Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Sippura kirjoitti:Muistanko ihan väärin vai oliko tämä Auerin veli joku pastori tai vastaava?
No ei ollut Annelin veli pastori. Jukka Lahden velipuoli on, mutta nämä puoliveljekset saivat tietää sukulaisuudestaan ja tutustuivat toisiinsa vasta n 45-50 iässä, yhteisen isänsä hautajaisissa joskus vähän ennen n 2000.

Mitähän oikein ajattelit, että jos vaikka olisi sattunut olemaan pappi, niin ?? Ei tarvitse vastata kun Annelin veli nyt kuitenkaan ei ole pastori. Anneli on kyllä tälle veljelleen selostanut Jukasta jotain 666-pohdintojaan. Veli itse ei näihin Annelin 666-juttuihin ottanut kantaa, kunhan aikanaan kuulustelussa (14.10.2007)kertoi poliisille mitä Anneli oli hänelle Jukkaan liittyen kertonut -vastauksena johonkin kysymykseen mitä tiedät Annelista ja Jukasta.. hm.. Silloin veljen ja Annelin välit olivat vielä luottamukselliset eikä veli varmastikaan epäillyt sisartaan mistään (etp:tä en tähän jaksa etsiä, hakusanalla *paholaisen* ehkä löytyy..)
---

no löytyihän tuo, etp 185
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 12#p485512
Viimeksi muokannut Tara, Pe Heinä 06, 2012 11:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

pate kirjoitti
Vaikea tästä jutusta on keskustella, jos jokaisen aika yksityiset ja henkilökohtaiselta taholta kuullut asiat on vaikea todistaa ja mahdoton lähteitään julki tuoda.
Minun pitää todeta, että en siis itse ole mitenkään voinut todeta mainitsemaani epäjärjestystä ja se voitaneen siten näin luokitella vain epävarmaksi asiaksi ja ehkä tätä pohdintaa haittavaksi huhuksi.
Muutenkaan minulla ei ole henkilökohtaisia yhteyksiä tämän rikoksen osallisiin henkilöihin, joten on kai parempi pysyä kriittisemmällä linjalla kommenteissani.
Asiaa olen täällä seurannut ja pohtinut ja joitakin asiaan liittyviä ihmisiä tavannut, siinä kaikki.
Itse tuossa tähtisentien talossa kerran käynyt rikospaikan katsomassa ja silloin siellä ei enää ollut epäjärjestystä saati merkkejä tapahtuneesta rikoksesta.
Kaikki uusi tieto on totta kai aina tervetullutta. Varsinkin ensikaden sellainen. Ja paikkakuntalaiset juorut samoin, ei siina mitaan. Jos kirjoittaja ei kuitenkaan edes vihjaa tietolahteisiinsa, ma ensimmaiseksi oletan, varmaan vaarin, etta kirjoittaja on saanut tietonsa tuolta kyokkipsykasta tai vaikka vauva.fi:sta.

Sen verran noista sun kertomista viela, etta punakirjavat lakanat ainakin oli todistusaineistoa ja lahetetty labraan. Varin ja verisyyden huomioonottaen oletan, etta saastaisuuden huomaaminen olisi saattanut vaatia suht. lahitarkastelua. Monellako oli sellaiseen silloin surman jalkeen mahdollisuus? Toisaalta taas sen tietaminen, etta lakanat olivat olleet vuositolkulla vaihtamatta, vaatii pitka-aikaista ja harvinaisen intiimia tietoa perheen elamasta. Mahdollista toki mutta erakkomaisen Annelin huomioonottaen kuinka todennakoista?

Ne poliisit, jotka kertoivat "kymmenista muovikasseista sisaltaen erilaista poisheitettavaa tavaraa tai jatetta" ja niiden valissa olleista papanoista ja pusseista liikuteltaessa nousseesta polysta, kertoivat havainnoistaan vuonna 2009. Talloin muistelivat olleensa tarkistamassa taloa paivan tai pari surman jalkeen. Mitaan varmaa tietoa ajankohdasta ei kuitenkaan ole. Jos siella nyt olisi sattunut olemaan poisheitettavan rojun joukossa vaikka yksi tai kaksi taytta roskapussiakin odottamassa aamullista poisheittoa, olisiko se ihme? Kenellekaan muulle ei sitten ikina kay niin, etta taysi ja suljettu roskapussi olisi oven edessa odottamassa aamullista tyomatkaa ja talon roskikseen kiikuttamista? Kaikki kayvat heti aina talviyossa, pimeassa, ulkona kippaamassa, oli kello mita tahansa? Taalla se ei ole yolla edes turvallista.

