Jyväskylän laukkusurma v. 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Rezah
Christopher Lorenzo

Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kyllä itse ainakin oletan, että lähihoitajalla on koulutusta nähdä onko ihmine avun tarpeessa vai ei, riippumatta siitä, pystyykö itse asialle tekemään mitään.

Ja tosiaan isäE on tehnyt samanlaisen annoksen kuin itselleen ja luullut sen olevan ällösdeetä? :lol:
Ja onkin sitten hups ollut ihan jotain muuta. Kyllä on stoorit, kohta puuttuu enää se, ettei kukaan muista mitään kun kaikki olivat niin sekaisin.

Toki voi olla mahdollista, että uhri tosiaan virui kuolemankielissä seuraavaan päivään (ja oikeuslääkärin arvio heittää häränpyllyä) jolloin sinne hälytetyt miehet vahtivuorossaan puhuvat totta - eivät tienneet uhrin kuolemasta. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että heidät tulee asettaa vastuuseen siitä, etteivät koko tuona aikana auttaneet tai hälyttäneet apua uhrille. "emmää voinu tietää" ei oikein tässä kohdin riitä selitykseksi ja tuskin auton luvaton haltuunotto uhrin osalta lieventää tätä seikkaa.
There are no crimes behind enemy lines
MollyMalone
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Niin siis eivät nämä ääliöt saa mitään tietämättömyyspisteitä siitä että ovat narkkeja vaan tilannetta pitää katsoa normaalin ihmisen kantilta.

Jos olisit samassa huoneessa kuolevan henkilön kanssa JOTA ON HOUKUTELTU USEAAN OTTEESEEN AIKAISEMMINKIN ASUNTOON jolle TARJOTAAN HUUMETTA, jota KIDUTETAAN ja NÖYRYYTETÄÄN ja JÄTETÄÄN PLASTIIKKAPUSEEISSA SIDOTTUNA LAUKKUUN odottamaan aamua niin etkö huomaisi mitään erikoista???? Eikö missään vaiheessa hälytyskellot päässä soisi???

Ei tarvitse olla edes mikään hoitsu kun pitäisi jo hälytyskellot päässä soida. Toisaalta tämä äiti hento valkoinen on katsonut jo jonkun aikaa huume-elämää todella läheltä, on vaikea uskoa ettei ole itse käyttänyt mitään. Tokihan on hyvä yrittää pitää ainakin toinen perheestä jokseenkin puhtoisena julkikuvaltaan sillä maailma kohtelee silloin ihan eri tavalla kuin tavallista narkkipariskuntaa. Onhan se hyvä jos ainakin toisella on periaatteessa pääsy työelämään :roll:
Rezah
Christopher Lorenzo

Missäköhän vaiheessa muuten nuo lähihoitajan pätevyydet lähtee , sItten kun on tuomio tullut?
Teresa Banks
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

McMann kirjoitti:Voisiko joku ystävällinen hlö laittaa yyveenä i.p:n ja m.p:n nimet..?
Kuin myös, kiitos.
McMann kirjoitti:Ja Vihikoiralle: Jos ei kolmella veljeksellä ole koskaan ollut normaalin elämän mallia,
Onko tästä ollut jossakin enemmän juttua? Tietysti voi veljesten omista toilailuista päätellä, että jokin on mennyt ns. pieleen ja pahoin. Onko isä N. myös tuntenut vetoa päihteisiin ja hämärähommiin, vai onko onnetonta sattumaa, että koko veljessarja kippaa elämänsä roskikseen yksi toisensa jälkeen?
Sielu on metallipurkaus helvetin ammustehtaalta.
— A. W. Yrjänä
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Rezah kirjoitti:Ja tosiaan isäE on tehnyt samanlaisen annoksen kuin itselleen ja luullut sen olevan ällösdeetä? :lol: Ja onkin sitten hups ollut ihan jotain muuta. Kyllä on stoorit, kohta puuttuu enää se, ettei kukaan muista mitään kun kaikki olivat niin sekaisin.
No bromodragonfly ja LSD ovat molemmat psykedeelejä, en ole itse kokeillut kumpaakaan joten vaikea sanoa miten vastaavat tai erottuvat toisistaan. Jos sinä olet, kerro ihmeessä.
Rezah
Christopher Lorenzo

