Jussi Parviainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Hakkeroinnista on vain Jussin oma sana. Joku hänen tuttavansa sanoi jotakin, että Jussi on jaellut tunnuksiaan niin porukalle ja nyt se kostautuu.

Tod. Näk. joku (saana) vain käynyt näillä tunnareilla poistaan nää tekstit ja kuvat.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Se että joku jaksaa käydä "hakkeroimassa" Juken juttuja...ahahha!!
On aika varmaa että RakasSaanaVaimo ollut tämän hakkeroinnin takana jollakin tapaa.
Mitä sitte?
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja ABC »

Ne poistetut blogit löytyvät kaikki yhtenä pakettina netistä. Linkki on ollut jaossa erinäisillä palstoilla; valitettavasti joudutte etsimään sen itse, jos kiinnostaa... ;)
Every ship must sail a world.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jussi Parviaisen julkkisjuorublogi on hämmästyttänyt, kummastattanut, viihdyttänyt ja vihastuttanut.

Ohjaaja-käsikirjoittaja perusti bloginsa viime syksynä. Joulukuussa se hakkeroitiin, ja nyt Parviaisen blogi ilmestyy erään sivuston yhteydessä. Pelkääkö Parviainen oikeusjuttuja?

– Ei mua pelota yhtään. Mulla on niin tarkat lähteet, omakohtaisia kokemuksia ja läsnäoloa tapahtumissa. En myöskään valehtele yhtään. Enkä edes liioittele kovissakaan väitteissä. Voin näyttää joistakin tapahtumista ihan videonauhan.

Parviainen kertoo saaneensa bloginsa takia muutamia tappouhkauksia ja useita närkästyneitä soittoja. Myös julkisuuden henkilöt ovat uhkailleet häntä.

Vihamiehiä Parviaisella on paljon, Facebook-kavereita 5 000, mutta onko hänellä yhtään aitoja kavereita?

– Kavereita mulla ei oo koskaan ollut. Mä oon yksin ollut koko lapsuudenkin. En tapaile ketään minkään muun syyn vuoksi kuin työn.

– Ei mulla ystäviäkään oikeestaan ole. Ei sellaisia, jotka soittais ja kysyis kuulumisia tai miten mä voin. Oon asunut vuoden tyhjässä, kylmässä mielisairaalassa ratkaistakseni itseäni koskevan elokuvan ongelman eikä mulla ollut yhtään rahaa, niin ei yksikään tullut kysymään, onko mulla nälkä.

– Olen elämän suhteen vähän siinä kulmassa, etten luota keneenkään. Sen takia videoin tapaamiset, jotka aistin riskialttiiksi, Parviainen tiivistää ja näyttää tallentavaa kelloaan.

...kyllä on niin niuhoa porukkaa, kun noin pienestä suuttuvat. 8)
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

murjaani kirjoitti:Pitihän minunkin kurkata ja ei ollunna ennee toosoo. Mutta ei hätiä mitiä, kovin paljon laadukkaammaksi ei ole lipsahtanut nytkään. Parviainen luonnehtii itseään seuraavasti: "Ps. Pidän nuoresta pillusta (slurps), joten kaikki (mielellään alle 15-vuotiaat sakkolihatytöt), tulkaa luokseni niin namusetä pääsee kuvaamaan teitä!"
Lähde: http://jussiparviainen.blogspot.com/ Viitattu 19.12.2011

Eli oisko Saana ilmoittanut että toosa kiinni ja Parviaisen vastine sitten tuossa?
Jos joku ilmoittaisi tästä poliisille, voisi syyteharkintaan mennä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Juspe on aloittanut bloginsa salanimellä uudestaan.

JPAARMA.BLOGSPOT.COM


Ja niin näkyvään katkeroituneeseen sävyyn sisältää kaikki tähän astiset "merkinnät" Saanan toosaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Jos mä oisin Saana Parviainen, niin olisin todella peloissani. :shock:

.. Vaikka toisaalta, se joka leikkiin on lähtenyt ( with a madman ), leikin kestäkööt.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Kyllä se on aika pelottavaa, miten nykyajan teinit ajattelee parisuhteista. No, ei nyt sentään varmaan kaikki, mutta huoelstuttavaan suuntaan ollaan ilmeisesti menossa.

Tämä Saana nyt on varmaan ääripäästä, mutta taitaa edustaa tätä uutta 'linjausta' aika hyvin, iältäänkin. Millään muulla ei ole väliä kun ulkonäöllä, ja että saadaan lusmuilla, käydä salilla, solariumissa ja yöt liihotetaan jossain discojuottolassa.

Mä kyllä salaa toivon, että kaikki sen puheet on ihan vain esittämistä, showta, koska jotenkin mun äärimmäisen normaaliin (whatever that means 8) ) ajattelumaailmaan ei mahdu se, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.
Mutta miksipä ei olisi, onhan tämä kuitenkin murha.info, ja täällä esitellään paljon sairaampiakin yksilöitä, kuin Saana Parviainen.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kuulin juttua, että Saana on tehnyt sen, minkä puuttumista jo hieman ihmettelin. Hankkinut kunnon silikoni bosat. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tiina kirjoitti:^Jep. Kävin uteliaisuuttani Saanan blogissa katsomassa. Ja siellä se makoilee tisuliinit paljaana kuvatekstillä:"hyvästi pienemmät rinnat". Lupailee videointia itse operaatiosta tai ainakin ennen ja jälkeen kertomuksia. Ei hyvää päivää. :lol: :lol:
Jep, kaikkeen sitä Suomen maassa noilla yh-äideillä on varaa. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Rudy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 16, 2011 6:34 pm
Paikkakunta: Susiraja

