Dark Side MC?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17032
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ketkä ovat lukeneet P******* ajatuksenjuoksua fb:ssa tämän darkside-kerhon tiimoilta, niin lienevät edelleen sitä mieltä, että PP on miesten mies?

Pete P******* väliintulosta Lahden samuraimiekkapahoinpitelyssä on toki oma osionsa http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 6&start=30 ja siellä mm. minfon naiset ja kakkosurpo lähettävät hälle pikkupöksyjään...
Metsäpirtti kirjoitti:Jos mulla Pete ois hattu, nostasin ja korkeelle. Kaikkee hyvää tulevaisuuteen, piä tuo linja!
Jäätynyt enkeli kirjoitti:Mä Pete tsemppaan sua kans. Vaikutat silti juuri sellaiselta kun oikeamielinen ihminen on.
MissHolmes kirjoitti:Miksi tuollaisia miehiä ei ole 13 tusinassa?
PeteTattooed kirjoitti:Vai minun taustoistaniko tässä jo halutaan tietää? No en ole ainakaan samanlainen väkivaltarikollinen kuin tekijä sen voin kertoa.
Meriitteinä vain rattijuopumus, ajoneuvon luovuttaminen päihtyneelle, näpistys...
Rezah kirjoitti:Hieno toimintaa Peteltä!
Sikkis kirjoitti:ARVOSTAN.
Ja nämä ylläolevat ylistyslaulut hälle, joka kirjoittaa mm. tälviisii:

Pete P******* fb:ssä:
Tiedolsi sulle joka hakkeroit mun profiilii..... mä revin sun sormet irto viillän vasikan merkin otsaan ja huoran merkit poskiin sit puukotan sua kunnolla lopulta ammun sut! y,,ärrä se.


Viestiä muokattu T. Mode
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Nuuska
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:34 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Nuuska »

Osa numeroista mitä löysin tuosta face-ryhmän keskustelusta onkin maksullisia numeroita. liekö pilaa koko kerho :)
1.97 eur / min + pvm ja yksi numeroista on vaasalaisen taksin numero. p*******kyllä vastailee luuriinsa :wink:
ps. oisin voinu jättää soittamatta, mutta soittelinpa kuitenkin :D

Viestiä muokattu T: Mode

Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Atari »

Mullakin on maksullinen numero käytössä, 3.90€/min + ppm , siihenkin saa soitella jos tahtoo :lol:

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Ei vittu... lol- Saano nimitellä pelleiksi tätä porukkaa?
bibo ergo sum

Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Atari »

Kivireki kirjoitti:Ei vittu... lol- Saano nimitellä pelleiksi tätä porukkaa?

varo vaan, ne tulee koht sun oven taakse :twisted:

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Atari kirjoitti:
Kivireki kirjoitti:Ei vittu... lol- Saano nimitellä pelleiksi tätä porukkaa?

varo vaan, ne tulee koht sun oven taakse :twisted:
Kaikin mokomin... Mä sentään oon hintsun verran pelottavampi ku tää topic johon se ei ole vielä kehdannut kommentoida mitään.
No okei mä en oo pelottava, haastakaa oikeuteen :P
Mut silti. Jos on niin nuija et epicfailaa siinä määrin et ownaa tuossa määrin itsensä tahallaan ni tuskin löytäisivät perille vaikka antaisin osoitteeni... Sopii koittaa jäljittää.
Ja kun vauhtiin pääsin ni uskoisin et p******* käyttää exploreria selaimena. Okei toi oli aika paha loukkaus jo. Iskutyhmää odotellessa :D

Viestiä muokattu T: Mode
bibo ergo sum

Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Atari »

Kivireki kirjoitti:.
Ja kun vauhtiin pääsin ni uskoisin et p******* käyttää exploreria selaimena. Okei toi oli aika paha loukkaus jo. Iskutyhmää odotellessa :D
Mä veikkaan myös samaa :mrgreen:
Ja jos tuo valjakkala on p******** faija niin se selittää myös pojan älykkyysosamäärän :D
Valjakkalahan soitti itse poliisin paikalle kun tuntematon mies löi häntä Kannelmäen ostarilla, seuraavan viikon seiskassa luki että lauma somalialaisia hyökkäsi kimppuun vaikka tää lyöjä on supisuomalainen :lol:
itse en tuota ole nähnyt mutta monen eri ihmisen suusta tuon tarinan kuulleena ei voi kuin ihmetellä kuinka kova ammattirikollinen valjakkala on :shock:

Viestiä muokattu T: Mode

lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Mikähän hemmetin ammattirikollinen valjakkala nyt sit on? Istui elinkautisen sekopäissään nuorena poikana tehdyistä tapoista. Varasti pakoreissullaan yhden saabin. Siinäpä vasta ammattirikollinen.

