Pardon kirjoitti:
Mä en ymmärrä, mikä vika näissä (tai muissa) teorioissa on, joissa Karoliina ajaa sinne ylös itse. Se on vähintään yhtä työlästä ja kummallista, jos joku muu sen sinne yksin ajaa siitä pysäkiltä. Ja just se kypärä vielä mukana, mutta ei päässä. Ja miten se kolarikin siihen vielä.
Molemmissa vaihtoehdoissa jätkät saavat edes hetken aikaa suunnitella keskenään, siis autossa. Jos Karoliina siepattaisiin pysäkiltä, niin se on musta kummallisen tehokas teko yhtäkkiä ja silti noin näkyvällä paikalla. Ja sitten erittäin monimutkainen skootterinkuljetusoperaatio, johon aikaa tuhraantuu ja silminnäkijöitä voi ilmaantua vaikka kuinka. Auton pitäisi kupeksia jossain joka tapauksessa.
Tätä mieltä minäkin olen skootterin liikkeistä.
Pohdin niin kovasti tuota Likolammenkadulle kääntymistä, koska tuntuu, että siinä piilee jutun ratkaisu. Kaikki muu on miltei epäoleellista.
Karoliinalla ei ollut mitään syytä kääntyä tuolle kadulle. Se ei näytä vievän mihinkään selkeämpään paikkaan kuin missä jo on, eikä häntä sinne varmasti ole neuvottu ainakaan hyväntahtoisten ihmisten taholta.
Pakko kai alkaa uskoa rikokseen, koska skootteri löytyi paikasta, jossa sen ei ole mitään järkeä olla, ajoi sen sinne kuka tahansa.