Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

MissHolmes
Ben Matlock

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

No HuH* Täällä olikin jo joku muukin onneksi hieman reagoinut. Vedin sikapultit tuonne lsh-ketjuun aiheesta apinan raivolla.
Eipä ole tuollaista paskaa tullut koskaan ennen eteen. Uskomatonta, että teksti edelleen on siellä. :shock:

Pidetäänhän me jookos täällä sellainen reilulinja ja jätetään tuo paska tuomatta tänne?

Ja kuten sanoin, aijon kyllä vasikoida kaikki, jotka Sössösopan blogia tänne kopioivat.
Ja käyn katsomassa samoin tein kaikki omat viestini, ettei edes vahingossa ole tullut mitään laitettua.

Tekee pahaa. Ihan sika pahaa. Anneli on aikuinen, mutta lapset ovat lapsia.
Nuotio & Äreät Tiput
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Isotalon tekeleistä pitäisi tehdä ilmoitus. Poliisille.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

sutoloatstista: kohta maan kuulu sisodontilogian dorka, alinta kastia, ja olevinaan joku 'ihmisaoikeusktivisti'. Typerys.

Ei mitään laitaa. 'Anneli vapaaksi'! ..siihen perään missä luettelee kaikki mahdollisimman arkaluont..***** lapsista.. Tolkuton. Toivottavasti joku tekee ilmoituksen poliisille. Halpa-arvoista sekoilua, ylittänee rikoksen rajan??

Vanha ukko saatana, munasillaan nettikuvassa, jonka on itse laittanut levitykseen. ja paskat, 'Björn Borgin (retkottavissa) kalsareissa vaimonkaan mielestä en näytä 70-vuotiaalta'. Ukko tykkää, että.. ei ..en keksi mitään mitä ei sensuroitaisi... Kyllä on suhteellisuudentaju höperöllä kutistunut siinä missä korvien välikin ja ties mikä väli-..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
MissHolmes
Ben Matlock

Mä otin jo poliisin rikosilmoitusnumeron puhelimeen talteen. Kuin myös blogin osoitteen. Soittelen sinne aamulla töihin ajaessa. En viitsi nyt. Suhtautuvat kuitenkin aamutuimaan vakavammin.

Harvoin joutuu valvomaan siksi, että sieppaa niin paljon, ettei osaa kuvitella nukkuvansa.
Olin koko päivän pihalla hommissa, enkä oikein eilenkään juhlilta ehtinyt lueskella.
Onneksi. Muuten olisi mennyt koko viikonloppu pilalle.

Mutta kuten sanottua. Minä soitan aamulla. Jos joku muukin soittaa, on se toki tehokkaampaa.
Mä taidan sittenkin soittaa suoraan Poriin. Saattaa olla tehokkaampaa.
Yhteystiedot
Satakunnankatu 5
PL 38
28101 PORI

ma-pe 8-16.15

rikosilmoitusten vastaanotto 8-16.15
Puh 07187 40501

Faksi 07187 49050
Nuotio & Äreät Tiput
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Muista tallentaa blogin sivu myös koneellesi, jos vaikka Isotalo ehtii sen poistamaan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
MissHolmes
Ben Matlock

Hyvä pointti. Kiitos. Ja hyvää yötä.
Nuotio & Äreät Tiput
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Minulla on se törkyjuttu kuvana tallessa omalla koneella (kätkössä') niin että... jos.. Se on harkiten tehty kaavio ja kannanotto asioihin, jotka oikeus määrännyt salattavaksi 60 vuodeksi. Tyyppi ilmeisesti (??) kulkee terveitten kirjoissa, joten saisi kyllä vastata ala-arvoisesta sekoilustaan.

Voihan sillä olla vapaakävely..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
MissHolmes
Ben Matlock

Kiitos vinkeistä.
Kopioin Sotisopan tekstit ja meilasin ne saman tien eteen päin Porin poliisiin. Kyllä ne sieltä päätyy oikeaan paikkaan, jos katsovat, että on tarvetta.
Soittelen vielä huomenna perään.
Ja nyt hyvät yöt! :)
Nuotio & Äreät Tiput
Valhalla
Watson itse

Tiedän, että sotisössön blogista on laitettu kyselyt niin murhaoikeuden syyttäjälle kuin nettipoliisillekin silloin kun nimet oli siellä ensikerran valituslupahakemuspiilokuvien myötä. Eivät ilmeisesti ehtineet ja ehdi vanhuksien lääkitystä tsekkaamaan oikeilta rikoksilta. Nyt tosin olisi sitten hieman lisää mistä kysellä.

