Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
perus3000
Armas Tammelin

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Oman kokemukseni ja tuntemukseni mukaan tuollaisissa porukoissa ollaan hyvinkin lojaaleja muita ryhmän jäseniä ja heidän perheitään kohtaan, ja tällaisessa tapauksessa päin vastoin olisi odotettavissa hurjia kostotoimenpiteitä sen sijaan että "ystävystytään" tyyppien kanssa Facebookia myöten. Tosin oma kokemukseni ei oo mistään huumepiireistä vaan muunlaisesta järjestäytyneestä rikollisryhmästä joten voihan se olla eri juttu jos kyseessä onkin perushölmö huumeporukka, jossa sekoillaan ilman mitään periaatteita.
ei näissä piireissä, nää on sitä räkis wannabe rikollis porukkaa.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Nyt ei voi sanoa kun paskan paskan paska!!!
Tähän koko saat*nan vyyhtiin on sotkeutunut niin ihme ihmisiä....

Edelleen voimia kaikkien asianomaisten perheille. Sitä ei ihan heti uskois, mihin lähimmäinen voi kyetä....
MinnaLiina
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

totta, lähimmäiset kykenevät ihmeellisiin suorituksiin.
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Mä haluaisin kyllä tietää enemmän tosta joulukuisesta puukotuksesta.... Onko kellään mitään muuta tietoa kuin puukottajan nimikirjaimet?
McMann
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja McMann »

Niinuski kirjoitti:Mä haluaisin kyllä tietää enemmän tosta joulukuisesta puukotuksesta.... Onko kellään mitään muuta tietoa kuin puukottajan nimikirjaimet?

http://www.poliisi.fi/poliisi/keski-suo ... endocument

Vanha kauna johti kahteen puukotukseen Jyväskylässä
10.12.2010

30-vuotias mies puukotti Jyväskylän Kangaslammella sijaitsevassa kerrostaloasunnossa entuudestaan tuntemiaan miestä ja naista sunnuntaina 5.12.2010. Mies oli mennyt selvittämään vanhoja erimielisyyksiä, jolloin tilanne nopeasti kärjistyi ja päättyi puukotuksiin. Puukottaja pakeni paikalta ja hänet tavoitettiin vasta keskiviikkona.

Ilmoituksen poliisille teki paikalla ollut henkilö hieman ennen klo 20.00. Uhrit oli toimitettu paikalla olleiden henkilöiden toimesta sairaalahoitoon. Heillä ei ole hengenvaaraa.

Keski-Suomen käräjäoikeus vangitsi tänään 30-vuotiaan todennäköisin syin epäiltynä tapon yritykseen ja törkeään pahoinpitelyyn.

Tutkinnan keskeneräisyyden vuoksi yksityiskohtaisempi tiedottaminen ei ole mahdollista.
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Onko Niinuski saanut jotain uutta ja itseään yllättävää tietoa aiheesta lisää? Vähän vaikuttaisi siltä... Suotavaa olisi kuulla lisää, ei nyt henkilökohtaisuuksiaan tarvi alkaa yhdistämään asioihin, mutta jotain tuntui olevan sydämelläsi.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Sydämellä on joo isoja asioita.
Suomi24 keskustelussa puukottajasta annettu tuntomerkkejä jotka sopivat aikoinaan läheiseen ihmiseen. Ja kuitenkaan hän ei tiettävästi surmaan liity millään tavalla. :(

Muoksis. Toni tuolla tosiaan kyllä jo mainitsi, ettei joulukuinen puukottaja liity itse surmaan, mutta enhän minä sitä muistanut. Mikähän lie sitten tuohon puukotukseen on syynä... Sekin tosin varmaan joskus selviää.
Toni1987
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Toni1987 »

Niinuski kirjoitti:Muoksis. Toni tuolla tosiaan kyllä jo mainitsi, ettei joulukuinen puukottaja liity itse surmaan, mutta enhän minä sitä muistanut. Mikähän lie sitten tuohon puukotukseen on syynä... Sekin tosin varmaan joskus selviää.
Palataan nyt sen verrat tähän keskusteluun, että tosiaan tuolla Joulukuisella puukottajalla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Jos joku ei sitä usko, niin voi voi. En jaksa lähteä sitä enää oikomaan.

Niille tiedoksi jotka näitä vangittuja henkilökohtaisesti tuntevat, niin he ovat saaneet kirjoittaa vanhemmilleen kirjeet jotka on sitten toimitettu perille asianajajien kautta. Yhden vangitun isä pyysi minua lukemaan kyseisen jannun lähettämän kirjeen ja kyllähän tuosta "rivienvälistä" aika karun kuvan sai tapahtumista ennen ja jälkeen tapahtuneen. Kyseinen jannu myös laittoi oman arvionsa tulevasta tuomiosta kirjeeseen ja kyllä siitä aika hyvän kuvan sai siitä tuleeko tuo menemään läpi vahinkona. kuolemantuottamuksena, tappona vai murhana.

