Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Rampo Edogawa kirjoitti:Itse en lähtisi palkitsemaan ainoatakaan rikosvihjettä, varsinkin jos on mahdollisuus, että itse rikokseen osallistunut voisi saada tämän rahan vasikointia vastaan. Jokainen tavallinen kansalainen antaa kyllä vihjeensä ilmaiseksi, joten tässä tapauksessa kyllä yritetään vaan houkutella rikoskumppania esille.
Mutta onko ihan varmaa, että sellainen rikoskumppani on olemassa...emme tiedä varmaksi...
JonBenét
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Rampo Edogawa kirjoitti:Itse en lähtisi palkitsemaan ainoatakaan rikosvihjettä, varsinkin jos on mahdollisuus, että itse rikokseen osallistunut voisi saada tämän rahan vasikointia vastaan. Jokainen tavallinen kansalainen antaa kyllä vihjeensä ilmaiseksi, joten tässä tapauksessa kyllä yritetään vaan houkutella rikoskumppania esille.
Luulenpa, että omaisille ( ja monelle muullekin ) tuo kymppitonni on samatekevää kenelle menee jos sillä saadaan selvyys Karoliinan kohtalosta. Lain kouraan se ei kuitenkaan vaikuta vaikka rikostoveri tämä ilmiantaja olisikin. Kyllähän katumapäälle tullut rikostoveri tulisi huomioida tuomionkin suhteen jos katumuksellaan edesauttaa asian selvitystä - näin ei vain suomessa toimita.
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

10000 huomattava summa. Saanko nauraa ? Nolla perään ja vihjeitä alkaa satelee. Kolmas poika ja silminnäkijä tietää enemmän ?
metatyyppi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 1:19 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja metatyyppi »

simohovari kirjoitti:
Computersaysno kirjoitti:
Seiskan jutun mukaan "Mikko" kertoi tavannensa KK:n Kaarilan lukion luona ja opastaneensa hänet Villilään.
Lihavoidusta kohdasta sen verran että on tarinat senkin kohdalta muuttuneet alkuperäisestä. Aluksihan jos en nyt aivan väärin muista niin karoliinaa oli menty epilän koululle vastaan. Jos olen väärässä niin korjatkaa ihmeessä joku. Paikoilla ei nyt sinänsä ole varmaan väliä mut eroa niillä on hieman yli 1 km. Kaarila ja epilä nyt kuitenkin ovat aivan eri paikat.
Kaarilan (ylä)koulu ja lukio itse asiassa sijaitsee Epilän alueella (toki lähellä Kaarilaa), osoite Vallerinkatu 11. Toinen sekannuksen kohde on ollut "Epilän Hesburger", joka puolestaan ei ole Epilässä vaan Hyhkyssä, mutta sekoilutoimittajat poislukien se tunnetaan Pispalan Hesburgerina, koska se on Pispalan valtatiellä lähellä Ala-Pispalaa.
Donkameni
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 10:29 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Donkameni »

saippuakauppias kirjoitti:10000 huomattava summa. Saanko nauraa ? Nolla perään ja vihjeitä alkaa satelee. Kolmas poika ja silminnäkijä tietää enemmän ?
Samaa mietin. Ei tuo summa ole vielä sellainen että uskaltaisi puhua jos pelkää oman terveytensä puolesta. Tosin sellaiset ihmiset avaa jo suunsa, jotka tietää asiasta jotain mutta eivät ole halunneet ottaa yhteyttä poliisiin ettei tarvi olla mahdollinen todistaja jatkossa mistä ei mitään korvausta saa vaan vie vaan aikaa ja vaivaa.
trash
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:04 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja trash »

Kaskun fb-yhteisö ole laatinut "etsintäkuulutusta" ja joukolla tulostanut niitä joka ilmoitustauluun ja postilaatikkoon pirkanmaalla.
Donkameni
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 10:29 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Donkameni »

trash kirjoitti:Kaskun fb-yhteisö ole laatinut "etsintäkuulutusta" ja joukolla tulostanut niitä joka ilmoitustauluun ja postilaatikkoon pirkanmaalla.
Kerro mulle yksikin pirkanmaalainen joka ei olisi kuullut jollain tapaa jo tapauksesta? Aika erakko saa olla.
Kermit
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: To Tammi 27, 2011 10:44 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Kermit »

Hmm...

