Herkkis ?!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No niinpä! Kalessin kuuluu jengiin eikä ole minunkaan huomioiden perusteella kahnaillut aiemmin, mitä ei valitettavasti voi sanoa joistakuista muista... Mukava olla täällä taas pienen hiljaiselon jälkeen!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tykkääjien kaarti sen kun kasvaa, onpa hianoa! :lol:
Viimeksi muokannut Kalessin, Ti Heinä 24, 2007 4:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Luulisin että posti joka näyttää tältä "?!?!?!?!!" ei anna ketjuun mitään, mutta olenpahan oman mielipiteeni antanut jos en mitään muuta :o
Mutta joskus on pelkkä hymiö lipsahtanut, lupaan tästä lähtien laittaa oikeaa tekstiäkin mukaan 8)

Mutta mistä voin tietää mitä sanoja jotkut eivät tiedä?
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jos tarkoitit sitä mun niin suosimaan epäadekvaattia niin merzin veetuilu alkoi siitä, et siinä oli kaksi kirjainta vaihtanut paikkaa. se, kun nääs oli niin valtavan olennaista keskustelun kannalta.mut kaikkein hauskinta merzissä on, ettei sen teksteistä juuri koskaan saa mitään irti, koska niitä ei vaan ymmärrä, erikoisien ilmaisujen takia ja silti kuitenkin viitsii (vaikka sillä olikin rutkasti muuta, paljon tärkeämpää tekemistä jossain muualla) alkaa haastaamaan riitaa noin naurettavasta asiasta.

mut nyt kuitenkin kun ketjun aihe on herkkis niin:

minä pidän herkkiksestä :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

<3
I am an African!
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Moikka Herkkis, pakko kysyä, että kirjoitteletko sinä myös Ihan Itse- foorumilla ? 8) 8) 8)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin ja missä on herkkis? ei ole kaveria näkynyt aikoihin?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

No en kyllä kirjottele :o Oon ollu vähän kiireinen viimeaikoina niin en oo spämmäny.
I am an African!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Naiskiireitä? 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin! kerro heti! mun mielestä sä olet meille velkaa selityksen! :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Vastaan nyt tähän ketjuun, vaikka ei ihan liity otsikkoon. Anteeksi jo etukäteen. Mutta tältä palstalta kyllä "putoaa" nopeasti pois jos ei suunnilleen joka päivä käy täällä. Tai ainakin minulel on vaikeaa tulla takaisin, kun joka aihepiiri on noita oransseja pallukoita täynnä ja kamala lukeminen ennen kuin pääsee taas takaisin ajantasalle. Itse olen aina lukenut kaikki viestit (paitsi Bodom-viestit) niin ei sitä nyt voi jättää mitään lukematta, mutta jo muutaman päivän poissaolon jälkeen menee helposti tuntikausia lukiessa uudet viestit.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

^totta

Ja on ollu pitkiä päiviä töissä plus muuta projektia, muttei sentään naisia :wink:
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^joojoo, uskoo ken haluaa
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin