Siru83 ja Pandoran lipas

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Hyvä nimimerkki Siru83!

Kerro meille, minkä vuoksi
a) "lainaat" tekstejä, joita ei ole kirjoitettu, tai muutat niitä huomattavasti
b) irrottelet lainauksia asiayhteyksistään
c) vääristelet kommenteissasi asiaa - jos joku sanoo ei, väännät sen muotoon kyllä
d) herjaat nimimerkkejä pedofiiliksi tms., jos he eivät jaa katolisen papin (sic! :shock: ) maailmankuvaasi
e) viesteissäsi keskityt aiheen sijasta toisten keskustelijoiden henkilöön, jolloin ketjun punainen lanka katoaa
f) siirrät osittaisia, tarkoitushakuisia lainauksia ketjusta toiseen, jolloin muilla ei ole mahdollisuutta tarkastaa lainauksen oikeellisuutta tai alkuperäistä asiayhteyttä.

Olet kuin syöpä, joka leviää viestiketjuissa, salakavalasti, koko ajan ketjuihin etäispesäkkeitä tehden. Sinulla on harvoin mitään asiallista sanottavaa tai mielipidettä. Keskityt panettelemaan ja vääristelemään, vaikka voisit vain olla perustellusti eri mieltä ja saada toiset ymmärtämään argumenttisi.

Olemme täällä periaatteessa anonyymejä, ja siksi voimme esittää mielipiteitä ja pohdintoja kärjekkäämmin ja rohkeammin kuin tosielämässä. Ehkä jopa olla persoonana "enemmän" (tai toiset myös vähemmän) kuin oikeasti olemme. Kylvää puheillamme hengen viljaa. Mutta Sinä riehut kuin kolhoosin hullu traktorikuski ja levität myrkkyjäsi retoriikan pelloille. Olet jänisräikkä enkelikuorossa ja rakko kantapäässä.

Mikä Sinua ahdistaa niin kovin? Etkö vain kerta kaikkiaan pysty sulkemaan Pandoran lipastasi?
Pyydän vastaustasi, jotta pääsen todistamaan jokaisen väitteeni. :D
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Siru myös tietää että päälle 3vko:n ruumiista ei voi jäädä merkkejä ulkoisesta väkivallasta.

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Pyydän, Siru83, vastaustasi sitten viikon päästä, jotta pääsen todistamaan jokaisen väitteeni...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oikeus on voittanut taas! Ja vilpitön vahingonilo on paras ilo! Oma vikas!
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Chikatilo kirjoitti:Pyydän, Siru83, vastaustasi sitten viikon päästä, jotta pääsen todistamaan jokaisen väitteeni...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oikeus on voittanut taas! Ja vilpitön vahingonilo on paras ilo! Oma vikas!
Toiset oppii nopeammin, toiset ei ilmeisesti ihan niin nopeasti.. Vaikka nythän Siru83 ehti palstailla jo monta päivää ennen tätä uusinta taukoa.

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Viimein joku sanoi sen mitä itse ajattelen. Samoin sylettää niin armottomasti Sirun mieletön ihmistuntemus pelkkää kuvaa katsoen. Joku ei oo murhaaja ja joku on ja on aina niin varma ja FAKTAA täynnä!!!

*moon hammasta purren lukenut ketjuja joissa Siru päsmäröi*
Life. It´s just fucking thing after nother...

Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Salander »

On taas saatu todistaa Siru83n päättömiä juttuja VPYn kiusaamisketjussa.
Siis ottaa niin päähän toi ihmeen jankuttaminen milloin mistäkin ja se kun aina pitää alkaa haukkumaan jos joku sattuu esittämään eriävän mielipiteensä.
Kukaan muu kuin Siru83 ei hänen mukaansa anna palstalle yhtään mitään.
Noh, eiköhän tästä tule minulle haukut niskaan, kun tuskin minäkään tänne mitään tuon ja vielä kehtaan olla Sirun kanssa eri mieltä. :shock: :lol:
"The darkest place is under the candlestick"

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Näin kirjoittaa SIRU83 ärsyttää Murha.infossa-ketjussa:

Siis täällä oli kesällä tosi hyviä, en tiedä oliko aloittelijoita mutta ainakaan aiemmin eivät olleet olleet kovin aktiivisia kirjoittelijoita, esim. Talontytär ja Isoviha, jotka olivat kiinnostuneita mielenkiintoisista jutuista ja joilla äly, järki ja logiikka pelasivat. Asioita ei heille tarvinnut selittää kahteen kertaan. Sellaisia ihmisiä tämä foorumi kaipaisi, että olisi jotain muutakin kuin vanhat konkarit jotka kirjottaa täällä asiaa.