^yritäs nyt olla, näsäviisastelija :lol:

MINÄ en erota, mutta puhuinkin tässä isäEstä, joka varmasti haistaisi eron silmät kiinni. Eiköhän se ole ihan selvä juttu, että on tasan tarkkaan tiedetty mitä itse vedetään ja mitä uhrille annetaan. Älä viitsi aliarvioida kanssalukijoitasi aga. On käynyt jo varsin selväksi mitä mieltä olet.

lis. veljesten historiasta. Eikös heillä ole siskokin, joka ilmeisesti kuitenkin pysynyt kaidalla tiellä ja työpaikkakin löytyy. Onko pojat kasvaneet isänsä hoivissa? Ja sisko äidin? Nojoo, spekua, ehkä pojat ovat vaan joutuneet väärään seuraan pienestä pitäen.
Metsäpirtti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Metsäpirtti »

DollariExpress kirjoitti:
jenni82 kirjoitti:Aija oli varmaan lähelle ainaskin sitä 37kg ja myös paino vaikuttaa siihen kuinka paljon ihminen kestää. Monet lääkkeet annostetaan painon mukaan juuri siksi ettei övereitä vedetä. Ja toki ihmisellä toleranssi kasvaa amfetamiiniin yms mutta eiks tässä ollut 3 eri ainetta sekasin oleva koktaili jonka määrät oli Isä E mitannut omien vetojensa mukaan. Jos ukko painaa lähemmäs 100kg ni kyllä sillä on merkitystä jos sen otta n.40kg painonen nainen!
ok,mutta omin silmin satoja kertoja tässä subutexkaupungissa nähnyt,että ihmisen koolla ei ole narkkipiireissä yhtään mitään vertailua siihen mitä kukakin kestää.

olen nähnyt kun 115kg kehonrakentaja tipahtaa övereissä samalla kun 62kg katsoo televisiota täsmälleen samalla annoksella,molemmat kokeneita käyttäjiä useissa aineissa.

samanlaisia tippumisia,toki pienemmissä eroissa olen nähnyt satoja. 60kg-->90 jne jne.

samoin lääkkeissä tolet nousee niin nopeaa,että joku ottaa psyykelääkkeitä tai bentsoja 4kpl,niin toinen ottaa 15kpl ja nauraa päälle kun köntti tipahtaa

toistakymmentä vuotta tuota läheltä seuranneen voin sanoa,ettei ole koskaan katsottu vetäjän painoa minkään aineen tai lääkken annostelussa. :roll:
Jos oon yhtään käsittäny oikein, toi "isäE" on aikasemminkin useaan otteeseen naukkaillu aineita Aijan kans tai ainakin samassa seurueessa, tuskin oli eka kerta kun annoksia on hälle sekotellu.?.. Näin hatusta veettynä; ties luultavasti aika tarkkaan minkälaisia määriä tyttö yleensä kestää/on kestäny oli sit minkä kokonen ja kuin kokenut huumeitten käyttäjä tahasa. Joten toi liikaa annettu annos on aika ontuva selitys.. :roll:
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

jenni82 kirjoitti:Aija oli varmaan lähelle ainaskin sitä 37kg ja myös paino vaikuttaa siihen kuinka paljon ihminen kestää. Monet lääkkeet annostetaan painon mukaan juuri siksi ettei övereitä vedetä. Ja toki ihmisellä toleranssi kasvaa amfetamiiniin yms mutta eiks tässä ollut 3 eri ainetta sekasin oleva koktaili jonka määrät oli Isä E mitannut omien vetojensa mukaan. Jos ukko painaa lähemmäs 100kg ni kyllä sillä on merkitystä jos sen otta n.40kg painonen nainen!
ok,mutta omin silmin satoja kertoja tässä subutexkaupungissa nähnyt,että ihmisen koolla ei ole narkkipiireissä yhtään mitään vertailua siihen mitä kukakin kestää.

