Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja vempele »

Kummassakin tapauksessa raiskaaja lähti seuraamaan uhreja yöaikaan rautatieasemalta.

Ensimmäinen rikos sattui Pasilan rautatieaseman läheisessä puistikossa, toinen kesken jäänyt raiskaus tapahtui Huopalahden rautatieaseman portaikon tasanteella.

Pasilan rikoksessa uhri oli vasta 17-vuotias lukiolainen. Huopalahden uhri oli 22-vuotias opiskelija. Molemmat nuoret naiset olivat palanneet junalla illanvietosta ja olivat aikeissa jatkaa kotiinsa.

Valvontakamera

Pasilan raiskaus sattui viime vuoden syyskuun lopulla, Huopalahden tapaus kuluvan vuoden maaliskuussa. Teot alkoivat selvitä alkukesästä, kun Helsingin poliisi tunnisti Huopalahden aseman valvontakameralle taltioituneen espoolaismiehen.

Epäilty kiisti, mutta molemmat naiset tunnistivat miehen. Lisäksi miehen DNA täsmäsi 17-vuotiaasta otetun näytteen kanssa.

33-vuotias sai vastattavakseen kaksi raiskaussyytettä.

Ulkomaalainen

Käräjäoikeudessa 17-vuotias kertoi lähteneensä kävelemään asemalta kotiin päin kevyenliikenteenväylää pitkin. Pienen matkan päästä neidon seuraan lyöttäytyi ulkomaalainen mies joka sanoi: "Hi, what's up". Mies ryhtyi kyselemään, mistä tyttö oli tulossa ja kuka hän oli.

Tässä vaiheessa nuori nainen ei pelännyt miestä. Tämä sai jutuillaan houkuteltua tytön vähän syrjemmälle pensaikkoon.

Yhtäkkiä mies alkoi lähennellä toistellen englanniksi, että "olet hyvin kaunis nainen".

Tyttö yritti lähteä pois, mutta mies repi hänen housunsa alas ja raiskasi. Tekonsa jälkeen mies poistui paikalta.

Juoksi karkuun

Huopalahden teossa toistui pitkälti sama kaava, paitsi että tällä kertaa nainen oli aikeissa vaihtaa junaa ja yritti karistaa miehen kannoiltaan. Se ei hiljaisella asemalla onnistunut. Mies riipi naiselta housut pois.

Nainen huusi kovaa "päästä irti!".

Huuto havahdutti sivullisen, joka odotti junaa laiturilla. Paikalle kiiruhtanut todistaja näki miehen naisen kimpussa. Raiskaaja keskeytti tekonsa ja juoksi karkuun.

PETRI ELONHEIMO
TAUSTA

-33-vuotias epäilty vastasi vapaana miehenä syytteisiin.nMies kiisti Helsingin käräjäoikeudessa molemmat rikokset. Pasilassa mies kiisti olleensa kyseisenä päivänä, koska oli tuolloin ollut lapsensa kanssa. Huopalahdella hän kertomansa mukaan oli opastanut hiprakassa olleelle naiselle, miltä laiturilta tämän juna lähtee.

-Syytetty myös väitti, että hänellä oli ollut kyseisenä aikana lyhyt seksisuhde 17-vuotiaan kanssa. Tämän puolesta todisti myös syytetyn kaveri.

-Oikeus piti kertomuksia epäuskottavina ja tuomitsi Kingsley Tasse Danhun kolmeksi vuodeksi ja neljäksi kuukaudeksi vankilaan. Tuomio luettiin kahdesta raiskauksesta.

-Tekijä määrättiin heti vangittavaksi. Uhreilleen Danhun pitää maksaa 1 500 ja 3 000 euron korvaukset.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120 ... 8_uu.shtml

Pistää vihaksi, miksei näitä voida lähettää tuomion jälkeen takaisin sinne mistä on tullutkin?
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Pistää vihaksi, miksei näitä voida lähettää tuomion jälkeen takaisin sinne mistä on tullutkin?
Kultamuna jonka kuoren alta palajastui yllätys yllätys mätämuna ei auttanut vaikka koristautui kuinka kultakäätyihin, mätä mikä mätä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ei munakasta voi tehdä rikkomatta kultamunia vai miten se sanonta oikein meni?