Sen sijaan nyt on ilmestynyt aloittelijoita, joista näkee heti, että heillä ei sytytä, ei edes himmeästi. On tosi valopääjuttuja, kilometrien pituisten tekstien lainaamista ja niiden kuittaamista yhdellä lauseella ym.


Tulee mieleen todella itserakas persoona, joka ei välitä kuin omista mielipiteistään ja hän on aina oikeassa ja muut väärässä. Pahin riidankylväjä palstalla. Yleensä se on niin, että sellaiset jotka on olevinaan aina oikeassa ja tietävät paljon vähän kaikesta, niin todellisuudessa tietoa ei olekkaan juuri mitään ja sitä on kompensoitava siten, että MUKA tietää kaiken. Miten kukaan voi olla niin täynnä itseään, että vaikka useat on aiemmin maininneet hänelle pätemisestä ja sen valtavasta tarpeesta, niin ei se mene jakeluun. Mitä se kertoo?
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Mä voin täällä aloitteliana huutaa, että EN OSAA VIELÄ MITÄÄN :D . Lainaan liikaa, ja siitä on kyllä jo parin päivän olemiseni aikana kommentoitu.
Ja olen pistänyt merkille tämän lyhyen ajan mitä olen täällä mukana ollut, että kyseinen Siru ärsyttää ihan tahallaan ihmisiä.
On ilmeisesti niin kova pätemisen tarve ja riidan halu. Miksi tulla pätemään tänne, ihmisille, joilla on hallussa oikeaa tietoa :D? Mie en ainakaan uskaltaas xD.
Mitä sitte?

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Patologinen valehtelija ja narsisti?

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Ei sitten riittänyt eräillä rohkeus vastata teoistaan, vaan piti avata oma ketju valheellisella otsikolla, ja kirjoitella siellä mielisairaita herjoja OT:na.

1. Lainaus ja viittaus... Ja niiden suhde totuuteen? :evil:
Paise pakarassa83 kirjoitti:
Ahaa. Minun mielestäni, jos käyttäjä sanoo, että olisi upeaa, jos kaksi suojaikärajan alittavaa "hyvin nuorta" tyttöä haluaisi hänen kanssaan kimppaseksiä, ei jätä mitään
epäilyksen varaan
Todellinen teksti, jonka varsinkin alkuperäisessä kontekstissaan jokainen ruma keski-ikäinen mies tai sellaisen kanssa elävä ymmärtää:
Kylläpä miesparan kikkeli taas teki huonoja päätöksiä ja johti leivättömän pöydän ääreen. Voi, voi! Mikäli kohtaaminen on tapahtunut esimerkiksi anniskeluravintolassa, on miehellä sinänsä ollut perusteltu syy uskoa tyttöjen olevan täysi-ikäisiä. Itse kuitenkin vastaavassa tilanteessa kävisin miestenhuoneen vessassa vilkaisemassa peiliin, ja kysyisin itseltäni: Mikä minussa on niin upeaa, että KAKSI hyvin nuorta naista haluaa kimppaseksiä kanssani?
2. Induktio, deduktio, abduktio... ja aivopieru! :twisted:
Paise pakarassa83 kirjoitti:
...puhumattakaan pitkistä litanioista joidenkin muiden maiden alhaisemmista suojaikärajoista, joiden viestinä on, että kun Espanjassakin on suojaikäraja 13, on ihan normaalia sekaantua 13-vuotiaaseen. Ei kai täällä kukaan käyttäjä täysin suoraan sano, että on kiinnostunut lapsista tai varhaisteineistä, mutta Chikatilon viesteissä on voimakasta indikaatiota ainakin jälkimmäisestä.
Ja oikeastihan teksti kulttuurisidonnaisuuden ja lain yhteyttä arvioivassa kontekstissaan kuului:
Harriet Bosch kirjoitti:Suomen laissa on nuo ikärajat alaikäisen seksuaaliselle hyväksikäytölle just sen takia, että lapsen ei katsota ymmärtävän itse näitä asioita, vaikka kuinka sanoisi että suostuu seksuaalisiin tekoihin...
Ruotsalaiset teinit ovatkin varmaan fiksumpia kuin suomalaiset, sillä heillä suojaikäraja on 15 vuotta. Espanjalaisista puhumattakaan... Vai onko käynyt taas niin, että vain suomalaisella lainlaatijalla on ollut kaikki maailman viisaus hallussaan 16 vuoden ikärajaa määritellessään?