olen nähnyt kun 115kg kehonrakentaja tipahtaa övereissä samalla kun 62kg katsoo televisiota täsmälleen samalla annoksella,molemmat kokeneita käyttäjiä useissa aineissa.

samanlaisia tippumisia,toki pienemmissä eroissa olen nähnyt satoja. 60kg-->90 jne jne.

samoin lääkkeissä tolet nousee niin nopeaa,että joku ottaa psyykelääkkeitä tai bentsoja 4kpl,niin toinen ottaa 15kpl ja nauraa päälle kun köntti tipahtaa

toistakymmentä vuotta tuota läheltä seuranneen voin sanoa,ettei ole koskaan katsottu vetäjän painoa minkään aineen tai lääkken annostelussa. :roll:
Nääkin on vaikeita sanoa kun kukin reagoi tavallaan ja mulla ei oo mitään kasitustä bromodragonfly nimisestä aineesta eli sen ja siihen liittyvä toleranssi on täyttä kuutamoa mulle. Oli miten tahansa ni vittumaisesti toimivat ja ihan on oikein että murhasta ovat syytettyinä!

Muoks muoks.. Piti vielä sanoa että subutexikin eroaa siinä miten sen ottaa. 8mg nappi suunkautta otettuna ni kukaan ei edes huomaa mut sama määrä hihaan ja huh hah hei.
Life. It´s just fucking thing after nother...
ArcticEli
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Luen ketjua ja kaikkia sen lisäyksiä päivittäin ja tarttee sanoa, että aika mestareita on jos miltei anorektisen pikkutytön "kouluttamisella" nämä sällit kuvittelee luovansa mainetta alamaailmassa.
Ne kovan luokan kaverit/tekijät kääntää selkänsä tuollaisille sankareille.
Siellä kunnia hankitaan jotenkin muuten kuin tappamalla puolustuskyvyttömiä.
Ei riitä selitykseksi että varasti tai veti välistä.
Osoittaa nimittäin sankareilta itseltään aikasta tyhmyyttä antaa myytävät epätoivosen narkin käsiin, toistuvasti.
Kaikille näille tekojen puolustelijoille voi sanoa, et säälittävästi olette väärällä polulla jos kuvittelette tällaisilla tempauksilla jotain respectiä saavuttavanne.
Siinä kuoli pienen lapsen äiti ihan turhaan, jonkun ääliön keksimän kuvion takia ja että piti vielä poikienkin elämät pilata tuolla...ei voi kuin halveksia.
Tarvittiin kymmenisen ihmistä tappamaan yks pikkutyttö.
Ziisus.
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

ArcticEli kirjoitti:Kaikille näille tekojen puolustelijoille voi sanoa, et säälittävästi olette väärällä polulla jos kuvittelette tällaisilla tempauksilla jotain respectiä saavuttavanne.
olen lukenut koko ketjua ihan alusta asti ja joka sivun,enkä ole huomannut että kukaan on tekijöitä puolustanut millään tavalla...? en viitsisi aloittaa jälleen alusta joten kerrotko kuka täällä on tekijöitä puolustanut?
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

^ Pikkuinenpeikko nyt yhtenä ainakin ja Autoileva Poikamies toisena, lisääkin varmaan löytyy mutten viitsi enempää kaivella..
..saapa nähä..
pikkuinenpeikko
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja pikkuinenpeikko »

