Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

hannu hanhi
Axel Foley

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Aika suoraviivaista tulkintaa uskonnoista. Jos joku jättää huumeet, huuruisen elämän ja rikokset tultuaan uskoon, nostan hattua tällaiselle ihmiselle. Uskonto on tehnyt tämän yksilön kohdalla tällöin hyvää. Ihan sama, mistä uskonnosta on silloin kysymys. Uskonnolla toki perustellaan viattomien ihmisten tappamista, mutta se ei yksiselitteisesti tee uskonnoista syytä kaikkeen maailman pahuuteen. Kannattaa myös muistaa, että uskontoon kuuluminen saattoi rakkaassa itänaapurissamme aikoinaan merkitä varhaista lähtöä Allahin luo.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

VoDKa kirjoitti:Kiihkouskovaisuus aiheuttaa aina ongelmia. Tosin ongelmia aiheuttavat myös muut erimielisyydet, mutta uskontojen takia on todennäköisesti käyty enemmän sotia ja koettu eniten tuhoa kuin minkään muun asian takia maapallolla.
Mie olen vahvasti uskossa siihen ettei sotia ole käyty suoranaisesti uskontojen takia vaan ihan
ihmisen luontaisen ahneuden. Toki suurin osa niistä todellisista tarkoitusperistä on hienosti kätketty Jumalan tahdoksi. Hauskinta on se että tuo propaganda toimii vielä 2000-luvullakin..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Oon muuten samaa mieltä Damienin kanssa vähään aikaan.

Oiskohan tää pitänyt laittaa huvittaa ketjuun, mutta ihan sama. Miksi ihmeessä Siru83 et kirjoita niitä ärsytyksiä siihen omaan Pandoran lipas ketjuun? Nyt niitä on pitkin poikin muualla, kaiken maailman plaa plaa fukkelipakkeli juttuja.
Siru83 kirjoitti:Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.
Voi elämä! Miksi ihmeessä sä alennut tällaseen naurettavaan itkupotkuraivari-pazkaan? Keskity hyvä ihminen olennaiseen, tai oot kohta puolen vuoden banneilla!
No ni. Ny mua alko si kuitenkin ärsyttään. Otetaan sille ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

rosamarine kirjoitti:Miksi ihmeessä sä alennut tällaseen naurettavaan itkupotkuraivari-pazkaan?
Jos sulla on noin huono tulkintakyky, ei kannata yrittää lainkaan. Kunhan yritin saada henkilön, joka kuvittelee mun keskustelevan itsensä kanssa, kun kirjoitan yleisesti rikoksista tai hänen mielipiteensä herättävän itsessäni suuria tunteita, pois kimpustani, kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
rosamarine kirjoitti:Keskity hyvä ihminen olennaiseen, tai oot kohta puolen vuoden banneilla!
Niin, mitäs sitten vaikka olisinkin? Olen jokatapauksessa harkinnut koko foorumista luopumista turhien bannien, foorumin huonon tason ja keskustelun huonon tason vuoksi.

Ja kirjoitan mihin haluan, en kysy sinulta, mihin minun pitää milloinkin kirjoittaa.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:
Ja kirjoitan mihin haluan, en kysy sinulta, mihin minun pitää milloinkin kirjoittaa.
Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

INES 7 kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:
Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.
Sivusta seuranneena olen huomannut tämän saman ilmiön Sirun kohdalla tosi vahvana. Sanotaan toista, ollaan toista. Juurikin tuo keskipisteenä oleminen varsinkin on tullut tosi vahvasti esille.

Löysää vähän Siru, ota lomaa Minfosta ennen kuin se väkisin sinulle työnnetään. Kääri hihat ja syö vaikka appelsiini ja katsele kukkia ja meren kuohuja ja mieti oikeita arvoja elämässä.

Tule sitten takaisin. Voit ostaa lisäksi yhden kirjan, veikkaan että se auttaisi paljon:

Kuva

Tämä kaikki oikeasti ilman vittuiluja, sinun tilanteesi ja tuo päällehyökkäävyys on vain aika huolestuttavaa katseltavaa välillä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

INES 7
Axel Foley

Nyt vähän ärsyttää, kun Siru sai taas penaltya; nyt 2 viikkoa. Olisihan hänellä paljon annettavaa oikeissakin jutuissa. Kyseenalaistamalla juttuja ja huomioimalla mielenkinkiintoisia seikkoja tapaauksissa.