Murhan jalkeen pussit on tietenkin paikoillaan muhimassa kunnes poliisi antaa luvan koskea. Menee siihen sitten paiva tai viikko tai kolme. Samaan aikaan talossa ravaa tutkimusporukkaa kuin vilkkilassa kissoja. Ja ovet on auki ulos saakka koko ajan kun kalman, veren ja ravan haju kuvottaa. Hiiri pujahtaa sisaan and the rest is history...

Jne. muut kerrotut jutut. Olivatko matot jumalattoman likaiset ennenkuin niilla tallustelivat talvisaappaineen kaikki kynnelle kykenevat Porin poliisit, ambumiehistot, vainajankuljettajat, tekniikan porukat ja talossa rampanneet sukulaiset yms? Kaikki ottivat tietenkin ovella kengat pois jalastaan?

Tarkoitukseni ei siis ole nokerrella patea vaan selittaa, miksi en naita uusia yksityiskohtia ihan kattelyssa ostanut.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Kotipoliisi
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 8:07 pm
Paikkakunta: Stadin Kernel

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Ulkosuomalainen puhuu asiaa.
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10849
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Sippura kirjoitti:Muistanko ihan väärin vai oliko tämä Auerin veli joku pastori tai vastaava?
Ei ole pastori, mutta selvästi "tunnustuksellisesti" uskova. Ja täältä ne saatananpalvontajututkin lähtöisin ovat. Tässä hieman referaattia hänen kuulustelustaan sekä omaa arviointiani:

Auerin veli Ari 14.10.2007
Kerran käynyt Ulvilassa, 2004, käynnistä jäi mieleen ”Jukasta se, että hän mainitsi työpaikallaan tapahtuneista irtisanomisista ja häntä oli uhkailtu”.
Tapasi Jukkaa ja Annelia harvoin, pääasiassa joulun ja pääsiäisen aikoihin, muuten eivät olleet ”juurikaan tekemisissä”.
”Mielestäni he olivat onnellisia ja tasapainoisia”.
”Joulukuun 1. päivänä, kun olimme sairaalassa, oli Birgitta, Jukan sisko kovasti menossa siivoamaan Jukan asuntoa. Pirjo, Päivi ja heidän miehensä olivat kovassa kiireessä myös menemään siivoamaan Jukan ja Annelin asuntoa.”
”Jukalla oli negatiivinen suhtautuminen uskontoon”. Veli kertoo Jukan suuttuneen, kun lapset lauloivat uskonnollisia lauluja. Kertoo Annelin kertoneen ”Paholaisen poika” –syytteistä, 6.6.66 klo 6 –syntymäajasta sekä välikohtauksesta Porin golf-kentällä. ”Tämä oli jotain 666 asiaan liittyvää”.
”Muistojuhlassa Jukan velipuoli tuli juttelemaan, että Jukka oli lähentynyt Jumalaa”.

Veljen lyhyehköstä kertomuksesta yli puolet on erilaisia uskontoon liittyviä asioita. Ko. velipuolen taas tiedetään antaneen Jukalle helluntailaisten kirjan, josta Jukka oli suuttunut. Kukaan ei tule vainajan muistojuhlassa kertomaan, että vainaja on lähentynyt jumalaa, elleivät molemmat ole "samaa puolta". Eikä varsinkaan tällaista asiaa kerrota poliisille kuulusteluissa, ellei asiaan ole henkilökohtaista suhdetta. Sekä Auerin veli, että Jukan velipuoli vaikuttavat ”tunnustuksellisesti” uskovaisilta. Voisiko tällainen ilmapiiri vaikuttaa lasten kertomuksiin saatananpalvonnasta yms?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Severin A »

^Tuossa ns. uskovaisten maailmassa on saatanalla todellakin suurempi rooli kuin tapakristityillä/uskonnottomilla. Jumalalle tarvitaan vastavoima. Siksi ei olisi outoa, että näistä uskovaisten piireistä alkunsa olisi saanut 'saatananpalvonnan' lanseeraminen Ulvilan keississä.
Älä oleta
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Belker »

Kiihkouskovainen voisikin olla surman takana: On luullut, että perheessä on kaikkea saatanallista >> syyllinen olisi Jukka, uskovaisen mielen mukaan siis >> sanaton raivo, kun hyökkää "pahuuden" Jukkaa vastaan >> myöhemmin tajunnut erehtyneensä.

