Nimimerkki Puliukko

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja awa »

Puliukko kirjoitti:Bodom-materiaalin läpikotaisin käyneenä olen tullut siihen tulokseen, että sopivin ehdokas päätekijäksi on kioskimies Karl Valdemar Gyllström.
Tuolla viestimäärällä (68) sinä Puliukko olet aloittelija-noviisi, joka vain luulet asioita. Todellisesta tiedosta sinulla ei ole mitään käsitystä. Valitettavasti.

Puliukko - sinä olet multinikki, jonka missiona on yrittää vääristellä totuutta. Tarkoitushakuisesti myös provosoit suorasti kanssakirjoittajia. Sinulle ei merkitse mitään se, saatko kirjoituskieltoa vai et, sillä nimimerkkejä sinulla riittää. Tähän lisään senkin, että tiedän, että "teitä" vääristelijöitä on erittäin vähän. Multinikkejä on rekisteröity ja ne tiedetään. Valitettavan surullista on huomata kuinka yksinäistä taistoa tuo on.

Konsta-Sariola ei liene puliukko (vielä), ja nikin nikki Puliukkoa harmittaa muuten vaan. Ymmärrän myös palstan ylläpitoa, sillä tuollaisia multinikkejä vastaan on palstan ylläpitäjän mahdoton taistella. Tuon kaltaiset konstailijat ja nimimerkeillä kikkailijat on säännöistä huolimatta "hyväksyttävä", mutta ne on huomioitava. Vastaavan kaltaisissa tilanteissa poliisikin sen tekee - kaikki on huomioitava ja kaikki kivet on käännettävä. Toki voihan se olla niinkin, että kaikkia kiviä ei ole vielä käännetty?

- hymm -
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja strangelove »

awa kirjoitti:Tuolla viestimäärällä (68) sinä Puliukko olet aloittelija-noviisi, joka vain luulet asioita. Todellisesta tiedosta sinulla ei ole mitään käsitystä. Valitettavasti.
Ettäkö vain suuri viestimäärä antaa täydet valtuudet keskustella asioista, muut pitäköön turpansa kiinni? Aika erikoinen logiikka sinulla. Samalla perusteellahan esimerkiksi Sirpa on yli 7000 viestillään joka alan erikoisasiantuntija, jonka sana on ainoa laki, jota "vähempiarvoset noviisit" eivät saa kyseenalaistaa. En oikein ymmärrä, mitä tuollaisella "mulla on enemmän viestejä kuin sulla" -ajattelutavalla haetaan. Ehkä sillä yritetään paikkailla heikkoa itsetuntoa ja saada täällä kybermaailmassa sitä ansaituksi kokemaansa arvostusta, jota ehkä todellisessa elämässä ei syystä taikka toisesta ole saanut. Netissähän kaikki on mahdollista, siellä tavallinen tarjoilijakin muuttuu aivokirurgiksi - tai vaikka rikospaikkatutkijaksi! Täytyypä vielä todeta sinulla awa, että jos viestimääriä vertaillaan, niin sinäkin olet Sirpaan verrattuna todellinen noviisi ja Sariolallakin on kokemusta ja tietämystä enemmän kuin sinulla. Jos tälle tielle siis lähdetään.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja awa »

No jopas nyt - jotenkin tekisi mieli sanoa, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!

Niin - Sirpalla on ihan omat topiccit. Tässä keskustellaa nyt nikin nikki Puliukosta.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kaikkien fanaattisten ns. bodomistien mielenterveyden ja älykkyyden voi kyseenalaistaa näkökulmasta riippumatta.

Itselleni on päivänselvää, että syyllinen pidätettiin, ja hänet vapautettiin. Murhaajalla on ollut Gustafssonin kengät jalassaan, ja se jo sinänsä todistaa hänen olevan syyllinen. Voihan sitä tietty kehitellä kaikenlaisia mielikuvituksellisia stooreja siitä, että murhaaja on vaihtanut kengät ym. kuten voi jokaisen surmatapauksen yhteydessä spekuloida sillä, että jospas murhaaja onkin väliaikaisesti laittanut epäillyn vaatteet päälle, ja siksi epäillyn vaatteissa on korkean volyymin veriroiskeita uhreista.

Mutta moni näistä Bodom-tahvoista, jotka pitävät Gustafssonia syyllisenä, eivät itse ymmärrä näitä rikosteknisiä todisteita ja niiden merkitystä, ja siksi he kokevat mielekkääksi jauhaa ja vängätä päivästä toiseen tapauksen kannalta täysin epärelevanteista pikkuseikoista. Ei kukaan normaalijärkinen jaksa pitkään Bodom-osion ketjuja lukea, ei Gustafssonin kannattajien tai vastustajien viestejä.

Gustafsson on syyllinen kyllä, mutta jos ihminen tajuaa tämän, niin millainen on ihmisen psyyke, jos hän jaksaa päivästä toiseen vängätä asiasta niiden kanssa, jotka eivät sitä ymmärrä? Se on vähän sama kuin vänkäisi siitä, sataako vai paistaako ulkona sellaisen kanssa, joka kieltäytyy katsomasta ikkunasta ulos.

