Mongols Mc Probationary Finland
- prrkele
- Vähänniinkuharrastaja
Re: Mongols Mc probationary finland
Täältä löytyy infoa nykyajan legionasta suomalaisen silmin:
http://www.suomensotilas.fi/index.php?o ... &Itemid=69
…neljännessä kuulustelussa nainen vihdoin myönsi, että mitään Jaria ei ollut olemassakaan. Eikä myöskään sieni-Tomppaa.
- prrkele
- Vähänniinkuharrastaja
OT: Täältä löytyy infoa nykyajan legionasta suomalaisen silmin:
…neljännessä kuulustelussa nainen vihdoin myönsi, että mitään Jaria ei ollut olemassakaan. Eikä myöskään sieni-Tomppaa.
-
tohtori totuus
- Alokas
en ole markus. on toi kumma kun täällä heitellään nimiä ja mustamaalataan syyttömiä. hei ota yhteyttä markukseen jos et numeroa saa mistään laita facebookin kautta numerosi kyllä hän soittaa sulle sit taistelette kahdestaan.veikkaan et se pieksee susta paskat pihalle 5minthe-game kirjoitti:tohtori totuus kirjoitti:on ja täällä mustamaalaavat bad macinet elävät virtuaalitodellisuudessaDurango kirjoitti:Oliskohan tää "keskustelu" mennyt jo niin pitkälle, että koko ketjun vois sulkea, tai ainakin siivota? Suomikaksnelosella kypsempää keskustelua. Mikä tää "bad mama" pelleily tässä ketjussa on? Ketjun aihe lukee tossa ylempänä. Jos joku edellänähdyn tasoinen kaveri on jossakin varteenotettavassa kerhossa jäsenenä, ei paljon vakuuta.
Markus hei!!! Se kirjoitetaan machine,muistatko sen prospectin kirjoituksessakin sulla oli vähän ongelmia...![]()
![]()
mut ei se mitään,ei apukoulun vajariluokilla kaikkea opi.
-
ruutikuokka
- Armas Tammelin
Noinkohan..? Ainakin sinulla tuntuu olevan poikkeuksellinen suhde kyseiseen henkilöön, ajatellen että käytit aiemmassa viestissä hänestä etuliitettä "hra".
Melko poikkeuksellista tuo "herroittelu" nykypäivänä
Ja nyt jo luvataan ko. henkilön nimissä ihan päähänlyöntikisojakin järjestää.
Melko poikkeuksellista tuo "herroittelu" nykypäivänä
Ja nyt jo luvataan ko. henkilön nimissä ihan päähänlyöntikisojakin järjestää.
STOP COP CRIME
on ja täällä mustamaalaavat bad macinet elävät virtuaalitodellisuudessa
[/quote]
Markus hei!!! Se kirjoitetaan machine,muistatko sen prospectin kirjoituksessakin sulla oli vähän ongelmia...
mut ei se mitään,ei apukoulun vajariluokilla kaikkea opi.[/quote]
en ole markus. on toi kumma kun täällä heitellään nimiä ja mustamaalataan syyttömiä. hei ota yhteyttä markukseen jos et numeroa saa mistään laita facebookin kautta numerosi kyllä hän soittaa sulle sit taistelette kahdestaan.veikkaan et se pieksee susta paskat pihalle 5min[/quote]
Kyllä sä Markus paloit kun paskan liekki noilla viesteillä mitä tänne oot kirjotellu,sekä niistä mitä yv;nä mulle laitoit... Mulla ei oo sun numeroa,mut saat mun numeron ainakin Thorilta ja siltä teidän toiselta Facebook supportilta... Soittele,niin käydään bissellä ja katsotaan mitä muuta kivaa keksitään..?? Mulla olis täs viikonloppu vapaa...