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Rudy »

Mutta ihmiset ostaa paskalehtiä sen viihdearvon takia. Että voit sitten kotona naureskella ja kokea myötähäpeää lueskellessasi kapakan lattioita tekotukalla luutuavan "tanssijan" riehumisista. Nykäselle sen verran pisteitä että pahimmat sekoilut on loppuneet kun vaihtui vaimoke. Tuksu hokee suomalaisten olevan kateellista kansaa, kys. matamin fb on täynnä "olette vain kateellisia, näädät!" vastauksia, oli sitten kuka vain kirjoittanut mitä vain. Realismi on kadonnut jonnekin todella kauas, kateuskorttia on pelattu niin kauan että siihen tosissaan uskotaan eikä mikään järkipuhe tehoa.

Ja sitten tämä Saana. On oikeasti surullista, että noinkin nuori nainen on vuoden sisään joutunut (tai itse itsensä tunkenut) tuollaiseen myllytykseen, tuskin kukaan oikea, pitkän linjan media-alan ammattilainen on häntä valistanut siitä miten vastaavat tempaukset tosiasiassa tulevatkaan vaikuttamaan.

Julkkikset on kansan mielestä vapaata riistaa, jota saa arvostella, haukkua ja morkata kasvottomana netissä niin paljon kuin sielu sietää, se loppuu vasta kun naama oikeasti katoaa lehtien ja nettijulkaisujen etusivulta. Ja harvemmin se katoaa. Jos lööppirintamalla on hetken hiljaista, tehdään tikusta asiaa ja A) soitetaan seiskaan/hymyyn B) riehutaan keikalla tai C) pistetään tissikuva blogiin, ja näin saadaan maikkarin nettisivuille taas uutta luettavaa.
When God created a man, She was only kidding.
Crishélle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2012 5:06 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Crishélle »

Mä tunsin aikanaan tuon Jussi Parviaisen isän kun asuin Kuhmossa, tosin muistaakseni kuoli joitakin vuosia takaperin. Kun oltiin lapsia, tämä isä Parviainen rakensi meille laiturin rantaan ja toimitti aina jonkin lahjan, jos kuuli että joku lähitalon lapsista oli vaikkapa flunssassa. Ei ollut kuitenkaan mikään pedofiili, ei sinne päinkään, mahdottoman mukava mies oli joka halusi aina ilahduttaa lapsia. En muista näinkö tätä Jussi Parviaista koskaan, voi hyvin olla että olenkin nähnyt mutta ei lapsena sellaiset asiat kuin teatteriohjaajat kiinnostaneet. Mä liitelin siihen aikaan metsissä ikkunaverhot päässä ja leikin olevani prinsessa tai keiju ellen sitten uinut tunteja kerrallaan tai taiteillut jotakin. Kaveriporukan touhut sitten erikseen.

Mitä tulee Saanaan, sen verran käsitän vielä jos itse ihan välttämättä tahtoo vilautella joka paikassa, mutta lapsi pitäisi pitää tiukasti poissa julkisuudesta. Ajatteleeko tämä tyttönen yhtään sitä miten paljon lapsensakin tulee näistä tempauksista kärsimään?! Blogissahan sillä on kuvia tästä tytöstä vaikka kuinka paljon ja noi sen jutut on IHAN USKOMATTOMIA tyhmyydessään. Anteeksi vain.
I don't give a damn 'bout my reputation :wink:
Rudy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 16, 2011 6:34 pm
Paikkakunta: Susiraja

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Rudy »

Crishélle kirjoitti: Mitä tulee Saanaan, sen verran käsitän vielä jos itse ihan välttämättä tahtoo vilautella joka paikassa, mutta lapsi pitäisi pitää tiukasti poissa julkisuudesta. Ajatteleeko tämä tyttönen yhtään sitä miten paljon lapsensakin tulee näistä tempauksista kärsimään?! Blogissahan sillä on kuvia tästä tytöstä vaikka kuinka paljon ja noi sen jutut on IHAN USKOMATTOMIA tyhmyydessään. Anteeksi vain.
Tämä onkin se kaikkein surullisin kohta. Yleensä Saanan blogikirjoitukset noudattavat kaavaa ihana elämä- treeni - ruokavalio - Jussi - *herutusfoto* - lapsi. Ja joka toisessa blogissa ollaan oltu milloin missäkin "julkkisbileissä" tai vastaavasti Jokereiden ykkösketjun kanssa saunomassa. Itse varttia vaille vanhempana olen kaikkein huonoin arvostelemaan, mutta väkisinkin mieleeni pulpahtaa se yksi kysymys: missä lapsi on silloin? Hesarin Nyt-liitteen juttu oli aika surullista luettavaa ja siitä tuli käsitys, että äitiys sanan varsinaisessa merkityksessä on kuulunut kys. neitokaisen elämään vasta vähän aikaa.
When God created a man, She was only kidding.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Jep. Toinen, mitä olen ihmetellyt on se, että Saana puhuu kyllä suht usein isästään muttei koskaan äidistään. Ainoastaan sen verran, että joku kotimamma ollut. (Mitä lie sitten siellä kotonaan tehnyt, kun tyttärensä ollut yläasteelta lähtien ihan rappiolla. :roll: )
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Lisäys: Ei tuolla Jussin uudessa blogissa edelleenkään ole kuin ne samat Saanan toosat, liekkö ukko halunnut vain Saanan kiusaks säilyttää ne netissä ja siksi teki tuon...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin