Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kartsa68
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 9:40 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kartsa68 »

ulkosuomalainen kirjoitti:Mun taytyy istua kasieni paalla, etten vastaisi sisotalolle enaa. Naapurihiekkalaatikolla saivat nahtavasti jo tarpeekseen kun mies on palannut tanne minfon roskasakin pariin.
En ole huomannut, että olis päivääkään täältä ollut pois :mrgreen:
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

MissHolmes kirjoitti:Annelia oli siis odottamassa vapauteen Käräjäoikeuden ovella Kotirouvat blogeineen, Dosentti Ruotsinmaalta, suuri elokuvaohjaaja/-tuottaja Lehto ja ehkäpä jopa itse legokuningas Andy McCoy! :) Mistäs sitä voi tietää!
En tiedä kuinka suuri joukko oli vankilan ovella 29/06 odottamassa Annelin vapauttamista. Asian todellinen tuntija Pekka Lehto oli matkalla sinne. Minä, Iltasanomien ja Turun Sanomien toimittajat olimme kolmisin käräjäoikeudessa hakemassa paperit. Me olimme myös tiedottaneet siitä, että jo 5/6 käräjäoikeuden tuomarit olivat täydellisesti eri mieltä.

Mediassa on vallalla käsitys, että Anneli on syytön, mutta kun lehdistö vaikenee ei päästä eteenpäin. A-studio oli hieno avaus, jolle ei tullut mitään jatkoa. Kukaan ei myöskään ole kommentoinut erittelyäni siitä mistä Anneli tuomittiin. Täällä pari kroonista rähinöitsijää yllyttää poliiisia kimppuuni.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

sisotalo kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Annelia oli siis odottamassa vapauteen Käräjäoikeuden ovella Kotirouvat blogeineen, Dosentti Ruotsinmaalta, suuri elokuvaohjaaja/-tuottaja Lehto ja ehkäpä jopa itse legokuningas Andy McCoy! :) Mistäs sitä voi tietää!
En tiedä kuinka suuri joukko oli vankilan ovella 29/06 odottamassa Annelin vapauttamista. Asian todellinen tuntija Pekka Lehto oli matkalla sinne. Minä, Iltasanomien ja Turun Sanomien toimittajat olimme kolmisin käräjäoikeudessa hakemassa paperit. Me olimme myös tiedottaneet siitä, että jo 5/6 käräjäoikeuden tuomarit olivat täydellisesti eri mieltä.

Mediassa on vallalla käsitys, että Anneli on syytön, mutta kun lehdistö vaikenee ei päästä eteenpäin. A-studio oli hieno avaus, jolle ei tullut mitään jatkoa. Kukaan ei myöskään ole kommentoinut erittelyäni siitä mistä Anneli tuomittiin. Täällä pari kroonista rähinöitsijää yllyttää poliiisia kimppuuni.
Käräjäoikeuden tuomarit eivät olleet "täydellisesti eri mieltä", blogiasi on kommentoitu (et vain taida ymmärtää, että kirjoituksellasi vahvistit käsityksemme, että olet sairas mies), media ei ole sitä mieltä, että A on syytön (vrt. SK:n pääkirjoitus esim.). Se, että vertaat narsistisesti itseäsi oikeisiin toimittajiin on lähinnä säälittävää. Kuten Us sanoi, teet koko ajan vain lisää haittaa A:lle, vaikka muuta yrität.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

ulkosuomalainen kirjoitti:sisotalo-- vastasin niin ilman sarvia ja hampaita kuin pystyin.
Minulle ei koskaan tapahdu sellaista, että tukeutuisin omaan arvovaltaani. Mutta kun US kysyi niin kerroin kuinka teen työtäni. Olisihan tässä asiassa arvovaltaa vaikka millä mitalla. Käräjäoikeuden tuomari Mikael Illman teki laajan erittelyn, Alkuperäiset tutkijat Mäkinen ja Joutsenlahti vaaransivat uransa totuuden puolesta. Hovioikeudessa oltiin ylismielisiä jo siitä, että ei ole mitään syytä pitää Annelia vangittuna. Hovioikeuden tuomio tuli ja se osoittaa kumoamattomasti, että Anneli on syytön. Valkama-Kulmalan uudet paperit vain vahvistavat hovioikeuden päätöstä.