8bal
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 3:54 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja 8bal »

kuis tän "kummisedän" organisatio voi tällähetkellä?
viime tietojen mukaan, tän järjestön "kuningatar" ois ottanut ritolat?

tää jo kertoo "kummisedän" henkisestä puolesta: http://naamapalmu.fi/file/13962/48959.jpg

Meinas mennä pissit housuun :P
ei naiset nussimalla lopu

Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Atari »

lepajoki kirjoitti:Mikähän hemmetin ammattirikollinen valjakkala nyt sit on? Istui elinkautisen sekopäissään nuorena poikana tehdyistä tapoista. Varasti pakoreissullaan yhden saabin. Siinäpä vasta ammattirikollinen.

Ainakin kovasti sellaisenaan mainostaa :wink:

PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

8bal kirjoitti:kuis tän "kummisedän" organisatio voi tällähetkellä?
viime tietojen mukaan, tän järjestön "kuningatar" ois ottanut ritolat?

tää jo kertoo "kummisedän" henkisestä puolesta: http://naamapalmu.fi/file/13962/48959.jpg

Meinas mennä pissit housuun :P
Vaikka tuo naamapalmun kuva voisi helpostikkin pitää paikkaansa niin se on selvästi jonkun "vääräleuan" tekemä. :lol: Kuningattarelle tais joo järjestän maine riittää koska Petehän ilmottaa olevansa nykyää sinkku. Olis kiva kuulla jos joku näiden sankareiden kavereista/tutuista kertoisi miten ryhmällä nykyään menee? Vai onko KUKAAN nähnyt DS-liivejä yleisellä paikalla?
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -

Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »


Ruoja
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 12:46 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

PERKELE-FTW kirjoitti:
8bal kirjoitti:kuis tän "kummisedän" organisatio voi tällähetkellä?
viime tietojen mukaan, tän järjestön "kuningatar" ois ottanut ritolat?

tää jo kertoo "kummisedän" henkisestä puolesta: http://naamapalmu.fi/file/13962/48959.jpg

Meinas mennä pissit housuun :P
Vaikka tuo naamapalmun kuva voisi helpostikkin pitää paikkaansa niin se on selvästi jonkun "vääräleuan" tekemä. :lol: Kuningattarelle tais joo järjestän maine riittää koska Petehän ilmottaa olevansa nykyää sinkku. Olis kiva kuulla jos joku näiden sankareiden kavereista/tutuista kertoisi miten ryhmällä nykyään menee? Vai onko KUKAAN nähnyt DS-liivejä yleisellä paikalla?
..ei o ihme ettei Herttuattaren pälli kestäny,sen verran rankkaa on Don P*******vaimona varmasti... :mrgreen: Ei o liivejä ainakaa meillä päin vielä näkyny,mut jos vastaa tulee nii varmast meen kysyy josko pääsis prospectiks!

"You underestimate the power of the Dark Side."
- Darth Vader -

Viestiä muokattu T: Mode
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Siis PeteTattooed on P*******??? Vai??? TattooedFucker on P******* kerho kamuja kai? Sillä on täsmälleen sama avatar lärvikirjassa, joten lienee kerhon miehiä. Vaikutti ihan OK tyypiltä, mitä nyt joitain kommentteja täällä osunut silmiini. En olisi uskonut. Ovat pojat valinneet ihan väärän alan. Lapsille jotain teatteri- tai outoa tilannekomiikka-klubia olisivat olleet omiaan vetämään.

Saa ammuskella missä haluu jne... Onkohan toi sen Suvi mistä kotoisin? No ei mistään, luulisin. Surkeita tapauksia. Mutta onneksi aseita riittää...

Viestiä muokattu T: Mode
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Kaikille tiedoksi minun fb tilini hakkeroitiin ja minulla ei ole mitään tekemistä minkään dark siden kanssa ja turha minusta on pilaa tehdä kun en siis ole kirjoitellut kyseisiä tekstejä mitä täällä näytetään minun kirjoittaneen ei tulis mieleenikään aika lapsellista touhua. No kaikki minut oikeasti tuntevat tietävät kyllä että tuo profiili on hakkeroitu ja minä en ole kirjoittaja nyt sitten tietävät kaikki muutkin.

Vastaa Viestiin