Mitää yksityiskohtiahan tuossa ei tietenkään ole mutta jonkun verran asiasta tietävänä pystyi yhdistämään tapahtumia toisiinsa tuon jälkeen paremmin. Tästä tähän...
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Toni1987 kirjoitti:
Niinuski kirjoitti:Muoksis. Toni tuolla tosiaan kyllä jo mainitsi, ettei joulukuinen puukottaja liity itse surmaan, mutta enhän minä sitä muistanut. Mikähän lie sitten tuohon puukotukseen on syynä... Sekin tosin varmaan joskus selviää.
Palataan nyt sen verrat tähän keskusteluun, että tosiaan tuolla Joulukuisella puukottajalla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Jos joku ei sitä usko, niin voi voi. En jaksa lähteä sitä enää oikomaan.

Niille tiedoksi jotka näitä vangittuja henkilökohtaisesti tuntevat, niin he ovat saaneet kirjoittaa vanhemmilleen kirjeet jotka on sitten toimitettu perille asianajajien kautta. Yhden vangitun isä pyysi minua lukemaan kyseisen jannun lähettämän kirjeen ja kyllähän tuosta "rivienvälistä" aika karun kuvan sai tapahtumista ennen ja jälkeen tapahtuneen. Kyseinen jannu myös laittoi oman arvionsa tulevasta tuomiosta kirjeeseen ja kyllä siitä aika hyvän kuvan sai siitä tuleeko tuo menemään läpi vahinkona. kuolemantuottamuksena, tappona vai murhana.

Mitää yksityiskohtiahan tuossa ei tietenkään ole mutta jonkun verran asiasta tietävänä pystyi yhdistämään tapahtumia toisiinsa tuon jälkeen paremmin. Tästä tähän...

No Toni...Kun nyt kerran olet noinkin läheisessä yhteydessä tekijöiden öähipiiriin,niin valaisehan toki meitä muitakin tuosta "rivienväli" arviosta...Vahinko,kuolemantuottamus,tappo vai murha???

Voidaan laitta sitte vaikka pieni tulosveto pystyyn aiheesta...Ja todeta samalla oletko oikeasti perillä asioista oleva henkilö,vai ihan vaan joku joka haluaisi olla jotain muuta kuin oikeasti on :lol: (ak laittaa 10€ murha tuomiolle ainakin osittain.
Petrus
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Petrus »

Miten musta edelleen tuntuu ettei tarkoitus ollut TAPPAA/murhata, vaan antaa kunnon opetus :roll:
Lopputulosta odotellessa...
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Toivoa kuitenkin saattaa, että tämä sakki saa kunnon tuomiot, eikä mene läpi vahinkona. Tekisi hyvää noille itsestään liikaa luuleville egoille istua ihan kunnolla siellä linnassa. Muutoin ovat taas pian takaisin J-kylän katukuvassa isottelemassa ja pyörittelemässä huumebisneksiä.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Itseäni ainakin helpottaa tieto, ettei puukottaja liity tähän viimeisinpään millään tavalla.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Murhasta ja avunannosta murhaan ja muista vähäisemmistä rikoksista tulee varmaankin syytteet. Tää juttu menee aikanaan varmasti hoviin joten ei laiteta lynkkausta käyntiin vielä rosiksen jälkeen. Uskoisin hovin lätkäisevän vähintään yhden elkkarin ja muutaman vuosituomion, vähäisemmistä rikoksista ehtoollista ja sakkoja.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Toni1987
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Toni1987 »

corppi kirjoitti:Voidaan laitta sitte vaikka pieni tulosveto pystyyn aiheesta...Ja todeta samalla oletko oikeasti perillä asioista oleva henkilö,vai ihan vaan joku joka haluaisi olla jotain muuta kuin oikeasti on
Sillä uskotko sinä/tai kukaan muukaan minua tai minun tietävän tästä tapauksesta mitään, ei ole minulle mitään merkitystä. Itse olen vain halunnut tuoda tiettyä lisä infoa näille henkilöille jotka tuntevat henkilökohtaisesti uhrin/vangittuja, jottei tarvitse ihan vain "muuliteorioden" varassa olla. Yv:llä olen asioista kertonut jos on osannut perustella miksi tarvitsisi asiasta saada lisää tietoa. Edelleen saa kysyä mutta pitää myös valmistautua perustelemaan.
Kristoffer
Alokas

Viesti Kirjoittaja Kristoffer »

miten jotkut on noin typeriä ettei ymmärrä että familia tarkoittaa perhettä, eikä mitään teidän keksimää naurettavaa " jengiä " :D
Vastaa Viestiin