Ongelma piilee siinä, että nykyään jaetaan mitättömiä tuomioita, mutta teiniperspektiivistä katsoen huomattavia rahallisia korvauksia.
3. Kerro minulle ystävästäsi, niin minä kerron millainen sinä olet... :mrgreen:
Finni ahterissa83 kirjoitti: Haha. Kuule VPY on melkeimpä ainoa normaali mies tässä koko ketjussa. Muuten tämän ovat valloittaneet lapsista kiinnostuneet, jotka yrittävät saada sairaat taipumuksensa kuulostamaan normaaleilta.
Ja näinhän se todella onkin:
VPY kirjoitti:Marikakka. Jeesus oletko noin pökiökin Marikakka vielä?
4. Siru83 ja akateeminen diskurssi :o

Hyvä Siru83, tuot aina esiin "tutkimuksia", joista et tosiasiassa laitoskeittäjäpohjalta(?) paljoakaan pysty todellisia tulkintoja tekemään, mutta on NIIN kiva pätee, kun kirjoittelee kirjaston tietsikalla ihan oikeeseen nettiin, ja voi välillä käydä hakemassa hyllystä jonkun oikeen Kirjan, joita ei oo kotona, ja sitten siitä copypasteta jonkun kliffan abstractin junteille purtavaxi ja ehkä ihan Lontooksi! Laitoskeittäjän erittäin haastava työ on kuitenkin tehdä maukasta kelpo ruokaa tavanomaisista aineksista, ei arvioida akateemisen tutkimuksen laatutasoa tai soveltaa sen tuloksia enemmän tai vähemmän analogisiin yksittäistapauksiin. Kun tämän muistaa, voi töitäkin taas löytyä.

Suosittelisin, rakas Siru83, kuitenkin akateemisen uran aloittamista siitä päästä, että tapat aikaasi netin sijaan iltakoulussa ja suoritat peruskouluopinnot loppuun. Siitä on hyvä jatkaa. Itsekin olen opiskellut sen jälkeen jo lähes 15 vuoden ajan, osin toki työn ohella, ja olen taas saavuttamassa yhden välivaiheen. Koskaan ei voi opiskella liikaa! Olet innostunut tutkimuksen tekemisestä, joten lähtökohdat opiskelulle ovat pitkälti kunnossa!

Gradun valmistumiseen asti kuitenkin toivotan - itsesikin vuoksi - Sinulle pitkää bannia!
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Patologinen valehtelija ja narsisti?

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Chikatilo kirjoitti: - itsesikin vuoksi - Sinulle pitkää bannia!
Tais banni osua omaan nilkkaan :roll:

Mikä siinä Sirussa nyt niin kamalasti ärsyttää? Olenko mä tämän foorumin ainoa, ketä ei ärsytä sen kummemmin Sirun jutut? Eihän kaikesta tuotetusta tarvitse pitää tai olla samaa mieltä, mutta jos ollaan eri mieltä, niin tarkoittaako se automaattisesti, että kirjoittaja pitää laittaa vihalistalle tai tykittää non-stoppina vasikointeja?

Sirussa on särmää. Tulee mieleen suora ku "pohjalaanen akka".
Hannaaaa kirjoitti:Mä voin täällä aloitteliana huutaa, että EN OSAA VIELÄ MITÄÄN :D . Lainaan liikaa, ja siitä on kyllä jo parin päivän olemiseni aikana kommentoitu.
Hmm, söpöä :shock:
Hannaaaa kirjoitti:Miksi tulla pätemään tänne, ihmisille, joilla on hallussa oikeaa tietoa :D? Mie en ainakaan uskaltaas xD.
Hannaaa, lipilaarilla ja muiden passaamisella et sinäkään pisteitä nostattele.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Patologinen valehtelija ja narsisti?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

