Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
just_one
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:09 pm

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja just_one »

Tuli aika kallis viinapullo....

"Isoveli puukotti pikkuveljeä silmään viinapullon takia Kouvolassa

Kouvolan poliisi on saanut Kouvolan Lehtomäessä helmikuun alussa sattuneen puukotustapauksen esitutkinnan valmiiksi. Poliisi toimittaa tapauksen pöytäkirjan syyttäjälle syyteharkintaan.

Helmikuun alussa Kouvolan Lehtomäessä oli kahden veljeksen välille tullut riitaa viinapullosta. Aluksi veljekset tappelivat pullosta nyrkein. Nujakan hävinnyt 19-vuotias isoveli oli tilanteen rauhoituttua yllättäen tarttunut puukkoon ja lyönyt 17-vuotiasta pikkuveljeään puukolla kasvoihin.

Puukon terä upposi pikkuveljen silmäkuoppaan vaurioittaen silmää vakavasti. Tämän jälkeen isoveli oli vielä lyönyt pikkuveljeään puukolla selkään.

Poliisi otti puukotuksesta epäillyn isoveljen kiinni tapahtumapaikalta ja on edelleen vangittuna. Poliisi on tutkinut tapausta tapon yrityksenä ja törkeänä vammantuottamuksena. "

Lähde: KS.fi
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8217
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Lehtomäkihän on niin rauhallista aluetta että. Kuis veljekset nyt noin yhden viinapullon takia riemastuivat. Oishan noita puukotettavia sivulisiakin ollut kadut pullollaan niinkuin tapana on.
Isoveliveikka jättää nyt pulloon ja puukkoon tarttumiset muutamaksi vuodeksi ja sit uusin eväin tökkimään vaikkapa ohikulkijoita.
Piilohomot on in.
Dr. Combat Shotgun
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 8:32 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Dr. Combat Shotgun »

kakojootti kirjoitti:
turakainen kirjoitti:Ja mitäs kuuluu "Narco-Markolle" kuparisen nuoremmalle veljekselle tITAA OLLA LUSIMAS PARASTA AIKAA EPÄ ONNISTUNEEN PERINTÄKEIKAN JÄLJILTÄ
Kuparinen siinä kyll yks pässi. Eikös se tappanu jonkun muijan :?:
Mikäs tää perintäkeikka juttu on :?:
Kuulin et siltä oli lähteny sormiikin paskan puhumisesta :lol:
tuskin se mulkku on ketää tappanu mut pojat aikanaan tarjos joo vähän kynsihoitoa ja puukkoa kylkeen mut ei valitettavasti saanu hengiltä... asuin samassa rapussa pöpilänmäellä niin muistan elävästi. ei se paskanpuhumisesta johtunu vaan ihan varkauksista, jonkun autostereot tais olla viimenen niitti sillä erää rottailussa.
Kirjuri kopista
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: To Touko 24, 2012 8:23 pm

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Kirjuri kopista »

StaggerLee kirjoitti:Olin samalla luokalla yhden Pessisen ja Korpelan Nikon kanssa.
Mitä tekee tuo Korpelan Niko nykyään? Minkäs ikäinen se nyt onkaan? Entä veljensä Miika?

Myös yksityisenä saa laittaa.
Saraneth
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 9:20 am

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja Saraneth »

jason666 kirjoitti:Vanhoista vempuloista vielä. Pari nimee tuli mieleen.
Tapolan Pasi. Tappo myllykoskella yhen juopon (tunnettii kai nimellä hillonuija) leipäveittellä.
Ruusuvuori eli Ruuska. Tästä ei oo tarkkoja muistikuvia mut eikö tuoki jonku tappanu?
Niemelän Tommi. Oli mukana ainaki tossa Ruuska jutussa jne.
Kuoli yliannostukseen turussa 2005.
Jurtti. Ei kai mitään tappojuttuja mut on seki tavan vempula jos yli 10vuotta on ollu kiinni eikä oo mikää vanha mies.
Muistaako joku?
Nämä tyypit mie muistan, Tommin kanssa oltiin kavereita sillon joskus sekä sitte Hyppösen joka oli aina (mulle aineskii) tosi mukava heppu. En oo nähny vuosiin, jotain puhetta hänest oli tossa viime juopottelureissulla. Monet näistä tapauksista on sen vert vanhoja ettei sano mulle mitään vaikka ikäni täälläpäin oon asunu.
digi
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Touko 31, 2012 12:40 am

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja digi »

tietääkö joku jotain jostain asikaisesta? kouvolasta kuulemma kotoisin. tai näin olen kuullut. itse en henkilöä tunne, mutta kuulopuheita kuultu.. liekö totta vai ei...
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Oiskohan kuitenkin Läsäkosken sankareita.
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
digi
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Touko 31, 2012 12:40 am

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja digi »

ei kuulemma ihan on kymenlaaksosta. olisiko mustalainen? näin olen ymmärtänyt.
just_one
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:09 pm

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja just_one »

Lehtomäessä tapon yritys, kellään lisää tietoa tästä?