Siltä pohjalta minä ponkaisen tutkimuksen välinein, jotka ovat tietenkin kaikkien käytettävissä KKO:n arkistossa. Ennakkoluuloja Annelin syyllisyydestä ei kuitenkaan haluta karsia kun kukaan ei mene sinne. Jos US suostuisi menemään niin tippuisivat sarvet ja hampaat. Minä olen tehnyt sinne monta matkaa Tukholmasta käsin
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

Sisitalo, kuule, mä en usko enää ollenkaan, että sinäkään uskot Annelin syyttömyyteen.
Kunhan vaan eläkepäivien ratoksi kinastelet täällä foorumilla.
Tai sitten on se toinen vaihoehto, että kuulut samaan sarjaan, kuin ne nuoret tytöt, jotka ihailevat murhamiehiä. Onhan se Anneli verevän näköinen 45 vuotias. Kerroppas kumi osuu oikeaan :!:
Sitten vielä Annelin lapsiin. On aivan järkyttävää, miten heidän elämänsä on pilattu. Toivon totisesti, että he ammattiauttajien myötä jotenkin pääsisivät normaaliin elämänsyrjään kiinni.
Sitten on vielä Annelin vanhemmat. Säälin heitä todella. He joutuvat elämään loppuelämänsä järkyttävässä häpeässä.
Ei ole vanhemmat astuneet julkisuuteen puolustamaan tytärtään. Osaan kuvitella millaisia summia heille on tarjottu haastattelusta.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

sisotalo kirjoitti:
ulkosuomalainen kirjoitti:sisotalo-- vastasin niin ilman sarvia ja hampaita kuin pystyin.
Minulle ei koskaan tapahdu sellaista, että tukeutuisin omaan arvovaltaani. Mutta kun US kysyi niin kerroin kuinka teen työtäni. Olisihan tässä asiassa arvovaltaa vaikka millä mitalla. Käräjäoikeuden tuomari Mikael Illman teki laajan erittelyn, Alkuperäiset tutkijat Mäkinen ja Joutsenlahti vaaransivat uransa totuuden puolesta. Hovioikeudessa oltiin ylismielisiä jo siitä, että ei ole mitään syytä pitää Annelia vangittuna. Hovioikeuden tuomio tuli ja se osoittaa kumoamattomasti, että Anneli on syytön. Valkama-Kulmalan uudet paperit vain vahvistavat hovioikeuden päätöstä.

Siltä pohjalta minä ponkaisen tutkimuksen välinein, jotka ovat tietenkin kaikkien käytettävissä KKO:n arkistossa. Ennakkoluuloja Annelin syyllisyydestä ei kuitenkaan haluta karsia kun kukaan ei mene sinne. Jos US suostuisi menemään niin tippuisivat sarvet ja hampaat. Minä olen tehnyt sinne monta matkaa Tukholmasta käsin
Kai nyt jokainen ymmärtää että tutkimuksen välineet, eli tutkimukseen tarvittavat 'työkalut' eli tutkimusmetodi, ei tietenkään löydy KKO:n arkistosta! Tutkimusmateriaali ja tutkimusmetodi ovat täysin eri asioita.

..ei koskaan tapahdu, että ratsastaisit tittelin varassa?? Tulit minfoon ja lähes ensitöiksesi ilmoitit olevasi 'dosentti', että se 'tietenkin näkyy kirjoituksissasi'. No ei kyllä näy, vaan loistaa poissaollaan.

Pelaako se muisti:

Pe Maalis 09, 2012 9:53 am
kuka sanoi näin?
...Minulle Annelin asia on henkilökohtainen. Olen ammatiltani sosiaalipolitiikan dosentti, joka tietenkin näkyy kirjoituksissani.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 00#p466400
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Niilo23
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: Pe Syys 09, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Niilo23 »


Tämän kackelin ehdoton tunnuspiirre on vaatia muilta, vastustajinaan pitämiltään kirjoittajilta sellaista, minkä suhteen itse on välinpitämätön.

