Ylläpito on hidas. Itsekin kun pari kertaa olen vasikoinut jonkun viestin, niin vaikka on selkeästi ollut sääntöjen vastainen, niin vasta viikon tai parin päästä on sitten ilmestynyt pari punaista sanaa siihen viestiin, niin ei se ihan silmänräpäyksessä tapahdu, mikä olisi kyllä tietysti toivottavaa. Vink vink ylläpidolle.Matlockb kirjoitti:Kyllä tuossa Milla Heikkilän ketjussa on vasikointi-nappulaa painettu heti kommentin ilmestymisen jälkeen mutta ei ole viestille eikä kirjoittajille sanktioita tullut, on kai sitten sen viestin kirjoittaja (nikki totuus 15) ainakin sääntöjen yläpuolella.
Profilointeja käyttäjistä
Re: Profilointeja käyttäjistä
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
No juu, en minä ainakaan fanittamaan kanssa lähtisi. Ei mitenkään kovin hyvä kirjoittaja sinänsä ole DL. Ja jos joku on erimieltä, niin ei se vatipääksi tee. Saati samaa mieltä... Toisaalta suht yksioikoinen ilmaisu tuo selkeyttä päämääriin muuttaa maailmaa.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Mikä prkl siinä minun profiloinnissa nyt niin kiinnostaa usean hämmästelijän voimin? Tällä sivustolla on ihan varmasti ihmisiä, jotka ovat erikoisia ja joiden persoonan pohtiminen on paljon antoisampaa. Olen mieluummin huomaamattomana ja harmaapukuisena taka-alalla...
Mitä tulee noihin pohdiskeluihin, niin so what? Minä kommentoin vaikka Kiinan keisarin kanssa enkä tarvitse siihen kenenkään lupaa. Eikä tässä mitään fanikerhoja tarvita. En ole hakemassa täältä ystäviä ja kun politiikkakeskustelukin meni näemmä homojen hommaksi, niin jäljelle jää mitä?
Mitä tulee noihin pohdiskeluihin, niin so what? Minä kommentoin vaikka Kiinan keisarin kanssa enkä tarvitse siihen kenenkään lupaa. Eikä tässä mitään fanikerhoja tarvita. En ole hakemassa täältä ystäviä ja kun politiikkakeskustelukin meni näemmä homojen hommaksi, niin jäljelle jää mitä?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
No mä esitin kysymyksen taavetin avautumisen vuoksi.Ihmetelleksäni onko jollain jotain sellaista tietoa mitä mulla ei ole.Sen vuoksi en halunnut vastata taavetin aloittamaan ketjuun.
Samanlainen,maatuva biologinen jäte sä loppupeleissä olet kuin muutkin,älä kanna murhetta.
Samanlainen,maatuva biologinen jäte sä loppupeleissä olet kuin muutkin,älä kanna murhetta.
Profiloikaa mutkin
Nää on parhaita!
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Mene tänne, saat "profiloinnin" heti seuraavana:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=1336
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=1336
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Aah, thanks Kylli
Kävin jo laittamassa oman mielikuvani. kakkosurpo oli kohteena 
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Entinen aktiivikirjoittaja Markja jatkaa kulkuaan kohti kirkkautta ja puhtautta :
"En äänestänyt - erosin Kokoomuksestakin
Kehoitin viime blogikirjoituksessani kaikkia äänestämään persuja. Myös niitä, jotka ovat ajatelleet jättää nämä vaalit kokonaan väliin ja niitä, jotka ovat perinteisesti äänestäneet vaikkapa Kokoomusta. Kerroin myös itse aikovani äänestää persuja, vaikka olen Kokoomuksen jäsen ja perustelin päätökseni mielestäni varsin hyvin.
En kuitenkaan käynyt tänään lainkaan äänestämässä. Viime hetkillä tein päätöksen jättää äänestämättä. Tämän jälkeen tein myös päätöksen eroamisestani Kokoomuksesta."
Näin siis Markja ,Markus Jansson blokissaan.
"En äänestänyt - erosin Kokoomuksestakin
Kehoitin viime blogikirjoituksessani kaikkia äänestämään persuja. Myös niitä, jotka ovat ajatelleet jättää nämä vaalit kokonaan väliin ja niitä, jotka ovat perinteisesti äänestäneet vaikkapa Kokoomusta. Kerroin myös itse aikovani äänestää persuja, vaikka olen Kokoomuksen jäsen ja perustelin päätökseni mielestäni varsin hyvin.
En kuitenkaan käynyt tänään lainkaan äänestämässä. Viime hetkillä tein päätöksen jättää äänestämättä. Tämän jälkeen tein myös päätöksen eroamisestani Kokoomuksesta."
Näin siis Markja ,Markus Jansson blokissaan.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
MEG kirjoitti:Entinen aktiivikirjoittaja Markja jatkaa kulkuaan kohti kirkkautta ja puhtautta :.
sä et näköjään vajaalla tuhannella postilla edes tiedä mitä profilointi tarkoittaa.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
nimimerkki Valhallan kirjoitus lainattu Ulvila-osiosta: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 42#p392042
'Seuraavaa bannia odotellessa'
Mitenkähän tätä nimimerkki Valhallaa oikein profiloisi...
nimimerkki Valhalla kirjoittelee kuin omistaisi nämä keskustelufoorumit ja että 'omistaisi' myös oikeudet bannien antamiseen...