Mä mietin, ehkä sivuseikkaa, mutta tuota Karoliinan toimintaa. Karonhan oli tarkoitus käydä kotona, ja moikata vielä äitiä, joka oli lähdössä reissuun. Eikö? Ja Karo on soittanut kaverille silloin kun olisi pitänyt käydä kotona, jos oikein olen ymmärtänyt. Eikö äiti ole soittanut tytölleen, missä olet kun sun pitäis olla täällä, oliko lähdössä pitkällekin reissulle. Mietin vaan jos itselläni olisi tuon ikäinen tyttö, haluaisin todellakin hänen ilmoitaautuvan tuohon aikaan, varsinkin jos olen itse lähdössä reissuun...

Nuo ristiriidat poikien tarinoissa kyllä mättää. Tosin mä mietin että voihan sitä soittaa viinapuheluita, asenteella " nyt ei lonkerot riitä, pitää saada viinaa".

Voisiko joku laittaa yksityisviestinä poikien ja isän nimet? Katselisin ihna mielenkiinnosta tuolta fb:n puolelta...
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2818
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Rampo Edogawa kirjoitti:Itse en lähtisi palkitsemaan ainoatakaan rikosvihjettä, varsinkin jos on mahdollisuus, että itse rikokseen osallistunut voisi saada tämän rahan vasikointia vastaan. Jokainen tavallinen kansalainen antaa kyllä vihjeensä ilmaiseksi, joten tässä tapauksessa kyllä yritetään vaan houkutella rikoskumppania esille.
Niin no, jos nyt ihan totta puhutaan, niin tosiasiassa on hyvin harvinaista, että rikolliset eivät vasikoi kilpaa kiinni jäädessään toisiaan, vaikka tuolla pitkin kyliä huudellaan suuren ääneen vasikoille kuolemaa.
Ja ennen kuin joku "vanhanliiton kriminaali" vetää sen kikpavun nokkaan, niin suosittelen lukemaan vaikka pohjolan poliisi kertoo -kirjasarjaa sillä silmällä, että yrittää löytää sieltä vaikkapa henkirikoksia, huumejuttuja tai isompia ryöstöjä...semmoisia jossa joku oman porukan sisällä ei olisi laulettu häkissä kilpaa, kuin kanarianlinnut soitimella.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Chili
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: To Elo 04, 2011 9:31 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Chili »

Hercule P:n tarinaa muokattuna toisenlaiseksi:

Muokkaukset ISOILLA KIRJAIMILLA

Klo 24.00 Tepa ilmoittaa VALHEELLISESTI seurueelle, että asunnon omistaja onkin tulossa aikaisemmin kämpille ja porukan pitää häipyä ennen sitä TAVOITTEENAAN PÄÄSTÄ PUSSAILEMAAN.Tepa sanoo, että KK:n olisi parempi jäädä asunnolle, koska on selvästi juonut liikaa.

00.30 Mikko lähtee. Hän on kuitenkin vihjaissut Jyrille, että Jyri voisi jäädä asunnolle pitämään KK:sta huolta, koska ei luota Tepaan.

1.00 Tepa haluaa, että Jyrikin lähtee koska asunnon haltija on kohta tulossa. Tepa ja Jyri menevät käymään pihalla ehkäpä yhdessä röökillä tms. kun Jyri on lähdössä. Tällä välin KK soittaa P:lle pyytääkseen HAKEMAAN, ÄITIKIN ON POISSA KOTOA - VOISI TULLA PB:LLE YÖKSI. SOVITAAN TAPAAMINEN NOKIANTIELLE, LÄHELLE VILLILÄÄ. KK EI TIEDÄ TARKKAA PAIKKAA, MUTTA LUPAA AJELLA SKOOTTERILLA NOKIANTIETÄ VILLILÄN EDESSÄ. Tepa tulee takaisin sisälle ja alkaa jutella KK:n kanssa, mitä nyt tuollaisessa tilanteessa mieleen juolahtaakaan.