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 13626173/4

"Miestä puukotettiin hengenvaarallisesti Lehtomäessä lauantaina. Poliisi sai hälytyksen paikalle kello 19 jälkeen, kun Utunmäentiellä olevan kerrostalon pihalta oli löydetty verinen mies"
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Voi tapahtua ainoastaan Läsäkoskella...

Miestä ammuttiin jalkajousella olkavarteen Kouvolan Kuusankoskella ravintolan terassilla.

Välikohtaus sattui lauantaina illalla ravintolan terassilla, Kymenlaakson poliisi kertoi.

Asia paljastui, kun poliisi hälytettiin rauhoittelemaan sairaalan ensiavussa häiritsevästi esiintynyttä miestä. Ensiavussa ilmeni, että häntä oli aiemmin ammuttu jalkajousella. Miehen vamma ei ole vakava.

Ampujaksi epäilty mies oli poistunut ravintolasta viereiseen ravintolaan, jossa hänet myöhemmin pahoinpideltiin. Pahoinpitelystä epäilty on myös mies.

Poliisi otti kaikki kolme kiinni, mutta heidät päästettiin kuulustelujen jälkeen vapaaksi. Miesten tekoihin liittyy alkoholi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072 ... 3_uu.shtml
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17095
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

just_one kirjoitti:Lehtomäessä tapon yritys, kellään lisää tietoa tästä?

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 13626173/4

"Miestä puukotettiin hengenvaarallisesti Lehtomäessä lauantaina. Poliisi sai hälytyksen paikalle kello 19 jälkeen, kun Utunmäentiellä olevan kerrostalon pihalta oli löydetty verinen mies"
Seksuaalisen lähentelyn torjuminen motiivina tapon yritykselle

Ulkomaalaistaustaisten miesten riidan päätteeksi toinen mies löi uhriksi joutunutta sahalaitaisella veitsellä viisi kertaa eri puolille ylävartaloa.

Tapaus sattui uhrin asunnossa Kouvolassa kesäkuussa.

Kymenlaakson käräjäoikeus tuomitsi Kouvolassa asuvan 33-vuotiaan miehen 3 vuoden 6 kuukauden vankeusrangaistukseen tapon yrityksestä.

Iskuista tulleista pistohaavoista uhrille aiheutui ilmarinta ja keuhkolaajentuma.

Tuomittu väitti riidan syyksi toisen miehen häneen kohdistaman seksuaalisen lähentelyn. Uhriksi joutunut kertoi oikeudelle hyökkäyksen tulleen yllätyksenä.

Käräjäoikeus totesi uhrin myötävaikuttaneen tapahtuneeseen ja alensi miehelle vaaditut korvaukset kolmasosaan, 6 250 euroon.


4.9.2012 14:06 http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 14038155/4
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Iitami
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2012 8:45 pm

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja Iitami »

Verinen välikohtaus Rytmi-Katissa
7.9.2012 10:02 | Päivitetty: 7.9.2012 10:10 Ravintola Rytmi-Katissa Kouvolan keskustassa tapahtui viime yönä veriteko, jossa mies viilsi toista teräaseella kaulaan.

Poliisin mukaan uhri ei ole hengenvaarassa, mutta häntä ei ole voitu vielä kuulustella. Tekijä on saatu kiinni.

Poliisi vahvisti Kouvolan Sanomille, että molemmat, noin parikymppiset miehet ovat paikkakuntalaisia ja heillä on huume- ja väkivaltataustaa.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.

Lue koko uutinen:
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 14055307/4

Kouvostoliitossa taas tapahtuu...
Dr. Combat Shotgun
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 8:32 pm

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja Dr. Combat Shotgun »

Oudon(pahaenteisen) hiljasta ennen viikonloppua.
just_one
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:09 pm

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja just_one »

Dr. Combat Shotgun kirjoitti:Oudon(pahaenteisen) hiljasta ennen viikonloppua.
Mitäs tällä tarkoitat, onko jotain liikehdintää tiedossa? :shock:
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Dr. Combat Shotgun kirjoitti:Oudon(pahaenteisen) hiljasta ennen viikonloppua.
No olikos vauhdikas vkl?
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Vastaa Viestiin