Et sinä ole itse tuonut mitään tutkittua faktaa esille. Marmatat vaan toisille aivan suotta.

Severin A kirjoitti:Olen tuossa päivän mittaan pohdiskellut tuota sisotalon tapaa toimia tutkijana, kun selostus siitä miten tutkimuksessa tulee edetä ja toimia ei hyvin monelta osin täsmää alkuunkaan sitä, miten PUOLUEETON tutkimus suoritetaan ja miten se etenee.
Corruptissima res publica plurimae leges.
— Tacitus
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Niilo23 kirjoitti:
Tämän kackelin ehdoton tunnuspiirre on vaatia muilta, vastustajinaan pitämiltään kirjoittajilta sellaista, minkä suhteen itse on välinpitämätön.

Et sinä ole itse tuonut mitään tutkittua faktaa esille. Marmatat vaan toisille aivan suotta.

Severin A kirjoitti:Olen tuossa päivän mittaan pohdiskellut tuota sisotalon tapaa toimia tutkijana, kun selostus siitä miten tutkimuksessa tulee edetä ja toimia ei hyvin monelta osin täsmää alkuunkaan sitä, miten PUOLUEETON tutkimus suoritetaan ja miten se etenee.
Miten voin tuoda tänne mitään tutkittua faktaa, kun en ole tämän tapauksen tutkija. Valitettavasti oma tutkimusalani on aivan toinen. Ihan vain muistutukseksi, että minfon tarkoitus on keskustella ja spekuloida rikostapauksia.

Palauttaisiko Niilo ystävällisesti mieleeni, mitä faktatietoa itse on Ulvilan keissiin tuonut?
Älä oleta
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Olen tässä aikani miettinyt tuota Niilo23:a. Paljoakaan muutamarivistä paskanjauhantaa lukuunottamatta en ole häneltä täällä lukenut. Aikoinaan naapurikanava hejackilla samanimimerkkinen sentään pisti framille Satakunnan Kansan uutisia, joita ei ihan ilmaisnettiuutisia lukemalla päässyt lukemaan. No, bännätty on hänkin...niinkuin näemmä nimimerkki, jonka postauksissa sentään oli tolkkua.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tämä sisotalon ja Niilon tuotos on jotain niin sairasta, että sitä on todella vaikea normaalin ihmisen uskoa. Niilo sekosi aikanaan jo Sirpaan, mutta sisotalo on jotain ennenkuulumatonta.
On järkyttävää miettiä sitä, että tämä vanhin tytär erotettiin sisaruksistaan. Tulevatko nämä sisarukset ikinä kohtaamaan toisiaan ihan tasavertaisina? Tuntuu kuvottavalle ajatella, että joku vanha ukko on lyömässä hiekkaa rattaisiin. Että oman ideologiansa vuoksi on valmis lyttäämään näin monen ihmisen elämän?
Jossain vaiheessa ajattelin, että Anneli on itsensä pelastaakseen haukkunut lapsiaan ja ajatellut ehkä, että hän joskus pystyy ne korvaamaan jotenkin. Mutta että vieraat ukot nettipalstalla??? Mitä teillä äijät on oikein mielessänne? :?:
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja härkä »

^
Sinä olet ainakin minun mielessäni :mrgreen: :D

Niilo 23 otti Ritolat Hejacista , koska Sirpa sai sinne 1 kk:n bannin.
Tiedoksi Taavetille , että bannissa ei ole muita kuin VoDKa vuoden 2014 lokakuun 18 :ta päivään saakka.
Syy : Vittumaisuus !!!
Ja nimimerkki Mijas
Syy : Halpamaisuus !!!

