Joitakin surma-alueen lähellä olleista toki tunsin, samoin Pitkäniityn porukat.
Olen asiayhteyssyistä tuonut esiin järvellä murha-aamuna kalastaneiden nimet.
Kuten tuona aamuna vastapäisellä rannalla olleen kuvaajan tiedot KRP:lle.
Se riittänee.
Vaikuttaa säälittävältä ja epätoivoiselta vihjailla Kivilahden osuudesta Bodomin surmiin. Onko vuosien ajan kestänyt saman päättelykehän jauhaminen sekoittanut bodomistien kuupat? Wagner hakee kunnioitusta sillä, että hänellä on kosketus jonkun sukulaisuussuhteen kautta murhayön tapahtumiin. Kyllä se on niin hyvät juipit, että siitä mitä järven rannassa sinä helluntaina tapahtui, voivat syvällä rintaäänellä puhua vain 3 henkilöä: Nisse, Olavi ja Heikki.Hessu52 kirjoitti:No Wagner, kun sinä olet tainnut koko ikasi könytä pitkin Bodomin rantoja, niin miksi et sitten koskaan nähnyt Olavi Kivilahtea, sillä olettehan ikätovereita?
Luulisi, että nämä lintupojat ja Olavi olisivat joskus tulleet vastaan, mutta et näy tuntevan ketään sieltä Bodomilta.
Minullakin on näemmä sieltä enemmän tuttuja, kuin sinulla, vaikka en ole koskaan mitenkään niitä rantoja kiertänyt, mitä nyttemmin hieman tutkinut!
Wagner kirjoitti:Nisse ja Olavi eivät sitä tiedä.
Saattaa olla varma tieto jollakin. Tulipa mieleen, että Kassiselta oli kysytty tämän teon tekijää ja hän oli muistaakseni vastannut näin: "Sitä pitää kysyä siltä henkiinjääneeltä". Onhan sitä tietysti kysytty ja Palon kirjassa NG ja Palo asettavat kaksi epäiltyä, Assmann ja kioskimies. Assman on tiettävästi ollut Palon ehdokas, joten kioskimies lienee NG:n ehdokas. Kassisen neuvoa kun noudatetaan, saadaan vastaukseksi "kioskimies". Tämä on myöskin minun ykkösepäilty. Miksi? Hänen kohdallaan toteutuvat monet oletetut vaatimukset, joita tekijälle voidaan asettaa. Tämä on tietysti spekulointia, mutta miksei olisi näinkin mahdollista.matlockb kirjoitti:Wagner kirjoitti:Nisse ja Olavi eivät sitä tiedä.
Mistähän syystä on mahdollista että Nissekään ei mitään tietäisi? Onhan siitä väännetty kättä vaikka kuinka kauan että NG voi ainakin tietää surmaajan jos ei itse yksin surmien takana ole, hänhän on kertonut ettei tapahtumat ole hänen uniin tulleet eikä häirinneet, mistähän syystä..
Miten niin tiesi?Sariola kirjoitti:..........................Minun mielestäni on hyvin mahdollista, että kioskimiehen vaimo tiesi. Senkin ymmärtää hyvin, miksi hän ei kertonut tietojaan poliisille. ..........................