Pituutesi
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Naisen saanti ei ole pituudesta kiinni. Se on luonne, joka ratkaisee.DonHessu kirjoitti:Ääh, ei se mua paljoa lannista vaikken naista saisikaan, onhan mulla laajakaistanetti =)
Jos on symppis ja huumorintajuinen tyyppi (sellainen kun sinä DonHessu tunnut olevan), niin kyllä niitä naisia saa, kun aika on kypsä.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Mun pitää edelleen siis toistaa: Mää olen paljon huonompi tyyppi IRL (=In Real Life), en mää sillo osaa olla hauska, ja nyttenki olen lähinnä teennäisen hauska, eli YRITÄN olla säälittävästi hauska, se ei ole hauskaa =pWuulffi kirjoitti:Naisen saanti ei ole pituudesta kiinni. Se on luonne, joka ratkaisee.DonHessu kirjoitti:Ääh, ei se mua paljoa lannista vaikken naista saisikaan, onhan mulla laajakaistanetti =)Tunnen monia pienikokoisia miehiä (jopa alle 160-senttisiä), joilla ei ole ollut mitään vaikeuksia naisen saannissa.
Jos on symppis ja huumorintajuinen tyyppi (sellainen kun sinä DonHessu tunnut olevan), niin kyllä niitä naisia saa, kun aika on kypsä.
-You Dont Need No Reason-
What you do... Makes you who you are.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Itsensäruoskinta loppu ny! Sullahan on vielä elämä edessä.DonHessu kirjoitti:Mun pitää edelleen siis toistaa: Mää olen paljon huonompi tyyppi IRL (=In Real Life), en mää sillo osaa olla hauska, ja nyttenki olen lähinnä teennäisen hauska, eli YRITÄN olla säälittävästi hauska, se ei ole hauskaa =p
T: Joku jolla elämä on jo takana.
Ethän sinä Hessu ole edes mitenkään kauhean lyhyt. Kuitenkin 169 cm ja reilusti suurin osa suomalaisista naisista on sinua lyhyempi. Suomalaisten naisten keskipituus on 165 cm ja miesten 178 cm. Lisäksi varmaan kasvat vielä, että lopullinen pituutesi tulee olemaan yli 170 cm. Mutta ei tuo 169 senttiäkään mikään katastrofi ole. Turhaan olet huolissasi.
-
Knuckleduster
- Alibin satunnaislukija
Kuules poitsu. Näin 4 vuotta sinua vanhempana voin lohduttaa, että kyllä varmasti seuraavien vuosien aikana ajatusmaailmasi vähän muuttuu, siis kaiken suhteen. Sisältäen myös suhtautumisen omaan itseen.DonHessu kirjoitti:Mun pitää edelleen siis toistaa: Mää olen paljon huonompi tyyppi IRL (=In Real Life), en mää sillo osaa olla hauska, ja nyttenki olen lähinnä teennäisen hauska, eli YRITÄN olla säälittävästi hauska, se ei ole hauskaa =p
-You Dont Need No Reason-
Rehellisesti, minä koen ettet sinä ole teennäisen hauska, etkä edes yritä säälittävästi olla hauska. Sen, mitä teksteistäsi olen lukenut, olen ymmärtänyt että olet todella viisas nuori mies, joka vain ei osaa (vai halua?) nähdä itseään niinkuin muut näkevät. Usko pois, minulla oli sama ongelma yläasteiässä. Ja sitä paitsi, täytyy myöntää, että vaikutat juuri sellaiselta mukavalta pojalta jollainen on IRL:kin hauska ja mukava, jos vain antaa mahdollisuuden siihen.
Meitsipä taitaakin sitten viedä lyhyimmän tyttären tittelin täällä, pituutta kertynyt hurrrrjat 154cm!
Pikkuhiljaa alan tulla toimeen itseni ja tämän pituuteni kanssa, olen siitä kyllä naljailua saanut kuullakin jo ihan riittävästi.. Mutta kyllä sitä vaan tuon toisen puoliskon kainalossa tuntee ihtesä rinsessaks ku saapi oikein käpertyä sinne kainaloon
Ja notkeuttakin kun löytyy niin mahtuisin varmasti johonki matkalaukkuun salamatkustajaks aika heleposti
Pikkuhiljaa alan tulla toimeen itseni ja tämän pituuteni kanssa, olen siitä kyllä naljailua saanut kuullakin jo ihan riittävästi.. Mutta kyllä sitä vaan tuon toisen puoliskon kainalossa tuntee ihtesä rinsessaks ku saapi oikein käpertyä sinne kainaloon
Ja notkeuttakin kun löytyy niin mahtuisin varmasti johonki matkalaukkuun salamatkustajaks aika heleposti
Feel no remorse, no sense of shame.