Valhalla kirjoitti:Jahas, taas jakautuu keskustelu lautamiehiin kun turre on mukana. Seuraavaa bannia odotellessa.
Siis nimimerkki Valhalla tosissaan ajattelee, että asia palautettaisiin käräjille uudestaan käsiteltäväksi
Niin, se päätös on vielä antamatta. On siinä pieni mahdollisuus jos hovi katsoo tutkinnan ( mm ääninauhaanalyysit ) jatkuneen käräjäoikeuden jälkeen. Mutta arvaan, että turre jaksoi nauraa kun olit taas viikon kommentointikiellossa. Mahtoi toisaalta olla yhtä tuskaa, kun et päässyt nauttimaan tänne Annelin vapautumiskliimasta. Nyt kun sama tarmo vain mitä on ollut Annelin vapauttamisen suhteen löytyisi syyllisen löytämiseen, niin hienoa olisi. Nimittäin lasten isän tappanut on varmuudella nyt vapaalla jalalla. Onneksi esim kehumasi Mäkinen keräsi niin kattavan aineiston rikospaikalta, että kelpaa poliisin sen turvin huppumiestä nyt taas jahdata. Tuskin Anneli kuitenkaan enää toistamiseen tunnustaa tekoa.
Koska kuitenkin turre olit niin monista keskusteluista bannatuna niin katso tuolta:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=150 lisää käräjille palauttamisen mahdollisuuksista.
"Teillä ei ole mitään minua vastaan" - sanoi Anneli. Olen syytön - sanoisi joku toinen.
Eihän tuo käräjille palautus mikään todennäköinen ole. Mutta kun hovin vapauttava päätös tässä vaiheessa viittaa lähes varmuudella vapauttavaan myös lopullisessa päätöksessä niin pahasti näyttää myös siltä, että se perustuu näytön vähyyteen, huonoon esitutkintaan ja jäljelle jääneeseen varteenotettavaan epäilyyn. Tällöin ihan yleistä oikeuskäsitystä palvelisi jos näyttö tulisi teknisesti käsiteltyä perinpohjin ja siksi uusinta käräjissäkin voisi olla paikallaan. Sitä ennen kun todisteet voitaisiin analysoida vielä tarkemmin uudelleen. Toive siis saada selkeämpi kuva niukan todisteaineiston tosiallisesta sisällöstä olipa sen lopputulos sitten vapauttava tai ei.
'Seuraavaa bannia odotellessa'
Mitenkähän tätä nimimerkki Valhallaa oikein profiloisi...
nimimerkki Valhalla kirjoittelee kuin omistaisi nämä keskustelufoorumit ja että 'omistaisi' myös oikeudet bannien antamiseen...
Kerrottakoon, että en minä sinulle ole kertaakaan bannia ( yhdestäkään näistä viimeaikaisista joita olet saanut ) hakenut. Kaikki on tullut lisäksi huomaamattani. Nyt tällä kertaa kuitenkin joku asiasta mainitsi. En ole myöskään keräämiäsi pulumerkkejä sinulle myöntänyt.
Ts. Minulla ei ole mitään vaikutusmahdollisuutta eikä tarvettakaan banneihisi. En ole edes ollut niissä keskusteluissa osallisina. Eiköhän modet vastaile, jos koet niissä vääryyttä kohdanneesi.
Ja sinun liki ensimmäinen nyt viimeisimmän karenssisi jälkeinen viestisi viittasi heti lautamiehiin jossa halusit keskustella jonkun nimim. kanssa ja minä puolestani viittasin siihen samalla kun vastasin - sinä kun nimimerkkini käräjäoikeus-yhteydessä mainitsit.
Koittaa nyt kestää vaan taas tämä vapaus. Ps - ei välttämättä kannata aloittaa uutta tulemista ruikuttamalla lautamiehistä käsin.
Ts. Minulla ei ole mitään vaikutusmahdollisuutta eikä tarvettakaan banneihisi. En ole edes ollut niissä keskusteluissa osallisina. Eiköhän modet vastaile, jos koet niissä vääryyttä kohdanneesi.
Ja sinun liki ensimmäinen nyt viimeisimmän karenssisi jälkeinen viestisi viittasi heti lautamiehiin jossa halusit keskustella jonkun nimim. kanssa ja minä puolestani viittasin siihen samalla kun vastasin - sinä kun nimimerkkini käräjäoikeus-yhteydessä mainitsit.
Koittaa nyt kestää vaan taas tämä vapaus. Ps - ei välttämättä kannata aloittaa uutta tulemista ruikuttamalla lautamiehistä käsin.
-
annaanna
Jos vain kahdella sanalla pitäisi Valhallaa luonnehtia niin tänään päivän sanat olisivat.