Hän vain sortuu liikaa siihen - kuten kaikki tietävät - "Olet tyhmä, kun noin väität"-kukkoiluun.
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Sirun tyyli on huolestuttavan aggressiivinen. Toivottavasti ne vihanpuuskat kanavoituvat tänne virtuaalimaailmaan.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

rosamarine kirjoitti:No ni. Ny mua alko si kuitenkin ärsyttään. Otetaan sille ;)
Kippis!
Beatrix Kiddo
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Beatrix Kiddo »

Ärsyttää, kun jo(i)llain on puoli kiloa vähintään hiekkaa pimpissä. Syyttä hyökkäily ja kanssakirjoittajien haukkuminen mm.eriävistä mielipiteistä ja "vääränlaisten lähteiden" käytöstä ottaa hermoon.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Beatrix Kiddo kirjoitti:Ärsyttää, kun jo(i)llain on puoli kiloa vähintään hiekkaa pimpissä.

:shock: :shock: :shock:
No ärsyttää se varmaan tuotakin, jolla se puoli litraa siellä on.
Ei ole ihme, jos on äreenä tuollaisen ongelman kanssa. :o
Bee_in_the_light
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Bee_in_the_light »

INES 7 kirjoitti:Nyt vähän ärsyttää, kun Siru sai taas penaltya; nyt 2 viikkoa. Olisihan hänellä paljon annettavaa oikeissakin jutuissa. Kyseenalaistamalla juttuja ja huomioimalla mielenkinkiintoisia seikkoja tapaauksissa.

Hän vain sortuu liikaa siihen - kuten kaikki tietävät - "Olet tyhmä, kun noin väität"-kukkoiluun.
Mun puolesta saa päätä aukoa, sellaiset menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sen sijaan vois lopettaa suorat syytökset siitä, että jotkut nimimerkit suojelevat murhaajaa vain koska ovat eri mieltä Sirun kanssa. Liian suuret luulot omista mentaalisista kyvyistä on ihan yleinen vika meissä ihmisissä - toisten syyttäminen murhaajan suojelusta julkisella foorumilla taas on ihan jotain muuta kuin kivaa läppää.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Otetaan sille lentävälle lauseelle todellakin, koska se oli vissiin osoitettu mulle :mrgreen: Mähän olen maailman keskipiste kun mun äitikin sano niin, Siru on vissiin vakoillut mua mun koko elämän ajan kun tonkin tietää, joskin mun äiti ei oo koskaan sanonu noin :D Pitäisi melkein olla otettu kun joku tietää meikäläisestä enemmän kuin meikäläinen itse :wink: No jaa, en muuta jaksanut kuin hymähtää huvittuneesti. En jaksa alkaa mokoman kanssa tapella, jos toinen haluaa olla tollanen, olkoon rauhassa. Mä keskityn tästedes mieluummin puhumaan asiaa :mrgreen:
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
INES 7
Axel Foley

Bee_in_the_light kirjoitti:
INES 7 kirjoitti:Nyt vähän ärsyttää, kun Siru sai taas penaltya; nyt 2 viikkoa. Olisihan hänellä paljon annettavaa oikeissakin jutuissa. Kyseenalaistamalla juttuja ja huomioimalla mielenkinkiintoisia seikkoja tapaauksissa.

Mun puolesta saa päätä aukoa, sellaiset menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sen sijaan vois lopettaa suorat syytökset siitä, että jotkut nimimerkit suojelevat murhaajaa vain koska ovat eri mieltä Sirun kanssa. Liian suuret luulot omista mentaalisista kyvyistä on ihan yleinen vika meissä ihmisissä - toisten syyttäminen murhaajan suojelusta julkisella foorumilla taas on ihan jotain muuta kuin kivaa läppää.
No, on Siru minuakin syyttänyt kuulumisesta rinkiin, joka suorittaa mieltymystä, jonka moni (jopa murha-aiheisella foorumilla) tuomitsee rikoksista hirveimmäksi... Tuskin läppää...

Ymmärrän siksi, että joku muu itsensä tähän "rinkiin" pakotetuista kyrvähtää. Mä ymmärrän myöskin Sirua ja juuri tuo mentaali-vahvuusluulo kertoo miksi... Ensäällä (onkohan tuo suomea) hän on tajunnaltaan ultraherkkä ymmärtäjä/tulkitsija toisaalla taas heti perään lähes raivohullu uhoaja... ilmeisen tosissaan.

Ärsytä ei nyt paljoakaan mikään. Ehkä on trendi aloitella keskusteluja milloin minkäkin nimimerkin otteista ja tyylistä päällä liikaa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

INES 7 kirjoitti:No, on Siru minuakin syyttänyt kuulumisesta rinkiin, joka suorittaa mieltymystä, jonka moni (jopa murha-aiheisella foorumilla) tuomitsee rikoksista hirveimmäksi... Tuskin läppää...
Adebisi?? :shock:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Lukittu