Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
nuusku-nella
Adrian Monk

Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Rosinante kirjoitti: Kauhistellaan tätä nyt oikein urakalla. Lasten nimet oli netissä kenen tahansa nähtävillä tuomioasiakirjassa jo ennen kuin tuli tämä lsh sotku ja määrättiin sitä myötä salaiseksi.
Lasten nimiä ei toki ole "salaisiksi määrätty" minkään myötä, lsh-oikeudenkäynnin uhrien henkilöllisuudet sen sijaan on. Ja kyllä, kaikki me voimme arvailla, "tietää" ja mutuilla että kyse on Auerin omista lapsista mutta se on ihan eri asia kuin se että taksarin asianajaja lähestulkoon myöntää lehdistölle näin olevan tai joku ukkeli erittelee lapset, heidän kokemansa rikokset ja saamansa korvaukset blogissaan. Jossain ketjussa siitä jo kirjoiteltiin että jostain Sisotalo tuntuu saavan sisäpiirin tietoa ja sitten levittää niitä bloginsa kautta. Todella raukkamaista :|

Ja edelleen painotan että juuri sen takia että lapset ovat nimensä perusteella niin helposti tunnistettavissa, ei vain "omalla kylällä" vaan koko maassa, olisi tärkeää että mahdollisimman vähän tätä uhrien, tekojen ja kärsimysten erittelyä tehtäisiin julkisuudessa. Lapset ovat uhreja, heitä on suojeltava. Tavallisesti se olisi lasten vanhempien tehtävä mutta isä on murhattu ja äiti antaa haastatteluita joissa leimaa lapset satuilijoiksi ja heidän (ainakin heille todelliset) kokemuksensa kuvitteluksi.
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Lasten nimet oli netissä kenen tahansa nähtävillä tuomioasiakirjassa jo ennen kuin tuli tämä lsh sotku ja määrättiin sitä myötä salaiseksi.
Tämä yllä oleva Rosinanten viestistä.

Mikä ihmeen tuomioasiakirja?
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

pikasso kirjoitti:
Lasten nimet oli netissä kenen tahansa nähtävillä tuomioasiakirjassa jo ennen kuin tuli tämä lsh sotku ja määrättiin sitä myötä salaiseksi.

Karäjäoikeuden päätös ja hovioikeuden päätös sekä valitus KKO:lle. Aiheena Jukka S Lahden murha. Kaikki netissä.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Valhalla kirjoitti:
pikasso kirjoitti:

Karäjäoikeuden päätös ja hovioikeuden päätös sekä valitus KKO:lle. Aiheena Jukka S Lahden murha. Kaikki netissä.
Joo, mutta Lsh-juttu oli erillinen prosessi, ja asiakirjat salaiset. Lasten suojaamiseksi.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Joskus olen korrekti, joskus en.
Ja nyt on se hetki, etten ole.

Suoraan sanottuna vituttaa kaiken maailman Sössöhökkelit, Rosinantet ja muut paskapää, jotka kuvittelee, että voivat ja saavat olla noin ääliöitä. Molemmat voisi täältäkin bannata ikuisesti.

Vaikka täällä ollaan Annelia ja montaa muutakin paneteltu mielin määrin vuositolkulla, on jengillä kuitenkin ollut sen verran sivistystä, että lasten nimet ja kaikki heihin liittyvä tunnistettava on jätetty ulkopuolelle. Aina. Pois googlauksen ulottuvilta.
Jopa aikoinaan, kun joskus 2009-2010 (vain jopa ennen??) heräsi epäilys, että surmaan liittyisi lsh, jätettiin se yksäreiden varaiseksi pohdinnaksi. Ihan vaan lapsien takia.

Ja sitten tänne tunkee kaikkia moraalittomia ääliöitä, jotka katsovat oikeudekseen suoltaa suun tilalla olevasta peräaukostaan sormien avulla ulos mitä vaan. Jessus, että mä oon raivona.

Ilmoitan nyt ystävällisesti kaikille, että aijon järjestelmällisesti vasikoida vasikoimisen perään kaikki viestit, joissa puolella sanallakaan on nimiä, ikiä tai muuta tunnistettavaa ja googlattavaa. Teen sitä vaikka itse joutuisin täältä ikuisesti pois. Ja teen niin kauan, kunnes kaikki sieluttomat ääliöt on häädetty iäksi!
...laitan tämänkin viestin ylläpidolle, jotta voivat odottaa mitä tulee, tai sulkea minut ikuisesti pois.
PERKELE! :twisted:
Nuotio & Äreät Tiput
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Olen Miss Holmesin kanssa samoilla linjoilla. Joku roti pitäisi olla. Tulee tuota Isotalon blogia lukiessa tunne, että hän haluaa itse päästä pätemään ja saada varttinsa julkisuudessa kirjoituksillaan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Taitaa olla soisilon salainen fantasia tuo että Anneli pääsisi taas "hoivaamaan" lapsiaan.
Hullu mikä hullu.
Mä en voi välttyä ajatukselta että sisolla on joku ruuvi annumaisesti vähän väärillä jengoilla.
Kukaan täysjärkinen ei tollasia raapustele julki.

