Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Oma pituuteni on 161,5... :?
Wuulffi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

DonHessu kirjoitti:Ääh, ei se mua paljoa lannista vaikken naista saisikaan, onhan mulla laajakaistanetti =)
Naisen saanti ei ole pituudesta kiinni. Se on luonne, joka ratkaisee. 8) Tunnen monia pienikokoisia miehiä (jopa alle 160-senttisiä), joilla ei ole ollut mitään vaikeuksia naisen saannissa.
Jos on symppis ja huumorintajuinen tyyppi (sellainen kun sinä DonHessu tunnut olevan), niin kyllä niitä naisia saa, kun aika on kypsä.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Wuulffi kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Ääh, ei se mua paljoa lannista vaikken naista saisikaan, onhan mulla laajakaistanetti =)
Naisen saanti ei ole pituudesta kiinni. Se on luonne, joka ratkaisee. 8) Tunnen monia pienikokoisia miehiä (jopa alle 160-senttisiä), joilla ei ole ollut mitään vaikeuksia naisen saannissa.
Jos on symppis ja huumorintajuinen tyyppi (sellainen kun sinä DonHessu tunnut olevan), niin kyllä niitä naisia saa, kun aika on kypsä.
Mun pitää edelleen siis toistaa: Mää olen paljon huonompi tyyppi IRL (=In Real Life), en mää sillo osaa olla hauska, ja nyttenki olen lähinnä teennäisen hauska, eli YRITÄN olla säälittävästi hauska, se ei ole hauskaa =p

-You Dont Need No Reason-
What you do... Makes you who you are.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Sulla on kuule aikaa vielä kehittyä vaikka miksi seuraavana 10 vuotena.
Ei tuo nyt minusta miltään teennäiseltä vaikuta nytkään :?:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

191cm 101kg

Ja Hessu, tuolla asenteella et ainakaan saa mitään, nostahan lippua korkeemmalle :wink:
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^nii just!!!! *hilaa lippua korkeammalle* :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Uuumaigaaaad Herkkis o piiiiitkä *pyörtyy*
:lol: :lol:
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

DonHessu kirjoitti:Mun pitää edelleen siis toistaa: Mää olen paljon huonompi tyyppi IRL (=In Real Life), en mää sillo osaa olla hauska, ja nyttenki olen lähinnä teennäisen hauska, eli YRITÄN olla säälittävästi hauska, se ei ole hauskaa =p
Itsensäruoskinta loppu ny! Sullahan on vielä elämä edessä.

T: Joku jolla elämä on jo takana.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ethän sinä Hessu ole edes mitenkään kauhean lyhyt. Kuitenkin 169 cm ja reilusti suurin osa suomalaisista naisista on sinua lyhyempi. Suomalaisten naisten keskipituus on 165 cm ja miesten 178 cm. Lisäksi varmaan kasvat vielä, että lopullinen pituutesi tulee olemaan yli 170 cm. Mutta ei tuo 169 senttiäkään mikään katastrofi ole. Turhaan olet huolissasi.
Knuckleduster
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Knuckleduster »

noin 161 cm :D
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

DonHessu kirjoitti:Mun pitää edelleen siis toistaa: Mää olen paljon huonompi tyyppi IRL (=In Real Life), en mää sillo osaa olla hauska, ja nyttenki olen lähinnä teennäisen hauska, eli YRITÄN olla säälittävästi hauska, se ei ole hauskaa =p

-You Dont Need No Reason-
Kuules poitsu. Näin 4 vuotta sinua vanhempana voin lohduttaa, että kyllä varmasti seuraavien vuosien aikana ajatusmaailmasi vähän muuttuu, siis kaiken suhteen. Sisältäen myös suhtautumisen omaan itseen.

Rehellisesti, minä koen ettet sinä ole teennäisen hauska, etkä edes yritä säälittävästi olla hauska. Sen, mitä teksteistäsi olen lukenut, olen ymmärtänyt että olet todella viisas nuori mies, joka vain ei osaa (vai halua?) nähdä itseään niinkuin muut näkevät. Usko pois, minulla oli sama ongelma yläasteiässä. Ja sitä paitsi, täytyy myöntää, että vaikutat juuri sellaiselta mukavalta pojalta jollainen on IRL:kin hauska ja mukava, jos vain antaa mahdollisuuden siihen. :)
albino
Alokas

Viesti Kirjoittaja albino »

Meitsipä taitaakin sitten viedä lyhyimmän tyttären tittelin täällä, pituutta kertynyt hurrrrjat 154cm! :o

Pikkuhiljaa alan tulla toimeen itseni ja tämän pituuteni kanssa, olen siitä kyllä naljailua saanut kuullakin jo ihan riittävästi.. Mutta kyllä sitä vaan tuon toisen puoliskon kainalossa tuntee ihtesä rinsessaks ku saapi oikein käpertyä sinne kainaloon :wink:

Ja notkeuttakin kun löytyy niin mahtuisin varmasti johonki matkalaukkuun salamatkustajaks aika heleposti :D
Feel no remorse, no sense of shame.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

157!
Kyllä!
pikkunen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pikkunen »

Myös 157cm. :D
jsamu84
Lauri Hanhivaara