Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kartsa68
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 9:40 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Kartsa68 »

sisotalo kirjoitti:
rantakoski kirjoitti: Jens Rurik Kukka on kysymysmerkki? On todennettu lsh tapahtuneen.
*klip*

Jens Kukasta tiedän, että hän on yhtä syytön kuin Annelikin. Mutta kun Anneli avoimesti kertoo mistä hänen poikansa häntä syyttää, sulkee Jens ovet kaikilta haastattelijoilta. Tämän vuoksi sulkeutuvat vankilan ovet häneltä kunnes hovi toisin päättää. Käräjäoikeuden puheenjohtaja Tapio Katajamäki olisi laskenut hänet jo kesäkuun alussa.
Loogisesti päätelty. Jos Kukka olisi tehnyt teot, joista hänet tuomittiin, niin puhtoisen Auerinhan olisi täytynyt häntä myös syyttää lasten raiskauksesta, vai? Mutta koska Annelisi ei syyttänyt tätä mistään, niin Kukka ei silloin ole mitään tehnyt?

Oivoi....

annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja annijatta »

sisotalo kirjoitti:
rantakoski kirjoitti: Jens Rurik Kukka on kysymysmerkki? On todennettu lsh tapahtuneen.
Minulta kysytään yhtenään onko käytössäni julkaisematonta tietoa. Jokainen tutkija. varoo julkaisemasta kaikea minkä tietää. Aina tulee tällaisia hyökkäyksiä ja silloin on tuotava esiin uutta tietoa. Salassa pidettävää tieto ei minulla ole, Valhalla ja muut poliisit ova tervetulleita katsomaan tietokonettani.

Jens Kukasta tiedän, että hän on yhtä syytön kuin Annelikin. Mutta kun Anneli avoimesti kertoo mistä hänen poikansa häntä syyttää, sulkee Jens ovet kaikilta haastattelijoilta. Tämän vuoksi sulkeutuvat vankilan ovet häneltä kunnes hovi toisin päättää. Käräjäoikeuden puheenjohtaja Tapio Katajamäki olisi laskenut hänet jo kesäkuun alussa.
Anneli kertoo avoimesti miten hänen poikansa syyttää häntä.
Poika kertoo Annelin pahoinpitelyistä ja uhkauksista. (salassa oikeuden päätöksellä)
Sana sanaa vastaan ja Isotalon mielestä poika valehtelee koska Isotalo ei tutkijana pääse kuuntelemaan pojan kertomuksia, arvioidakseen näitä ja senpä vuoksi vetää johtopäätöksen että poika valehtelee.
Kärjäoikeudessa on kolme tuomaria, 2 syyttäjää, iso liuta asiantuntijoita puolustusasianajajia sekä muita todistajia.
Minä vielä luotan muidenkin ammattitaitoon ja osaamiseen kuin omaani. Tässä tapauksessa en edes suurin surminkaan olisi halunnut olla arvioimassa mitään. On niitä paljon kokeenempia ja oppineenpiakin ihmisiä ja luotan heihin yhtä paljon kuin lentokoneen kapteeniin. Isotalo se sitten varmaan haluiaisi itse ohjaamoon ja puikkoihin, kun ovat salassa siellä ovien takana.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.

Rouva_Etsivä
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 10:58 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Rouva_Etsivä »

huippumies kirjoitti: Erkoisia nämä sinun tulkintasi. Kolmas tuomari olisi myös tuominnut Kukan seksirikoksista, mutta ei niin törkeistä (seksirikoksista kumminkin) ja olisi päästänyt vapaalle odottamaan lopullista tuomiota, kun oli mahdollista että tutkintavankeusaika olisi riittänyt sovittamaan sen, että Kukka oli kuitenkin käyttänyt lapsia seksuaalisesti hyväkseen. Tiedätkö lainkaan, mitä se on vai onko se sinun mielestäsi luonnollista, että viiskymppinen äijä hiplaa nelivuotiasta??!!
Jens Kukan lastensa pahoinpitely (aiemmin saatu tuomio), Annelin omien lastensa pahoinpitely (myös kolmas tuomari totesi näin tapahtuneen) ja Jens Kukan toteuttama seksuaalinen hyväksikäyttö kolmeen kertaan (myös kolmas tuomari totesi näin tapahtuneen) eivät taida olla kovinkaan tuomittavia tekoja muutamien eri blogistien taholta, joista osa on äitejä ja osa vanhuksia. Ihan normikäyttäytymistä tietyssä viiteryhmässä.

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Rouva_Etsivä kirjoitti: Jens Kukan lastensa pahoinpitely (aiemmin saatu tuomio), Annelin omien lastensa pahoinpitely (myös kolmas tuomari totesi näin tapahtuneen) ja Jens Kukan toteuttama seksuaalinen hyväksikäyttö kolmeen kertaan (myös kolmas tuomari totesi näin tapahtuneen) eivät taida olla kovinkaan tuomittavia tekoja muutamien eri blogistien taholta,
Siis lisää julkaisematonta. Jens Kukan on annettava haastattelu, tiedän että sitä on lukuisat kerrat pyydetty. Tiedän myös että hän kiistää kaiken sen, minkä nimimerkki tässä panee hänen syykseen. Hän tekee sen omien todistuksiensa varassa.