Ja sitten nää blogistit. Olivatpa murhaajasta mitä mieltä vaan niin kyllä näiden tuomioiden edessä kannattas jo vähän alkaa käyttään sitä tervettä harkintaa ja järkeä jos sitä löytyy. Kuvottavaa sössötystä..
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Rosinante
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Rosinante »

MissHolmes kirjoitti:Joskus olen korrekti, joskus en.

Suoraan sanottuna vituttaa kaiken maailman Sössöhökkelit, Rosinantet ja muut paskapää, jotka kuvittelee, että voivat ja saavat olla noin ääliöitä. Molemmat voisi täältäkin bannata ikuisesti.

Ilmoitan nyt ystävällisesti kaikille, että aijon järjestelmällisesti vasikoida vasikoimisen perään kaikki viestit, joissa puolella sanallakaan on nimiä, ikiä tai muuta tunnistettavaa ja googlattavaa. Teen sitä vaikka itse joutuisin täältä ikuisesti pois. Ja teen niin kauan, kunnes kaikki sieluttomat ääliöt on häädetty iäksi!
...laitan tämänkin viestin ylläpidolle, jotta voivat odottaa mitä tulee, tai sulkea minut ikuisesti pois.
Ne lasten nimet sisältävät tuomioasiakirjat joihin aiemmin viittasin, on olleet viranomaistahon julkistamia, ja luettavissa mm. AA-liiton sivuilla.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

On kaksi eriasiaa, jos nimet on asiakirjassa tai täällä tai Sössöpossun blogissa, josta ne hyppää silmille googlaamalla.
Siitä skannatusta asiakirjasta ne ei tule googlehaulla esille.

Ja yleensäkin. Mitä vähemmän nimistä puhutaan, niitä kirjoitetaan tms., sen parempi lapsille.
Tai mitä vähemmän heihin kohdistuneita rikoksia yksityiskohtaisesti revitellään, sen parempi.

He ovat ne ainoat syyttömät tässä sopassa. Olet varmasti samaa mieltä.

Ja pahoittelen, että kohdistin raivoni sinuunkin. Satuit vaan olemaan linjassa ekana. Oikea anteeksi pyyntö.
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Mielinmäärin panettelua

Sitähän täällä on harjoitettu:

Kirjoittaja A.W päivämäärä 24 Kesä 2012, 18:33
Josko sisotalo onkin oikeassa ja murhaaja on Annelin tytär! Silloinhan on luonnollista huutaa Annua apuun.

Kirjoittaja A.W päivämäärä 24 Kesä 2012, 20:58
Mä kyllä luulen, ettei mikään ole mahdotonta Ulvila jutussa. Kyllä se lapsi on voimut yhtähyvin sen tehdä, kuin Annelikin, nukkuvaa isää on päässyt huitaisemaan niin hyvin että isä mennyt jo parista ekasta iskusta voimattomaksi, Ja eikös se Anneli valittanut, että Jukka oli kohdellut huonosti vanhinta tytärtään.
Ja mitä se tyttö sanoi niissä nauhoitetuissa puhelinkeskusteluissa, että hakataan ne ja tapetaan kaikki sukulaiset. Aika outoa tekstiä äidilleen puhui.

Kirjoittaja A.W
päivämäärä 24 Kesä 2012, 21:27
Eikös siinä Jukan ruumiissa ollut paljon pieniä haavoja ja vaan muutama syvempi, se ainakin vaikuttaa, ettei tekijä ole ollut voimakas. Annelihan on voinut hoitaa vaan sen loppukumautuksen päähän.
Josko niissä saatananpalvonta jutuissa on perää ja tyttö ollut niissä mukana ja tullut ihan sekopoltsiksi. Kyllä ne nuoremmatkin lapset on tappanut ihmisiä.
Luin uudestaan tuon missä on nauhoitettu Annelin ja tytön keskusteluja ja se tyttöhän sanoi että mä hakkaan ne ja tarkoitti sillä poliiseja, sekä että tapetaan ne sukulaiset. Aika karua puhetta, ettei vaan olisi saatananpalvonta sekoittanut tytön päätä :shock:

Kirjoittaja A.W päivämäärä 25 Kesä 2012, 12:50
Sisotalo, mä oon ollut jo kauan sitten sitä mieltä, että tyttö on jotenkin osallinen murhaan, ei se oo mikään viimeinen oljenkorsi.

Kirjoittaja MollyMalone päivämäärä 16 Syys 2011, 14:56
Sehän tässä onkin ollut melkoisen erikoista että tämä vanhin tytär on koko ajan ollut melko "vihamielinen" niin yhteiskuntaa, isäänsä kuin omia sisaruksiaan kohtaan myös. Tälläinen vihamielisyys on kyllä yksi erittäin selvä oire jatkuvasta pahoinpitelystä tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Yhteiskunnan joka pitää lapsen kokemia ja tekemiä touhuja "saastaisina" sijaan lapsi tukeutuu siihen hyväksikäyttäjään joka saa ne inhon ja nöyryytyksen tunteet häviämään kannustamalla ja kertomalla että on hyvä kun tekee sellaista. Tässähän olisi meillä nyt ihan klassinen tapaus käsillä!

jne, jne....