Kait ne linkit/vinkit pitäisi laittaa lasten edunvalvojille/asianajajille.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Näihin talkoisiin osallistun minäkin ja otan yhteyttä Porin poliisiin. Tuon sotalogin visentin viimeisin tempaus aiheutti niin suurta kuvotusta ja verenpaineen nousua etten ennen ole moista kokenut. Paappa vinkuu oikeusmurhaa, mutta syyllistyy itse pahempaan.

Tanalauta, en yleensä hermostu mistään, muuta tuo julma ja ala-arvoinen veto oli liikaa.
Älä oleta
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Poliisille on laitettu nettivinkkiä Sisotalon viimeisimmästä postituksesta Poliisin nettivinkin kautta,
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf ... enform&l=1
Laittakaas muutkin, että saavat töpinää tossuun.
Valhalla
Watson itse

rantakoski kirjoitti:Poliisille on laitettu nettivinkkiä Sisotalon viimeisimmästä postituksesta Poliisin nettivinkin kautta,
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf ... enform&l=1
Laittakaas muutkin, että saavat töpinää tossuun.
Laitettu oh linkkiin sekä mail nuorempien lasten asianajajalle ( jos nyt vain oli juuri se oikea asianajaja ).
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Hyvä hyvä, eiköhän Poliisi piakkoin reagoi. Tuli mieleen muuten, että Suomen Poliisi voisi tehdä kotietsinnän Sisotalon Helsingin asuntoon, ja Ruotsin Poliisi Tukholman asuntoon. Jos niistä löytyisi laittomia esitutkinta- tai oikeuspöytäkirjamateriaalia (salattuja). Tai ehkä jopa arveluttavia kuvamateriaaleja.. Jokin kummallinen motiivi Sisotalolla on murhajutun siivellä huudella LSH-keissin väliin.

Olen myös edelleen miettinyt Sisotalon lausumia '...tulos on: yksiselitteisesti ei murhannut miestään'.
Yksiselitteisesti?
No ei Sisotalo kovin moniselitteisesti ole 'analyysejä ja tulkintojaan' perustellut.
Yksiselitteisesti? Koska uhri huusi Auuu/Annuu -jotka litteroinneissa olleet.
Tai että yhden sairaanhoitajan mielestä AA:n iho oli 'kovahko'.
Kovin yksimielisesti Sisotalo on analyysejä ja tulkintoja tehnyt.
Yksi selitys riittää, Auuu/Annuu ja iho oli 'kova'.
Case closed?
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

rantakoski kirjoitti:Hyvä hyvä, eiköhän Poliisi piakkoin reagoi. Tuli mieleen muuten, että Suomen Poliisi voisi tehdä kotietsinnän Sisotalon Helsingin asuntoon, ja Ruotsin Poliisi Tukholman asuntoon. Jos niistä löytyisi laittomia esitutkinta- tai oikeuspöytäkirjamateriaalia (salattuja). Tai ehkä jopa arveluttavia kuvamateriaaleja.. Jokin kummallinen motiivi Sisotalolla on murhajutun siivellä huudella LSH-keissin väliin.

Olen myös edelleen miettinyt Sisotalon lausumia '...tulos on: yksiselitteisesti ei murhannut miestään'.
Yksiselitteisesti?
No ei Sisotalo kovin moniselitteisesti ole 'analyysejä ja tulkintojaan' perustellut.
Yksiselitteisesti? Koska uhri huusi Auuu/Annuu -jotka litteroinneissa olleet.
Tai että yhden sairaanhoitajan mielestä AA:n iho oli 'kovahko'.
Kovin yksimielisesti Sisotalo on analyysejä ja tulkintoja tehnyt.
Yksi selitys riittää, Auuu/Annuu ja iho oli 'kova'.
Case closed?
Oisko koittanu pikkasen meitä tavallisia tolloja hämätä ja alentaa käyttämällä niinkin hienoa sanaa kuin yksiselitteisesti? Jos me oltais sitten ajateltu että "Ahaa, no jos se yksiselitteisesti on niin niin mikäs siinä sitten.."
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minulle tämä sisotalo-idiootti kirjoitti Hejacissa näin, kun tivasin häneltä hieman vastauksia näihin hänen järjettömiin juttuihinsa:

Minulla ei tosiaankaan ole mitään vastattavaa Ailarin ja muden murha.infon härikköjen hyökkäyksiin. Sen vuoksi olen siirtynyt kirjoittamaan täällä. En minä vastaa mahdottomiin kysmyksiin, missä ne vaan esitetään. En minä todellakaan ole "lakannut lyömäsät vaimoani". Etenen käräjäoikeuden tuomion tulkinnassa.

Näinkin parhaaksi poistua Hejacista, koska en halua olla missään tekemisissä tällaisen ihmisen kanssa. Täysin sairas valehtelija!
Ps. Sisotalo saisi kyllä käyttää aikansa opiskeluun, kun ei tahdo tuo kirjoitus oikein sujua!
Vastaa Viestiin