Tapauksesta on kuitenkin aikaakin jo yli 50 vuotta. Niin kauan kuin 40- ja 50-luvulla syntyneet jaksavat näistä asioista olla kiinnostuneita, siitä varmaan keskustellaan, mutta voin luvata, että suurinta osaa 80- ja 90-luvulla syntyneistä ei kiinnosta, ja vähitellen tästä vaietaankin.

Mutta tällä hetkellä esim. Suomi24 henkirikokset on pilalla, kun Bodom-tahvot sotkevat joka ketjun Bodom-jutuilla, liittyi ketjun aihe siihen tai ei.

Ja tosiaan niille, jotka kuvittelevat olevansa jotain kuningattaria tai kuninkaita kirjoitettuaan Bodom-ketjuun paljon viestejä, niin herätkää todellisuuteen. Tällä koko tapauksella ei ole minkäänlaista signifikanssia Suomen ulkopuolella, pelkästään bodomistien omissa hörhöpiireissä.
Killer Loop
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 8:48 pm

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja Killer Loop »

Tätä Bodom-keskustelua pitävät yllä dementikot. He aloittavat keskustelun syklisesti samoista asioista. Tällä hetkellä vänkäämisen aloitus uudelleen kestää n. 6kk. Luulen että kun dementia heillä etenee niin sykli lyhenee. Kohta ollaan Bodom-keskustelun osaltakin jo "kvartaalitaloudessa". :D
Sairas vääns sairas vääns, evripati nous tät sairas vääns....
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Syytät awa minua multinikiksi, jota EN OLE. Pidät minua noviisina, mutta Bodomia olen kyllä tutkinut paljon ja olen päätynyt mielipiteeseeni rauhassa ajan kanssa. Olet kuin joku diktaattori, joka yrittää väkisin ajaa eri mielipiteet omaavat, kuten minut, ulos täältä perusteettomilla multinikkisyytöksillä. Kukahan se on muuten pahin multinikki - sinun hengenheimolainen "Hessu52"/"Von Serpentin". Sinähän se aina yrität keskustelua vääristellä haukkumalla muita ja jopa suorasti vääristelemällä olemassa olevaa tietoa.

Sinä awa olet Gustafssonille henkilökohtaisesti katkera ja syytät häntä ilman mitään todisteita. Kerro nyt, miksi et kertonut tietojasi poliisille ja käräjäoikeudelle, jos kerta tiedät Gustafssonin syyllisyyden? Et ole koskaan vastannut, joten se kertoo sinusta paljon. Minusta tuntuu, että sinä olet täällä yksin, jos joku, varsinkin nyt, kun Hessu on ainakin väliaikaisesti poissa pelistä. Jäämme odottamaan sinun porttikieltoa, arvon awa.
von Serpentin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 4:59 pm

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja von Serpentin »

No no Puliukko, en minä ole mikään multinikki ja kyllä minulla on ihan hyvä syy kirjoitella tänne, tai sinne, tai minne vaan, paitsi suoli24:n, jossa itse taidat vaikuttaa moninikkinä. Itselläni ei ole tarve aukoa turpaani kenellekään muulle, kuin niille, jotka minulle turpaansa aukovat, joten sitä saa mitä tilaa ja Sariola vielä tuplat päälle!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Nimimerkki Puliukko

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Oikaisut / Kommentit merkitty tuonne väliin.
von Serpentin kirjoitti:No no Puliukko, en minä ole mikään multinikki ( Kyllä von Serpentin on nimenomaan multinikki. Esimerkiksi Hessu 52 / von Serpentin / Nätti_Jussi / Joukko muita harvemmin käytettyjä nikkejä) ja kyllä minulla on ihan hyvä syy kirjoitella tänne, tai sinne, tai minne vaan, paitsi suoli24:n ( kyllä Hessu 52 on ahkerasti kirjoitellut Suomi 24:ään eri nikeillä, mm. Hessu 52 / Nätti_Jussi / ja monet tilapäisnikit, joiden sisältö viittaa vahvasti Hessuun ), jossa itse taidat vaikuttaa moninikkinä. Itselläni ei ole tarve aukoa turpaani kenellekään muulle, kuin niille, jotka minulle turpaansa aukovat ( Kyllä tämä kirjoittaja Hessu ryhtyy nimenomaan aukomaan turpaansa niitä kohtaan, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan, muuta syytä Hessu ei tarvitse, se riittää) joten sitä saa mitä tilaa ja Sariola vielä tuplat päälle! ( Ja von Serpentin (Hessu) on saanut jälleen kahden viikon bannin Murha.infoon ja aivan aiheesta, totuus on arvokas asia. Se ei muutu, vaikka sanallisesti muuta vakuuttaa kuten von Serpentin tässä. Totuus tässä asiassa tiedetään yleisesti. )
Vastaa Viestiin