Jotakin outoa on ollut, kun murhaaja siivuttaa, pistelee ja takoo Jukkaa, muttei sano mitään. Hän on ollut mielestään "niin paljon parempi, niin paljon ylempänä" kuin saatanallinen kohteensa, joka saa "mittansa täyteen", koskei laki ulota kättään "pahuuteen"...

Tämä siis osana ulkopuolinen murhaaja -teoriaa ja tekijän profilointia. / Jos Annu pisti Jukan kylmäksi, silloin saatananpalvonnanviha tuskin on ollut motiivi.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Belker kirjoitti:Kiihkouskovainen voisikin olla surman takana: On luullut, että perheessä on kaikkea saatanallista >> syyllinen olisi Jukka, uskovaisen mielen mukaan siis >> sanaton raivo, kun hyökkää "pahuuden" Jukkaa vastaan >> myöhemmin tajunnut erehtyneensä.

Jotakin outoa on ollut, kun murhaaja siivuttaa, pistelee ja takoo Jukkaa, muttei sano mitään. Hän on ollut mielestään "niin paljon parempi, niin paljon ylempänä" kuin saatanallinen kohteensa, joka saa "mittansa täyteen", koskei laki ulota kättään "pahuuteen"...

Tämä siis osana ulkopuolinen murhaaja -teoriaa ja tekijän profilointia. / Jos Annu pisti Jukan kylmäksi, silloin saatananpalvonnanviha tuskin on ollut motiivi.
Sehän oli ollut Anneli itse, joka oli veljelleen noita 'paholaisen poika' Juttuja Jukasta kertonut - (tietenkin niin päin että joku muu oli nimennyt Jukan paholaisen pojaksi - mini-golf radalla tapahtnut tuntemattoman sylkäisy.. sekä Annelin mukaan Jukka itse, että olisi sanonut että on 'paholaisen poika' (en muista nyt etp-numeroitä enkä ehdi etsiä), koska on syntynyt 6.6.66 kello 6 - vaikka onkin niin, Annelin veli kertoi näistä Annelin 666 ja paholaispuheista /u] poliisille. Poliisi on kysellyt sukulaisilta Jukan suhteesta usontoon.

Sitten Naakalle edeltäsi:

naakka:
...Kukaan ei kerro... Eikä varsinkaan tällaista asiaa kerrota poliisille kuulusteluissa, ellei asiaan ole henkilökohtaista suhdetta. Sekä Auerin veli, että Jukan velipuoli vaikuttavat ”tunnustuksellisesti” uskovaisilta. Voisiko tällainen ilmapiiri vaikuttaa lasten kertomuksiin saatananpalvonnasta yms?
Kyllä kertoo jos kysytään mitä tiedät Jukan suhteesta uskontoon.

Numero 666 oli askarruttanut Annelia, ja sekin Jukasta kerrottu että hän itse olisi asiasta puhunut, voi olla alkuaan Annelin aloitteesta, hän ehkä huomauttanut Jukalle että tämän syntymäajassa on noita kuutosia.

Vaikka Anneli tuskin uskovainen onkaan, niin jos, siis jos hänen omassa perheessään on ollut jotain uskonnollista, sellaista missä saatanalla on merkitystä mustvalkoisessa ajattelussa veden jakajana, niin se on jättänyt häne ajatteluunsa 'mallin', jossa 'hyvä ihminen pystyy erottelemaan jyvät akanoista'.

Ei tarvitse olla 'kiihkouskovainen' ulkopuolinen, Annelilla itsellään voi aivan hyvin olla aivan vastaava mustavalkoinen ja jyrkkä ajattelutapa, vaikka hän ei uskonnollista kieltä käyttäisi ollenkaan. Muistuu vain mieleen se kotiäiditnetin yhden artikkelin loppulause, johon Anneli oli kirjoittanut (..Kotiäidit jatkavat maailmanvalloitustaan..<-- en muista tarkemmin mutta jotain ponnekasta positiivista kotiäitien aatteesta.."jos luoja suo". (Anneli kirjoitti sanan luoja pienellä l-kirjaimella ihmettelin sitä kun hän muuten kirjoittaa sovinnaiseen tapaan kirjakieltä eikä ole minun silmiin sattunut lyöntivirheitäkään).