Markus hei!!! Se kirjoitetaan machine,muistatko sen prospectin kirjoituksessakin sulla oli vähän ongelmia...
en ole markus. on toi kumma kun täällä heitellään nimiä ja mustamaalataan syyttömiä. hei ota yhteyttä markukseen jos et numeroa saa mistään laita facebookin kautta numerosi kyllä hän soittaa sulle sit taistelette kahdestaan.veikkaan et se pieksee susta paskat pihalle 5min[/quote]
Kyllä sä Markus paloit kun paskan liekki noilla viesteillä mitä tänne oot kirjotellu,sekä niistä mitä yv;nä mulle laitoit... Mulla ei oo sun numeroa,mut saat mun numeron ainakin Thorilta ja siltä teidän toiselta Facebook supportilta... Soittele,niin käydään bissellä ja katsotaan mitä muuta kivaa keksitään..?? Mulla olis täs viikonloppu vapaa...
I'am The Game, and i know you can't take me!
-
ruutikuokka
- Armas Tammelin
the-game kirjoitti:on ja täällä mustamaalaavat bad macinet elävät virtuaalitodellisuudessa
Tähän vielä pakko kuitata että ei niitä tuomioita pahan koneen jäsenille ois kai tullu jos olisivat eläneet vain virtuaalitodellisuudessa
Hassu "sattuma" muuten että hra Laaksonen ja Tohtori Totuus kirjoittavat kumpainenkin nuo lontoon kielen sanat väärin...
STOP COP CRIME
Saapuiko paperit talle vkoa?the-game kirjoitti:Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla...
On tullut,luettu,kopioitu ja toimitettu asiaan kuuluville henkilöilleheklatar kirjoitti:Saapuiko paperit talle vkoa?the-game kirjoitti:Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla...
Niin no, hyvähän se on täällä huudella että on toimitettu mutta todellisuudessa sä vaan jauhat paskaa ja sulla ei ole mitään näyttöä syytöksiisi.the-game kirjoitti:On tullut,luettu,kopioitu ja toimitettu asiaan kuuluville henkilöilleheklatar kirjoitti:Saapuiko paperit talle vkoa?the-game kirjoitti:Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla...
Edelleen odotan että scannaat ne mulle
Btw, millos tilasit ne?
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
[quote=:[/quote]
Niin no, hyvähän se on täällä huudella että on toimitettu mutta todellisuudessa sä vaan jauhat paskaa ja sulla ei ole mitään näyttöä syytöksiisi.
Btw, millos tilasit ne?
[/quote]
Törmätäänkö tänään jossain??
Niin no, hyvähän se on täällä huudella että on toimitettu mutta todellisuudessa sä vaan jauhat paskaa ja sulla ei ole mitään näyttöä syytöksiisi.
Btw, millos tilasit ne?
Törmätäänkö tänään jossain??
Pistin privaathe-game kirjoitti:Törmätäänkö tänään jossain??:[/quote kirjoitti:
Btw, millos tilasit ne?
onko jumalauta bm81 porukka noin vitun idiootteja??? en tunne heitä enkä mongolssia. mut tuo menee ihan kakaroiden pelleilyksi? ota game asiat esiin ja lopeta pelleily. teet itsestäs pellen huutelemalla. et ole viisaampi kun laaksonen. perustakaan oma jengi.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
MC Los Mongoloids?dr.who kirjoitti:onko jumalauta bm81 porukka noin vitun idiootteja??? en tunne heitä enkä mongolssia. mut tuo menee ihan kakaroiden pelleilyksi? ota game asiat esiin ja lopeta pelleily. teet itsestäs pellen huutelemalla. et ole viisaampi kun laaksonen. perustakaan oma jengi.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Olisikohan aika jo latoa näitä faktoja tiskiin ja muidenkin näkyville? Vasikoinnista siis. Niin, saataisiin loppu taikka alku tälle länkytykselle ja änkytykselle! Eikä mitään pennas tyylistä: "ne tietää jotka tietää" viisastelua.the-game kirjoitti:On tullut,luettu,kopioitu ja toimitettu asiaan kuuluville henkilöilleheklatar kirjoitti:Saapuiko paperit talle vkoa?the-game kirjoitti:Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla...
Edelleen odotellaan vastausta The-Gamelta, mulle riittää noi diaarinumerot jolla noi paperit voi tilata mutta nimimerkki jokota on varmaankin halukas näkee ne ihan livenä? Vastailkoon itse jos tuntuu siltä