en ennen pidätystä moiseen uskonutkaan.

Suomen poliisi sai ainakin minun silmissäni pahan tahran kilpeensä.

nova
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Niin näitä poliisin kilpiä on tällä palstalla "pari" muutkin ollut tahrimassa :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Sariola kirjoitti: Omituinen "mosaiikkiteoria". Eihän pelkkä epäilys riitä tuomioon.
Korjaan TAAS sariolaa, mosaiikin perusteellakin voidaan tuomita jos näyttö pitää eli siinä ei yhtään mitään omituista ole.
Korjataanpa TAAS Lokan esitystä. Näytön perusteella voidaan tuomita, jos näyttö pitää. Jos mosaiikin perusteella tuomitaan, täytyy sen sisältää riittävä näyttö.
No mutta sinä ymmärsit!! :shrugio: Jos luet minun postaukset ja omasi, huomaat niiden tarkoittavan samaa asiaa. :ihastelio:
Vastaa Viestiin