02.00 KK ALKAA TEHDÄ LÄHTÖÄ.

02.30 KK lähtee, koska ei halua olla Tepan kanssa asunnolla. Tällä välin PB ON AJELLUT Nokian tietä ja pysähtynyt VIllilän kohdalle ODOTTAMAAN KK:TA. PB SOITTAA KK:LLE.

02.35 KK AJAA NOKIAN TIETÄ TAMPEREEN SUUNTAAN JA HUOMAA MENNEENSÄ JO LIIAN KAUAKSI ETSIESSÄÄN PB:TÄ- KÄÄNTYY TAKAISIN. PB SOITTAA KK:LLE JA KERTOO TARKEMMAN PAIKAN. KK huomataan ajavan Nokiaa päin 2.40 Pukkisaaren kadun kohdalla (silminnäkijä).

2.4-2.45 KK ajaa pysäkille ODOTTAVAN BEMARIN ETEEN. Siinä sitten vaihdellaan ajatuksia. KK YLLÄTTYY KUN MUKANA ON PB:N KAVERIT. KK HERMOSTUU JA SIINÄ TÖNITÄÄN. KK LAITETAAN auton kyytiin ja joku poikaystävän kavereista lähtee viemään skootteria KK:n kotia kohti. Kuski kaatuu ja luikkii karkuun. Skootteri löydetään, mutta kukaan ei tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut...syyllistä ei tiedetä katoamiselle mutta joko se on oma tahto tai sitten epäilen jotain tapaturmaista sattuneen myöhemmin yöllä ja tästä tietoinen ei uskalla kertoa.

3 VIIKKOA MYÖHEMMIN SKOOTTERIKUSKI ILMOTTAUTUU POLIISILLE JA KERTOO BEMARISTA JA KAHDESTA MUUSTA POJASTA. TÄLLÄ VÄLIN BEMARI JA POJAT OVAT PAENNEET MAASTA ETELÄ-EUROOPPAAN.
metatyyppi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 1:19 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja metatyyppi »

Donkameni kirjoitti:
trash kirjoitti:Kaskun fb-yhteisö ole laatinut "etsintäkuulutusta" ja joukolla tulostanut niitä joka ilmoitustauluun ja postilaatikkoon pirkanmaalla.
Kerro mulle yksikin pirkanmaalainen joka ei olisi kuullut jollain tapaa jo tapauksesta? Aika erakko saa olla.
Sehän vain korostaa trashin heiton pointtia, joka liittyi turhanpäiväiseen tärkeilyyn.
trash
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:04 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja trash »

Donkameni kirjoitti:
trash kirjoitti:Kaskun fb-yhteisö ole laatinut "etsintäkuulutusta" ja joukolla tulostanut niitä joka ilmoitustauluun ja postilaatikkoon pirkanmaalla.
Kerro mulle yksikin pirkanmaalainen joka ei olisi kuullut jollain tapaa jo tapauksesta? Aika erakko saa olla.
Eikös täälläkin joku kysynyt vaimoltaan tietääkö tapauksen, eikä tiennyt. No ehkä se ei ollut pirkanmaalta.
kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Mikä tahansa teoria onkin, niin kannattaisi kyllä siitä jättää pois toi kännykän kytkeytyminen tai kytkeytymättömyys mastoon/mastoihin. Se tieto nyt ei ole eksaktia eikä siihen mielestäni kannata juurikaan kiinnittää huomiota. Jos mietitte näitä teknologiaan liittyviä ongelmia ihan arkipäivän tasolla niin tuo tieto ei ole kaikkein olennisin jos mietitään kuolinhetkeä ja sitä ennakoivia tapahtumia.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Jalmari1
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

saippuakauppias kirjoitti:10000 huomattava summa. Saanko nauraa ? Nolla perään ja vihjeitä alkaa satelee. Kolmas poika ja silminnäkijä tietää enemmän ?
10000 on Suomen oloissa erittäin huomattava summa rikoksen ratkaisuun johtavasta vihjeestä. Suomessa kun vihjepalkkiot eivät oikeastaan edes kuulu kultuuriin. Missä tapauksissa luvattu palkkio on ollut isompi?
sepeteus
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 8:23 am
Paikkakunta: Kemi

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

Kuittaakohan Karo tuon palkkion itse jos tulee esiin piilostaan? Kyllä kait..
Lukittu