Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

En tiedä mistään mitään, en ole vielä lukenut mitään lehtiä. Onko lööpeissä jotakin? Täytyy tutustua tilanteeseen. Kai on sentään vuosi 2012 edelleen?? :shock:
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, otetaan tähän nyt yksi uutinen - en tiedä mitä kirjoittajat puuhaavat Ulvila-osiossa, kun en viitsi mennä sinne, kun siellä on aina sellainen kamala älämölö, ettei sekaan kuitenkaan sopisi.

Uutisesta: jassoo, että sitä ollaan sitten ihan Luciferin itsensä kanssa tekemisissä - tuttu tapaus: kun kokosin muistiinpanoja tuonne toiselle palstalle, se muutaman kerran nakkasikin koneeni säpäleiksi, ja sain korjata sirpaleita pitkin lattioita - taisi liittyä Ior Bock -tapauksen pohdintoihin - että katsotaanpas kuinka nyt käy.
"Rituaaleja verellä ja tuhkalla"

Syyttäjien rajut väitteet: Auer sekaantunut saatananpalvontaan


Tiistai 8.5.2012 klo 09.52 (päivitetty klo 10.38)

Anneli Auerin tapauksen syyttäjien mukaan Jukka S. Lahden murhassa on viitteitä saatananpalvonnasta.

(JOHN PALMÉN)
LUE MYÖS

IL 3.9.2011: Uusia väitteitä surmayöstä

LUE MYÖS

IL 1.72011: Hovioikeus: Anneli Auer on syytön

LUE MYÖS

Syyttäjät: Auer saattoi äänittää miehensä murhan äänet

Rikosoikeuden asiantuntijat Auerin esitutkintamateriaalista: julkistaminen normaalia

Syyttäjien yksi todistusteema on, että Anneli Auer on sekaantunut saatananpalvontaan, ja on mahdollista, että koko henkirikoksessa on ollut kyse saatananpalvonnasta.

Vaasan hovioikeus vapautti Auerin murhasyytteistä viime heinäkuussa, mutta syyttäjät ovat hakeneet korkeimmasta oikeudesta valituslupaa. Syyttäjien korkeimmalle oikeudelle toimittamaa lisäaineistoa koskeva julkisuuspäätös on nyt valmistunut. Lisäaineisto on yli 2000-sivuinen.

Syyttäjien mukaan saatananpalvontaan viittaavat muun muassa Auerin surmatun puolison Jukka S. Lahden olkavarsissa olevat pistohaavoista muodostuvat ylösalaiset ristikuviot. Risti väärinpäin on saatananpalvojien yleisesti käyttämä merkki.

Myös Lahden verta ja tuhkaa on käsitelty syyttäjien mukaan saatananpalvontaan viittaavilla rituaaleilla.


Tutkinnassa on syyttäjän näkemyksen mukaan tullut esille myös muita saatananpalvontaan viittaavia asioita, kuten viiltelyä, eläinten uhraamista ja muita rituaaleja.

Lisätutkinnassa on syyttäjän mukaan saatu konkreettista näyttöä siitä, että Auer ja Lahti olivat riidelleet usein, ja että Auer oli kohdistanut perheeseensä väkivaltaa. Tämä tekee syyttäjän mukaan Auerin kertomukset epäuskottaviksi ja antaa henkirikokselle motiivin.

Lisätutkinta on edelleen kesken eikä Auerin puolustusasianajaja Juha Manner ole vielä antanut loppulausuntoa.

Syyttäjän mukaan tutkintaa on oleellisesti viivästyttänyt ilmi tulleet Auerin ja hänen entisen miesystävänsä seksuaali- ja väkivaltarikosepäilyt.

IL

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050 ... 7_uu.shtml
No, jos Lahti joutui palvojien uhriksi, niin on hän kyllä itsekin osallistunut saatanallisiin menoihin, koska niiden sanotaan kestäneen yhtä yötä pidempään. Hänellä on mainittu olleen myös laaja tuttavapiiri, joten rituaalimenoihin osallistuneita löytynee enemmänkin, ja hänen sanottiin puhuneen sujuvasti myös useita kieliä, joten syytä olettaa, että ringin toiminta ulottuu jopa Suomen rajojen ulkopuolelle.

Olihan se Lahden kallo kuitenkin tallella? Ajattelin vain ettei ole tullut vuodettua väärää tietoa lehdistöön, kun kirjoittajat eivät saaneet niitä "silmien tuijotus ja tuhoamisjuttuja" sopimaan yhteen, kun välillä oli kasvot tuhottu, ja välillä Auer väitti katselleensa avoimia silmiä. Asiasta on keskusteltu mm. Ulvila-osiossa, jossa käsitellään tästä tapauksesta tehtävää elokuvaa.