Mitenkähän Annelin lapsuudenkoti? Mitkä seikat olivat saaneet isän jotenkin ärtyväiseksi Annelin suhteen, entä äiti?? ..piti kiinni Annelista kun tämä oli raivostunut silmittömästi isälleen( ja aikonut lähteä takaisin Tähtisentielle), joka oli todennut, että Anneli on samankainen laiska kuin ennenkin. Äidin käsistä jäi kynsien jäljet Annelin käsivarsiin. Asuivat 2007 alkuvuodesta jonkin aikaa Annelin vanhempien luona perhekodin jälkeen ennen muuttoa Turkuun.

Annelin käsitykset voivat hyvinkin olla aivan yhtä jyrkkiä kuin joittenkin uskovaisten. Jukka sai Annelilta tuomion: Mitätön. Kuole. Hyvä Anneli voitti pahan Jukan.

..kyllästymiseen asti, vielä kerran Annelin pohdintoja Jukasta, hänen omilla sanoillaan, Anneli kuvaa kokeneensa Jukan 'joksikin pahaksi, joksikin toiseksi, murhaajaksti, uhkaajaksi jne..' (tunnustusvaiheen kuulusteluista otteita):


30.09.2009


äänteet (u)-o-l-e. Jukan viimeiset äänet kuuluvat kohdassa 02:32 eli 29 sekuntia
sen jälkeen, kun Anneli on sanonut em. sanan.

K: Mitä ajatuksia puhelun tämä kohta tuo mieleesi?
1)
V: Ääni nauhalla on kuulostaa minun ääneltä. Ääni kuulostaa mielestäni surkealta. Mikäli olen sanan sanonut käskevään sävyyn, en voisi uskoa sanoneeni sitä Jukalle. Minun on tarvinnut uskoa, että paikalla on ollut joku muu, vaikka ei ole ollutkaan. Olen ilmeisesti kuvitellut Jukan taloon tunkeutujaksi ja sen vuoksi kohdistanut sanomiseni Jukkaan.
2)
..Olen ilmeisesti ollut niin valtavan kauhun vallassa saatuani iskun rintaani, että en ole kyennyt selkeästi ajattelemaan asioita. Pidän mahdollisena, että olen kuvitellut Jukan mahdolliseksi uhaksi tai tappajaksi ja tästä minulle on tullut ajatus ulkopuolisesta henkilöstä.
3)
...Olen yrittänyt miettiä tätä tapahtumaa ja pidän mahdollisena, että minun ja Jukan riita on riistäytynyt pois molempien hallinnasta ja itse olen ollut niin kauhuissani, että olen luullut Jukkaa joksikin murhamieheksi ja kohdistanut häneen em. sanan.
4)
Olen luultavasti siinä tilanteessaluullut Jukkaa joksikin muuksi ja toiminut osittain jonkinlaisen kauhun ja ehkä hieman raivonkin vallassa siten, että en ole kyennyt hahmottamaan, mitä olen tekemässä.

5.10. 2009
5) ....yöllä riitaa ja ilmeisesti Jukka on ollut siinä määrin pelottava, että olen mahdollisesti ollut kauhuissani ja hysteerinen ja pelännyt Jukkaa. Olen ilmeisesti kokenut tai kuvitellut Jukan joksikin pahaksi ja sen vuoksi vahingoittanut häntä.


[/quote]
Viimeksi muokannut Tara, La Heinä 07, 2012 9:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Elizzza
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 12:05 am
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Jos kiihko- tms uskovat tappaisivat syntisiä, kyllä siitä olisi jo kuultu. Onko yhtään tapausta Suomessa?
Saksalainen kuulu pastori Dietrich Bonhoeffer kävi sisäistä kamppailua, pohti pitäisikö hänen tappaa Hitler, joka keskitysleiritouhuineen vaikutti antikristukselta.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Elizzza kirjoitti:Jos kiihko- tms uskovat tappaisivat syntisiä, kyllä siitä olisi jo kuultu. Onko yhtään tapausta Suomessa?
Saksalainen kuulu pastori Dietrich Bonhoeffer kävi sisäistä kamppailua, pohti pitäisikö hänen tappaa Hitler, joka keskitysleiritouhuineen vaikutti antikristukselta.
Tarkoitukseni ei todellakaan ollut vihjaista tuohon suuntaan.

