Mielinmäärin panettelua
Sitähän täällä on harjoitettu:
Kirjoittaja A.W päivämäärä 24 Kesä 2012, 18:33
Josko sisotalo onkin oikeassa ja murhaaja on Annelin tytär! Silloinhan on luonnollista huutaa Annua apuun.
Kirjoittaja A.W päivämäärä 24 Kesä 2012, 20:58
Mä kyllä luulen, ettei mikään ole mahdotonta Ulvila jutussa. Kyllä se lapsi on voimut yhtähyvin sen tehdä, kuin Annelikin, nukkuvaa isää on päässyt huitaisemaan niin hyvin että isä mennyt jo parista ekasta iskusta voimattomaksi, Ja eikös se Anneli valittanut, että Jukka oli kohdellut huonosti vanhinta tytärtään.
Ja mitä se tyttö sanoi niissä nauhoitetuissa puhelinkeskusteluissa, että hakataan ne ja tapetaan kaikki sukulaiset. Aika outoa tekstiä äidilleen puhui.
Kirjoittaja A.W päivämäärä 24 Kesä 2012, 21:27
Eikös siinä Jukan ruumiissa ollut paljon pieniä haavoja ja vaan muutama syvempi, se ainakin vaikuttaa, ettei tekijä ole ollut voimakas. Annelihan on voinut hoitaa vaan sen loppukumautuksen päähän.
Josko niissä saatananpalvonta jutuissa on perää ja tyttö ollut niissä mukana ja tullut ihan sekopoltsiksi. Kyllä ne nuoremmatkin lapset on tappanut ihmisiä.
Luin uudestaan tuon missä on nauhoitettu Annelin ja tytön keskusteluja ja se tyttöhän sanoi että mä hakkaan ne ja tarkoitti sillä poliiseja, sekä että tapetaan ne sukulaiset. Aika karua puhetta, ettei vaan olisi saatananpalvonta sekoittanut tytön päätä
Kirjoittaja A.W päivämäärä 25 Kesä 2012, 12:50
Sisotalo, mä oon ollut jo kauan sitten sitä mieltä, että tyttö on jotenkin osallinen murhaan, ei se oo mikään viimeinen oljenkorsi.
Kirjoittaja MollyMalone päivämäärä 16 Syys 2011, 14:56
Sehän tässä onkin ollut melkoisen erikoista että tämä
vanhin tytär on koko ajan ollut melko "vihamielinen" niin yhteiskuntaa, isäänsä kuin omia sisaruksiaan kohtaan myös. Tälläinen vihamielisyys on kyllä yksi erittäin selvä oire jatkuvasta pahoinpitelystä tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Yhteiskunnan joka pitää lapsen kokemia ja tekemiä touhuja "saastaisina" sijaan lapsi tukeutuu siihen hyväksikäyttäjään joka saa ne inhon ja nöyryytyksen tunteet häviämään kannustamalla ja kertomalla että on hyvä kun tekee sellaista. Tässähän olisi meillä nyt ihan klassinen tapaus käsillä!
jne, jne....
MissHolmes kirjoitti:Joskus olen korrekti, joskus en.
Ja nyt on se hetki, etten ole.
Suoraan sanottuna vituttaa kaiken maailman Sössöhökkelit, Rosinantet ja muut paskapää, jotka kuvittelee, että voivat ja saavat olla noin ääliöitä. Molemmat voisi täältäkin bannata ikuisesti.
Vaikka täällä ollaan Annelia ja montaa muutakin paneteltu mielin määrin vuositolkulla, on jengillä kuitenkin ollut sen verran sivistystä, että lasten nimet ja kaikki heihin liittyvä tunnistettava on jätetty ulkopuolelle. Aina. Pois googlauksen ulottuvilta.
Jopa aikoinaan, kun joskus 2009-2010 (vain jopa ennen??) heräsi epäilys, että surmaan liittyisi lsh, jätettiin se yksäreiden varaiseksi pohdinnaksi. Ihan vaan lapsien takia.
Ja sitten tänne tunkee kaikkia moraalittomia ääliöitä, jotka katsovat oikeudekseen suoltaa suun tilalla olevasta peräaukostaan sormien avulla ulos mitä vaan. Jessus, että mä oon raivona.
Ilmoitan nyt ystävällisesti kaikille, että aijon järjestelmällisesti vasikoida vasikoimisen perään kaikki viestit, joissa puolella sanallakaan on nimiä, ikiä tai muuta tunnistettavaa ja googlattavaa. Teen sitä vaikka itse joutuisin täältä ikuisesti pois. Ja teen niin kauan, kunnes kaikki sieluttomat ääliöt on häädetty iäksi!
...laitan tämänkin viestin ylläpidolle, jotta voivat odottaa mitä tulee, tai sulkea minut ikuisesti pois.
PERKELE!