ArcticEli kirjoitti:Kaikille näille tekojen puolustelijoille voi sanoa, et säälittävästi olette väärällä polulla jos kuvittelette tällaisilla tempauksilla jotain respectiä saavuttavanne.
olen lukenut koko ketjua ihan alusta asti ja joka sivun,enkä ole huomannut että kukaan on tekijöitä puolustanut millään tavalla...? en viitsisi aloittaa jälleen alusta joten kerrotko kuka täällä on tekijöitä puolustanut?
Toripolliisi kirjoitti:^ Pikkuinenpeikko nyt yhtenä ainakin ja Autoileva Poikamies toisena, lisääkin varmaan löytyy mutten viitsi enempää kaivella..
mähä olen puolustellut TASAN YHTÄ NÄISTÄ IHMISISTÄ ja mulla on siihe syynikin ni ku olen sanonut sen jo!! Eikä se tarkoita että muiden sitä pitää hyväksyä tai olla samaa mieltä..
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

pikkuinenpeikko kirjoitti:mähä olen puolustellut TASAN YHTÄ NÄISTÄ IHMISISTÄ ja mulla on siihe syynikin ni ku olen sanonut sen jo!! Eikä se tarkoita että muiden sitä pitää hyväksyä tai olla samaa mieltä..
Joo, on kyllä huomattu. Voit minun puolesta pitää asenteesi. Joku vaan ei ollut sitä huomannut..
..saapa nähä..
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Mielestäni isä E:n selitykset ovat ihan puppua. Ensin kaikki kiistävät syytteen ja sitten isä E ottaa koko teosta yksin vastuun. Mikäs pointti tässä piilee? Siis suojelee näitä lankomiehiä, hehän tässä ovat syytteessä murhasta, vaimolla on eri syyte, jota nyt tuskin pystyy lieventämään millään tavoin.

Niin karsea ja ahdistavakin on ollut tämä juttu kaiken kaikkiaan. Siltikin vielä uskallan ottaa esiin toisenlaisen tai paremminkin täydentävän version tapahtumista. Olkoonkin niin, että uhrista ei pidetty ja on ottanut kuormasta, valehdellut ja vasikoinut niin uskon ettei se ole yksin murhaamiseen liittynyt. Veikkaan, että huumepiireissä se on ja takuulla tässäkin porukassa ihan jokaisen kohdalla tapahtunutta.

Kauhuskenaariossani epäilen uhrin tulleen käytetyksi myös koekaniinina ko. aineille. Jotenkin tätä ajatustani tukee isomman porukan läsnäolo ja ramppaaminen asunnossa ja kuvien ottaminen ja asian pitkäkestoisuus.
Toisekseen uhrin on täytynyt tietää enemmän kuin on annettu ymmärtää, koska kuinka moni lähtee surmaamaan ihmistä joka lähtee todistamaan omaa ja miehensä puukotusta. Jotain muutakin asiaan on pakko liittyä. Kyllä kai täällä sen jokainen tietää sanomattakin, mutta kunhan asian totesin.

Toisaalta aika mielenkiitoinen oli uhrin miehen kertomus ko. puukotuksesta ja muistinmenetyksestä, joten täytyy tietysti huomioida puukotuksesta syytetyn suojelemisen tarkoitus ja motiivi.
pikkuinenpeikko
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja pikkuinenpeikko »

Toripolliisi kirjoitti:
pikkuinenpeikko kirjoitti:mähä olen puolustellut TASAN YHTÄ NÄISTÄ IHMISISTÄ ja mulla on siihe syynikin ni ku olen sanonut sen jo!! Eikä se tarkoita että muiden sitä pitää hyväksyä tai olla samaa mieltä..
Joo, on kyllä huomattu. Voit minun puolesta pitää asenteesi. Joku vaan ei ollut sitä huomannut..
kiitos tästä! ja mä olen iha yht' mieltä siitä et isä E ja nuorempi lanko saavat ni kovat tuomiot kun tässä maassa vaan tunnetaan, samoin äiti E. Mut tuohon juttuu on vedetty paljon ihmisiä mukaa, joiden osuus on sellainen ettei siitä tuomiota voi edes saada.. sitä täsä olen itse tarkoittanu..
Vastaa Viestiin