Mutta tästä nyt vain tuli mieleeni, että tunnetaan eräänlaisia entisestään jyrkentyneitä ajattelumalleja joissain tapauksissa, kun ollaan erottu, siis astuttu ulos jostain uskonnollisesta 'lahkosta', otettu etäisyyttä, mutta ei sitten olekaan kyetty muuttamaan omaa ajattelutapaa, vaan on käynyt päinvastoin, 'luopion' ajattelu on vain entisestään jyrkentynyt. Tuloksena voi olla aika hämmästyttäviä ...Mm Hannu Lauerma on näistä joistain lahkoista ollut kiinnostunut vuosikymmeniä, jostain syystä.

Minun tietääkseni uskovaiset tekevät vähemmän rikoksia kuin ei uskovat, siis tilastollisesti vain. No tällä tuskin väliä...
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Tara kirjoitti:
Elizzza kirjoitti:Jos kiihko- tms uskovat tappaisivat syntisiä, kyllä siitä olisi jo kuultu. Onko yhtään tapausta Suomessa?
Saksalainen kuulu pastori Dietrich Bonhoeffer kävi sisäistä kamppailua, pohti pitäisikö hänen tappaa Hitler, joka keskitysleiritouhuineen vaikutti antikristukselta.


Tarkoitukseni ei todellakaan ollut vihjaista tuohon suuntaan.

Mutta tästä nyt vain tuli mieleeni, että tunnetaan eräänlaisia entisestään jyrkentyneitä ajattelumalleja joissain tapauksissa, kun ollaan erottu, siis astuttu ulos jostain uskonnollisesta 'lahkosta', otettu etäisyyttä, mutta ei sitten olekaan kyetty muuttamaan omaa ajattelutapaa, vaan on käynyt päinvastoin, 'luopion' ajattelu on vain entisestään jyrkentynyt. Tuloksena voi olla aika hämmästyttäviä ...Mm Hannu Lauerma on näistä joistain lahkoista ollut kiinnostunut vuosikymmeniä, jostain syystä.

Minun tietääkseni uskovaiset tekevät vähemmän rikoksia kuin ei uskovat, siis tilastollisesti vain. No tällä tuskin väliä...


Joillekin uskovaisille ominaisesta mustavalkoisesta ajattelusta jää jäljelle se pelkkä musta uskonnosta luopuessa...
Elizzza
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 12:05 am
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Hyvin oivallettu kuten moni nyt esitti. Olen samaa mieltä, Annelin uskontoajatukset ja koko hänen sukunsa uskontokäsitykset pitäisi saada selville. Tähän liittyen puoluekanta suvussa esim vuodesta 1917 vähintään.

Millä puolella on oltu kapinassa, punainen puoli on ollut hyvin uskontokielteinen. Jos esi-isä on omaksunut silloisen puna-aatteen äärimmäisillään, pappis- ja kirkkovihan kanssa, siitä on lyhyt matka edetä.
Entä jos esi-isä on punakapinassa surmannut ihmisiä ja retostelevat kuvaukset ovat säiluneet sukuperintönä ja muokanneet asenteita? Tai talvisodassa?

Sitten Säkylän Lasarus-veljet. Vaikka ei olisi heihin mitään yhteyttä, onko sama henkinen kasvualusta, josta toisella laidalla sikiää lasaruksia, toisella anneleita?
Marjo
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: To Elo 18, 2011 4:55 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marjo »

Eritysesti helluntalaisten usko perustuu ulkopuoliseen saatanaan ja he uskovat, että saatananpalvojia on todella olemassa pilvin pimein ja maailma on täynnä heidän salaisia rituaalejaan. Arkisten touhujen lomassa yhdellä sun toisella meistä on oma alttarinsa ja alasti kirmaillaan lähimetsässä palvomassa suurta Saatanaa. Lahko tarvitsee vihollisensa.

Taisi olla 90-luvulla kun oli paljon kirjoittelua saatananpalvojista ja heidän touhuistaan ja julkisuudessa "asiantuntijat" kertoivat tästä kammottavasta uskonnosta. Lopulta kirjoittelu päättyi vähin äänin, kun huomattiin "asiantuntijoiden" tulevan helluntalaisten piiristä. Ja se suuri saatananpalvontabuumi typistyi yksittäisten usein mielenterveydeltään poikkeavien henkilöiden teoiksi (vr. paloittelusurmat) tai teini-ikäisten leikiksi, joka menee ohi aikanaan.