Mutta nyt voisi joku ystävällinen ja osaava kirjoittaja kopioida sen ainoan kuvan - vai oliko niitä kaksi - jotka tästä tutkinta-aineistosta julkaistiin, niin näkisimme, että miten ne kuvat sopisivat nyt näihin saatananpalvontaväitteisiin. Muistaisin, että asiasta jo tuolloin jotakin keskusteltiin kuvassa näkyvän kirjan perusteella.

Tuo verirituaalijuttu kiinnostaa, koska se verinen kengänjälki ilmestyi (?!) viisi viikkoa myöhemmin niihin housuihin, ja sitä ihmettelinkin, että jos oli Lahden verta, niin miten sitä oli kuivumatta vielä viiden viikon jälkeenkin - mutta tämä selittää sen, jos oli kerran otettu talteen ja käytetty rituaaleihin, ja tuhkahan on myös tuttu elementti tämän tapauksen tiimoilta.

Tuskin Lahden asunnossa kuitenkaan - jos nyt tällainen ilmaisu sallitaan - oli koko tominnan pääkallopaikka.
Alethes doksa meta logu
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

No, nythän me, Sirpa, yhdessä ratkaisemme senkin, miksi Jukan ruumis saattoi näyttää niin freesiltä, vaikka Jukka oli tapettu jo ennen häkepuhelua. Eikö totta? Anneli oli tietenkin valuttanut Jukan verta johonkin pulloon tai astiaan, jotta hän saattoi sitten valuttaa sitä 112-puhelun jälkeen takaisin Jukan päässä oleville haavoille. Tätä samaa verta käytettiin myös lavastusjälkien tekemiseen. Housut toimivat leimasintyynynä. Näin on.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niin, tämähän on ajallisesti ollut ongelma viitaten taustanauhaväitteisiin, koska haavat vuotivat verta vielä, kun poliisit saapuivat paikalle. Mutta kyllä asia on varmasti huomioitu, ja ampparissa näinkin tällaisen otsikon, joka selittää tilanteen - murhattiin kaksi kertaa - mutta en ole vielä ehtinyt perehtyä kaikkeen uutisointiin.

Syyttäjät: Auer saattoi äänittää miehensä murhat
Alethes doksa meta logu
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti: Valhalla on puolestaan viikinkiajan uskontoa. Paikka, sali tuonpuoleisessa jonne pääsevät kunniakkaasti kuolleet soturit ja ovat siellä sitten jälleen yhdessä.


Huiiiii !!!
Nyt täytyy olla tarkkana näiden avattarienkin suhteen, koskaan kun ei voi tietää milloin 'syyttäjä tulee käymään'...

Kunnes pöly laskeutuu..., niin poistan siksi aikaa tämän Saatananpalvojien suurvisiirin tunnukseni:
Kuva

Ja vaihdan tuollaisen siistimmän siksi aikaa tilalle...

*
*
*
Auerin tulevasta haastattelusta pätkä:
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/u ... eist%C3%A4

Auer uutisia:
http://www.ampparit.com/haku?q=Auer&t=news

*
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Uutista pukkaa tiedotusvälineisiin sellaista tahtia, etten pysy perässä, mutta ehdin nähdä otsikon, jossa luki, että AA:n hallusta olisi löytynyt goottilaista kirjoitusta/kirje, mutta en löydä enää uutista. Tämä kiinnostaisi aivan erityisesti. Onko kenelläkään antaa linkkiä tuohon uutiseen?
Alethes doksa meta logu
visitor59
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: To Maalis 25, 2010 9:30 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja visitor59 »

En nyt muista missä uutisessa se mainitaan mutta kuva siitä "Goottilaisia symboleja" sisältävästä kirjeestä

Kuva

Ehkäpä tässä yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ... heheh.... varsinaista "saatanan palvontaa"


MTV3:lla on mielestäni yksityiskohtaisin uutinen tuosta kirjeestä ja uudesta "todistemateriaalista"

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... tikuvioita
Instigator
Frank Drebin
Viestit: 392
Liittynyt: To Syys 22, 2011 9:52 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Instigator »

ulkosuomalainen kirjoitti:Luet ilmeisesti Naakkaa kuin avointa kirjaa. Ja Naakka osaa ennustaa mun tulevat argumentit. Mina kun en siina ihka ensimmaisessa viestissani edes koko ekaa aiti-sanaa edes maininnut -- lainasin siina vain niita kahta jalkimmaista kutsuksi ymmartamaani repliikkia ( aiti tuu. nyt siel puhutaan taas.) Naakka siis protestoi jotain, jota en ollut edes viela esittanyt?
Juuri näin tulkitsin asian. Minä ainakin olisin käynyt oikeasta häkelitteroinnista tarkistamassa väitteesi todenmukaisuuden eikä tarvitse olla ruudinkeksijä ennakoidakseen seuraavan väitteesi tuossa tapauksessa. Kuten todettua, Naakka voi korjata tarvittaessa.
ulkosuomalainen kirjoitti:Yksinkertainen kysymys Instigatorille. Tassa on kaikki mita Kuolemannaakka alunperin kirjoitti:
(eikä se tyttö nyt ihan suoranaisesti sitä AA:ta puhelimeen huudellut :lol: Häkelle vastasi, että äiti on paikalla, kun Häke kysyi, onko siellä aikuisia)
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... ow#p476090

