Minulla on tästä tapauksesta tosi heikot tiedot, mutta yritän saada kyselyä alulle.
80-luvulla (en edes muista, oliko alku- vai loppupäässä) Oulun asemalla etelän suunnasta olleesta junasta nousi nuori mies ja lähti kävelemään laituria pitkin normaalisti. Joku mieshenkilö ampui hänet pistoolilla. Kyse oli käsittääkseni jostain huumeveloista. Asian tekee mielenkiintoiseksi se, että uhri oli väärä mies. Ampuja oli siis erehtynyt henkilössä.
En ole ikinä lukenut tästä jutusta mistään lähteestä. Tiedän asiasta, koska tunsin uhrin. En kuitenkaan ole ollut yhteydessä hänen omaisiinsa, enkä kehtaisi asiaa edes udella heiltä.
Kenelläkään tietoa tästä?
Oulun asemalla tapahtunut "vahinkotappo" 80-luvulla(?)
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Re: Oulun asemalla tapahtunut "vahinkotappo" 80-luvulla(?)
Aika härski tapaus. Oliko tällä tapetuksi tulleella mitään tekemistä edes tälläisten asioiden kanssa vai oliko vain sattumoisin väärässä paikassa väärään aikaan?
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Re: Oulun asemalla tapahtunut "vahinkotappo" 80-luvulla(?)
Näin se minulle kerrottiin, ettei hänellä ollut osaa eikä arpaa näihin juttuihin, vaan hän laskeutui junasta laiturille ja surmaaja oletti, että sieltä tulee tämä "oikea henkilö". Sitä en tiedä, saapuiko oikea henkilö tällä samaisella junalla, mutta tietääkseni ketään toistakaan ei ammuttu. Eikä tekijä tietysti ole tuossa vaiheessa edes ymmärtänyt ampuneensa väärää ihmistä.
Ja minulla ei ole mitään tietoa surmaajasta tai hänen kiinniotostaan.
Ja minulla ei ole mitään tietoa surmaajasta tai hänen kiinniotostaan.