Lahti:nainen pahoinpideltiin törkeästi nettitreffeillä 6/11

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Kyllä olen tekijän "tiennyt" vuosia koska hänhän on entinen "vaari" skiniajoilta hänet muistan. Mutta varsinaisesti tuntenut en häntä kauaa ole enkä myöskään halua tuntea.
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Niin ja kyllä Kallanrannalla on väkivaltataustaa se oli lehdessäkin tosin mainittu mutta sitäpä ei ole lehdissä että kaveria syytetään muunmuassa törkeästä vapauden riistosta ja useista pahoinpitelyistä niitten juttujen käsittelyt ovat vielä edessäpäin että istumista kyseiselle henkilölle kyllä tulee vaikka onkin ihme ja kumma vasta ensikertalainen.
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Vai minun taustoistaniko tässä jo halutaan tietää? No en ole ainakaan samanlainen väkivaltarikollinen kuin tekijä sen voin kertoa.
Pompomii
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2011 11:35 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Pompomii »

PeteTattooed kirjoitti:Vai minun taustoistaniko tässä jo halutaan tietää? No en ole ainakaan samanlainen väkivaltarikollinen kuin tekijä sen voin kertoa.
Juu en mä sun taustoista :) No toiv. tää kyseinen henkilö saa vähän kurinpalautusta ni oppis olemaan!
Ihan älytöntä että "random" naisen päälle käydää ihan naps vaan!
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

siis niin sillä tuskin on mitään väliä täällä kenenkä poika kukakin on!! mutta kerrohan pete että olikos tuo kaveri vetännyt muutakin kun viinaa olikos hänellä missäänvaiheessa mielenterveys ongelmia? mahtaa tolle naistenhakkaajalle tulla kivat oltavat linnassa!! :lol:
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Joo kyl se oli vetäny aikasemmin mdpvtä ja pirii ennen tota tapausta oli ollu puol vuotta kuivilla. Tästä voimme päätellä miten hyvin kaikki paska tuhoaa viimeisetkin aivonrippeet. Itse en käytä enkä kellekkään suosittele jos haluatte päänne sekaisin tyytykää viinaan että ette saa samanlaista kohtaloa kuten tämä Kallanranta ikuisen leiman otsaansa ja todella todella pahat oltavat niin linnassa kuin siviilissäkin. Niinku Steeni sano huumeet voi tappaa toisellakin tapaa... Näillä mennään.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Joo, moni ei tajua ku ekoja kertoja vetää kamaa et se ei oo välttämättä se pahin juttu. Pikku hiljaa fyrkat loppuu ja alkaa tulla pystyjä sit ohareita, sen jälkeen on noutajat persekarvoissa kokoajan repimässä mitä revittävissä on. Jos oot jo niin reppana että et pysty keikoilla tai muuten kuittaamaan pystyjä niin happi tilanne voi muuttua hyvin heikoksi jonkun toimesta. Lähtökohta oli kama vaikka siihen ei kuolisikaan. Saas nähdä mikä Kallanrannan kohtalo on.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kiitos vinkistä, tosin eipä tuossa profiilikuvassa naama näy, eikä nyt heti tarvi varoa kun varmaan jonkun aikaa istuu. Hieno toimintaa Peteltä!
There are no crimes behind enemy lines
Sikkis
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

PeteTattooed kirjoitti:Sillä asialla että kenen poika olen ei liene merkitystä tiedän että moni ei kaverista tykkää mutta mulle ja monelle muulle hän on todella tärkeä. Joo se lähihoitaja on yks sen ammateista ja sillä otsikolla saadaan enemmän lukijoita. Niin ja Kallanrannalle on tulossa lisää tuomiota useista pahoinpitelyistä sekä törkeästä vapauden riistosta että kyllä se istuu joutuu ja pitkään lisko osastollahan se on ei tuollanen pärjää kongeilla se on varma juttu se. Voin ilmoittaa tänne kun hovioikeuden käsittely tulee jos haluatte tulla vaikka katsomaan käsittelyn ja kuulemaan lopulllisen tuomion.
miehen teko toi väliin meno. ARVOSTAN.

kuinka pyörit tollasen kaverin kans, jolla on "useita pahoinpitelyitä"?
itse välttelisin ja unohtaisin vallan, olkoon sitten vaikka kuinka hyvä kaveri.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17109
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

PERKELE-FTW kirjoitti: Pete Pennanen
Tiedolsi sulle joka hakkeroit mun profiilii..... mä revin sun sormet irto viillän vasikan merkin otsaan ja huoran merkit poskiin sit puukotan sua kunnolla lopulta ammun sut! y,,ärrä se.
MissHolmes kirjoitti:Arvostan tekoasi suunnattomasti! Kiitos!
Miksi tuollaisia miehiä ei ole 13 tusinassa?
^ Minfon ihmistuntijaraadin lausunto ohessa.
PeteTattooed kirjoitti:No en ole ainakaan samanlainen väkivaltarikollinen kuin tekijä sen voin kertoa.


Juu, toivottavasti tuo fb-uhoilu pysyy vaan fantasia-asteella.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
McMann
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 12:56 am
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja McMann »

Uskomatonta :shock: :lol: :mrgreen:
murjaani
Martin Beck
Viestit: 796
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 5:09 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Olen autuaan tietämätön synkeiden liigojen koodikielestä, mutta ehkä joku täällä osaa valaista. Kun siellä kuvakaapatulla fb-sivulla puhutaan voinapeista, niin onko siinä kirjaimellisesti kyse voinapeista vai tarkoitetaanko jotakin huumetta/hormonia/vastaavaa? Voinappi :shock:
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3726
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

"MC" Dark Sidesta jauhamiset jatkuu täällä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=11926
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Eli pelkästään oma menneisyys ei pilaa tulevaisuutta, vaan pitäisi ottaa jo vastuu isästään? Kohta kai laajennetaan sisaruksiin, serkkuihin ja muihin sukulaisiin. Hyi! Kai olisit mennyt väliin, kun äitisiveljentyttärenpoikakaverinpikkuveli ajoi autolla kännissä ja sattui ajamaan jonkun yli :shock: Mc ketju on asia erikseen ja tämä ketju koskee lähinnä sitä tappelun väliin menemistä.
Itse annan suuret peukutukset siitä, että joku on mennyt UHKAAVASSA tilanteessa väliin, vaikka saanut itsekin iskuja. Minä ajattelin lehdistä luettuani, ettei tällaisia ihmisiä enää ole. Onneksi pahemmin ei käynyt kummallekkaan eikä tekijä käynyt väliintulevan päälle.
Nanika ga tooku matteiru to
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja BMC »

lopeta nyt toi älytön paskan puhuminen. suvi on kertonut jo kaikki teidän petokset ym.. ja myöntänyt ne sentään ilman mitään kieroiluja. mitä sä täälä yrität kusettaa kun kukaan ei kuitenkaan sua usko ? koita sitten rosiksessa fuulata jos sinne edes uskallat mennä. :shock:
Vastaa Viestiin