Mita tama tarkoittaa sisasuomeksi ilman lisaselityksia?
Ihan sama mita Kuolemannaakka väittää tarkoittaneensa. Tama on kaikki mita han itse asiassa kirjoitti. Ja tama ei edelleenkaan pida paikkaansa.
Ensimmäiseen kysymykseesi: sisäsuomeksi ilman lisäselityksiä tuo tarkoittaa sitä, että tyttö ei huudellut (huutamalla kutsunut jatkuvasti; ks. sanasta aikaisemmin postaamani englannistus) äitiänsä puhelimeen. Häkelle tyttö kyllä vastasi äitinsä olevan paikalla, kun Häke tiedusteli paikalla olevista aikuisista. Eli juuri niin kuin siinä lukee. Ilman mitään sen jälkeisiä viestejä tai lisäselityksiä.

Ja kuten totesit edempänä viestissäsi, kyseessä on litteroinnin perusteella tulkinnanvarainen keskustelun osa. Miten siis voit väittää, ettei Naakan kertoma pidä paikkansa?
ulkosuomalainen kirjoitti:Jos taman yritat kieltaa, olet viikon nousija imbesilli-listalla.
Kyllä minua ihan pikkasen hirvittää. Ehkä sinun olisi kuitenkin parempi hankkia imbesilli-listauksellesi vähän statusta ennenkuin alat käyttää sitä pelotteena. Minäkin voin listata vaikka "TOP 10 musiikkikappaleet ikinä", mutta ei sitä listaa kukaan noteeraisi.
ulkosuomalainen kirjoitti:Mun tulkintaa voit toki arvostella ja myos saivarrella Naakan tavoin mun sananvalinnasta mutta et voi ainakaan nauhaa kuulematta todistaa kumpaakaan vääräksi. Mun mielesta kolme kertaa huutaminen on jo huutelua.
Tästä toivoisin enemmän keskustelua: itse asiasta. Onko niin, että jos sinä seisot luuri korvallasi minun vieressäni ja minä sanon sinulle, että "siellä on joku langan toisessa päässä", on tämä sinulle kutsu puhelimeen? Miksi näin sitten olisi Ulvilan tapauksessa?
ulkosuomalainen kirjoitti:Are we having fun yet?
Not yet, but we're getting there.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ahaa, edellä selviää tämä goottilaisuusasia, josta tiedustelin - liittyi kuvaan. Olenkin hiljattain tutustunut näihin "goottilaisasioihin" pintaa syvemmältä, joten ymmärrän myös syyttäjän kiinnostuksen näihin "symboliasioihin" - joskaan nyt yksi kuva todistaisi mitään, mutta jos liittyy kokonaisuuteen.
Alethes doksa meta logu
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Tuohon nimenomaiseen tribaalikuvioon liitetään ylösalaisin käännettyyn pentagrammiin, josta voipi lukaista esim. http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi

Aivan toinen asia on sitten se, valikoituiko nimenomainen kuvio tiedostamatta vai tiedostaen...
Älä oleta
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuva

Edit: Severin ehti jo edellä. Eli olet turre valinnut sitten avattareesi satanistien käyttämän ylösalaisen pentagrammin taustaksi usein valitun tribaalin. Ihan hieno kiemura ja voi sopia niin sulle kuin Annullekin mutta tämä heraldinen yhteys on tämä. Ei tietenkään poista sitä jos koet lähempää yhteyttä näin Annuunkin. Kaikin mokomin.

En ole asiantuntija ja muutenkin nämä on tälläistä teinien hömppää mutta tuo kuvio on usein taustalla muodostamassa tähdelle ympyrän. Mikä on siten tämän tribaalin ja sydämen symboli satanisteille - joku näistä tietävä kertokoon.
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Instigator kirjoitti
Onko niin, että jos sinä seisot luuri korvallasi minun vieressäni ja minä sanon sinulle, että "siellä on joku langan toisessa päässä", on tämä sinulle kutsu puhelimeen? Miksi näin sitten olisi Ulvilan tapauksessa?
Väärät olettamukset johtavat vääriin johtopäätöksiin.
Mun mielestä sinä lähdet täysin väärästä alkuasetelmasta. Monellakin lailla.

