Eipä yllätä ettet tuota(kaan) viestiä ymmärtänyt. Jos haluat apua ymmärtämisessä niin lähesty vaikka yksityisviestein, ettei palsta täyty tämän enempää paskasta.groot kirjoitti:Selvita ensiksi itsellesi mita sana logiikka tarkoittaa. Lue sitten viestisi uudestaan. Siina on looginen virhe. Toivottavasti huomaat sen.
Urho
Urhon (Kekkosen) kirjoitukset ovat olleet korkeatasoisia.
Intensiivisesti asiaan (Bodom) omistautunut henkilö ajautui umpikujaan, kun uutta tietoa ei ollut enää saatavissa ja tunnetut faktat alkavat olla monipuolisesti kaluttu.
Ainoaksi irtautumismahdollisuukseksi Bodom-koukusta jäi tuollainen äkillinen agressiivinen," siltojen polttaminen takanaan."
Intensiivisesti asiaan (Bodom) omistautunut henkilö ajautui umpikujaan, kun uutta tietoa ei ollut enää saatavissa ja tunnetut faktat alkavat olla monipuolisesti kaluttu.
Ainoaksi irtautumismahdollisuukseksi Bodom-koukusta jäi tuollainen äkillinen agressiivinen," siltojen polttaminen takanaan."
-
Pharaoh
- Martin Beck
Eipä hätää. Hän palaa ennenpitkää "Kalevana".MEG kirjoitti:Urhon (Kekkosen) kirjoitukset ovat olleet korkeatasoisia.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Hohoijaa. Tamaka nyt sitten oli puolustuksesi? Mitahan se "paska" on?_____ kirjoitti:Eipä yllätä ettet tuota(kaan) viestiä ymmärtänyt. Jos haluat apua ymmärtämisessä niin lähesty vaikka yksityisviestein, ettei palsta täyty tämän enempää paskasta.groot kirjoitti:Selvita ensiksi itsellesi mita sana logiikka tarkoittaa. Lue sitten viestisi uudestaan. Siina on looginen virhe. Toivottavasti huomaat sen.
Onko tama keskustelupalsta vai email-viritelma?
Alaviitteinen "et ymmartynyt" kertoo sinusta riittavasti. Kehoitin sinua tutustumaan logiikkaasi ja tutkimaan paria viimeista viestasi. Teitko niin?Et.
Kysymykset:
1. Onko jarkevaa ilmaista julkisella foormulilla, etta yllapito on syyllisynyt pedo******n?
2. Nuoleskeletko Urhon persetta?
3. Oletko rehellinen itsellesi?
4. Ilmaise itseasi kuten jo teit. Se riittaa.
No, sita "paskaa" sataa niskaani seuraavassa "jarkevassa ja loogisessa" viestissasi.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Kyllähän tuo on ihan loogisesti tosi ja ehjä väittämä, jos toimitaan horisontissa, jossa hessulogiikka on yleisesti käytössä. Näitä esimerkkejä näkee lähes päivittäin: vaaditaan todisteita NG:n syyttömyydestä tai esitettään mielivaltaisia väitteitä, jotka esittäjän mukaan on tosia, jos niitä ei perättömäksi voi osoittaa. Maddyn vanhempia vaaditaan etsimään itse näyttöä syyttömyydestään. jne._____ kirjoitti:Mutta ns Hessulogiikallahan (huom, ei mitään tekemistä kyseisen nimimerkin kanssa. Ehkä.) moderaattorit ja ylläpitäjät ovat pedofiileja, koska missään ei ole mainittu että näitä olisi tutkittu tuolta osin. Vai miten se nyt menikään?
Se, ettei tätä tajuta edes tässä keskustelussa, ei ole minulle mikään yllätys. Se on vain selittävä tekijä sille, että näin jotkut ajattelevat. Eikä sitä useimmiten auta edes korjata.
Otan osaa, jos päälle päin näkyvä kirjoitusten epäjohdonmukaisuus ja vaikeudet seurata muiden kannanottoja johtuvat vahvoista särkylääkkeistä. Onkohan täällä muitakin? Niinkin voisi ajatella, koska varman oloista lääketieteen tuntemusta ilman alan tutkintoja on ollut näkyvinään.Hessu52 kirjoitti: ...
Olen itse jo onta vuotta taistellut pirullisten selkäkipujeni kanssa ja välillä tuskat ovat sellaiset, ettei edes vahvimmatkaan särkylääkkeet auta.
...
-
Kalessin
- Adrian Monk
foormuli....groot kirjoitti:[
Kysymykset:
1. Onko jarkevaa ilmaista julkisella foormulilla, etta yllapito on syyllisynyt pedo******n?
No, sita "paskaa" sataa niskaani seuraavassa "jarkevassa ja loogisessa" viestissasi.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
blackwidow
eikö nissen mahdollinen syyllisyys/syyttömyys ole tutkittukonsta kirjoitti:Kyllähän tuo on ihan loogisesti tosi ja ehjä väittämä, jos toimitaan horisontissa, jossa hessulogiikka on yleisesti käytössä. Näitä esimerkkejä näkee lähes päivittäin: vaaditaan todisteita NG:n syyttömyydestä tai esitettään mielivaltaisia väitteitä, jotka esittäjän mukaan on tosia, jos niitä ei perättömäksi voi osoittaa. Maddyn vanhempia vaaditaan etsimään itse näyttöä syyttömyydestään. jne._____ kirjoitti:Mutta ns Hessulogiikallahan (huom, ei mitään tekemistä kyseisen nimimerkin kanssa. Ehkä.) moderaattorit ja ylläpitäjät ovat pedofiileja, koska missään ei ole mainittu että näitä olisi tutkittu tuolta osin. Vai miten se nyt menikään?
Se, ettei tätä tajuta edes tässä keskustelussa, ei ole minulle mikään yllätys. Se on vain selittävä tekijä sille, että näin jotkut ajattelevat. Eikä sitä useimmiten auta edes korjata.
itse olen perehtynyt hyvin vähän aiheseen ja luulin ,että poliisi on tutkinnut asiaa ja todennut nissen syylliseksi, mutta oikeus katsoi etteivät todisteet riitä.
mitä tulee pedofiiliaväitteisiin täällä ja s24palstalla, niin nämä voivat pitää paikkaansa ainoastaan niiden esittäjien osalta.
Ette kait te tosissanne luule, että joku olisi esittänyt pedofiilisyytöksiä? Kysehän oli esimerkistä, jossa kyseinen syytös todettiin loogisesti epäpäteväksi. Ei volla totta....blackwidow kirjoitti: mitä tulee pedofiiliaväitteisiin täällä ja s24palstalla, niin nämä voivat pitää paikkaansa ainoastaan niiden esittäjien osalta.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joopa joo, aikuiset ihmiset.
No, ehkä mä olen ainoa mutta mun mielestä edelleen banni ja tuo tuomioistuimen selitys oli ihan surkea tekosyy ajaa Urho palstalta. No, ehkä me Urhon kanssa tavataan jossain muualla joskus, palstojahan riittää. Harmi että kävi näin.
...ja nuo pedofiliajutut, kai jokainen tajuaa mitä sillä tarkoitettiin? Jos ei, niin sisälukutaidossa on parantamisen varaa.
...ja nuo pedofiliajutut, kai jokainen tajuaa mitä sillä tarkoitettiin? Jos ei, niin sisälukutaidossa on parantamisen varaa.