Mutta itse asiaan : Minusta nimimerkki sisotalolle pitäisi ...??. jotain , ko..?A

Soon Moro :mrgreen: :D
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kävin joku aika sitten vilkuilemassa hejacissa, ja näin siellä sitolosan sanovan: tulin tänne kirjoittamaan koska minfossa sain osakseni vain lokaa ym... Aavistin huonoja, mietin, että ei hitsi, missäköhän se ei olisi KIRJOITTAMASSA blogiensa 'haaraosastoihin', - sellaiseksi se yrittää tehdä minfon samoin hejacin, väkisin. Tyyppi ei ole keskustelija vaan matkasaarnaaja. Tutkimuksen tekemisestä hän ei tiedä mitään, - enää? keskustella hän ei aiokaan, tai ei enää osaa. Yhteenkään kriittiseen kysymykseen hänellä ei ole reilua vastausta, vain kaartelua ja vetoamista johon 'faktaan', joka on vain hänen tiedossaa, ai niin ja sen Suskan..Mihin järkevään faktaan hän nojaa? Toisin kuin esim 'Jukka huusi Annua monta kertaa, ei voi olla siis JUkan surmaaja, tai, menkää itse arkistoon, minä olen tutkija enkä paljasta kaikkia tietojani, olenhan dosentti ja yleensä oikeassa tällaisissa asioissa. Näin me tutkijat toimimme jne. Roskaa..Kun tutkimus on VALMIS sen tulisi kestää kriittinen tarkastelu. Jos se kestää sen sitten se on valmis.

Keskustelufoorumit ovat keskustelufoorumeita.

Miten kummassa jostakin tällaisella asenteella on tullut joku dosentti? Hämmästelen kuvitteleeko tämä henkilö todella tehneensä jotain 'tieteellistä tutkimusta?? Mistäköhän sen paperit peräisin alkuaan? Vai onko Aika tehnyt tehtävänsä?

Kyllästyttää, mutta piti vielä sanoa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Jossain kohtaa, sisotalo, kirjoitit, että sinun mielenkiintosi loppuu Ulvilan juttua kohtaan heti kun Auer vapautetaan. Tämä lauseesi on herättänyt oman mielenkiintoni, mitäpä sitten jos Auer tullaan tuomitsemaan murhasta korkeimmassa oikeudessa ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä annetut tuomiotkaan eivät hovissa kaadu?
Loppuuko kiinnostuksesi sitten, jos näin käy, vasta kun Auer vapautuu mahdollisesta elinkautisestaan (jonka kesto on n. 12-15 vuotta keskimäärin) vai yritätkö jotenkin itse tehdä asialle jotain? Tiedämmehän, että Korkeimman oikeuden tuomio (jos se on langettava) ei tule enää kaatumaan muuta kuin huppumiehen löytymisellä ja en usko huppumiehen löytymiseen, koska mahdollisuus tuntemattoman surmaajan olemassaoloon on lähes 0, puhumattakaan että ulkopuolinen surmaaja (jos sellainen olisi) enää tunnustaisi. Jos tosiaan Auer saa elinkautisen Korkeimmassa oikeudessa, alatko, sisotalo etsimään huppumiestä (siihen yritykseen toivotan onnea, jos joku siihen lähtee, sillä onnea siinä todella tarvitaan) vai mihin toimenpiteisiin aiot ryhtyä vai tyydytkö (Auerin) kohtaloon?
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

^
Tuohon et kyllä saa vastausta.....
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

A.W kirjoitti:^
Tuohon et kyllä saa vastausta.....
Sitä kyllä pahoin pelkään, mutta niinhän sitä sanotaan että yrittänyttä ei laiteta :lol:

E: Ja vaikka jonkinlaisen vastauksen saisinkin, niin voin odotella kaikessa rauhassa sitä pari viikkoa. Hämmästelen kyllä nimimerkki härän kahden viikon bannia, mielestäni hän käytti viestissään omaa huumoriaan, tuskin oli sen enempää hänellä kuin Ailarillakaan tarkoitus loukata ketään, en ainakaan usko niin olevan.
Vastaa Viestiin