Monet kristityt uskovat ulkopuoliseen Saatananaan ihan hahmona, toisaalta on syytä muistaa, että monet kristityt uskovat, että Saatana on meissä jokaisessa asuva paha, jota on syytä pitää visusti silmällä. Itse en ole mikään uskontotieteilijä, mutta olen kiinnostunut uskonnoista ja erityisesti lahkolaisista. Voinen kai myös heittäytyä asiantuntijaksi, jos poliisin mielestä asiantuntijana käytetään henkilöä, joka on tavallista perehtyneempi asiaan. Siihenhän sitten kelpaakin kuka tahansa supliikkimies tai nainen.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10849
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Elizzza kirjoitti:Hyvin oivallettu kuten moni nyt esitti. Olen samaa mieltä, Annelin uskontoajatukset ja koko hänen sukunsa uskontokäsitykset pitäisi saada selville. Tähän liittyen puoluekanta suvussa esim vuodesta 1917 vähintään.

Millä puolella on oltu kapinassa, punainen puoli on ollut hyvin uskontokielteinen. Jos esi-isä on omaksunut silloisen puna-aatteen äärimmäisillään, pappis- ja kirkkovihan kanssa, siitä on lyhyt matka edetä.
Entä jos esi-isä on punakapinassa surmannut ihmisiä ja retostelevat kuvaukset ovat säiluneet sukuperintönä ja muokanneet asenteita? Tai talvisodassa?

Sitten Säkylän Lasarus-veljet. Vaikka ei olisi heihin mitään yhteyttä, onko sama henkinen kasvualusta, josta toisella laidalla sikiää lasaruksia, toisella anneleita?
Taisi kumminkin AA olla kokoomuslainen eikä kommunisti... tämä onkin nyt ainoa asia, mistä Aueria ei ole vielä keksitty palstalla syyttää.
Mutta näinhän se on, että kun minunkin isoisäni isä oli punavankileirillä ja sieltä 39-kiloisena kotiin palasi, niin olen omaksunut tämän kitkerän ja väkivallalla retostelevan mielenlaadun ja siksi olenkin näin murhaajamyönteinen. Tästä on ollut lyhyt matka edetä jopa Suomen hovioikeuden kannalle.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Elizzza
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 12:05 am
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Taisi kumminkin AA olla kokoomuslainen eikä kommunisti... tämä onkin nyt ainoa asia, mistä Aueria ei ole vielä keksitty palstalla syyttää.
Mutta näinhän se on, että kun minunkin isoisäni isä oli punavankileirillä ja sieltä 39-kiloisena kotiin palasi, niin olen omaksunut tämän kitkerän ja väkivallalla retostelevan mielenlaadun ja siksi olenkin näin murhaajamyönteinen. Tästä on ollut lyhyt matka edetä jopa Suomen hovioikeuden kannalle
En ole "syyttänyt" vaan pyrin etsimään asiaa valottavia tekijöitä. Jos on kokoomuslainen, on mahdollista että esi-isä(t) ovat olleet "lahtareita" ja heidän veritekojaan on ihannoitu.
Esi-isien/äitien tekoja ei välttämättä tarvi ihannoida, kyse voi olla paheksunnan puuttumisesta. Sellaisia tekoja, mitä taata teki, ei vaan voi paheksua.

Otan esimerkin. Eräässä suvussa isomummo oli ollut "kylähuora". Tästä kertoiltiin neutraalisti jälkipolville, ei tuomittu eikä ihasteltu. Oleellista oli, että sitä ei paheksuttu. Tämän seurauksena ja geenitkin vaikuttaneet, jälkipolvien seksielämä oli runsasta ja varhaista, esim 4 kpl teiniäitiä peräjälkeen, ikä juuri ja juuri 16 v.

Minun lapsuudenkodissani kerrottiin useasti sukulaismiehestä, joka räjäytti tikkuaskin kädessään, ettei tarvinnut mennä sotaan.

Mikä on ollut ihmiskäsitys Annelilla ja suvussa? Onko ihminen vain hyödyke, kuten renki tai orja, josta voi sitten hankkiutua eroon kuin roskasta?
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Tutkijoiden käsitys on, että vanhemmilla on ollut riitaa. Mandollista on myös, että vanhemmilla on ollut seksuaalista kanssakäymistä ja riitaa. Xxxxxx kertoma "pauke" voi liittyä siihen. Lapset kuvaavat usein seksuaalisen kanssakäymisen ääniä paukkeena tai myrskynä.
Tämäkin ote käräjäoikeuden päätöksestä asettuu melkolailla eri valoon näin uusien lsh tuomioiden myötä. Jo sinällään vastuutonta, että lapset kuulostelevat vanhempiensa seksiakteja.
Vastaa Viestiin