MissHolmes kirjoitti:Joskus olen korrekti, joskus en.

Vaikka täällä ollaan Annelia ja montaa muutakin paneteltu mielin määrin vuositolkulla, on jengillä kuitenkin ollut sen verran sivistystä, että lasten nimet ja kaikki heihin liittyvä tunnistettava on jätetty ulkopuolelle. Aina. Pois googlauksen ulottuvilta.
Jopa aikoinaan, kun joskus 2009-2010 (vain jopa ennen??) heräsi epäilys, että surmaan liittyisi lsh, jätettiin se yksäreiden varaiseksi pohdinnaksi. Ihan vaan lapsien takia.

Ja sitten tänne tunkee kaikkia moraalittomia ääliöitä, jotka katsovat oikeudekseen suoltaa suun tilalla olevasta peräaukostaan sormien avulla ulos mitä vaan. Jessus, että mä oon raivona.

Valhalla
Watson itse

Ja eikös tupla riennä sisostalos puolustajaksi jälleen kerran. Nyt osoittamalla muka muitakin panettelijoiksi. Viimeksi tupla julkisti täällä itse lasten nimet kaikki allekirjoituksessaan kun tuki tukholman hörhöä.

On se hieman eri asia avoimesti spekuloida ilman lapsen nimeä tämän osuutta ja miten hänet on voitu rikokseen sisäistää kuin toitottaa nimiä ja syntymäaikoja ja uhrien kärsimiä rikoksia netissä kerta toisen jälkeen huudellen ja lapsia syyllistäen.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^panettelua :P .
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

HerloCCi Solmunen kirjoitti: Ja sitten nää blogistit. Olivatpa murhaajasta mitä mieltä vaan niin kyllä näiden tuomioiden edessä kannattas jo vähän alkaa käyttään sitä tervettä harkintaa ja järkeä jos sitä löytyy. Kuvottavaa sössötystä..
Ymmärrän että rakasta Annuystäväänsä haluavat puolustaa. Tämä on vapaa maa joten niin tehköön sitten. Mutta ihan oikeasti, eikö missään kohtaa näiden lsh-syytösten ja nyt tuomion myötä iske takaraivoon ajatus että "..jos sittenkin.."? Miten kukaan voi koskaan kenestäkään olla täysin varma? Niin varma että kirjoittelee salaliitosta ja kuittaa lasten todistukset valheina noin vaan.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

MissHolmes kirjoitti:On kaksi eriasiaa, jos nimet on asiakirjassa tai täällä tai Sössöpossun blogissa, josta ne hyppää silmille googlaamalla.
Aivan, kuvaformaateista ei nimet, tekstit yms. päädy juuri esim. google-hakuun. Eikä päädy PDF-tiedostoistakaan jos PDF sivut on kuvina tallennettu (esim Poliisin julkaisema KKO:n valituskirjelmä on PDF kuvia). Tekstimuotoiset PDF sivut taasen päätyvät googleen. Lasten nimiä ei ole ollut tekstimuotoisissa PDF-tiedostoissa.

Se on Silotyly, vain ja ainoastaan, joka on lasten nimet levittänyt nettiin ja googleen. Ja vielä törkeästi hänen digikuvissaan näkyy myös sosiaaliturvatunnukset.

Kaikki muut minfon kirjoittelijat ovat pyyhkineet lasten nimet skannatuista papereista ja PDF-sivuista otetuista kuvista.
Valhalla
Watson itse

rantakoski kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:On kaksi eriasiaa, jos nimet on asiakirjassa tai täällä tai Sössöpossun blogissa, josta ne hyppää silmille googlaamalla.
Aivan, kuvaformaateista ei nimet, tekstit yms. päädy juuri esim. google-hakuun. Eikä päädy PDF-tiedostoistakaan jos PDF sivut on kuvina tallennettu (esim Poliisin julkaisema KKO:n valituskirjelmä on PDF kuvia). Tekstimuotoiset PDF sivut taasen päätyvät googleen. Lasten nimiä ei ole ollut tekstimuotoisissa PDF-tiedostoissa.

Se on Silotyly, vain ja ainoastaan, joka on lasten nimet levittänyt nettiin ja googleen. Ja vielä törkeästi hänen digikuvissaan näkyy myös sosiaaliturvatunnukset.

Kaikki muut minfon kirjoittelijat ovat pyyhkineet lasten nimet skannatuista papereista ja PDF-sivuista otetuista kuvista.
Valitettavasti oikeuden päätöksiä on pdf:nä joissa kirjoitus on teksti-formaatissa. Vain valitus KKO:lle on kuvaformaatissa.
Vastaa Viestiin