rosamarine kirjoitti:Sirussa on särmää. Tulee mieleen suora ku "pohjalaanen akka"
On hyvä ettei hän ärsytä kaikkia, ainakin yksi sellainen siis löytyy ja ei se haittaa ketään. Ei ainakaan pitäisi.
Siru83 on joko suht.nuori naisenalku. Tai mies, joka esiintyy naisena. Ainakin hän trollaa tod. paljon. Ja harrastaa provoisointia, tahallista ärsyttämistä joidenkin kohdalla yms. Ei häntä turhaan liene ristitty palstan uudeksi MARMATTAJAKSI! Aika osuva nimitys nimittäin ja tämän tittelin hän sai eräältä kirjoittajalta vastikään :lol: Minua hän lähinnä naurattaa(kuten se ainoa kommentti, jonka hän eräästä kirjoituksestani kirjoitti, niin sai nauramaan todella paljon ja en ole sen jälkeen voinut häntä ottaa vakavasti. Sotaan hänen kanssaan en lähtenyt, vaikka sitä yrittikin, enkä tule lähtemään. Kenenkään kanssa. Mielestäni palstan tarkoitus on muu kuin riidellä muiden käyttäjien kanssa), joten en todellakaan ota häntä vakavasti, eikä vaikuta minun yö-uniini, vaikka hänestä nyt kirjoitankin. Kommentoin vaan yleisellä tasolla, koska nyt moni on hänestä taas mainunnut. Minun puolestani kirjoitelkoon mitä tahtoo ja miten tahtoo(ja aivan oikeasti olen tuota mieltä). Nämä on vain minun mielipiteitäni.

Jokatapauksessa huomaa, ettei hänellä ole "kenttä-kokemusta", joka myös on joskus tärkeää. Aina kirjoista suoraan napatut luvut yms. ei anna uskottavuutta, eikä tapa jolla hän kirjoittaa, joka on kuin suoraan jostain opuksesta. Itsensä nostaminen jalustalle(jota tekee liian paljon), kertoo huonosta itsetunnosta ja pätemisen voimakkaasta tarpeesta(ehkä hän livenä on hissukka, jota on koko ikänsä ajan kiusattu, niin nyt anonyyminä rähisee ja viisastelee). Jos aivan selvään tuo esille sellaisen seikan, että muut ei ole mitään ja muut ei tiedä mitään ja mollaa uusia kirjoittajia todella törkeästi, niin ei anna hyvää kuvaa koko palstasta uusille ja moni uusi kirjoittaja lopettaa koko palstan käytön, mikä tuskin on tarkoitus. Uusissa kirjoittajissa varmaan on loistavia kykylä ja heille annettava mahdollisuus, eikä tyrmätä heitä jne, kuten hän on tehnyt ja lainaus siitä on hieman ylempänä. Ei voi erehtyä tarkoituperästä. Jos joku muu kirjoittaisi tuohon sävyyn, niin tiedä miten suhtauduttaisi täällä ja muuallakin. Mutta koska kyseessä on HÄN, niin moni tuskin ottaa vakavasti ja vain sivuuttaa asian, mutta pitäisi ottaa ihan uusien palstalaisten takia. Tuskin tämä palsta on tarkoitettu vain vanhoille palstalaisille. Uusien mollaaminen vain koska ovat uusia, niin karahtaa korvaani ja siitä voin mainita hyvällä omallatunnolla( Sanottakoon etten ole, enkä yritä olla mikään palsta-poliisi). Muuten hän ei vaikuta minuun mitenkään. Siitä kai hän saa tyydytyksen, kun trollaa, morkkaa ja esiintyy "professorin" elkein ja kun hänen trolliin näin vastaillaan, niin hän saa aiheen aloittaa riitelyn jne... Ja siitähän Siru tykkää... Tälläkin kirjoituksella hänelle tyydytystä hankin, mutta sallittakoon se nyt tällä kertaa, sillä tämän jälkeen en hänestä kirjoita mitään, ellei syyt ole todella pakottavat.

Sanottakoon se suoraan, että et ole yhtään älykkäämpi/tietävämpi/kiinnostavampi jne... kuin muutkaan ja mielestäni et edes läheskään yhtä hyvä/asiantunteva kirjoittaja, toisin kuin esim. EuroJR, Doctor Lecter, DollariExpress, Mäsä-Masa, Sirpa, Tampereen tyttö, Vodka, Damien, Rosamarine, Jenni82, Corppi, VPY, kakkosurpo, chopper, Pitbull, Marokon kauhu, Miss Holmes, matlockb ja monet monet muut, joita nyt en nimeltä maininnut. Heidän tekstinsä ei ole kuivaa luettavaa.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Ylläpidolle ja "vasikalle" papukaijamerkki allekirjoittaneen pikku perseilyn havaitsemisen johdosta!