Siis minun tietojeni pohjalta on mahdotonta voivotella Annelin lasten kohtaloa muuten kuin, että perheelle kokonaisuudessa on tehty hyvin paljon pahaa. Siitä mainitsi Pekka Lehto A-studion lopussa. Tämän palstan keskustelijat kilpailevat pahan kaatamisessa Annelin ja hänen lastensa päälle.

Jens Kukka on itse asiassa ulkopuolinen, kuten poliisi Mäkelä, joka riiasi Annelia saman verran kuin Jens Kukkakin, mutta vuotta myöhemmin ja pahoin aikein. Molemmat vaikenevat kuin muuri, mikä on aiheuttanut suunnattomasti vaikeuksia Annelin perheelle.

ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Sisotalolle ihan ilman sarvia ja hampaita: olet aikaisemmin blogissasi ja taalla kertonut Annelin syyttomyyden tullen itsellesi taysin selvaksi kun näit taman antaman haastattelun. Nyt penaat Kukalta haastattelua todistamaan taman syyttomyyden.

Onko todella näin, etta uskot pystyvasi tutkijana tietamaan varmasti milloin joku puhuu totta? Ja viela yhden televisioidun haastattelun perusteella?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Mitä mietä itse olet? Nyt puoli vuotta myöhemmin olen kerännyt valtavan aineiston Ulvilan surmasta. Kaikki vahvistaa ensimmäisen vaikutelman. Eikö se osoita sinullekin, joka olet monta vuotta ajatellut aivan toisin, että minun intuitioni oli oikea? Ttukija tekee aina työnsä näin. Ensin idea ja sitten kontrolli.

Mitä Jenns Kukkaan tulee hän on todella tässä statisti niin kuin peitepoliisikin. Molempien velvollisuus Annelia kohtaan on kertoa mitä todella tapahtui. Jens Kukan kertomuksesta tiedän niin paljon, että hän on syytön Annelin lasten raiskaamiseen.

Eilinen A-Studio oli loistava osoitus siitä, että Anneli on syytön. Media vaikeni heti, häpeävät kun ovat ovat kaataneet monta vuotta sontaa Annelin niskaan

huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja huippumies »

sisotalo kirjoitti:Mitä mietä itse olet? Nyt puoli vuotta myöhemmin olen kerännyt valtavan aineiston Ulvilan surmasta. Kaikki vahvistaa ensimmäisen vaikutelman. Eikö se osoita sinullekin, joka olet monta vuotta ajatellut aivan toisin, että minun intuitioni oli oikea? Ttukija tekee aina työnsä näin. Ensin idea ja sitten kontrolli.

Mitä Jenns Kukkaan tulee hän on todella tässä statisti niin kuin peitepoliisikin. Molempien velvollisuus Annelia kohtaan on kertoa mitä todella tapahtui. Jens Kukan kertomuksesta tiedän niin paljon, että hän on syytön Annelin lasten raiskaamiseen.

Eilinen A-Studio oli loistava osoitus siitä, että Anneli on syytön. Media vaikeni heti, häpeävät kun ovat ovat kaataneet monta vuotta sontaa Annelin niskaan
Harvemmin media kirjoittaa, mitä A-studiossa tms. on ollut. Eikä se tosiaan osoittanut A:n syyttömyyttä. Yks mies vain tapettu..

ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

sisotalo kirjoitti
Mitä mietä itse olet? Nyt puoli vuotta myöhemmin olen kerännyt valtavan aineiston Ulvilan surmasta. Kaikki vahvistaa ensimmäisen vaikutelman. Eikö se osoita sinullekin, joka olet monta vuotta ajatellut aivan toisin, että minun intuitioni oli oikea? Ttukija tekee aina työnsä näin. Ensin idea ja sitten kontrolli.
Oletan, etta olen lukenut kaiken sen aineiston, jonka sinakin-- paitsi oletettavasti olen lukenut viela sinuakin enemman kun sinun hovista kopsaamassasi aineistossa ei ole kaikkea Ulvilan alkuperaista etp-materiaalia. Et ehka ole myoskaan nahnyt Annelin varhaisia videohaastatteluja tai poliisin ekoja rekovideoita. Naita on nykyisin netista vaikea loytaa. Hakenauhaa en ole kuullut -- se lienee toinen ero valillamme.

Olen edelleen noin 98% vakuuttunut, etta Anneli surmasi miehensa. Eiko tama puolestaan osoita sinulle--nain meidan tutkijoiden kesken--etta mina olen oikeassa?

Jollet kirjoittaisi nimellasi, olettaisin ihan vakavissani, etta olet trolli. Pahoitteluni.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

isotalo kirjoitti: ...Salassa pidettävää tieto ei minulla ole, Valhalla ja muut poliisit ova tervetulleita katsomaan tietokonettani...
Ei oikein houkuta debattiin nuo edelläolevat mielipiteesi. Käy vain selväksi kuinka eksyksissä vanhus parka olet. Eikä tietokoneesi tutkiminen tilannetta auta. Sinulta tulisi tutkia ihan jotain muuta.