Omnipotentti. Monotoninen. Huomenna selaan sivistyssanakirjaa lisää.
.
Please, jos mua profiloitte, niin laittakaa siihen semihörhö yhdeksi luonnehdinnaksi. Sanoi Taavetti mua tuon semihörhön lisäksi kaikkienalojen asiantuntijaksi, mut en mä vielä oo. Enhän mä osaa ees lehtiartikkeleita tänne kopsata. Sen Taavetti osaa.
Omnipotentti. Monotoninen. Huomenna selaan sivistyssanakirjaa lisää.
Please, jos mua profiloitte, niin laittakaa siihen semihörhö yhdeksi luonnehdinnaksi. Sanoi Taavetti mua tuon semihörhön lisäksi kaikkienalojen asiantuntijaksi, mut en mä vielä oo. Enhän mä osaa ees lehtiartikkeleita tänne kopsata. Sen Taavetti osaa.
Taavetti tässä, moi! Vielä kun joku voisi opettaa, kuinka kuvat linkataan niin pääsisin multitalentti (muista termi aa) annannan kanssa likeelle samaan liigaa. Tai sitten en.
Profilointi annaannasta; huumorintajuton, pitkävihainen, one-track-mind -ihminen:
Motörhead One track mind
http://www.youtube.com/watch?v=chGvAlMRick
Jestas, muistin mun ikisuosikin
Paul Simon; One trick pony
http://www.youtube.com/watch?v=sfv3kBzJZgU
Ei ollut enää annikselle-...annikselle
Profilointi annaannasta; huumorintajuton, pitkävihainen, one-track-mind -ihminen:
Motörhead One track mind
http://www.youtube.com/watch?v=chGvAlMRick
Jestas, muistin mun ikisuosikin
Paul Simon; One trick pony
http://www.youtube.com/watch?v=sfv3kBzJZgU
Ei ollut enää annikselle-...annikselle
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
annaanna
Taavetti.
Tunnen tapauksen. ...........................................................Tai sitten kiusoittelen asialla.
Aivan ihana. Koska ei hallitse veetuilua.
Sanoo pahat sanat hellästi hyväillen.
Lojaali, toisinaan hölmöyteen asti.
Suunnattoman hauska
, mielettömän nokkela, itsenäinen ajattelija, rohkea mielipiteensä ilmaisija.
Uskoo oikeusasteiden erehtymättömyyteen ja lehdistön totuudellisuuteen. Kriittisyydestä ei näyttöjä.
Uskoo alkututkinnan sössineen kaiken (jotta ajatusmaailma pysyisi kasassa ja mielenterveys säilyisi).
Uskoo jotakin näytön perusteella mahdotonta tapahtuneeksi tosiasiaksi.
Ei uskalla katsoa totuutta silmiin.
Hyvä musiikkimaku. Ja sitä on paljon. Uppooko tämä. (stoori biisin takana huba, me likes).
Pätkä suomennettuna (Lirama);
"Tunnen botin
Hänen nimensä on Anna. Anna hän on nimeltään,
Ja hän voi bänniä bänniä sinut niin kovaa
Hän pitää kanavamme puhtaana
Haluan kertoa sinulle, että tunnen botin."
http://www.youtube.com/watch?v=RYQUsp-j ... dded#at=49
Tunnen tapauksen. ...........................................................Tai sitten kiusoittelen asialla.
Aivan ihana. Koska ei hallitse veetuilua.
Sanoo pahat sanat hellästi hyväillen.
Lojaali, toisinaan hölmöyteen asti.
Suunnattoman hauska
Uskoo oikeusasteiden erehtymättömyyteen ja lehdistön totuudellisuuteen. Kriittisyydestä ei näyttöjä.
Uskoo alkututkinnan sössineen kaiken (jotta ajatusmaailma pysyisi kasassa ja mielenterveys säilyisi).
Uskoo jotakin näytön perusteella mahdotonta tapahtuneeksi tosiasiaksi.
Ei uskalla katsoa totuutta silmiin.
Hyvä musiikkimaku. Ja sitä on paljon. Uppooko tämä. (stoori biisin takana huba, me likes).
Pätkä suomennettuna (Lirama);
"Tunnen botin
Hänen nimensä on Anna. Anna hän on nimeltään,
Ja hän voi bänniä bänniä sinut niin kovaa
Hän pitää kanavamme puhtaana
Haluan kertoa sinulle, että tunnen botin."
http://www.youtube.com/watch?v=RYQUsp-j ... dded#at=49
En extrahyvin tunne annaanna:aa(ta), mutta nimi(merkki?) on niin eestaas ja takas ETTÄ!
Uskoo hyvään ihmisessä ja se jos mikä on hyvä se. Niimmäki! Ja osaa kuunnella toisenkin asiaa, eikä sekään ainakaan omaa kasvua jarruta, ei miustkaa.
Uskoo hyvään ihmisessä ja se jos mikä on hyvä se. Niimmäki! Ja osaa kuunnella toisenkin asiaa, eikä sekään ainakaan omaa kasvua jarruta, ei miustkaa.