Näköjään rupisia riimejä myös luetaan ylläpidon toimesta. Menin (taas) omaan lankaani, mutta kiusausta ei voinut vastustaa... :P Kaksi aivan mahtavaa yhden - parin sanan möläytystä vain näytti niin paljon valaisevammalta samassa lainauksessa, mitään pois jättämättä tai lisäämättä, tai asiasisältöä muuttelematta... Mutta näinhän se on; valheella on lyhyet jäljet, ja oma "uskottavuus" heikkeni - varsinkin kun vielä moitin toista valheellisista lainauksista. :oops:

Korjataan asia saman tien. Näin puhuin (ilmeisesti) paskaa:
VPY kirjoitti:Marikakka. Jeesus oletko noin pökiökin Marikakka vielä?
Oikeasti kysymyksessä oli kaksi eri kommenttia, jotka raukkamaisesti ja vilpillisesti yhdistin:
VPY kirjoitti:Marikakka.
sekä
VPY kirjoitti:Jeesus oletko noin pökiökin Marikakka vielä?
Mutta vilppimies tietysti petkuttaa vähäisissäkin asioissa, mikä oli todistettava taas kerran. :mrgreen: Ylläpito voisi myös (vaikka se ehkä lisää työtä tarpeettoman paljon) antaa tuomiolauselman, jossa perseily yksilöidään. Se voisi olla opiksi meille turhan omanarvontuntoisille ja ajattelemattomille kusipäille. Viikon huili, mikäli sen työkiireiden lomassa olisi ehtinyt huomaamaan, on oiva keino laskea turhia lämpöjä - jopa meiltä mielikuvitushahmoilta!
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

Avatar
tuuli
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 1:54 am
Paikkakunta: Pori

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja tuuli »

Täällä ilmoittautuu myös yksi, joka ei tajua, miksi Siru83 on niin monen päänvaiva ja ärtymyksen kohde. Hän tuo vahvasti esiin oman mielipiteensä ja kirjoittaa, mitä ajattelee. Monessa asiassa olen jopa samoilla linjoilla. Jossain ketjussa olen huomannut, että ihan se riittää, jos Siru ei ole jostain asiasta enemmistön kanssa samaa mieltä, niin johan nousee meteli (ihan ilman, että Siru siellä erikseen ketään jyrää). Ja se meteli tuntuu nousevan vain siksi, että asialla on juuri Siru. Kai täällä sentään saa oman mielipiteensä sanoa, vaikka se olisikin eri kuin muiden..? Ja vähänpä veikkaan, että vaikka hän muuttaisi omaa nettipersoonaansa samat ärsyyntyneet lukijat soimaisivat häntä edelleen. Omasta mielestäni Sirun kirjoitteluissa on paljon hyvää ja näppärää. Näitä Sirun-vihausketjuja en ymmärtäisi siltikään, vaikka hän käyttäytyisi miten. Eikö täällä ole suht tehokkaat modet kuitenkin ja jos rikkomuksia tulee, niin banni odottaa. Mitä sitä sen enempää vatvomaan..

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Nyt hirtti mullakin pinna kiinni. Mä en suuremmin häiriinny vahvojenkaan mielipiteiden esittämisestä mutta jotenkin Sirun tyyli on niin alentuva ja muita nimimerkkejä herjaava että mä en enää kestä. Siru saisi oikeasti mennä itseensä ja katsoa vähän mitä kirjoittelee.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Siru83 ja Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Pelottaa jonkun mahdollisen kirjoittelijan takia, kun Siru tulee tuomitsemaan ja ivallisesti "haukkumaan", jos on oluut väärässä joskus aikoja sitten. Kun vaan tuota omaa kohteluani Plussat Ja Miinukset-ketjussa ajattelen. Minua ei nyt sellaisen tyypin ajojahti muuta kuin korkeintaan piristää, mutta se joku muu saattaa lamaantua ja alkaa pelätä virheitä, hiljeten sitten kokonaan ja silloin Sirulla on taas yksi "Nolla-mitättömyys" "olla noteeraamatta".

Minulle joukkueurheilu on opettanut, että ilman virheitä ottelut päättyisivät aina nolla-nolla ja jos ei tule jäähyjä, ei ole ainakaan mitään yritetty täysillä. Sitten jos lehtereiltä läskipäät kiljuu hävyttömyyksiään ja kuittailee näsäviisaita, niin ei se muuta kuin potkii eteenpäin. Hetkeksi voi peli mennä sekaisin, mutta huomenna viimeistään on fokus jo seuraavaan koitokseen tai revanssiin.

Vastaa Viestiin