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Olihan puhe, että ilman sarvia ja hampaita. Vastaan kuten aina faktoilla. Mutta sitten tuleekin pelkkiä sarvia ja hampaita. Minusta löydetään kaikenlaisia sairauksia, tai kuten nyt, että olen trolli.

Ero US ja minun välillä on, että olen yhtenä kokonaisuutena katsonut kaikki videot, verrannut niitä litterointiin. Olen keskustellut asiasta mm täällä ja taas arkistoon. Näin tekee työtään kokenut tukija. Taidon oppii yleensä vasta eläkeläisenä. Silloin on myös täysin riiippumaton. Verratkaa minun blogiani Annelin ystävien blogiin.

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Ero US ja minun välillä on, että olen yhtenä kokonaisuutena katsonut kaikki videot, verrannut niitä litterointiin. Olen keskustellut asiasta mm täällä ja taas arkistoon. Näin tekee työtään kokenut tukija. Taidon oppii yleensä vasta eläkeläisenä. Silloin on myös täysin riiippumaton. Verratkaa minun blogiani Annelin ystävien blogiin.
Minkä ihmeen taidon. 10-vuotias tyttönikin osaa katsoa videoita ja lukee erinomaisesti sekä KIRJOITTAA suomen kieltä. Se, että sanoo tehneensä jotakin ei ole tässä mikään perustelu tai argumentti. Se ei ole edes keskustelun väärti koska tekemisesi eivät itsessään - valitettavasti - ketään kiinnosta.

Opettelisit sen sijaan kertomaan miksi olet päätynyt mihinkin johtopäätökseen ja mitkä seikat puhuvat päätelmäsi puolesta. Ne argumentit. Asiaan vaikuttavat tiedot tai päätelmät. Se, että intuutiosi mukaan Anneli on syytön ei, ymmärtänet - ole minkään arvoinen - paitsi itsellesi sitä intuutiotasi arvostavana. Pidäthän sinä arvossa myös vatsasi toimintaa. Ei iso uutinen.

ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Vastaus sisotalolle Lautamiehissa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius

annaanna

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Sisotalo.
Puhutte Jens Kukan kertomuksesta. Tarkoitatteko sitä asianajajansa kautta julkisuuteen tuotua kirjettä, jossa kertoo oman näkemyksensä asiasta. Sen sisällöstähän voi vapaasti keskustella, se ei ole salaista.

Jens Kukkaa tai asianajajaansa ei sido enää esitutkinnan aikainen ilmaisukielto, jonka heille asetti tutkinnanjohtaja Erik Salonsaari (tätä mm. Jyrki Virolainen käsitellyt blogissaan n:o 484). tuomion tultua mitään tarvetta salailuun tai salassapitoon ei ole oikeudenkäynnin sisällön suhteen, niinkö arvelette.
Minä en tiedä minkälaiset sananvapauden rajoitukset voisivat kyseeseen tulla.
Tämänkö perusteella voisimme olettaa Jens Kukan nyt antavan haastatteluja, vai onko hänen jossakin kerrottu nimenomaisesti kieltäytyvän haastatteluista tai lisäkirjeiden kirjoittamisista. En ole tietoinen moisesta.

rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

sisotalo kirjoitti:Jens Kukasta tiedän, että hän on yhtä syytön kuin Annelikin.
A-ha. Ja tämän tiedon sait koska oli muutama auuu/annuu huuto ja yhden sairaanhoitajan mielestä AA:n iho oli kova? Vai miten tieto sinulle on näin kirkkaasti valjennut? Kenties jossain mystisessä virtsa ja uloste transsiriitissä? Sinunhan kannattaisi pyrkiä eduskuntaan. Voisit sitten vaikka astrologian avulla tehdä tuloksia analyyseistä.

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

annaanna kirjoitti:Sisotalo.
Voisimme olettaa Jens Kukan nyt antavan haastatteluja, vai onko hänen jossakin kerrottu nimenomaisesti kieltäytyvän haastatteluista tai lisäkirjeiden kirjoittamisista. En ole tietoinen moisesta.
Minulla kaksi tietolähdettä, jotka molemmat vahvistavat, että Jens Kukka ei missään tapauksessa halua antaa haastattelua. Tämä on hyvin tavallista Ulvilan surman lihmisillä. Kukka sai kyytiä kun hän kirjoitti käsin pari sivua, joista yksi tuli Iltalehtiin.

Kukan vaikeneminen ratkaisi sen, että syytetyjä ei päästetty odottamaan tuomiotaan vapaudessa. Siihen minulla ei ole lähdettä, mutta yleensä osun oikeaan tällaisissa arvioinneissa. Meitä oli kolme kokeneita Ulvilan tuntijaa hakemassa oikeuden päätöstä käräjäoikeudessa. Vankilan luona odottivat muut lehtimiehet. Pekka Lehtokin oli matkalla sinne, mutta A-studion lopussa hän on hyvin pettynyt kun minä soitan hänelle ja kerron raskaan tuomion.

Vastaa Viestiin