Hassisen Kone-Totuus
http://www.youtube.com/watch?v=Bl3LBcLrp6s

Totuus astuu vallan alle,
Vääntyy ja katkeaa.
Kuka tietää värit oikeuden?
Kuka tuntee totuuden?
Se on maassa, taivaassa
Iloa, tuskaa jakamassa.
Pisara oikeuden, totuuden, rakkauden
On istutettu sydämiin,
Mutta miksei se virtaa
Sydämistä aivoihin?
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja vempele »

Mukavasti saatiin pärstä esille, hienoa. Jos säädettäisiin laki että maahanmuuttaneet rikoksen tekijät lähetettäisiin pois Suomesta, niin tekisikö se Suomesta automaattisesti natsi valtion muiden maiden silmissä? en ymmärrä päättäjiä mitkä hyysää näitä kaiken maailman mokkakikkeliraiskareita :evil:
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

No ei sitten muuta kun London calling... Yhteen muun perheen kanssa.

Ei ainakaan ole kiihkomuslimeja siis kaikki, ihan kaikki rammat tuiskaajat...
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja vempele »

INES 7 kirjoitti:Ei ainakaan ole kiihkomuslimeja siis kaikki, ihan kaikki rammat tuiskaajat...
Samanlainen raivotautisen viemärirotan veri siellä suonissa taitaa silti kuplia :x
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

vempele kirjoitti:
INES 7 kirjoitti:Ei ainakaan ole kiihkomuslimeja siis kaikki, ihan kaikki rammat tuiskaajat...
Samanlainen raivotautisen viemärirotan veri siellä suonissa taitaa silti kuplia :x
Ei kupli, vai onko tieteellistä näyttöä/linkkejä/kirjojen nimiä? Mielestäni tuollainen aiheuttaisi shokkitilan, jolloin raiskaus olisi käytännössä mahdotonta.
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja vempele »

Löytyy näyttöä, on 3 laatikollista tutkielmia, häkissä on muutamia pyydystämiäni yksilöitä millä on tehty kokeita ja testeja. Kaiken tämän voin tiivistää ja havainnollistaa kasaamallani dia-esityksellä mikä pitää sisällää suuren määrän teksitä, kuvia, olen myös nauhoittanut videoita ja sanellut äänitteitä kyseisen rabiesraiskausrotta-lajin eri elämänvaiheista, käyttäytymisestä ja raiskaus traditioista. Mielelläni haluan jakaa nämä merkittävät tutkimus tulokset kanssa minfolaisille. Ainoa mihin en ole löytänyt vastausta on se, että miten tämän väkisin lisääntyvän, raivokkaan ja arvaamattoman rotta yhdyskunnan saisi hävitettyä Suomesta.
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3755
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Joo, menee taas vihapuheiden puolelle, mutta toisaalta saahan tästä ollakin vihainen.
Tähän tyyppiin on näköjään luotettukin aika monessa paikassa.

Pari kysymystä herää:

-Tyypin kaveri todisti tämän olemattoman suhteen puolesta: Saako tämä nyt sitten syytteen väärästä todistuksesta? Onko tätä kivaa porukkaa täällä isompikin lauma?

-Omien sanojen mukaan ei voinut olla toisella tekopaikalla, koska oli lapsensa kanssa. Onko tullut perhe mukaan vai jo on kerinnyt täällä lisääntymään? Lapsen äiti suomalainen, joten TÄSTÄKÄÄN ei päästä ikinä eroon vaan karkotukset tyssäävät.... Voi huoh.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Mary Jane Lemansky
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 8:31 pm

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja Mary Jane Lemansky »

Hemmo siis kiisti syyllisyytensä,käytti lapsensa kanssa olemista alibina ja sai kaverinsa todistamaan (=valehtelemaan) puolestaan oikeuteen. Opiskelee/opiskeli lakia,varmaan on ollut tiedossa nämä Suomen "pitkät ja kovat" rangaistukset raiskauksista...

Mielestäni Suomi saisi karkoittaa kaikki raiskaajat (mukaan lukien suomalaisetkin raiskaajat) jonnekin Pohjois-Korean työleirille,vailla palautusoikeutta :D
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Raiskaaja seurasi rautatieasemilta

Viesti Kirjoittaja vempele »

Mary Jane Lemansky kirjoitti:Mielestäni Suomi saisi karkoittaa kaikki raiskaajat (mukaan lukien suomalaisetkin raiskaajat) jonnekin Pohjois-Korean työleirille,vailla palautusoikeutta :D


Yhdyn kanssasi tähän :twisted:
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Vastaa Viestiin