Mun mielestä se on Ulvilan tapauksessa ilman muuta kutsu aidille tulla puhelimeen kun kerran aiti on jattanyt tyton puhelinta paivystamaan eika ole sanonut talle yhtaan sanaa* sen jalkeen, moneen kymmeneen sekuntiin.

Tytto on puhunut Haken kanssa jo pari repliikkia ja viela erikseen rääkäissyt (sun termiä käyttääkseni) kertaalleen Äiti tuu. Aiti ei sano mitaan. Mina paattelen siksi tyton repliikista "nyt siel puhutaan taas", ettei tytto ole varma, onko aiti kuullut hanen puhuvan Hakeen tai edes ymmartavan miksi tytto rääkyy hanta. Varmemmaksi vakuudeksi siis selittaa miksi huutaa/rääkyy/huhuilee.

Mutta tama on minun tulkintani -- mun elamankokemuksen perusteella. Samoin kuin sen ekan aiti-sanan tulkinta.

En ikimaaimassa usko, etta Naakka olisi tarkistanut mita nauhassa oli ennenkuin vastasi minulle. Itse asiassa oli viela jossain vastauksessaan ylla "sanatarkasti" minua lainatessaan huolellisesti patkaissyt mun puolen lauseen lainauksen niin etta siina olleet alkuperaiset Hake-repliikit jaivat pois. Kiva.

Mutta saathan sina halutessasi uskoa seka huppuun etta paasiaisjanikseen. Mun ei vain tarvitse hyvaksya sun tulkintaa a) Naakan kirjoituksista tai b) Hake-nauhasta. Sinun mielestasi minun tulkintani on harhaanjohtava ja virheellinen. Minun mielestani sinun tulkintasi on harvinaisen tarkoitushakuinen.

Mun imbesilli-listalle ei kuitenkaan paase tulkinnoilla. Sille paasee, jollei esim. tajua omatulkinnan ja faktan eroa tai debaatin olemusta. Tai jos olettaa lukiioilta ESP:ta tai jankkaa viesteista, joita ei ole edes viitsinyt lukea. Tai (Turren ja Naakan bravuuri) vaittaa olevansa oikeassa vaikka on faktoilla toisin todistettu.

Mutta nyt minulta loppuivat seka rautalanka, pinna etta niska, kaikki juuri sopivasti.
Jos katsot Rialto-sillan live webbikameraa launtaina keskipaivalla, lahetan lentosuukkoja kuin Little Miss Sunshine. Tama minfon sellainen.

Alykkyydella paasee isossa maailmassa pitkalle. Enka nyt siis tarkoita valimatkaa konkreettisesti. Silta varalta etta ymmarsit väärin.

*Paitsi jos se vittiko on kiroiltu tytolle eika vain kompuroitu tuulikaapissa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Edelle visitor59 laittoi linkin koskien tätä goottilaisuusasiaa. Tekstissä sanotaan näin:
Asiantuntija vastaa: Näen käsivarsien kuvissa pistoissa syntyvän kolmion. Vatsan alueen pistot laittaisin mielivaltaisuuden ja vihan piikkiin.
Onko tästä kolmiosta nyt tehty johtopäätös saatananpalvonnasta/ylösalaisin olevasta rististä, koska tällainen kolmio löytyy kyllä myös teosofiasta.

Kuva löytyy täältä.

http://www.teosofia.net/ruusuristil/ruu ... inetti.htm

Teosofiahan on vapaamuurariusaatteen perusta, jossa palvotaan Luciferia, saatanaa ja langennutta enkeliä, jota kutsutaan "valontuojaksi" ymmärrykseni mukaan ajatuksella, että jos ei tunne pahuutta, ei voi oppia hyvyyttäkään, joten pahuuteen pitää tutustua.

Ei tätä saatananpalvontaa tarvitse kauempaa etsiä kuin vapaamuurariusaatteesta, ja jos syyttäjä sanoo Lahden kuoleman liittyvän saatananpalvontaan se voi tarkoittaa silloin myös vapaamuurariusaatetta.
Alethes doksa meta logu
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyllä nuo vapaamuurarit ehtivät joka paikkaan. Ensin ne taisivat junailla Piia Ristikankareen häviämisen kanssa ja nyt ne on olleet Ulvilassakin?! :shock:
Eihän ne vain liity jotenkin siihen Neuvosen katoamiseenkin, puhumattakaan siitä Puumalasta?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ja mitä ilmeisemmin niitä on aika paljon - tuossa tiiviissä veljeskunnassa - jos sanotaan noin puolet koko Suomen poliisikunnasta valjastetun tutkintaan.

Montako poliisia se ihan tarkalleen ottaen tarkoittaa?

Mitä luulet, Ailar - minkä verran suomalaisilla on varaa vielä kommenttisi kaltaiseen naiiviuteen?
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin